„…o paskui ginklu išvarė į frontą.“ Situacija kritinė. Prasidėjo protu nepaaiškinami dalykai  (2)

Rusija priverstinai siunčia juos į Charkivo sritį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Remiantis pranešimais, šimtai Rusijos karių, kurie atsisakė būti dislokuoti Ukrainoje, buvo išsiųsti į Charkivo frontą po to, kai jų teismai buvo staiga atšaukti.

Rusijos opozicijos leidinys „Verstka“ birželio 3 d. pranešė, kad Rusijos karinė valdžia 2024 m. gegužę pradėjo priverstinai siųsti šimtus Rusijos karių, kurie atsisakė dalyvauti Rusijos kovinėse operacijose, į frontą Ukrainoje, įskaitant šiaurinę Charkivo ir Donecko sritis.

Anot ISW, Rusijos kariškiai buvo laikomi karinių dalinių bazėse Rusijoje, kol jie laukė teismo už nusikaltimus, susijusius su jų atsisakymu kovoti, bet staiga RF išsiuntė juos į Ukrainą.

Rusijos valdžia panaudojo fizinį smurtą, kad priverstų kai kuriuos karius savanoriškai vykti į Ukrainą, o paskui ginklu išvarė kitus iš savo sulaikymo kamerų ir nugabeno į fronto linijas.

„Verstka“  pranešė, kad Sverdlovsko srities žmogaus teisių komisarė Tatjana Merzliankova gegužės 6 d. teigė apsilankiusi karių, atsisakiusių kautis, sulaikymo punkte, tačiau vadovybė pareiškė, kad karių pilietinės teisės nebuvo pažeistos.

 

„Rusijos valdžia atšaukė mažiausiai 170 karių, kurie atsisakė kariauti, teismus ir dislokavo juos Ukrainoje, o tyrėjai, prokurorai ir teisininkai apie tai nežinojo.“

Rusijos teisininkas, besispecializuojantis bylose, susijusiose su karių atsisakymu kariauti, pareiškė, kad Rusijos valdžia gali stabdyti baudžiamąsias bylas, siekdama išsiųsti tokius karius į frontą, nes trūksta pajėgų, reikalingų kovai šiaurinėje Charkivo srityje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(22)
(3)
(19)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)