Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2026-04-28 21:19
Net nežiūrėsiu kurso, bet jau turbūt bus koks atšokimas? Bo kažkaip po kiekvieno palaidojimo toks nutinka. Nors aš jam visiškai pritariu, tai yra tiesiog piramidė, bet pasirodo prie tam tikro norinčių prarasti pinigus kiekio pati koncepcija pradeda veikti autonomiškai. Mavrodis savo laiku su MMM tiesiog nepasiekė pakankamai didelės rinkos :) Arba buvo pernelyg naivus, kad žmonėm reikia kažkokių ala dividendų, pasirodo ne, jie mielai tiesiog iškeičia pinigus į fantikus ir laukia kol jie virs milijonais. T.y. vėlgi klasikinė Pinokio istorija laimi prieš gudrius skaičiavimus.
radioaktyvas 2026-04-29 02:42
Teoriškai, pro žeme gali praskristi aukso luitas kūrį ateityje pačiups nenaudojamų dirbtinių žemės palydovų valytojai ir teoriškai aukso vertė smarkiai kris. Jei rimtai jau susiformavo grupė kuri jį supirks jei taip bus ir tai nebus 0. Kažkaip didžiausi jo pirkėjai rėkauja apie 0 per visokius tarpininkus ir žiūrėk išmeta viena kita btc dėl supirkimo kainos sumažinimo.
kemperis 2026-04-29 07:46
Na nulis įmanomas tik jeigu bitkoinas būtų kažkaip nulaužtas, tai yra būtų prigaminta jo neribotai daug. Greičiausiai nepamatysim nulio bitkoino per savo gyvenimą
gytis13 2026-04-29 16:07
Mano nuomone bitkoinas jau seniai turėjo būti vertas nulio dėl tokių pat priežasčių kur straipsnyje nurodytos, bet kadangi tai neįvyko tai gali būti kad ir neįvyks. Gyvenam muilo burbulų pasaulyje tai čia eilinis burbulas ir jis gan stabilus
immortallt 2026-04-30 11:32
Pamatysi. Net nulaužti nereikia. Pilna NFT kur jau nulis. Tiesiog atsiras kitas, blizgesnis saldainio popierėlis, arba šitas susiteps išlindus kokios informacijos.
immortallt 2026-04-30 11:33
Aukso vertė neliks nulis tik dėl meteorito, kurį kastų kosmose. Kainuotų tiek iškasti, tiek grąžinti į žemę. Tada paklausa auksui irgi stipriai augtų, ypač jei kaina priartėtų prie vario kainos. Tiesiog varį keistų auksu, kaip geresne alternatyva. O dar jei už tą pačią kainą, tai iš vis - geriau nebūna.
UTF16 2026-05-02 14:06
Mums ne pinigų kaip popierėlių su skaičiais reikia – mums tikros vertės ir tikrų daiktų reikia. Ar už bitkoinus galima gauti tikrą vertę?
kestutisz 2026-05-04 12:01
Praktiškai niekur nemačiau kad kas priimtų tuos fantikus tiesiogiai, nu gal, tarkim mitiniuose darknetuose už nelegalius dalykus, su vienkartiniu acc rankomis išmainintais btc... nu gal :) Visur kitur kur kažką ala perki sh*tcoinais - visur po kapotu kokios nors keityklos API ir fantikai iškart verčiami pinigais. Nes net patys didžiausi *coinų entuziastai nori algą gaut baksais ir pan :)
kemperis 2026-05-05 18:58
NFT kitaip veikia.
BTC negali būti nulis kol bus bent mažiausia paklausa, kad nors ir 1ct Perdedu, bet skaitmenizacijos ir decentralizacijos šalininkų yra.
Taigi vienintelis būdas eiti iki nulio, nulaužti BTC veikimą. 17 metų jau neįvykdomas dalykas. Kalba dabar, kad galbūt tą galėtų kvantiniai kompiuteriai...
kemperis 2026-05-05 19:04
Praktiškai jau niekas ir nebekiša varianto, kad bitkoinas bus atsiskaitymo priemone. BTC skirtas investavimui, kaupimui, vertės išlaikymui. Ai ir žinoma turtuolių kokioms tai manipuliacijoms, nes galima milijonines vertes persiųst arba persinešt pvz USB rakte.
immortallt 2026-05-06 16:19
kemperis, paklausa labai staigiai išnyksta, kai staiga visi pamano, kad niekam nebereikia. O kai daiktas negali net durų paremti, ar pasigrožėti juo negali kaip popieriuku, tai kam tada jo reikės?
Tulpių svogūnėlių, ryžių ir krūvos kitų atvejų, labai garsių istorijoje, kuriems jau šimtmečiai, niekas nenulaužė. Net ir toliau yra tulpių svogūnėliai ir ryžiai. Tik tai jau nebelaikoma investicija.
BTC vertės išlaikymui skirtas BTC yra ruletė, ir klausimas, ar spėsi išlipti anksčiau, nei sprogs branduolinis užtaisas po stalu. Ir ne turtuoliams, o juodais dalykais užsiimantiems, pvz. prekyba žmonėmis, narkotikais, ginklais.
Hmz 2026-05-06 16:31
Užtikrinu, kad bet kokiu atveju bus galima.
Pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus tikroji vertė yra "Kaina, kuri būtų gauta pardavus turtą arba sumokėta perleidus įsipareigojimą vykdant įprastinį sandorį tarp rinkos dalyvių vertės nustatymo dieną"
Iš čia matyti, kad tu kalbi ne apie tikrąją vertę, o apie mitologemą, kuri su realybe turi tiek pat bendro, kiek ir politikų mylimas "paprastas žmogus", "pilietiškumas" ir panašios nesąmonės.
punktyras 2026-05-07 04:28
Auksas tikrai nėra geresnė alternatyva variui. Jis yra daugiau nei dvigubai tankesnis už varį. Varis pasižymi didesniu elektriniu ir šiluminiu laidumu nei auksas – ario laidumas yra maždaug 1,4 karto didesnis, nei aukso. Nekalbant jau apie fizinį atsparumą tempimui. Auksą būtų verta naudoti tik kaip apsaugą nuo korozijos.
O va sidabras, tai jau kita kalba. Paauksuoti 925 prabos sidabriniai laidai būtų gražu ir gerai
immortallt 2026-05-07 11:15
Na ok ok, taip, ištiso laido daryti auksinio neverta. Visiems kontaktams aukso paklausa būtų pakankama. O iškasti ir nuleisti auksą į žemę vis tiek pigu nebūtų, tai irgi veiktų kaip aukso kainos grindys.
wilkas 2026-05-09 17:42
Kaip tai neturi jokios vertės. Jo negali visuotinai sankcionuoti, negali atjungti atskirų institucijų nuo mainų, negali paspartinti jo infliacijos. Jei kokiu nors būdu sugebėtų privatizuoti 50+ % mainerių, kad centralizuotų valdymą, laisvi programuotojai tiesiog galėtų paleisti naują atšaką, kurioje ankstesnės versijos ledžeris būtų toliau naudojamas, tik panaikinamas centralizuotas valdymas - tarsi slibinas, kuriam nukirtus galvą atauga kita.
Inga21f 2026-05-10 22:56
Ieškai merginos vienai nakčiai? Sveiki atvykę - www.xmeet.club
immortallt 2026-05-11 13:08
Ir kuo tai gerai, sąžiningam ir moraliam piliečiui, demokratinėje šalyje?
vanduo4 2026-05-19 12:09
Juodajai rinkai reikia valiutos.
- Vien Iranas priima mokesčius už Hormūzo sąsiaurį su cripti valiuta. Rusijos karas ir finansavimas vyksta cripto pagalba siekiant paslėti prekybos ryšius ir pan.
Čia svarbus klausimas tik kokia crypto labiau populiari?
- Bent kolkas bitcoinas yra viena iš stabiliausių valiutų, todėl vertinama ne tik kaip prekybos vienetas bet ir investicija.
- Visoki NFT yra tik kaip antikvarinis paveikslas kurį laikai namuose ir tikiesi jog kažkada parduosi. Todėl jų vertė yra abejotina. Antikvaras jau turi savo rinką tad jų stabilumas didesnis, o NFT yra nauja iliuzija be rinkos, todėl ir vertė nestabili.
immortallt 2026-05-19 23:21
Antikvaras turi kažkokią istorinęę, meninę vertę ir fizinę formą. NFT - ne.
Crytpo nėra investicija, tai yra gryna spekuliacija. Kaip atsiskaitymo forma jinai gyva tol, kol tai populiaru, o kas populiaru keičiasi gretai - pvz. tampa pigiau, greičiau ar tiesiog patogiau.
bahuriux 2026-06-04 10:33
NFT nuvertėjo nes kiekvienas gali sukurti tokį iš beleko, net iš nieko, pasiūla viršijo paklausą dag daug kartų, o tai tiesus receptas į kainos kritimą. Jei būtu trūkumas tada būtu ir kaina aukšta Čia toks pat meno kūrinys kaip ir realiam pasaulyje prie sienos priklijuotas bananas, kai jis supuvo jį pakeitė nauju iš parduotuvės, tai dar blogiau nei NFT, nes pastarieji nepakeičiami, o bananas pakeičiamas.
Meno kūriniai irgi toks pat šlamštas, nevertas net drobės ir dažų ant kurio nutapyta, nes tai senas sutrunijes šlamštas paraidžiui, čia remiantis jūsų pačių logika.
BTC gali nuvertėti kad ir iki 0,000....001 cento, bet tada aš juos visus nupirksiu ir nelikus pasiūlai kaina kils. Bitcoinas yra kolkas saugus nuo kvantinių kompų artimiausius 8-10 metų, bet jei tikrų kubitų kiekis priartėtu iki reikalingo kiekio kripto nulaužimui bitcoino kodas bus pakeistas į atsparų ir viskas. Bitkoinų kiekis yra ribotas 21mln bus iškasta 2140 metais, o dabar iškasta 19 su trupučiu mln ir pasiūla tik mažėja. Sutinku su dauguma jūsų kad tai tik spekuliacinis įrankis ir kuo labiau svyruoja jo vertė min max tuo jis patrauklesnis didelę riziką toleruojantiems investuotuojams.
Dabar staigiai kaina krito iki 54000, nes spekuliantams kurie pirko su svertais tiesiog nukalė stop loss. Čia klasikinė likvidacija kai pradeda žaisti didelės žuvys kaip bankai ir net patys centriniai bankai pvz JAV per privačias investicijų įmones.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bitkoinas neišvengiamai kris iki nulio?