Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-09-24 19:12
Džiugu, tačiau tai dar anaiptol dar nereiškia, kad gali susidaryti gyvybė, nes egzistuoja papildomi faktoriai:
1) Deguonis
2) Saulės šviesa
3) Vanduo
Ir tik po to, jei pasiseka, gali rastis šiokia tokia gyvybė.
O gal klystu?
Tas_pac 2008-09-24 19:30
Tu ieškai gyvybės pagal žemės modulį. Galbūt kitoms gyvybės formoms nebūdingas DNR. Galbūt joms nereikia vandens jos naudoja metaną ir galbūt jos prisitaikę prie didelio šalčio ir galbūt išviso nekvėpuoja.
Anonymous 2008-09-24 19:46
nu bet velgi mokslininkai uzsimine butent apie zemei budinga gyvybe nes viskas kas ussidaro is baltymo yra budinga zemiskai gyvybei...
Anonymous 2008-09-24 19:51
100 proc. sutinku su Tas_pac
ligonis 2008-09-24 20:06
kad ir kaip bebutu, as stipriai abejoju ar kosminiu dulkiu debesije gali kazkas gyvuot, taigi sakyt, kad reikia deguonies ar vandens yra neitema. o saules sviesos ten per akis...
Anonymous 2008-09-24 20:12
na galbut po daug daug daug tukstanciu metu ir bus ten gyvybe.. jos paieska tai didziule loterija, mes juk negalime nuskanuoti galaktikos visos ir paziureti ar yra kas ar ne, jei nera tai nusikelti po tukstancio metu ir vel praskanuoti. reikia tiksliai nusitaikyti i reikiama vieta. beto musu gyvenimo laikas palyginus su visatos amzium tera tik puse akimirkos. o ir is toliau atkeliaujanti sviesa, atnesa pasenusia informacija. per dideli plotai visatoje musu dabartiniam technikos lygiui. gaila kad visatos paslaptis iminti ne musu kartoms.
enzim 2008-09-24 20:29
Persėjaus žvaigždyne...
Anonymous 2008-09-24 21:08
Tiesa sakant jau dabar daugelis tyrimu ne tik visatos pazinimo srityje del per dideliu duomenu kiekiu neatliekami skanuojant. Kazkas panasaus kaip meteorologai neskanuoja atmosferos sudeties kiekviename taske molekuliu lygmeniu, bet gali paytiksliai pasakyti kur palis o kur ne
Anonymous 2008-09-24 21:11
tai skaitos givybei tereik saules,vandens,deguonies-o planetas turbut nereik ??? :] tuo labiau su kietu pagrindu.givybei reik daug faktoriu ir pasakyms saules sviesos uztenk,nereisk kad kurnors kur sviestu 30 sauliu visa laika butu givybe.
Anonymous 2008-09-24 21:20
ta ka parase Tas_pac turi daug tiesos.
Anonymous 2008-09-24 21:36
"tai skaitos givybei tereik saules,vandens,deguonies-o planetas turbut nereik ??? :] tuo labiau su kietu pagrindu.givybei reik daug faktoriu ir pasakyms saules sviesos uztenk,nereisk kad kurnors kur sviestu 30 sauliu visa laika butu givybe."
kodel daugelis mano,kad gyvybe tai butinai kazkas panasaus i holivudini ateivi, pats paprasciausias organizmas jau butu bakterija ar dar kasnors, o sitokiai gyvybes formai nei keito pagrindo nei planetos nereikia, jei ji yra prisitaikiusi palaikyti savo gyvasti ten esanciom medziagom. peace.
Anonymous 2008-09-24 21:42
Juk neseniai buvo stripsnis apie, berods, nykstukines baltasias meskas - kazkokius Zemeje gyvenancius mikroorganizmus, kurie buvo issiusti i atvira kosmosa ir ten isgyveno milziniska salti, radiacija ir deguonies trukuma. tai kodel Kosmose negali egzistuoti dar dar sudetingesnems salygoms prisitaikiusi gyvybes forma, jei net tokia ura musu Zemeje?
kiesza 2008-09-24 22:23
Nemanau kad gyvyne hali buti debesyje tueri buti kietas pavirsius galbut tam debesy yra kokiu sistemu
Otto 2008-09-24 23:18
Kaip ten bebūtu, mokslininkai pamatė tik tai, kas buvo prieš 700 metų. Gali būti ir taip, kad iš tenai jau daugelį metų skrieja radijo bangomis protingų būtybių pasiųstas signalas, kurį priims tik mūsų pro pro proanūkiai.
Realiau būtu tikėtis kontakto su apleidusia savo sprogstančią planetą civilizacija ir keliaujančia kosmose atsitiktinai pasirinkta kryptimi. Kažkodėl kyla abejonių dėl galimybės judėti šviesos greičiu, ar artimu jam, nors, kas žino, jei tai įmanoma, tada šansai sutikti protingas būtybes smarkiai išauga.
Anonymous 2008-09-24 23:37
kazi kokia gravitacija veiktu zmogu judanti sviesos greiciu ? turbut nelabai butu kas like is po tokia skrydzia.
Anonymous 2008-09-25 00:25
700 šviesmečių, o ne metų
Anonymous 2008-09-25 06:56
Andas> Jai objektas yra nuo taves nutoles 1 sviesmety, tai tu y jy ziuredamas matai vaizda kuris iki taves keliavo 1 metus, t.y. tu matai tai kas buvo pries metus... Dabar viska padaugink is 700 - tikiuosi supratai...
Anonymous 2008-09-25 06:57
700 šviesmečių ir yra 700 metu, juk sviesmetis yra sviesos nueitas kelias per metus.
o kad gyvybe egzistuoja tai cia nereiketu abejoti,tik kad tie atstumai mums kolkas per dideli kad tai irodyti.
Pritariu Tas_pac
Windas 2008-09-25 08:54
Buvo cia jug straipsnis kad vandens meskos ar kas ten tokios kosmose ishgyveno nemaza laiko tarpa... tai neuzmirshkit kad tikrai keletas nukrypimu nuo zemishku budingu salygu nesutrukdytu givybiai atsirati... Pagal mane yra tokia ideja... jei zemishka givybe ishgyvena gryname kosmose tai gali buti ir tokia givybes forma kurioms ir nereik planetos. bet cia tik tokia mano hipoteze
Otto 2008-09-25 11:01
Windai, vis dėl to manau, kad gyvybė renkasi jaukiausias vietas, nebent, kintant sąlygoms, ji nebeturi iš ko rinktis, bet sugeba išlikti. Tas pats tikriausiai laukia ir žmonijos, jei saulės sistema sprogs, ji sugebės ją palikti, ir išgyventi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Už 700 šviesmečių nuo Žemės aptikta gyvybei svarbių junginių