Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Azuolas 2010-12-30 14:15
Sąvoka "". Tad atradus atšiauriausioje vietoje gyvenančią bakteriją nereikėtų iškart pateikinėti šio pavyzdžio kaip įrodymo, kad gyvens panaši bakterija ir atšiauriose planetose su panašiom gamtinėm sąlygom. Juk žmonės gyvena ir Grenlandijoje, bet žmonių rūšis ne ten atsirado
leox 2010-12-30 14:57
Kažkodėl NSO visi įsivaizduoja kaip kur kas protingesnę, bei techniškai geriau apsirūpinusia būtybe už žmogų. Bet nepamiškime, kad kitose planetose nebūtinai gali būti atsiradę tokių veikėjų kurie išrado elektros lemputę, mašinas ar lėktuvus. O ką jau kalbėti, kad kitose planetose nebūtinai gali būti naftos ar dujų ištekliai. Žodžiu pasigedau tokių pamąstymų..
kionig 2010-12-30 14:57
Is sitos temos sunkiai kazka beislausi. Kaip matyti esama aklavieteje, vis keliose pastraipose minimi ispudingi zvaigdziu skaiciai, kitoje jau sekstilijonai.
Ir koks skirtumas ? O gi jokio, kadangi visata begaline. Taigi tu zvaigzdziu skaiciai nieko neirodo. Be to, zvaigzdes sitame kontekste taip pat nera butinos.
Zodziu, straipsnyje gana daug ejimu tiesiai per aplinkui
Azuolas 2010-12-30 15:17
skraidantis objektas. Ir geriau nepainiokim sąvokų
Pumper 2010-12-30 15:21
kionig, jei visata begalinė, tai žvaigždžių skaičius irgi ∞. Jei tie sekstilijonai bent kiek tiesos turi, tai vadinasi visata turi pabaigą.
Pirmu atveju - begalinėj visatoj - egzistuoja begalybė gyvybės formų ir begalybė identiškų žemių su identiškais žmonėm.
Antru atveju gali būti, kad tik Žemėj gyvybė kažkokiu būdu atsirado, o visur kitur tuščia, bet kai tokie galaktikų, žvaigždžių ir planetų skaičiai - tai praktiškai neįmanoma.
Ir apskritai, jei tik Žemėj gyvybė egzistuoja, tai galima sakyti, kad visi tie creationists yra teisūs, o mąstantys žmonės - velnio apgauti.
__________________________________________________________________________
leox, NSO ≠ ateiviai, tais atvejais kai tikrai NSO ufonautų valdomi, tai būtent ir reiškai, kad tie ateiviai protingesni už žmones, kurie nesugeba net Saulės sistemoj laisvai keliauti, ką jau kalbėti apie kitas žvaigždes arba išvis galaktikas, kai tų NSO atveju.
leox 2010-12-30 15:35
Taip, supainiojau sąvokas, bet kam reikėjo tas suprato ką norėjau tuo pasakyti ) Nesikabinėkim. Peace..
Indigo89 2010-12-30 18:19
Taip, as irgi esu daznai pagalvojes, kad gyvybe egzidtuot galbut ir galetu ne tik zemej, bet atsirast butu labai mazi sansai. NEBENT gyvybe esanti zemeje taip pat atsirado ne zemeje, o kazkur kitur. Tada butu visi sansai kad pilna visur tos gyvybes yra. Arba dar vienas sansas yra tas, kad kvantines mechanikos principuose yra "uzprogramuota" dnr ar rnr atsiradimas ir tuo paciu gyvybes atsiradimas. Tada tik atsiradus sansui is chaoso vistiek susikurtu gyvybe neisvengiamai, butu tik laiko klausimas. Butu gerai, kad kuo greiciau atrastu gyvybe kitur, tai daug kas paaisketu ir apie pacia zeme ir apie gyvybe apskritai.
kionig 2010-12-30 18:56
Gal galima placiau kas kaip ir kodel ?
mobilunkas 2010-12-30 19:05
tai kad kompiuteriam 100 metu dar ner , o jau gyvybe juose yra, ir ne tai kad viruai, bet jau kirminai gyvena, dar palauksim 100 metu ir bus kompiuteriu gyvybe protingesne uz zmones
kionig 2010-12-30 19:31
Ne visai taip, kadangi paralelines visatos gal ir egzistuoja, bet nereiskia, kad juose vyksta tokie patys reiskiniai kaip ir zemeje.
Kieshux 2010-12-30 20:06
zodziu zmogai, vistiek manau mes ne vieni, tiesiog susisiekti mums dar ilgai nepavyks
Nightkid3 2010-12-30 20:24
O as manau, kad butent esant salygoms gyvybes atsiradimas buna tik (neilgo) laiko klausimas,juk zemej kiek zinau irgi palyginus labai greitai atsirado gyvybe ir "suvesejo", po to kai cia nusistovejo tam tinkamos salygos. O reikiamos salygos, kai yra tokia galybe zvaigzdziu ir planetu, vistiek daug kur turi atsirasti
Pumper 2010-12-30 20:40
Paralelinių visatų ir nereikia. Užtenka vienos begalinės, kas automatiškai reiškia, kad viskas įmanoma - ką tik gali sugalvoti ir daugiau - tame tarpe ir begalybė kitų identiškų Žemių.
Importial 2010-12-30 23:43
Tikiuosi, nepradės žmonės kitame amžiuje ar dar šiame investuoti neapsakomai dideles sumas į keliones aptikti nežemišką gyvybę. Pirmiausia vertėtų pilnai susitvarkyti savąjį "kiemą", o tik po to kišti nosį į kitų "gaujų kvartalus". Galbūt kontaktas nebus mums patiems, smalsuoliams, pražūtingas, bet kas žino... Mūsų planetą šiuo metu gali stebėti ateiviai ir nemėginti šturmuoti ją vien dėl jiems patiems gresiančių praradimų stojus į žūtbūtinę kovą.
Sunku įsivaizduoti Visatos ribas ir jos pabaigos nebuvimą. Skamba neįtikėtinai - skrendi kur kas greičiau už jos plėtimosi greitį, bet keliauji keliavęs ir niekada neįsirėži į kažkokią tai hipotetinę "sieną". Susidaro įspūdis, jog Visata paprasčiausiai plečiasi lyg milžiniškas burbulas ir, elementariai kalbant, skriejama aplink jo branduolių dėl mano paties išgalvotų jėgų. Aišku, interpretacijoms čia ribos irgi nėra, tad ką ir bepridursi... Beveik taip: kiek galvų, tiek įsivaizdavimų.
Turiu klausimą: jeigu galaktika yra spiralinė, vadinasi, jos viduryje yra juodoji skylė, kuri kontroliuoja visą įdomios formos išsidėstymą ir žvaigdžių masyvų susibūrimą? O gal aš klystu? Jei taip, būtų malonu, kad paaiškintumėt, kodėl galaktikos tampa spiralinėmis. (Tingisi po Wikipediją duotis.)
Nightkid3 2010-12-31 00:00
Jo, man atrodo dazniausiai (ar visada?) galaktiku centre buna juodosios skyles.
O del pinigu leidimo kelionems ieskant nezemiskos gyvybes - niekas pinigu tam neleis. Leidziami pinigai yra ir bus, kad ja aptikti kitais budais, bet aisku niekas nekeliaus ieskoti
keine_lust 2010-12-31 00:10
Jo... musu galaktikos centre yra yra supermasyvi juodoji skyle kuri neleidzia issilakstyti atskiroms zvaigzdems kur kuri nori. jei nori paieskok kazkur turi buti straipsnis apie tai.
Patikslinimui.
juodoji skyle egzistuoja ne del to kad musu galaktika yra spiralines formos(kaip buvo galima suprasti is tavo parasymo), o atvirksciai del to kad yra juodoji skyle, musu galaktika sukasi apie ja.
Importial 2010-12-31 00:33
Yra nespiralinių galaktikų, žvaigždės jose yra siaubingai didelės ir nutolusios viena nuo kitos superiniais atstumais. Aišku, tokio tipo galaktikų skersmuo kur kas didesnis už mūsiškę Milky Way. Jei nori su iliustracijomis ir aiškiau, štai nuoroda į video - http://www.youtube.com/watch?v=2FwCMnyWZDg
Kalbant apie skiriamas lėšas tarpžvaigždinėms kelionėms, ką gali žinoti - užvaldys pasaulį/sės į JAV prezidento vietą koks pamišęs mokslininkas ir sumąstys surengti ekspediciją, netolimoje ateityje visai tikėtina, jog ir sveiko proto žmogus duos panašaus pobūdžio įsakymų. Svarbiausia sugalvoti ir praktiškai pritaikyti efektyviausią keliavimo šviesos greičiu metodą. Tokiems grandioziniams tikslams aprėpti iškart atsiskleidžia naujų atradimų trūkumas gamtos moksluose. Kad ir artimiausioj sistemoj, t.y. Kentauro alfoj, gali egzistuoti gyvybė, gi ta žvaigždė yra vos ne analogas Saulei (truputį skiriasi masė, skersmuo).
immortallt 2010-12-31 01:54
Kad RNR grandines (DNR pagrindas) mokslininkai laboratorijoje sukure tiesiog sildant ir saldant angliavandenius berods bei kitaip veikiant salygomis, kurios gyvavo ankstyvojoje zemeje. Jeigu tokie pakankamai paprasti veiksniai gali sukurti pacius pagrindus, tai kodel visatoje kurioje zvaigzdziu yra daugiau nei as zinau zodine israiska skaiciaus (o zvaigzdziu atrastu skaicius nuolat auga), o planetu potencialas yra dar didesnis (ju kiekis visatoje), tad butu egocentriska manyt (kaip ir baznycia dare "till recent" teigdama, kad zeme visatos centras). Cia tas pats kas zaidziant pokeri manyt, kad pasaulyje tik karta royal flush buvo iskrite zaidziant pokeri - to tikimybe labai mazai, bet pokeris zaidziamas labai daznai. Paprasta kombinatorika.
O pavyzdziai atvaizduojantys sunkiausiose salygose gyvenancia gyvybe ir net ne anglimi pagrista gyvybe tik padidina tikimybe, jog gyvybe gali atsirasti gan daznai. (1% siuo atveju yra daznai).
GeneticworlD 2010-12-31 04:34
Va manau daugumai bus smagu paziureti http://www.youtube.com/watch?v=CEQouX5U0fc
Indigo89 2010-12-31 17:56
Manau, kad rnr struktura atsirado neatsitiktinai, o yra savaime susiformuojanti, kaip kad du vandenilio atomai susijungia i viena molekule, kaip susidaro ivairus kristalai, taip ir sudetingesnemis salygomis susidaro rnr, baltymai ir kitos organines molekules. Manau, kad gyvybe, tokia, kokia yra zemeje, atsirado ne viena karta visatoje ir ne vien zemeje. Bet tai nereiskia, kad mes ja rasim.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2010 m. gamtos mokslų atradimai: „Gyvybė už Žemės ribų tiesiog privalo būti“