Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
faktas 2010-06-20 15:45
Daro grandiozinius atradimus, o po to paaiškėja, kad "oj, biški apsirikom"...
gymka 2010-06-20 16:23
gali but, kad musu isvis nera, ne tame esme... geriau uzsimtu zmonijai naudingais darbais, o ne teoriniais svaiciojimais...
KeeperMustDie 2010-06-20 16:50
Tu irgi geriau uzsiimtum kuom nors naudingo, o ne tokiais svaiciojimais. Teorija yra svarbus pagrindas kuriuo veliau gali remtis svarbus zmonijai atradimai. Ir dar - yra zmones kurie jau dirba prie kitu darbu, negalima visiems tik vieno tikslo siekti, nes daznai pasirodo kad viskas yra zymiai labiau susije negu atrodo is pirmo zvilgsnio.
ligonis 2010-06-20 16:58
mokslininkuiu tai tiekpat idomu kiek ir patvirtinimas. jie is lempos neima skaiciu, tai vadinasi randa kazkokia klaida - pasiekimas.
rwc 2010-06-20 17:30
Abejoju šita studija. Galbūt tamsiosios medžiagos yra mažiau nei dabar manoma, bet ji egzistuoja - bent neutrinų pavidalu tai tikrai. Be to, yra įrodymų, kad galaktikų masių išsidėstymas nesutampa su regimosios medžiagos išsidėstymu. Kaip gali neegzistuoti reiškinys, kurio netgi kai kurios savybės nustatytos?
Sarunas 2010-06-20 18:20
Straipsnis pavadinimo neatitinka. Pavadinime teigiama, kad tamsioji medžiaga neegzistuoja, tuo tarpu straipsnyje rašoma, kad mokslininkai teigia, jog tamsioji materija neužima tiek procentų visatos kiek manoma (taigi jie teigia, kad ji egzsituoja, tačiau ne tiek daug jos kiek anksčiau manyta).
Gedis 2010-06-20 20:29
Egzistuoja ar ne-jie patys nezino.Ir dar daug ko nezino.Pvz sako visata plecias,o gal visata skrieja apie savo asi elipses forma,o tai reikstu jog kaskuriuo laikotarpiu,aisku jisai milijardai metu butu,atrodytu jog viskas tolsta,o po to artes.Zodziu kai 100% zinos,tada galima ir tiketi,o dabar kaip kad kas pasakytu kad kaskur tai guli milijonas litu,100 kvadratiniu kilometru plote,jei tikesi tai jieskok,gal rasi,o jei nerasi tai sakysi,bet turbut jisai yra.Bet tai butu turbut.
mnv 2010-06-20 21:25
Jau ka cia susnekejai ir Einsteinas nesuprastu.
Sloth 2010-06-20 21:28
Keista, bet aš supratau. Ar galiu laikyti save protingesniu nei Einšteinas?
faktas 2010-06-20 21:31
Prisijungsiu. Aš irgi supratau ir kai pirmą kartą skaičiau, nekilo jokių neaiškumų. Matyt, kažkam reikėtų susirūpinti... (-:
mnv 2010-06-20 21:35
Jis cia sneka vos ne kaip apie viduramziu modeli, kai zeme buvo centre ir viskas vyko aplink ja. Visu pirma visata jei judetu kazkokia elipse, tai mes budami joje judetume kartu. Tai kas nuo ko toltu? Nebent jis maiso zodzius GALAKTIKA ir VISATA.
mhm 2010-06-20 22:33
Gal galima plačiau?
Nightkid3 2010-06-21 00:00
Prisidesiu prie nesupratusiu to posto
Turbut sumaise galaktika su visata?
Gedis 2010-06-21 11:17
Na tie kas nesuprato galiu tik paklausti,is kur jus zinote jog mokslininkai tai ka pasako,yra tiesa,kitaip tariant o is kur tie mokslininkai zino?Net planetas atranda netiesiogiai o pagal tai,jog tam tikru metu zvaigzdes ryskumas sumazeja,is to jie speja,kad tuo metu praslenka planeta pro zvaigzde.O gal ten buna sumazejes tuo metu zvaigzdes intensyvumas.Ir apskritai,kas pagrinde bent viena teorija tikrais faktais?Ogi niekas,tiesiog mano jog taip turetu buti,o is tiesu tik spelioja.Cia tas pats kaip su ateiviais,yra nera,o kaip is tiesu,niekas negali pasakyti.
enternald 2010-06-21 11:34
Klysti, smarkiai klysti. Išvedimas yra svarbi fizikos dalis. Matematiniai modeliai svarbi dalis padedanti praplėsti bandymus. Faktai moksle yra kas kita. Pagal mokslinę teoriją faktų nėra tik principai, maišai sąvokas su paprasto gyvenimo sąvokomis. Tamsioji materija buvo paremta stebėjimais. Galaktikų sukimosi pavyzdžiais. Be to tyrimų principai kuriami ir atmetimi. Jei tas neveikia pradėsim stebėti visatą kitu būdu, ši žinia ne tragedija, bet ją reikia patikrinti.
taskaz 2010-06-21 14:42
Kiekviena klaidinga teorija vienu žingsneliu priartina prie teisingosios
rwc 2010-06-21 16:31
Taigi, neutrinai pagal apibrėžimą (nespinduliuoja ar neatspindi elektromagnetinių bangų; turi masę) yra dalis tamsiosios medžiagos. Bet pagal esamus modelius spėjamos neutrinų masės nepakanka, todėl dar spėliojama apie visokius masyvius neutrinus, WIMP'us ir pan..
Jei laikysime eksperimentus, kuriais neutrinai atrasti, įrodymais, tuomet jie yra ir įrodymas, kad tamsioji materija egzistuoja.
lingus 2010-06-22 16:20
Planetų egzistavimą identifikuoja ne tik pagal žvaigždės ryškumą. Jei kažko nežinai tu, tai dar nereiškia, kad mokslininkai nežino
http://en.wikipedia.org/wiki/Methods_of ... ar_planets
Mauras 2010-06-22 17:32
Nejuokinkit kamuolinio zaibo negali iki galo paaishkinti, o cia bando vsatos paslaptis iminti .
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tamsioji kosmoso energija gali ir neegzistuoti