„32 naikintuvai.“ Nereali žinia. Tokio galingo pastiprinimo dar nebuvo (Foto)  ()

Tai laivyno inžinerijos proveržis.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Visi šio ciklo įrašai

  • 2024-11-11 „32 naikintuvai.“ Nereali žinia. Tokio galingo pastiprinimo dar nebuvo (Foto)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nereali žinia. Tokio galingo pastiprinimo dar nebuvo. Prancūzijos karinis jūrų laivynas pristatė atnaujintą naujos kartos lėktuvnešio projektą, kuriame bus sumontuotos naujoviškos katapultos.

Kaip pažymi „Army Recognition“, tarp naujovių yra trijų elektromagnetinių katapultų integravimas vietoj planuotų dviejų.

Perėjimas nuo garo prie elektromagnetinių katapultų yra laivyno inžinerijos proveržis. Užuot pasikliovę aukšto slėgio garais, šie prietaisai naudoja elektros variklius magnetiniams laukams sukurti. Šis metodas leidžia daug tiksliau valdyti paleidimo greitį ir sklandžiau įsibėgėti, o tai sumažina orlaivio konstrukcijos apkrovą.

[EU+Kuponas] Būtinas daiktas turintiems automobilį ir mėgstantiems keliauti. Aukščiausios klasės dyzelinis oro šildytuvas („VEVOR XMZ-D1“)
4901 2

Nuostabiai gera kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Dėl šios priežasties elektromagnetinėmis katapultomis galima paleisti sunkiai apkrautus naikintuvus ir lengvuosius nepilotuojamus orlaivius.

Elektromagnetinės katapultos ne tik prailgina orlaivių tarnavimo laiką, sumažindamos mechaninę apkrovą, bet ir leidžia padidinti skrydžių intensyvumą.

Pavyzdžiui, amerikiečių lėktuvnešis „USS Gerald R. Ford“, pirmasis pasaulyje elektromagnetinėmis katapultomis aprūpintas laivas, per dieną atlieka 160 skrydžių su galimybe įvykdyti 220 skrydžių.

Ankstesnės kartos amerikiečių lėktuvnešių su garo katapultomis galimybės yra apribotos iki 120 skrydžių per dieną.

 

Elektromagnetinių katapultų technologija suteikia ir praktinių pranašumų lėktuvnešio konstrukcijoje, nes nereikia montuoti sudėtingos vamzdynų sistemos ir aukšto slėgio katilų.

2020 metų gruodį Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas paskelbė, kad naujos kartos lėktuvnešis taip pat gaus atominę elektrinę.

Lėktuvnešį kuria „MO Porte Avions“, bendra Naval Group“ ir „Chantiers de l'Atlantique“ įmonė.

Lėktuvnešis svers 82 000 tonų, pakilimo tako ilgis – 310 metrų, plotis – 85 metrai.

Naujajame lėktuvnešyje turėtų tilpti 32 naujos kartos naikintuvai, 3 ilgojo nuotolio radarų aptikimo lėktuvai E-2D ir keli dronai.

 

Galutinę laivo konfigūraciją planuojama patvirtinti 2025 m. Bandymai jūroje planuojami 2036 m., o pristatymas Prancūzijos kariniam jūrų laivynui – 2037 m.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(55)
(4)
(51)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()