2025. „Katastrofiška padėtis. Uždaromos sienos“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 11:15
nu tai taip, o ka, neprotingi zmones ? as paprastas zmogus, dar man galvot reik? tai kam tada tv ? Pagarbiai, Vata.
Absoliutas 2025-01-05 11:39
slykstu kad tokie hitlerininkai gyvena tarp musu. Oj atsiprasau putinistai.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 13:15
nu slykstu slykstu, sutinku Pagarbiai, Vata.
Egis25 2025-01-05 15:56
@Absoliutas Siūlai laimėti Rusiją karo lauke, užmėtyti bombomis kol nekapitulios? Tai tas ir vyksta. Karas kasdien vis didėja. Kieno bus Pergalė laikas parodys
Absoliutas 2025-01-05 16:51
Kol NATO teiks pagalba ir rusofašistai patirs kolosalius nuostolius, tol rusofašistai apie pergale gali tik pasvajoti. Bet nepamirsk, kad rusofašistu rezervai nera amzini ir jie senka, o tai artina rusofašistana prie zlugimo. O tai bus galima uzskaityti kaip Ukrainos pergale.
Egis25 2025-01-05 16:59
Putinas sakė jeigu nebus Rusijos nebus Pasaulio kuriame nėra rusų, kitaip kam reikalingas Rusijai Branduolinis ginklas??? Va tu atsakymas kieno bus Pergalė Arba Ukraina kris arba visa Europa degs ugnyje ir žus šimtai milijonų Tai ne mano žodžiai.
immortallt 2025-01-05 17:01
Maskoliai, net ir gavę visą Ukrainos teritoriją, jau nelaimės. Ukrainos teritorija niekaip neatpirks patirtų socialinių ir ekonominių nuostolių nei per 10 metų, nei per 20 metų. Po 50 metų galbūt galės pradėti taisytis. Tai jei maskoliai gąsdina branduoliniu ginklu, reiškia reikia atiduoti, tai iš karto galime viso vakarų demokratinio pasaulio valdžią atiduoti putleriui, ane? O situacija tokia, 2024 m. maskolių tankų nuostoliai yra beveik tokios pat apimties, kiek visas likęs rezervas. Tai jei išlaikyti tokias pačias puolimo/gynybos apimtis, kaip pastaruosius metus, kiek teritorijos iš Ukrainos atims, ir kiek maskoliai savo teritorijų praras? Finansiniai rezervai eina į pabaigą, turint juos, masinės naujos technikos gamybos nepaleido. Neturint rezervų - nebepaleis. Pajamos iš iškastinio kuro krenta kiekvieną mėnesį. Tuo tarpu sąnaudos - auga. Netikiu, kad su dabartnėmis pajamomis atperka tai ką sukišo CAPEX'ą, tik dalį to atsiima. Ką tai reiškia? Kad pasibaigus karui ir net ir nuėmus visas sankcijas, maskoliai dar ilgai nesugebės atstatyti savo ekonomikos pajėgumų, t.y. bent dešimtmetį. Po 10 metų naftos ir dujų paklausa jau gan stačiai mažės kasmet, tai net nebebus pelninga maskoliams investuoti. Apart išteklių eksporto, nieko negali daugiau pasiūlyti, nebent savo prastos kokybės techniką, ką pademonstravo dabar jau prieš visą pasaulį, taip kad irgi tektų pigiai eksportuoti. Maskoliai laimėti niekaip nebegali.
Egis25 2025-01-05 17:12
Rusija ginklais nenugalėsi nes ji yra branduolinė šalis. Tokie kaip tu yra bepročiai kurie tikisi stebuklo. Jūsų protus apnuodijo idėja kad Rusiją galima Jėga nugalėti. Dėl šios idėjos jau dabar žuvo virš milijono karių iš įvairių šalių. Ir žus dar daugiau jeigu nesustos. Rusiją galima nugalėti tik iš vidaus!!!! Bet laiko tam truko nes Kinija pradėjo stiprėti ir pralenkė Amerika. Istoriškai Vakaruose nuo karo visi skila nes visi priklausomi nuo pinigų, komforto ir gerovės o Rusijoje atvirkščiai tik susivienija! Rusijoje gyvena virš 190 tautų ir Ją nugalėti, užkariauti neįmanoma. Tai kita civilizacija nesuprantoma Vakarams. Rusijoje tiki Dievu ir yra religinga tauta. O Vakaruose auga Satanizmas, Narkomanija, Nacizmas, Iškrypėlių, Transų kultas.
Egis25 2025-01-05 17:16
@immortallt Jeigu maskoliai praloš tai nėra apie ką diskutuoti. Tu gi jau nustatei kad bent kurio atveju praloš. Tada belieka tik džiaugtis Realybe ir pamiršti apie karą
Absoliutas 2025-01-05 18:07
pitinFiureris pasake, kad nepuls Ukrainos. Ir dar putinFiureris pasake, kad armata yra patys geriausi tankai pasaulyje. ir dar pitinFiureris pasake kad kinzhal raketos yra nenumusamos ir pacios geriausios. Ne viskas ka putinFiureris sako yra tiesa.
Absoliutas 2025-01-05 18:10
ir dar putinFiureris sake, kad jeigu Ukraina isdrys bombarduoti rusofašistano teritorija ji sulauks tokio atsako kokio dar nemate. Ir va prasau, Ukrainos armija jau Kurske :-) nebuk toks naivus berniuk, ne viskas ka putinFiureris sako yra tiesa. Rusofašistai pralaimejo afganistane ir nieko nebuvo. Tiesiog susirinko zaislus ir isvaziavo namo. Tas pats bus ir Ukrainoje. Sisirinks zaislus ir vaziuos namo. Nebijok tavo taip mylimos naskvos niekas nebombarduos :-)
donatasv 2025-01-05 18:16
Va tame ir esmė, kad rusijos jėga nieks ir nenori nugalėt. Niekas nesiunčia ginklų tiek, kad Ukraina nueitų iki maskvos. Tiesiog laužia ekonomiškai, tai trunka laiko, bet jau neužkalnų. Putkos parodyta infliacija 9%, nepriklausomų šaltinių pateikta pagal būtiniausių produktų kainas labiau 20+. Pučiasi burbulas ir neužilgo sprogs.
Absoliutas 2025-01-05 18:31
Afganistane karas truko 10metu, nors jau po 5-iu metu buvo aisku kad rusofašistai nelaimes. Bet dar vilkino karo veiksmus, nes nesugalvojo kaip is ten iseiti iskelus galva. Ukrainoje tas pats - manau jau visi supranta kad rusofašistai slovingos pergales ten nepasieks, bet vistiek tesia karo veiksmus nes butu didele geda pripazinti, kad pralaimejo saliai, kuria planavo uzimti per 3 dienas. Todel gal ir geras planas butu, kad isikistu NATO trenktu gerai driskiams per galva ir tada rusofašistai galetu sakyt: va ziurekit pralaimejom ne pries kazkokia nusususia Ukraina, bet pries galingaja NATO. O pries NATO pralaimeti nera geda nes ji daug stipresne uz mus.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 19:48
nu gerai butu saltinis, bet sakykim jeigu taip yra ir jei dar 2025 dar ukraina isgyvens kad sekint toliau juos. Kaip egis sako - turi rusija branduolini ginkla. Jei jau rusijai sakes, tai padaro kad visiem tada sakes. Ka tada mes? Nu galim mest atgal bet vistiek busim negyvi.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 19:50
senos bobutes gal ir tiki Dievu. Nemanau kad ten labai daug kas tiki, juo labiau putinas.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 19:52
bet kai amerika isvaziavo taip pat, tai jie dabar galetu lengvai ji vel uzpult nu pasitrauke is ukrainos.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-05 19:54
bet tada cia tik nebent ukrainai gerai. Bet rusija tada nebesmuktu ekonomiskai taip jei pasiduotu. Ir neprarastu kariu. Tai mums yra geriau kad rusai smunka ir praranda karius.
immortallt 2025-01-06 07:42
O ko Ukrainai neišgyventi 2025 metų, kai išgyveno 2022 m.? Technikos naujos daug gaus maskoliai? Gerai paruoštų karių su patirtimi atsiras iš oro?
donatasv 2025-01-06 10:33
Kiek suprantu tu imi tankų kiekį 17k kurį ruskelis deklaravo kaip visą turimą turtą. Ukraina per tuos 3 metus sunaikino pakankamai daug. Pagal tavo teiginius kiek suprantu apie 14k. Ir viso liko neilgiau nei metams drožti. Bet tu šioje vietoje šiektiek klysti. Tas visas kiekis tankų nėra tik sunaikinti, bet tuopačiu ir apgadinti. Jų dalį partempia iš laukų, suremontuoja ar iš dviejų, trijų vieną surenka. Patvarko ir paleidžia toliau į frontą. Kitas reikalas žmonės. Iš 150kk žmonių rusija prarado palyginus mažą kiekį kare. Jei pasidomėtai tuo ka teigia vokiečių žvalgybos agentūros tai matytai, kad ruskelis vakarinėje šalies dalyje formuoja naujas pajėgas iš šauktinių ir netik. Būten šios pajėgos buvo panaudotos kursko gynybai, bet panaudotos nevisos. Žmonių turi mano supratimu pakankamai, įrangos dar metams tikrai jeigu ne daugiau. Bet paimkim ekonominę situciją tai ji labai smarkiai konplikavosi. Išaugo palūkanos ir negana to labai didelė inflecija. Maisto, kuro, elektros kainas ruskelis gebėdavo prieš tai amortizuoti per subsidijas, o dabar viskas krypsta labai į neigemą pusę. Tarkim sviestas per kelis mėnesius pabrango 80%. Čia yra vietinės kilmės produktas. Verslai pradeda neišsilaikyti dengdami paskolas ar bandydami amortizuot nuostolius. Eilinį sykį mano supratimu ekonomika pakiš ruskiui koją.
Benediktas 2025-01-06 11:03
Putinui ekonomiką kartu su infliacija reikia išmesti pro langą arba nunuodinti novičioku, kad daugiau jam netrukdytų jo svarbiuose planuose, kai lieka tiek nedaug.