NASA ima domėtis virtualiais pasauliais (2)
JAV kosmoso administracija aiškinasi galimybes kurti internetinį daugelio vartotojų žaidimą, praneša BBC. Virtualusis pasaulis būtų skirtas studentams ir „būtų tikrų NASA inžinerinių ir mokslinių misijų simuliatorius“. Agentūra išplatino „prašymą suteikti informaciją“ organizacijoms, besidominčioms tokio žaidimo platformos kūrimu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
NASA tiki, kad žaidimas padėtų pritraukti prie jos programų naują mokslininkų ir inžinierių kartą, kurie įgyvendintų organizacijos „kosmoso tyrinėjimo viziją“. „Aukštos kokybės žaidimo aplinka yra būtinas NASA ugdomojo kibernetinio kūrinio elementas“, - teigiama prašyme.
„Žaidimas suteiks galimybę giliau pažinti ir ištirti kosmosą nei tai galima būtų padaryti tik skaitant knygas, be to būtų sutaupoma laiko ir pinigų lyginant su paprastomis stažuočių programomis.“
NASA jau yra įžengusi į 3D virtualią visatą. Agentūrai priklauso sala „Second Life“ pasaulyje, kur pavieniai asmenys ir grupės, besidominčios kosmoso programa, gali susitikti, dalintis mintimis ir vykdyti eksperimentus.
Salą, pavadintą CoLab, sukūrė mokslininkai iš mokslinių tyrimo centro. Agentūra tikisi, jog ateityje žaidėjai netgi galės dalyvauti virtualiose kosmoso misijose.
Praėjusioje Nacionalinės kosmoso bendruomenės konferencijoje projekto vadovas pareiškė, jog NASA tikisi “šią virtualią salą pavesti savotišku portalu, iš kurio visi pageidaujantys galės keliauti į kosmosą“. „Po dešimt ar daugiau metų kosmonautai vėl nuskris į Mėnulį ir jūsų avataras gali būti su jais“, - priduria jis.
NASA dokumente nurodoma, jog žaidimai tampa vis svarbesne švietimo dalimi. Virtualūs pasauliai ateityje sugebės tiksliai atkurti tikrojo pasaulio detales, įskaitant chemines reakcijas gyvose ląstelėse, fizikos dėsnius, leis tikrinti ir remontuoti brangią ir tikslią mokslininkų įrangą, o taip pat patirti nesvarumo būseną. Žaidimas privalo padėti plačiau ir geriau įsisavinti dabartinius mokslinius-technologinius pasiekimus.
NASA nėra vienintelė JAV organizacija, ėmusi naudoti žaidimus mokymo tikslams. Tą jau senokai daro JAV armija, žaidimų pagalba verbuodami būsimus kareivius.