„Rusų paslaptis buvo atskleista.“ Kas įvyko su brangiausiais jų lėktuvais (Foto) ()
Po numuštų Rusijos lėktuvų A-50, visuomenėje kilo klausimų, kiek šių lėktuvų Rusija iš tikrųjų turi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
OSINT tyrėjo MT_Anderson paskelbti palydoviniai vaizdai, kuriuos cituoja „Defense Express“, rodo, kad dauguma A-50 šiandien yra netinkami naudoti. Tai atskleidžia tragišką Rusijos karo aviacijos būklę.
Primename, kad šiemet rusai prarado du lėktuvus A-50U. Pirmasis numuštas sausio 14 d., o antrasis –vasario 23 d.
Iš viso aktyvioje tarnyboje tuo metu yra šeši tokio tipo lėktuvai, pranešė Ukrainos GUR vadovas Kyrylo Budanovas.
Retired Beriev A-50 AWACS at Severny Airfield in Ivanovo Russia, used as spare parts for the other active A-50. In total, around 40 such AWACS aircraft were produced in the USSR, with 3 being sold to India. pic.twitter.com/RFEOe6sIy1
— B-AREV (@trip_to_valkiri) February 25, 2024
Tyrėjas MT_Anderson neseniai atidžiau pažvelgė į Rusijos A-50 bazę – Ivanovo Severny oro bazę (esančią, maždaug 700 km nuo sienos su Ukraina). Oro uoste dislokuoti keturi veikaintys A-50 orlaiviai, ir šeši su pašalintais varikliais.
🇷🇺IVANOVO SEVERNY - AIR BASE🇷🇺
— MT Anderson (@MT_Anderson) March 1, 2024
With all the attention on the A-50 given the recent downing of 2x, it seemed like a good time to look at the home base of the AEW&C squadron in the RuAF.
1/ pic.twitter.com/P6Mo4ZFeap
„Defense Express“ pažymi, kad ratų žymės ant sniego dangos Ivanovo Severny aerodrome liudija, kad rusai panaudojo keturis lėktuvus A-50. Orlaiviai turėjo judėti kilimo ir tūpimo tako link, o tai reiškia, kad jie gali atlikti reguliarias stebėjimo misijas ore.
Tačiau yra viena svarbi detalė. Net šeši A-50 lėktuvai Rusijos oro bazėje yra neaktyvūs. MT_Anderson pažymi, kad jiems trūksta variklių, o tai gali reikšti, kad jie naudojami kaip atsarginių dalių „donorai“.
Part4
— Eastern Order of Battle (@EasternOrbat) March 3, 2024
Eleven A-50s are in long-term storage
- Ivanovo AB – nine A-50 (B/N Red 31, 40, 48 49, and maybe 20, 34, 35, 36, 38)
- Staraya Russa AB – two A-50 (B/N 32 and 46) at the 123th Aircraft Repair Plant
All stored for over 20 years! pic.twitter.com/gPTbCFfIqL
Stebėjimai rodo, kad Rusijos Federacija šiandien gali atlikti žvalgybą naudodama tik keturis lėktuvus.
Vieno A-50 kaina siekia apie 300 mln. JAV dolerių.