„Tai bus skerdynės.“ 1000 per dieną. Atskleista kas keliauja į frontą (Foto, Video)  (1)

OSINT analitikas apžvelgė techniką, kuri netrukus gali pasiekti frontą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Artimiausiais mėnesiais rusai gali ruoštis naujai mobilizacijos bangai. Ukrainos žvalgyba neseniai apskaičiavo, kad kasdien Rusijos Federacijos armijos gretos gali būti papildomos apie 1000 žmonių. Bet kaip dėl šių karių įrangos? OSINT analitikas apžvelgė techniką, kuri netrukus gali pasiekti frontą.

OSINT analitikas, naudojantis pseudonimą Jompy, remdamasis palydovinėmis nuotraukomis (bazių ir remonto dirbtuvių) išanalizavo rusų galimybes į frontą perkelti „naują“ techniką.

„Tai seni, sunaikinti BTR-60, BTR-70 ir BTR-80 serijų šarvuočiai. Su tokia technika bus skerdynės“, – sakė analitikas.

Jis teigia, kad karo pradžioje Rusijos armija turėjo beveik 3400 BTR šeimos transporto priemonių. Tačiau neaišku, kiek transporto priemonių Maskva dislokavo vėliau.

Senieji šarvuočiai keliaus į frontą

„Beveik visuose sandėliuose yra tik seni BTR-60/70. Rusija jų praktiškai iki šiol nenaudojo“, – sako analitikas.

Nors priešakinėse linijose neseniai pasirodė naujesni BTR-70, jų vis dar nedaug. Priešingai, senesni BTR-60 šiandien pirmiausia yra platformos, skirtos specializuotoms inžinerinėms transporto priemonėms ir kitiems pagalbiniams objektams gaminti, ir retai matomi fronte kaip pagrindinis variantas.

 

Jompy taip pat pažymi, kad Rusija, kaip pranešama, iš savo sandėlių pašalino daug šarvuotų transporterių ir „beveik neabejotinai išnaudojo savo BTR-80/82 modelių atsargas“. Jis taip pat pasiūlė, kad 2024 metais saugyklose likę BTR-60/70 iškeliaus į frontą ir taps naujai mobilizuojamų dalinių technika. Tačiau analitikas pabrėžia, jog „šie šarvuočiai nėra gerai išsilaikę“. Armija jų reguliariai neprižiūri, o tai gali reikšti jų nesėkmių dažnį ir ribotą naudingumą fronte.

Minėtas BTR-60, kurį Rusija naudos tolimesnėms atakoms, yra šarvuotis, kurio gamyba pradėta 1959 m. Kartu tai pirmasis sovietinis aštuonratis transporteris. Jame gali būti daugiausia 16 žmonių, iš kurių 14 yra desantininkai.

 

Jį varo 180 AG variklis. Dėl šios priežasties daugiau nei 10 tonų sverianti konstrukcija įsibėgėja iki 80 km/h greičio (10 km/h vandenyje) ir vienu degalų papildymu gali įveikti 500 km. BTR-60 ginkluotės pakanka atremti priešo atakas. Transporto priemonėje sumontuoti 14,5 mm ir 7,62 mm kulkosvaidžiai. Šios transporto priemonės šarvai priklauso nuo jos varianto (pagaminimo metų). Tačiau apskritai BTR-60 laikomas transporto priemone su silpnais šarvais, o tai, be kita ko, yra dėl daugybės korpuso suvirinimo siūlių.

 

BTR-70, kurį Jompy taip pat nurodo kaip šarvuotį, kuris ateinančiais mėnesiais keliaus į frontą, yra šiek tiek naujesnio dizaino, palyginti su BTR-60, nes jis gaminamas nuo 1973 m. Šarvuočio variklis pasižymi 240 AG. Šarvuotis pasiekia iki 80 km/val. greitį. Kaip ir BTR-60, naujesnis transporteris taip pat gali judėti vandeniu. Priešo taikiniams atakuoti naudojami 14,5 mm ir 7,62 mm kulkosvaidžiai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(36)
(18)
(18)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)