Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Karvė 2011-04-27 12:10
Aš nesuprantu, nejau negalima paimti kelių lėktuvų, atlikti praktinius bandymus ir konkrečiai pasakyti? Galėtų lėktuvų gamintojai prisidėti - jiems manau irgi aktualu žinoti.
Dabar gi kartoja tą patį, ką ir prieš tai sakė ir dėl būtent tokių nepatikrintų teiginių ir kilo diskusija.
Tadikas 2011-04-27 14:53
Ar norėtum būti vienu iš žmonių tame testiniame lėktuvo skrydyje?
bahuriux 2011-04-27 15:04
Galima ir UAV panaudoti tyrimams.
omg 2011-04-27 21:53
Tyimai tyrimais bet jei negalima 100 procentu garantuoti skrydzio saugumo reiskia skrydziai yra atidedami.
As asmeniskai manau jog jei ir nebutu atsaukti skrydziai greiciausiai jokiu katastrofu nebutu atsitike, butu visi lektuvai skraide kaip skraide, galbut padidintos itampos salygomis, arba galbut keli butu priversti nusileisti ne pagal grafika.
Bet niekas negali garantuoti rizikos galimybes - kad ir procento dalies, jei nors vienas lektuvas su keleviais butu tikrai nukrites del sito - sita skrydziu kompanija butu "suesta gyva" uz tai kad prisieme tokia rizika ir ji nepasiteisino, ne tai kad subankrutuotu bet tikriausiai vadovai ir i kalejima sestu.
Niekas tokios rizikos neprisiims , nors ir as tuo momentu nukentejau, atsaukti skrydziai labai sujauke planus, bet suprantu ir pateisinu tai.
lightfire 2011-04-27 22:25
šiaip jau buvo tai padaryta. Rezultatas - du pelenais sudrožti suomių F18 varikliai
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Uždarydama oro skrydžių erdves dėl vulkaninių pelenų, Europa pernai nesuklydo