Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2009-08-15 19:51
O kad butu gerai jei ant amerikonu nukristu Krize - ane ? Kazkodel manes nei vienas akmenukas nesujaudino ir nepriverte statytis bunkerio
blizzard 2009-08-15 21:55
gelbėti pasaulį tapo perbrangu? keisti tie amerikiečiai, nėra žemės nėra pinigų ko gero jie to nesupranta..
geruks 2009-08-16 03:28
Galėtu ir kitos turtingos valstybės prisidėti.Kad ir šeichai kurie išpampę nuo naftos ir nežino kur dėt pinigus.Negi jie vieni turi tai padaryt.Jei koks geras akmenukas bumtels,visiem per maža nepasirodys.
omg 2009-08-16 15:45
Taigi cia ne vien amerikieciu reikalas o visos Zemes, kodel jie vieni turi tuo rupintis? Kitiems neidomu tipo? JTO tegul duoda babkiu.
thatsmeLT 2009-08-16 16:04
Sutinku su geruks ir omg, cia visos zemes reikalas, kodel tuo turetu rupintis tik jav. Bet man idomu jei ir nustatytu jog atskrenda koks asteroidas i zeme ar sugebetu kanors padaryti, ar verta eikvoti pinigus tam stebejimui?
kionig 2009-08-16 16:32
Jei jau labai saugom save, tada verta. Nes tarkim stebijimas padetu isvengti dideliu negeru pasekmiu nukritus geram asteroidui. Zmones butu evakuojami is povojingos zonos. Vargiai pavyktu sustabdyti koki didesni asteroida.
Nightbringer 2009-08-16 18:27
Bet kodėl man niekas nepaaiškina, kas jiems nepatinka su tais branduoliniais užtaisiais?
Mitas 2009-08-16 18:33
Asteroidų stebėjimas iš tikrųjų yra labai keistas sumanymas. Aš nematau jokios prasmės tą daryti. Vienintelis tikslas, dėl kurio būtų galima tą daryti - savo smalsumo patenkinimas. Realiai aš manau, kad asteroidų stebėjimas yra tik lėšų švaistymas. Reikia pastebėti, kad asteroidai visada buvo stebimi, nes mes ir anksčiau gaudavom perspėjimų, kad Žemės link kažkas skrieja ir kad yra tikimybė su tuo kažkuo susidurti. Perdėtai tuo užsiimti nėra reikalo.
Nightbringer 2009-08-16 20:51
O kai į kokį didmesti nukris koks nors akmenėlis su 200kg trotilo galia?
Nerkus 2009-08-16 22:10
na jei dabar pamatytu asteroida krentanti i zeme, tai jauciu bandytu atomines bombas i ji skraidinti. aisku gali tureti kokiu nors technologiju apie kurias mes net nenutuokiam.
thatsmeLT 2009-08-16 22:43
Na tikekimes, kad turi technologiju apie kurias mes nezinom, nes kazkaip abejoju ar kas isdegtu su tom atominem bombom, kaip per filma kazkoki
omg 2009-08-16 23:23
Yra nemažai budu sugalvota, atomines bombos tai tik vienas is ju, ir ko gero vienas nerealiausiu, kaip pabreze kazkuris ten mokslininkas vienoje is dokumentiniu laidu, tai susije su politinemis priezastimis.
Siaip yra nemazai budu kaip pakeisti netgi dideliu asteroidu orbita, tik reikia anksti nustatyti jog ju orbita kirs zeme, kad butu bent kokie pora metu like dar.
Ir siaip net nera paskirta kas turi vadovauti tokiu atveju. Jeigu siuo metu Zemei iskiltu toks pavojus begales laiko butu sugaista visokiems pasitarimams ir gincams tarpusavyje, kol kas nors ka nors realiai pradetu daryti.
Mitas 2009-08-16 23:59
Aš sutinku, yra nemažai pasvarstymų, kaip išvengti asteroidų grėsmės. Bet aš suprantu ir tai, kad visi tie pasvarstymai labiausiai skirti masės psichologijai paveikti taip, kad ši jaustųsi saugi su mintimi „Mus saugo ar bent jau ieško būdų apsaugoti, mes nesam visiškai pasmerkti, valio.“ ir drąsiai pasitiktų rytojų. Argi jaustumėtės saugūs, jeigu jums pasakytų „bet kurią akimirką galite būti sunaikinti“? O ar jaustumėtės saugesni, jei jus užliūliuoti dešimčia būdų bent teoriškai kaip galima apsiginti nuo tokios pražūties? Yra skirtumas pirmu ir antru atveju? Nieko daugiau, kaip tik psichologija. Kol realiai mūsų neištiks tokia grėsmė, ir kol tie jų pasvarstymai nepadės mums išgyventi realybėje, tol ir liks tik pasvarstymais. Teisingai, čia ne Holivudinis filmas, kur likus kelioms sekundėms iki katastrofos viskas pakrypsta laiminga linkme. Čia realybė ir nereikia persistengti su savo galimybėmis. Anksčiau ar vėliau miršta visi. Žemės istorijoje buvo ne vienas atvejis, kai nuo Žemės paviršiaus buvo nuošlajamos ištisos civilizacijos. Žmonijos žuvimas nereikštų pasaulio pabaigos, nes išnykus vienai kartai, atsirastų kita karta. Nereikia vaidinti Dievo vaidmens, nes jis bet kada tave gali sutrėkšt.
Pihas 2009-08-17 10:10
Kadangi nėra žinoma tiksli asteroido cheminė bei geologinė sudėtis, tai beveik neįmanoma tiksliai nustatyti jo skirejimo trajektorijos ir elgsenos po atominio sprogimo. Nes susidaro tikimybė jog asteroidas tiesiog suskils į mažesnisu gabalus ir vistiek tėkšis į žemę.
bahuriux 2009-08-17 11:08
gal nereikia tiesiai ant asteroido pavirsiaus sprogdinti to branduolini uztaisa, bet truputi is toliau, kad tik pakoreguoti jo trajektorija, sprogimo banga.
Nightbringer 2009-08-17 14:46
Teisingai, pakoreguoti trajektorija arba smogti vėl ir vėl kol skeveldros bus tokios mažos, kad sudegtu atmosferoje... Nesuprantu, juk yra technologijos leidžiančios taip tiksliai atakuoti ar tiesiog iškelti naujas raketas į kosmosa reikėtu per daug laiko ir jų maksimalus atstumas būtų per mažas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Stebėti asteroidus – per brangu