Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2012-10-04 12:47
Mačiau per žinias, kaip gyvūnų mylėtojai aiškina, jog įstatymas blogas, nes šuns pavojingumas priklauso ne nuo veislės, o nuo šeimininko įtakos. Kad neva galima net pudelį išauklėti taip, jog jis būtų agresyvus.
Bet aš nesutinku, nes nesu girdėjęs, kad pudelis būtų užpuolęs ir sužalojęs žmogų. Naujienose tik pitbuliai, bulterjerai ir visokie kitokie buliai paleidžia dantis į darbą.
Arthuras 2012-10-04 12:53
Bėda dar ir tame, kad tokius "bulius" laiko "atitinkami" žmonės. Nes šiaip dažniausiai koviniai šunys yra šlykštūs viskuo. O kai žmonės, kurie laiko tokius, nėra labai "draugiški" tai ir kyla problemų.
Shinigami 2012-10-04 13:07
Kiekviena gyvūnų rūšis turi savo charakterį. Nors ir galėtum išmokyti taksą būti agresyviu, bet jis nebus toks agresyvus kaip koviniai šunys. O kadangi žmonės šunys renkasi pagal savo charakterį tai dar labiau sustiprina šunų charakterį.
rimroot 2012-10-04 13:44
Gaila dėl argentinos dogo. Labai faini šunys. Pats galvojau tokį įsigyti.
Ketleris 2012-10-04 13:55
nori augint pitbuli bute, registruok kaip misruna ;]
Simplicity 2012-10-04 14:18
Tu užregistruosi kaip mišrūną, o kaimynas iš gretimo buto paskambins į policiją ir pasakys, kad tavo mišrūnas yra pitbulio arba stafo. Blogiausiu atveju užmigdys tik vieną iš jūsų
Jomajo 2012-10-04 14:33
technologijos.lt http://www.15min.lt/naujiena/augintinia ... 172-152633
markar 2012-10-04 14:57
"Bet aš nesutinku, nes nesu girdėjęs, kad pudelis būtų užpuolęs ir sužalojęs žmogų. Naujienose tik pitbuliai, bulterjerai ir visokie kitokie buliai paleidžia dantis į darbą."
Žinoma, kad negirdėjęs. Negi tau būtų įdomu skaityti kaip Paberžės kaime Aldonos šunelis Čipas įkando kaimynui Algiui. O kai antraštės skamba panašiai "Pitbulis sužalojo žmogų..." reitingai iškart kyla nors gal tas žmogus buvo vagis ir lindo į svetimą gryčią.
Ketleris 2012-10-04 16:05
mišrūnas negali būti pitbulis ir viskas, be dokumentų gali daryt dnr testą kad tai įrodyti.
markar 2012-10-04 16:56
Atvedei registruot šunį. Pažiūrėjo į snukį ir nusprendė, kad tai yra pitbulio mišrūnas. Tokio šuns negali augint daugiabutyje ir taškas. Nebent jis buvo registruotas iki vakar t.y. priš priimant įstatymą.
Ketleris 2012-10-04 17:48
, beto uždrausta augint pitbulį o ne pitbulio atšaką...
rivas 2012-10-04 18:27
Kiek pamenu paskutinius rimtesnius sukandžiojimo atvejus, buvo rotveileris, aviganio mišrūnas, bokseris. Kur "buliai" ?
slack 2012-10-04 19:06
miau 2012-10-04 20:23
negi tikrai yra tikinčių, kad tik 10-čiai veislių (iš kurių dalies mūsų šalyje gyvena vos po 1 - 2 egzempliorius) teikiamas didesnis dėmesys apsaugos žmones nuo šunų sužalojimų? Pirmiausia, ką reikia daryti, tų veislių atstovus pirkti grynaveislius - iš veislynų,su dokumentais. Kiek teko matyti parodose - vieni ramiausių šunų, nesiardo, draugiški, kantrūs. Dabar bus taip, kad padorūs, sąžiningi žmonės rinksis kitas veisles, o tie, kuriems nusispjaut į šituos reikalus, toliau augins ir veis savo a la stafus, kaukazus ir pan.
Kitas dalykas - dažniausiai kandžiojasi populiariausių veislių šunys. Taip yra, užtenka pažiūrėti bet kurios šalies įkandimų statistiką ir galima pasakyti, kokius šunis (ar jų mišrūnus) žmonės ten augina dažniausiai. Kai kur geriečiai haskiai ar retriveriai pirmauja - tiesiog jų daug, taip pat visur paprastai vokiečių aviganiai. Juk kuo didesnė populiacija, tuo didesnė ir "klaidų" tikimybė. Buvo atvejų, kai jorkai sužalojo vaikus, yra ir mirties atvejis.
Be to, kam lyginti pitbulį ir pudelį? Lyginkit "sąrašinį" amerikiečių Stafordšyro terjerą ir "nesąrašinį" bulterjerą, analogiškai Fila brasileiro ir mastifą, kangalą ir rotveilerį, Kaukazo aviganį ir azijatą, Pietų Rusijos ir vokiečių aviganį, dar desertui kokį cane corso pridėkit... Neišspręs tokios priemonės apkandžiojimų problemos. Ir budulių, auginančių tam tikros kategorijos šunis, problemos neišspręs. Tiek, kad kai kurių veislių paskelbimas "už įstatymo ribų" jas tarp atitinkamo kontingento atstovų pavers dar paklausesnėmis.
Beje, Lietuvoje niekas padoriai netyrė, kas, kaip kada ir kodėl kanda. Žinoma tik tiek, kad jokia šunų grupė ar tipas neišskiriami, paprastai incidentų daugiau šiltuoju metų laiku, kanda šeimininkų neprižiūrimi šunys - palaidi ar pririšti grandinėmis (užsienio tyrimų duomenimis, dažniausiai už incidentus "atsako" pririšti, neprižiūrimi šunys, nekastruoti jauni patinai). Didesnį dėmesį kreipiant į tikras rizikos grupes, o ne kelias veisles, pavyktų pasiekti daugiau siekiant sumažinti problemą.
Spro 2012-10-04 21:09
Čia užrašė tokias rūšys ,kurių esu matęs vos 1-2 lietuvoje. Pačiam nėr skirtumo ką uždraus ,tik gaila šeimininkų ,kurie turėjo šias rūšys..
O apie užpuolimą ,tai.. Maži šunys daug labiau puola, nei dideli. Didelis dar nei kart nebuvo užpuolęs , o maži pribėga ir loja / urzgia / ar silpnai kanda... Nereik bijoti ir nieko nebus... Dažniausiai vaikai nukenčia nuo šūnų , ne kas kitas..
sloggi 2012-10-04 21:28
Matos kad zmogus nesusidures su suns auklejimu/dresura visiskai.
Edmundas 2012-10-04 21:50
Visiškai pritariu įstatymo nuostatoms. Šaunuoliai seimūnai bent šį kartą, bus atsnukis buduliams ir jų augintiniams. Laikyti normalios veislės šuns daugiabutyje niekas nedraus.
Arthuras 2012-10-04 21:56
Matai, koks skirtumas - mažą šunį sugalvojai ir nuspyrei. O yra tikrai labai agresyvių didelių šunų. Pats vasarą bėgiojau, tai žinok menkas malonumas, kai girdi arklinius šuolius link tavęs ir atsisukęs pamatai visai nemielą snukutį(kuris, tarp kitko, labai panašus į pitbulio ir kitų jaučių) Būtų galimybė, tai vien už tokius pribėgimus, agresijos rodymą, migdyčiau iš eilės visus tokius.
Spro 2012-10-04 22:29
Jie žaidžia su tavim šitaip )).
Insomniakė 2012-10-04 23:13
Na kaip visad iš kito galo mūs valdžia...drausmint pradėtų šeimininkus už nesirūpinimą ir panašiai, gyvūnų teises griežtint, tai dar daugiau pelno gautų į savo sąskaitą, nes vis dar paplitusi mada, kad ale koviniai šunys tai jau kieti ir juos laiko bet kas. Tuomet gal bent pradėtų rūpintis gyvūnais atsakingi žmonės. Gyvena šalia manęs ir kažkuris iš "bulių", nepamenu kuri ten tiksliai veislė, tai draugiškas šuo, praėjęs šunų mokyklą, visad drausmingas ir be baimės gali ramiai praeit, o "žiurkiniai" šunys kurie dar ir palaidi nuolat laksto ir šeimininkai sugaut nesugeba dažnam į koją įsikabina, bet mat ką gi gali padaryt tie jų maži dantukai. Taip, kad didelė dalis priklauso nuo paties šeimininko. Gyvūnai ne žaislai, su jais reikia taip pat užsiimt, o ne parsivest į namus ir palikt patiems save "auklėt".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kovinius ir pavojingus šunis daugiabučiuose laikyti uždrausta