Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-05-23 13:13
Mach effect turi veikti remiantis reliatyvumu, tiksliau dėl padidėjančios reliatyvistinės masės, tik signalas į pjezo elementą turi būti pjūklo dantu formos /l/l/l/l/l/l ta prasme atstumi masę staigiai, o susigražini lėtai. Taip gauni reliatyvu masės skirtumą atstumiant ir gražinant. Bet visas grožis tame, kad jei pavyktu susigražinti energiją, kaip ir elektromobilio atveju, tai toks variklis teoriškai būtu perpetum mobile
kionig 2018-05-23 20:28
Oho, fantastika būtų pamatyti, kaip pjezo elementas juda pirmyn ir atgal reliatyviu greičiu. Koks turi būti dažnis, kad susitraukimas-išsiplėtimas būtų reliatyvus?
Niemand 2018-05-23 21:20
Net pėstysis užsiaugina masės eidamas, klausimas tik kiek reikia, kad macho principu veikiantis variklis duotu prasmingą trauką. Beje, šiuo atveju tai ne pats reikšmingiausias elementas, svarbiau energijos tankis kondensatoriuose.
bahuriux 2018-05-24 09:59
Eina kalba apie mikro/mili niutonus iš kW galios.
OK, aš turiu savo versiją sugalvojau kažkur pries 15 metų, jei jums napatinka pjezo elementai (man irgi jie nepatinka perlėti turėtu būti, bet turi veikti), tada reikia imti plazmą, arba jonizuotus atomus ir juos judinti magnetiniame ir/arba elektriniame lauke, (pirminė idėja buvo elektronus įgreitinti iki reliatyvistinių greičių ir su jais žaisti), skirtingais greičiais, tada greičiai bus artimi reliatyvistiniams. Tada dar ir susigražinti energiją būtu galima prietaise panašiame į MHD generatorių, tik kuras jame nebūtu deginamas.
Manau kad EMdrive kibire ko gero susidaro plazma irgi vyksta kažkas panašaus kaip aukščiau aprašyta.
Nu niekaip nenurimsiu, kol nebus sukurti tarpplanetiniai/tarpžvaidždiniai kosminiai laivai tokie kokius rodo fantastiniuose filmuose
Niemand 2018-05-24 10:56
Macho efektas yra ne dėl greičio, o dėl pagreičio ir osciliuojančio krūvio kondensatoriuose. Pjezo elementai skirti judinti kondensatorius, su plazma tas nelabai gausis.
bahuriux 2018-05-24 11:59
Kam tiek kondensatoriai? Išskyrus tai, kad pats pjezo elementas yra kondensatorius tam tikra prasme, tik su galimybe mechaniškai keisti kristalo dydį nuo kūvio ir vise versa Ir kas dėl pagreičio? Mano supratimu jų teorija neteisinga/netiksli, arba aš tą mach efect principą netaip įsivaizduoju. Pabandysiu pagooglinti. https://en.wikipedia.org/wiki/Woodward_effect dar pats neskaičiau neskaičiau vėliau perskaitysiu.
Plazma turi masę ir judinant ją greičiais artimais reliatyvistiniams masės skirtumą gauti įmanoma, jei greičiai atstūmimo ir pritraukimo bus skirtingi. Tam kad suteikti plazmai relaityvistinės masės papipdomai reikės labai daug energijos, tai regeneratorius būtinas. Ir taip bus gaunamas perpetuum mobile prietaisas, ištikro nelabai, nes susigražinti 100% energijos nelabai pavyks ir net neaišku, kaip reliastyvistiniai efektai paveiktu patį regeneratorių.
Misteris 2018-05-24 22:53
Siūlau išbandyti vakuume VIDAUS DEGIMO variklį.
Garantuoju,kad neturės jokios traukos.
bahuriux 2018-05-25 09:40
Mažiau off topic. Žerk teiginius, arba kritiką aptarinėjamoms technologijoms.
Niemand 2018-05-25 12:22
Ne taip supranti, paskaityk.
Teorija gana paradoksali, bet išsiveda iš BRT lygčių labai trivialiai ir niekas nesugebėjo jos paneigti. Kitas dalykas, kad ji labai sunkiai patikrinama, net pirmas efektas iš trijų, kuris ir aktualus šiuo atveju, reikalauja technologijų, kurias dar tik tik pradedam įsisavinti. Pats variklis dar ilgai ilgai bus nepraktiškas, nes be galo maža trauka pagal energijos sąnaudas, bet labai labai įdomus kaip teorijos eksperimentinis patikrinimas - jei teisinga, tai teisingi ir kiti du efektai - wormholes
bahuriux 2018-05-25 13:00
Perskaičiau ir kolkas pasirašau tik po pirmu efektu, nes kiti du perdaug migloti. Dar reikia suprasti tą dalyką, kad padidinus darbinio kūno reiliatyvią masę tam reikės sunaudoti daug energijos palei formulę E=mc, ta prasme gaminsim "raketinį" kurą iš energijos, jei jos nesusigražinam, tada ta technologija taip ir liks nepraktiška, nes praktiškiau būtu iš masės gaminti energiją, o čia bandoma atvirkščiai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Išsamiausi ir kruopščiausi neįmanomo variklio „EM-Drive“ bandymai Vokietijoje rodo, kas čia darosi iš tikrųjų