Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2026-01-22 13:32
Bl*t. Su EU reikia laikytis. Jau vien tai kad nepadeda Ukrainai, dejo and EU . Manyti kad kariaut del Lietuvos - naivumų naivumas. Putnas pakviestas pries stalo prie taikos koalicijos, kuris ir sukele karą?
kestutisz 2026-01-22 14:26
Realiai, kad nekviesti 'prie stalo" - priešas turi būti visiškai nugalėtas, kas nu pripažinkim nerealu, net su tiek pagalbos kiek tik norėtų gaut. O derybos be rezultatų - tai normalu, toks jau politikų darbas ir keista būtų laužytis ir nedalyvauti. Dalyvaujama gi būtų ne ru/by pusėje, o jiem kaip tik opnuojant ir bandant gauti respekto taškų iš US.
Benediktas 2026-01-22 14:31
Ne. Tu gali tiesiog nekviesti prie stalo. Paimt ir nekviest (taip, sitaip irgi galima). Bet reikia ir kitus žingsnius daryt - suteikt Ukrainai geresniu ginklu.
Ir pakviest jau Putiną veliau prie stalo/suolo Hagoje.
Bet čia Trumpas - diktatoriai- jam patys nuostabiausiai ir geriausi žmonės - kurie visko pasieke savo rankomis ir ju visi bijo. Trumpui tai kelia pagarbą.
Myslius 2026-01-22 14:46
Jungtines Tautos per daug neveiksnios, ten niekada nepriimami politiniai sprendimai, issiunciami "representitives" kurie issako savo nuomone ir tuo pasibaigia. Cia gerai kad representives bus prezidentai, U.S. izdo sekretoriai, World Bank'o prezidentas ir panasai. Tai is sios institucijos tikiuosi REALIU sprendimu priemimo, o ne politiniu "blah blah". Ar veiks pamatysim. Prisijungimas dabar speju dar nemokamas, poto bus 1 milijardas. As tik kad labai abejoju ar prezidentas padarys teisinga sprendima siuo atveju, kazkur iskeliaves jis jau metus laiko, gal atotosgauja. Baltarusiai dalyvauja, tai as BUTINAI nedalyvausiu... jis savo isdidumo nenuleis. Isivaizduok... duok ne dieve susitiktu su Lukashenko, kokiam nors meeting'e, taigi jo politinei karjerai galas. Uzkniso popsas (leftistai) juodai. Gal pradekit daryt racionalius spendimus? Nerinkit tokiu zmoniu kaip Nauseda, jo reitingas tuoj Irano vyriausybes lygi pasieks.
Kas per cirkai.
Visai salia konfliktas, Ukraina-Rusija kariauja. Lietuviai isrenka kairiuju paziuru prezidenta - Nauseda. Nu taip...
Benediktas 2026-01-22 15:13
LIetuvoje dabar labai svarbu saugumas, kariuoene. Ir negirdeti, koks porgresas nepereinamo ruožo statybos nuo Blaltarusijos puses. Kiek jau km padare.
immortallt 2026-01-22 15:42
Išdidumo
Daro kariaujančių ir militaristinę ekspanciją vykdančių šalių klubą, kurį pavadina taikos klubu. Tai pedofilai ir prievartautojai gali daryti skaistybės klubą, ir tada reikalauti perimti darželių ir mokyklų priežiūrą savo domėn, su neribotomis galiomis, be skaidrumo, atsakomybių ir priežiūros. Na dar įstaigai suteikti karinėms pajėgoms pinigų, kad visuomenės pasipriešinimui atsilaikyti, jei sukiltų.
Pasikliauti JAV, kuri valdoma trumplerio, tai tas pats, kas tikėtis, kad putleris laikysis naujo susitarimo.
Myslius 2026-01-22 18:40
Reikia eiti, nes nera internacionalines institucijos kuri sprendzia problemas. Yra UN, bet jis neveiksnus, o ji reformuoti tas pats butu kaip kryziaus kelius eiti. Lietuva turi buti geopolitiniu sprendimu dalyve, o ne ziurovas. O pedofilais vadint tai cia yra itin zema, 90 metais Sapranauskai ir Ramanauskai visokie is kaimo sepeciu juokesi, tai man cia zemesnis lygis asmeniskai. Nuo tokiu zmoniu laikyciausi atokiau, nes jiems arba su nervais arba su psichika negerai. Buvo Muskas sake demokratai pedofilai, poto susimuse ir atsistatydino, tai poto jau Trumpas mat pedofilu patapo. Nervu problemos.
As JAV pasikliaunu 100%. Trumpo arogancija zinoma uzknisa, bet ka padarysi. Teisingai jis daro, pastato zmones i kampa kaip kad Macron'a tai smagu buna. Bet siaip idomu stebet ivykius. Savo vieksnumu nukreipe visu akis nuo Putino i Trump'a, apie Putina jau niekas net nekalba, tiesiog atsiskyrelis ir politinis lavonas tapo.
Benediktas 2026-01-22 18:49
Europa turi imtis iniciatyvos, tada nereiks sesti prie kitų paruoštų stalų, kur Putinas sedi.
Ne JAV, ne Rusija ir ne Kinija turi europiečiams tikduoti, kaip gyventi. Kol kas EU vis dar vaikščioja paskui, reaguoja.
Myslius 2026-01-22 18:54
https://www.youtube.com/watch?v=JeD2z6Q027M
Benediktas 2026-01-22 19:19
Kas žiūri Fox news? Prorusiškos MAGA propogandos kanalas. Apie trumpą nepasakys blogo žodžio.
Myslius 2026-01-22 19:39
As ziuriu ir left ir right, ir Europos left, ir indu, ir kitus, visus, esme kad reikia, o ne kad kas ka apie kad blogo pasake. Jei tau idomu kazkuri puse ir tik ziuri sau patinkancia informacija, tai cia siauras poziuris. Taip kad siulau paziuret ir right wing ziniasklaida, suprast ju tikslus, mastysena, o jei jau kas ten nepatinka ar blogai, tai zinoma, turek savo nuomone, jie daug pushin'a bs, savo tikslus turi, palaiko, pushina propaganda. Nematau nieko blogo ziuret ir rusu propagandas, esme yra ne matyt ir aklai tiket kuo sako, o tiesiog suprast. As asmeniskai noreciau kad BRICS ir the west butu viena organizacija o ne dvi viena kitam gerkles bandancios papjaut jegos. Jei Trumpas paims lyderyste tarp siu saliu Saudo Arabija, Baltarusijos, Vengrijos, kad ir Iranas ir kitos, net Rusija sako nori istot, tai cia teigiamas dalykas, nes alternatyva yra kad Rusija su Kinija paims su savo Brics ir bandys musu tas "liberal democracies" paprasciausiai suvalgyt. Aciu, bet ne. Rusai gali uzsikrust kaip sakant. Jo veiksmai ir kad ir pvz Kanados PM kalba, labai teigiami dalykai, mazina gap'a tarp dvieju pusiu.
Myslius 2026-01-22 19:54
Na ir sita maciau, na ir kas? Kairiuoju liberalu patapau nuo to? Ar tiket tuo ka sako tureciau? Kazkokia nuomone susidaryt? Ar jei papostinsiu kur nors right wing diskusijose tai tureciau klausyt ju pasakojimus kaip cia viskas negerai ir neteisingai? Zinau as tas abieju pusiu nuomones. Aciu uz "edukacija" koks FOX blogas.
https://www.youtube.com/watch?v=UG0i6fZI6ww
Benediktas 2026-01-22 19:58
Kas ten gali būti neaišku dėl MAGA – prisidengę krikščionimis dešiniaisiais, nori įvesti diktatūrą Amerikoje. Visa kita – makaronų kabinimas lengvatikiams. Taip pat daro Putinas – jam svarbiausia išlaikyti valdžią – Rusija jam dzin, kaip Trumpui dzin Amerika. Gali žiūrėti „Fox News“ 10 metų, daugiau nieko nesužinosi.
Sužinosi, tik kaip jis bando pateisinti kiekvieną savo veiksmą - kuriuo bando sugriauti taisyklėmis paremtą pasaulio tvarką. Ir kas ant to pasimauna - tiesiog kvailiai.
Myslius 2026-01-22 20:02
Neives tos diktaturos, as zinau kad jie ten biski palinke i "Dark enlightenment". Bet kitiems rinkimams demokrato gali ir nebuti, tai nera garantuota, 50% kad bus JD Vance.
Benediktas 2026-01-22 20:04
Tai Vencas pratęs, dar blogiau nei trumpas gali but. Gal dar Trampas suspes - susems po rinkimu demokratus ir viskas.
Nemanau, kad jie leis demokratams laimeti dauguma i kongresą - jiems gresia kalejimas.
Myslius 2026-01-22 20:06
Ne, amerikieciu abi puses stiprios, paskutiniu metu siaip per daug kairiuju yra. Ten nieko drastiskai nepakeisi, gerai zmones gyvena, revoliuciju nebus. Niekas ten nieko nesusems. Su siitu plan'u jis pafailins, man atrodo kad jau net ir nebando nieko daryt siuo klausimu, kapituliaves ir i geopolitinius zaidimus isiveles. Savo kadencijos pradzioj pabande ir poto nurimo.
Jo nepaisymas apie nuomones ir pasisakymai, tai kairieji nespeja laidu apie jo pasisakymus leist, contento tai ohoho.
Benediktas 2026-01-22 20:10
Tai jei revoliuciju nebus - tai pati geriausia terpe ivesti diktatura.
Nes jei butu revoliucija ir zmones iseitų į gatves su ginklais - tada tik ir butu sunku ivesti diktatura. O dabar - sunku nebus, nes zmones priprate prie gero gyvenimo. Bloges palaipsniai, palaispniui paims is ju ginklus, o kai nores iseit i gatves, bus kaip Irane - is poliumoto saudys i protestantus.
Myslius 2026-01-22 20:15
Paims is ju ginklus? r u serious? Nieks ten nebloges. Europoje tai šakės, realiai šakės. Makronas verkia kad jo GDP per capita jau dvidesimt metu 0 augimo (current usd). Vokietija sustojus, UK problemu simtai, Graikija apskritai jau daugiau nei desimt metu subankrutavus, Lietuviai irgi ne ka. Kad ir Vengrija, ir ta neauga nieko. Realiai istojom i USSR 2.0. Socializmas Europoje garantuotas, tokios geros socialines programos, darbuotoju apsaugos, minimumai uz US didesni ir t.t. tik viena viena vienintele problema - ekonomikoms ragas. Ne nu rimtai USSR. Ar jums ne atrodo kad metas pokyciams? Revoliucija bus ne Amerikoje, ji bus Europoje.
Benediktas 2026-01-22 21:36
Europoje reikia stipriu lyderiu, bet ne prorusisku ir neprotrampisku. Reformu irgi reikia. Bet ne žmogaus teisiu deka.
Kodel neatims ginklu? Ateitu pas tave i namus Aras. Ar siaip policija - neatiduotum ginklo?
Kaip dabar ICE i namus ateina kur nori.
Oficiali priezastis - kad isvengti raiusiu bei pilietinio karo, bei sumazinti mirciu del neteiseto ginklo panaudojimo.
Uz tai bus sveikatos draudimas 3 menesiams, jei pats atnesi savanaoriskai iki termino.
donatasv 2026-01-22 22:57
Kai nebelieka diskusijos prasideda karas. To nori?
Prieš trumpa kartojai kokia ES silpna, kokia JAV silpna, niekas nieko nesiima prieš diktatūras ir čia ateina trumpas. Per metus padaro daugiau nei bidenas per visą kadenciją. Gal net daugiau nei daugialis JAV prezidentų per visą prezidentavimo laikotarpį. Sustiprina NATO, priverčia ES atrast drąsos, atrast pinigų ginkluotei ir tu sėdi nepatenkintas... dėl ko? Nes tai padarė trumpas, o ne bidenas?
Dar prieš kelias dienas kartojai kaip aiškiai matai mūsų ateitį, kaip diktatorius trumpas užvaldo iceland, oj greenland sugriauna nato ir viską padovanoja putkai... šauna šampaną su xi ir visi balevoja... tai kaip čia dabar gaunasi? Pranašas iš sudegusio teatro?
Gerai, kad tu mums sugebi paaiškint kaip yra iš tiesų, nes kitaip mums galas...
Trumpas yra laikinas žaidėjas kuris privers mus imtis to ko reikia, gaus už tai visą kritiką ir po visko ateis kiti toliau pasiplekšnot demokratiškai per užpakaliukus, pagirs vieni kitus kokie gražūs ir pūkuoti. Visa tai bus įmanoma vien dėl to, kad ES apsiginkluos, tik dėl to, kad trumpas akivaizdžiai pademonstravo galią, ginklų pranašumą ir viską ką reikia visiems mūsų priešams. Negana to pasakė čia mūsų lysit dantis išmušim.
Ar tai blogai? Man tinka ir patinka. Ne trumpas ir jo kliedesiai apie naminius gyvūnus valgančius emigrantus, o tai ką jis padarė. Jei nesugebi matyt pliusų, o tik politinių šmėklų skleidžiamą marazmą, na ir pačio trumpo kliedesius tai čia tavo bėdos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Trumpas kviečia, Nausėda tyli: ar Lietuva rizikuoja prarasti galingiausią sąjungininką?