Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2015-09-28 15:00
Originalas Gal tik problema su juo, kad jam reikia 250kW eletros energijos, kad sukurtu 2,5 N trauką. Neaišku kiek galios reikia P. Neumanno varikliui, nes neišsamus ir netikslus straipsnis. Bet pati idėja naudoti kurui metalą tai super, nes metalų yra pvz kad ir asteroiduose, ne tik žmoniu sukurtuose kosminėse šiukšlėse. Vien todėl šitas variklis būtu labai perspektyvus, jei ištikro taip veikia kaip rašo. Beto manau kad staripsnyje minimas variklis išmeta medžiaga (plazmą) ne 20, o 200 km/s greičiu, nes analogiško efektyvumo varikliai panašiu greičiu išmeta plazmą iš variklio tūtos.
MindaugasV85 2015-09-28 19:47
Nu patinka man ta Amerika: šovė į galvą mintis - bėgi patentuoti. Tik niekas nežino veikia ar ne.
California 2015-09-28 20:23
Perskaityk dar kartą straipsni žinove. Australijoje, o ne Amerikoje.
Creatium 2015-09-28 21:55
Ten tas laikas iki Mėnulio parašytas turbūt jau įsibėgėjus. Tad realiai tokio trumpo laiko nebūtų vis tiek.
bala 2015-09-28 21:58
Manau, kad HiPEP efektyvumas (su kuriuo lygina) pamatuotas irgi neatsižvelgiant į reikiamą elektrinės galią.
Marius.brn 2015-09-28 22:05
Neišsilavinusiems ar dar kokiems vatnikams yra legviau sakyti ir vadinti viską Amerika, nes tik tiek ir teišmoko per savo menką egzistenciją.
sub 2015-09-29 08:27
Off topic vos ne kiekvienas jo komentaras, jis pats off topic.
bahuriux 2015-09-29 09:04
Kai rašiau "Neminint kiek elektrinės galios visam šitam reikalui prireiks." turėjau galvoj kad efektyvumas, arba ISP apie tai nieko neužsimena ir neprivalo. ISP ir neapibrėžia kiek galios tam sunaudosim. Ir taip intuityviai aišku, kad norint igreitinti išmetamą masę reikės energijos ir kuo labiau norėsime kelti efektyvumą, tuo labiau reikės įgreitinti išmetamą masę, o tam reikės papildomai energijos. Jei pastebėjot išmetamos masės greitis (arba efektinis greitis jei kalbam apie turboreaktyvinius, ar kitus oru "kvėpuojančius" variklius) proporcingas variklio efektyvumui. Prie tokio efektyvumo tas metalais varomas variklis irgi naudos elektros energija nežmoniškais kiekiais, nes pirma metalą reikės paversti į plazmą, t.y. išgarinti elektros lanko pagalba, o paskui kaip ir įprastam joniniam varikliui reikės dar ir stipriai jonizuoti, tą plazmą ir toliau nebeaišku nes rašo kad magnetinėj tūtoj įgreitins, kiek googlinau iš fotkių panašu kad halo efektą naudos mažai elektros ir slyginai mažai ISP, arba aš kažko dar nežinau. Kaip jau rašiau jo didžiausias privalumas tai, kad kuras mėtosi kosmose, nors jį paimti irgi nėra lengva, bet nėra neįmanoma. Vien jau dėl to tas variklis apsimokėtu, net jei jo ISP būtu ir žemesnis nei joninių.
Kartais geriau apsimoka naudoti branduolinį reaktorių, nei nežmoniškus kiekius PV saulės panelių, ypač jei skristi reikėtų į priešingą pusę nuo Saulės.
Berašant supratau, kaip gali veikti metalų plazminis magnetinis variklis, tik elektros energijos jam reikia dar daugiau, nei betkuriam kitam joniniam Tokio variklio galia būtu apribota tik vieno paramero kiek galima pasigaminti elektros energijos, jo iSP nežinau bet irgi į vieną eilę su joniniais. Ta prasme jei būtu su nedideliu branduoliniu reaktorium eitu sukurti tokį kosminį (keltą) laivą kaip fantastiniuose filmuose tik žinoma kolkas be kelionių hiper erdve pradžiai Saulės sistemoj. Dabar tikrinsiu ar jau nėra patentuota, bet netikiu kad kasnors jau nebus sugalvojęs iki manęs Šitas straipsnis užvedė mane ant teisingos minties, kad tokio tipo variklis gali būti varomas betkuo kas tik gali pavirsti į plazmą, kad ir metalas.
bala 2015-09-29 10:02
Beje, NASA sukūrė atominį variklį, kuris gal būtų tikęs net kelionei Marsą:
https://en.wikipedia.org/wiki/NERVA
bahuriux 2015-09-29 11:02
To NERVA variklio ISP per mažas 850s vakuume (380s atmosferoj), sveria truputi per daug 178 tonos, jo trauka ~5,25 kartus mažesnė nei jis pats sveria (čia turbūt su kuru kartu masė), tai reiškia kad jį patį vistiek reikia iškelti su papildomais varikliais/booster'iais, jau neskaitant kosminio laivo. Bet geras variantas irgi, tik gal perbrangus.
Aš turiu galvoj, kad reikia branduolinės jėgainės tam kad aprūpinti energija joninius variklius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Studento pasiūlymas pranoksta NASA: į Marsą ir atgal – „vos vienu degalų baku“