Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2024-02-28 20:07
WTF jau nato turi konflikto zoną?
Vilmas 2024-02-28 21:42
Tataigi... ir dar ne su bet kuo, o su JAV... Hm... kažkokis tai vidinis konfliktas gaunasi... gerai, kad be karių...
donatasv 2024-02-28 22:35
JAV prisiėmus įsipareigojimų su žydeliais, korėja, taivanu ir t.t. čia suprantama. Bet JAV ir NATO įsipareigojimai yra du skirtingi dalykai. Jei JAV pati veliasi į karą tai neturėtų trigerint NATO 5 straipsnio. Pas JAV gali būti 5 konfliktų zonos bet tai gali visiškai apeit NATO. Šioje vietoje bandoma pritemt JAV kuruojamus konfliktus ir įtraukt NATO į juos.
Andraika 2024-02-29 01:27
Tai ir būtų gerai. Su NATO karas jau seniai būtų laimėtas prieš skarmalius.
donatasv 2024-02-29 08:16
Nežinia ar būtų gerai. Ukraina žada sutriuškint rusą bet sutriuškint yra tik vienas kelias ir jis yra ilgas. Naikint atsargas ir griaut ekonomiką. Sirkis šioje vietoje gerai sužaidė. Pritempė oro gynybą arčiau fronto, po didelių ruskio atakų apleido nuniokotą teritoriją. Puolimas reikalauja daug išteklių gynyba kelis kart mažiau. Leist užimt teritoriją vaidinant silpną nėra jau tokia prasta taktika. Tegu toliau gyvena euforijoje ir puola tokia ir turėtų būti taktika. Ilgajam laikotarpyje tai bus į naudą.
immortallt 2024-02-29 08:34
donatasv, maskolių ekonomika jau pasmerkta, nesvarbu, karas ir sankcijos baigiasi šiandien, po metų ar po 5 metų. Po max 10 metų nebeturės kam eksportuoti naftos ir dujų bei jų produktų (nu ok, trąšų reikės dar). O be žaliavų eksporto nieko nesugeba jie
Magnus 2024-02-29 09:43
immortallt 2024-02-29 12:48
Tada griuvimas dėl sankcijų būtų galėjęs būt, kurios neįvyko. Net ir dabar kai įvyko, tikėjausi kad galų gale prieis prie griežtesnių ribojimų, irgi neįvyko. Čia tikrai pervertinau. Tada iš vis visi užsimerkė tarsi karo nebūtų, dabar sankcijos skauda, bet neturi tokio didelio poveikio, kaip būtų galima pasiekti, pvz. neleidžiant maskolių laivams išplaukti/įplaukti į Baltijos jūrą.
Dabar ekonomikos griuvimas pareina dėl masinių pokyčių visame pasaulyje gaminant vis daugiau elektromobilių, statant vis daugiau AEI, t.y. nuo politikų nebepriklauso. Pasikelk pats elektromobilių pardavimo apimtis, pratęsk tendenciją pamažintą 10 metų į priekį, ir pažiūrėk kiek naftos paklausos išstumia elektromobiliai.
O ką, jų ekonomika dabar labai sveika? Palaikoma į karinę pramonę kišamų santaupų likučių, deginami, naftos gręžiniams atidėti pinigai, gręžiami gyventojai.
EEE 2024-02-29 12:50
O tai ta rusija per šį laikotarpį nenusirito? O gal morališkai pakilo? Žmonijos civilizacijos "lopšys" kaip ne kaip
Magnus 2024-02-29 13:14
Magnus 2024-02-29 13:30
Realiai aš su tavim sutinku, jog gyvenimas prastėja rusams (tiek ir europiečiams deja) bei ekonominiai sunkumai panašu jog tik didės, tačiau aš niekaip nesuprantu ką tu turi omenyje kai sakai jog EKONOMIKA "sugrius". Ko tu tikiesi ? Kokios bus pasekmės?
Aš matau tik tai, jog rusai mažiau naujesnių iphonų turės bei mažesnis ratas (išriktūjų) rečiau valgys omarus bei ikrus. Tik tiek.. Kuo ilgiau konfliktas tęsis tuo europa tols nuo rusijos, bet rusija artės link azijos, pietų amerikos, afrikos šalių.. Buvai afrikoje? Ar indijoje? Ten elektromobilių masiškai dar ilgai nebus..
Jų automobilių parkas toks koks Lietuvoje buvo 2000metais.
Beje, pasikartosiu jog Ekonomika yra tik teorinis žaidimas, įdomu, reikalinga, smagu stebėti bei studijuoti, tačiau realybėje žmogui tereikia vandens ir 100g kukuruzų per dieną tam kad nutiestų 2000km traukinio bėgių per džiungles - perdėtai kalbant.
immortallt 2024-02-29 13:30
Taip, iki 2022 m. gerėjo, na iki kol karą paskelbė. Tada sparčiai "negerėjo". Lentynose gal ir visko kaip ir yra, tik viskas kas importas pabrango per 40% tik dėl rublio nuvertėjimo. Jei doleriais brango 50%, tai rubliais pabrango daugiau nei dvigubai, net nevertinant, kad daug kas važiuoja per aplinkui, kas reiškia, kad doleriais brango 50%, dėl ekstra tarpininkų ir logistikos kaštų išaugusių dar dėk 50%, o rubliais bus 3x brangiau. Todėl tęsėsi esamų produktų keitimas prastesnės kokybės produktais, apsimetant, kad kainos didėja mažiau.
immortallt 2024-02-29 13:40
Magnus, šiaip iškėlei būtent esmę, kas tas ekonominis žlugimas, ko tikrai išreikštai niekada nesu suformulavęs ar net diskutavę.
Techniškai Š.Korėja "ekonomiką turi", praktiškai, manau visi sutars, kad žlugusi ta ekonomika.
Mano supratimas, kad žlugusia ekonomika galėsi vadinti, kai nebesugebės ir dirbtinėmis priemonėmis užtikrinti rublio kurso neuždraudžiant importo vos ne apskritai, gyventojams pereinant prie natūrinių mainų. Ir čia jau įsijungia krūva niuansų, jei atsisako karinių išlaidų ir jėgos struktūrų milžiniškų, tai dar toli iki to. Bet tada tikslas, baigti maskolių agresiją, bus pasiektas.
O šiaip pasižiūrėjus, kad maskolių VIDUTINĖ pensija yra 200€, kai Lietuvoje yra 600€, tai sakyčiau maskoliai jau žlugę, kai maskvoje vieno kambario buto priemiestyje nuomos kaina 460 Eur. Pas mus nuoma panašiai būtų. Piteryje nuoma per pusę, jau geriau. Iš esmės kainos skiriasi apie 50%, pajamos - kartais. O dar nesenai maskva buvo vienas brangiausių miestų pasaulyje.
HardAxe 2024-02-29 14:12
taip, rublio žlugimas būtų gera saviizoliacijos pradžia, tai reikštų faktinę izoliaciją. Rusija vis dar gautų dafiga įplaukų už naftą ir to užtektų karinio potencialo palaikymui, bet žingsnis žlugimo link bus žengtas.
Nežinau kiek jie turi kozirių kišenėj, bet, deja, kursas vis dar laikosi.
nėra ko ligint pensijų pagal absoliutų dydį, jeigu palyginsi vilnių su NY ar Kanados kainom, tai mes irgi urviniai. Apskritai reikėtų nelyginti maksvos ir pyterio su Lietuvos miestais, jie labiau lyginasi su Berlynu, Londonu, Paryžium.
donatasv 2024-02-29 15:13
Niekam nereik Š. Korėjos 2 kaimynystėje kur būtų keliamas klausimas ne ar kils konfliktas, o kada kils konfliktas. Priešingai reikia saugaus, demokratiško kaimyno kuriuo galėtai pasikliaut ir bendradarbiauti. Totalus ruso užglušinimas bus problema nes užaugins radikalų kartą, kuri jėga bandys atgauti savo teisias. Š. Korėjos pavyzdys tą puikiai iliustruoja. Manau spaus ruskelį į kampą bet priešingai nei Š. Korėja leis kvėpuot ir lauks naujo lyderio kuris išblaivins tautą. Čia vakarai turėtų vykdyt informacinę kompaniją, kaip rusijoje blogai ir kaip bus gerai jei eis su vakarais. Per laiką gal duos vaisių.
Magnus 2024-02-29 15:52
Tai vakarai turi nustoti duoti peno rusų propagandai. Nes ką reiškia ėjimas su vakarais? Ir klausimas ar Putinas meluoja jog jau ketino eiti su vakarais, kai norėjo stoti į NATO? Ir bendradarbiauti kažkuriame projekte su oro ginyba? Bei vakarai atsisakė. Gal tai melas, nežinau.
Beje rimtai, kas tie vakarai? žinau, kad jums visiems tai nepatinka, bet Netflix propaganda yra tikra. Ir feministės bei gėjai tikrai nelips rusams, ilgai reikės jų smegenėles plauti kol priims jog vyrai gali gimdyti bei trans moteris (biologinis vyras) gali maitinti vaiką. (BBC trasngender milk - pasigooglinkit). Mums jau tai priimtina, jiems ne ir putinas tuo naudojasi.
immortallt 2024-02-29 16:19
Jei žlunga rublis, tai rodo, kad nė iš tolo neužtenka naftos pinigų įplaukų dengti šalies importo poreikių atmetus užsienio skola dengtą vartojimą.
Kursas laikosi dėka apribojimų ir degina pinigus. Tiesiog išlaikant esamus apribojimus ar paspaudus labiau, nebeišlaikys ir su esamais ribojimais, turės iš viso kaip sovietiniais laikais dolerius pardavinėti tik su leidimais, kuriuos gausi pasiaiškindamas kam reikia.
Anksčiau atotrūkis nebuvo toks didelis, palyginus maskolių pagrindinius miestuos, su vakarų Europos pagrindiniais miestais - vaizdas dar blogesnis. Lyginu labiau santykius, ne absoliučius dydžius.
Magnus, vakarai tai nėra ką tu įvardinai. Vakarai yra kur ką aš darau su savimi, ar savo laiku yra mano rūpestis ir niekas neturi teisės nurodinėti ką man daryti, kol mano veiksmai nekenkia kitiems. Visos homofobijos ar pan. yra tas pats ką darė Hitleris - surado grupę žmonių, į kurią nukreipė visuomenės pyktį, apkaltinant būtais ir nebūtais dalykais, o tada bet ką, ko nori iš tos žmonių grupės išspausti, susieji, kad čia va ta žmonių grupė kalta. Ir viskas, kuo puikiausiai veikia. Lietuvoje irgi tą patį daro - konservatoriai didelės dalies visuomenės galvose yra didžiausias blogis, bet kai prašai konkrečiai įvardinti, tai tik abstrakčiomis populistinėmis frazėmis sugeba, arba iš viso net tiek neišspaudžia. Neteigiu, kad konservatoriai be nuodėmės, bet apie partijas/asmenis, kurie man nepatinka, galiu suformuluoti aiškias ir konkrečias priežastis.
donatasv 2024-02-29 16:28
Gėjų problemos manęs nedomina. Nori taikos ir ramybės finansuok tokius video:
https://m.youtube.com/watch?v=ipAnwilMn ... FyeQ%3D%3D
Kaip putleris stumia propagandą pas mus, mes turim eit kaip į karą čia ir atsakyt tuo pačiu. Šviest žmones reikia kitu atveju niekad nesulauksim ramybės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Vakarų spec. pajėgos jau Ukrainoje.“ Paslaptis atskleista. Kas vyksta