Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rokazaz 2009-09-14 18:29
Nu keliones kainele irgi nebloga.. Tik idomu kaip ta rusiska technika veiks.. sovietine, bet atnaujinta
kiesza 2009-09-14 18:43
man 35 limonus duotu nemanau kadd skrisciau su 30 metu senumo lauzu..
Arns 2009-09-14 18:46
Jei pasidometum, tai zinotum kad su Sojuz'u dabar 25 mln kaina pakilti i TKS ir pabuti ten siek tiek laiko. Rusiska technika, ypac kosmoso srityje visai gerai veikia, ne prasciau nei amerikieciu, o genda viskas, joks zenkliukas "made in USA" kosmose(kaip beje ir Zemeje) kokybes negarantuoja
Tik va idomu, o kas valdys aparata, nes vis del to iskilus ekstremalioms situacijoms ne kompiuteriai, o zmones rankiniu budu pakreipia i tinkama nusileidimo traektorija.
immortallt 2009-09-14 18:55
Rusu tarybine technika, dar veikia jei tai buvo tarybu sajungos projektas, nu bet dabartiniai atnaujinimai DDD Atsiprasau bet rusu technika nepasitikiu. Geriau jau kinu...
Arns 2009-09-14 19:04
keista, kodel TKS vis dar kosmose? Nemazai detaliu rusiskos, o kols shuttle neskraide, visos statybos vyko pagal rusiskus standarus(del mazesnes keliamosios galios bei vietos Sojuz'u visko kas pagal projekta neiskelsi).
Nors kita vertus, ka jus ismanote, visas pasaulis pasitiki rusiska technika, nes kaip kitaip Amerikieciai savo kosmonautus su Sojuz'ais leistu skraidyti? Gi jie issiskirs dar pries starta. Tiesa, pakolkas ne vienas neisskyre, o stai kiek amerikieciu issiskyre, visai nemazai.
P.S kitu saliu nekiskim i sita diskusija, jos tiesiog treciaruses kosmoso valstybes, iskelti palydova, ar viena karta zmones i kosmosa(it tai kyla abejoniu) tai dar ne keliu desimtemciu patirtis ir sekmingai ivygdyti projektai.
Analog 2009-09-14 19:21
Arns neskleisk ereziju, buvo tu avariju pas visus.
Placiau apie rusu katastrofas: http://www.lizdas.lt/suzinok/paz_straip ... trofos.htm
Arns 2009-09-14 19:53
buvo, bet daug daug maziau, lygiai taip pat kaip jos gali buti ignoruojamos jei "tai amerikieciai" su savo "patikimaja" technika. Cia akivaizdu, jog kuo sudetingesnis veiksmas atliekamas, tuo didesne rizika kad kas nors nepasiseks, ypac kai ne viskas atidirbta per desimtmecius, visokiu netiketu problemu atsiranda, o jos kartais pavirsta tragedijomis.
Analog 2009-09-14 20:59
Arns, bet ju tu pats ir paminejai "made in USA", niekas net neuzsimine apie amerikonu technika, tik tu pats. Beje, niekas tau ir nepriekaistavo, bet tu vistiek sugebejai parasyti tokiu stiliumi lyg kas su tavimi arsiai gincytusi Na bet nepaverskim diskusijos i paistalus, tokius kaip USA vs. RF ar USA vs. SSRS
enzim 2009-09-14 21:33
Jei kas rimčiau domėjotės kokios technologinės priemonės garantuojančios saugų nusileidimą, įvykus avarijai erdvėlaivyje kylant, skriejant orbitoje, ar besileidžiant, yra įdiegtos šatluose ir sojuzuose, tai pastarieji lenkia šatlus visa ,,galva"Jei kas atidžiau skaitėt, dėl kokių priežaščių nutraukiama šatlų programa, tai turbūt pastebėjot, kad vienas iš išvardintų punktų yra nepatenkinamas skrydžio saugumo užtikrinimas. Aš visai nenoriu veltis į diskusiją, kurių technika geresnė, aš noriu pasakyt , kad dabartiniam technologiniam lygyje vienkartiniai švirkštai saugesni, nei daugkartiniai
DJ_LFS 2009-09-15 00:52
rusiska technika gedo genda ir ges
Tir4elis 2009-09-15 13:30
Nepyk, bet prisikabinsiu prie tavo žinutės. Taip, "vienkartinis švirkštas" labiau gal atidirbtas, bet tu pažiūrėk, kiek laiko "Šatlai" skraidė, kiek misijų atliko. O bet kokia įranga, nesvarbu kieno gaminta, su laiku dėvisi ir tampa netinkama naudot. Kosmose tiek Rusai, tiek Amerikiečiai vistiek skaičiuoja ar įranga atlaikys ar ne.
O pas ką daugiau katastrofų taip ir liks neaišku, nes SSSR tiesiog maniją viską slėpt turėjo. Taigi čia kažką lygint tikrai nereikėtu.
O kas ką sugebėjo pagamint, tai derėtu pastebėt, kad toliau "vienkartinių švirkštų" Rusų kosmoso technika nebaisiai pasistūmėjo. Prisiminkim, juk turėjo savo "šatlų" programą vadinta "Buran". Bet taip ir nebaigė. Va ir vežioja savo "Sojuz" laivais viską po truputį.
Žinoma manyčiau su laiku ateitis tikrai priklausys daugkartiniams laivams, bet tik klausimas kas bus tie pirmieji, kurie ne tik turistus trumpam nuveš, bet ir pagamins tikrai nebrangios eksploatacijos laivus tinkamus ir kroviniams gabent ir turistus vežiot.
Taigi: Rusai? Amerikiečiai? Europiečiai? Ar visgi privatus kapitalas?
Arns 2009-09-15 14:25
Buran nepasiseke, nes jis buvo igyvendinimo stadijoje tada, kai SSRS jau buvo atsidurusi ties zlugimo riba. Teoriskai jis turejo buti geresnis nei "Shatlas", taciau vis vien turejo tas pacias apsaugines plokstles, del kuriu dabar ypac norima ir atsikratyti sio projekto.
Na ir kas kad kiek buvo pazengia "toliau", taciau dabar vis vien turi atidirbineti "prasvaistyta" laika, nebeturi nieko po Apollo programos, tad tas Orion kuriama vel is naujo, bet pazanga bus vos per pedele nei buvo pasiekia 7-8 desimtmety.
Valstybines ir privataus kapitalo programu negalima lyginti. Privatus siekia iskelti zmones i kosmosa ar paleisti koki palydova, tai padaryti daug lengviau nei pakartoti ka daro valstybines organizacijos. Pvz Virgin Galactic, projektas paremtas jog erdvelaivis bus iskeltas kiek galima auksciau ir tik tada siek tiek pakils iki kosmoso. Svoris nedidelis, viskas ok. O kaip jie iskeltu po keliolika tonu krovinio is kurios statomos kosmines stotys? Va todel privatus kapitalas taip greitai priartejo prie valstybiniu kosmoso agenturu zmoniu iskelime, bet nei per zingsi, jei nori pacios savarankiskai kosmines stotis ar bazes Menulyje, Marse statytis.
xing 2009-11-03 16:44
Cia apie ta almaz pasakojama kam jis buvo skirtas. "lenktynes" su amerikonais
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kosminiam turizmui – karinis rusų erdvėlaivis