Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kazkas 2013-05-30 11:13
Lietuvoje irgi reikia griežtinti. Manau pradžioj priverst sudokumentuot, o paskui ir į teismus padavinėt, jei šuo kažką pridirba.
HardAxe 2013-05-30 11:26
reikia griežtos kontrolės ir griežtesnių taisyklių, tuo pačiu didesnių teisių šunims.
Tam tikrose srityse su jais palaida bala, bet kitoj vietoj durni draudimai.
Pvz aš turiu šunį, kuris draugiškesnis už 95% katinų, kam jam reikalingas antsnukis?
kazkas 2013-05-30 11:28
Dėl antsnukių tikrai pritariu, tikrai yra neagresyvių šunų kuriems jo nereikia, bet tada reikėtų įvesti nuolatinius agresyvumo patikrinimus.
Simplicity 2013-05-30 11:44
Iš kur atsitiktiniam praeiviui žinoti, kad tavo šuo yra mielas ir draugiškas?
kazkas 2013-05-30 11:48
Jei agresyvius šunis, kurie puola žmones pradėtų migdyti, tai po kiek laiko visi būtų mieli ir draugiški. Gražu žiūrėt, kaip Stokholmo metro įlipa dogas be antsnukio ir ramiai tupi kamputyje į nieką nereaguodamas, kol šeimininkė su kuo nors šneka.
Shinigami 2013-05-30 11:54
Visi šunų šeimininkai tą pati šneką, nes jis jiems nekanda - vadinasi draugiškas.
arab 2013-05-30 11:57
Auksciausio lygio nusisnekejimas, gerai sake vienas is kur mum zinot kad tavo suo neagresyvus, kai parbega 100kg mase i tave ? Ar jis pribeges tave palaizys ar perkas gerkle ?
Garantuotas kad mazam vaikui pribegus ir timtelejus jam uz uodegos, suo neperkas jam galvos ?
Cia reiktu pirma ne sunis auklet o seimininkus, nes kitaip nieko nebus. Visi kurie galvoja kad ju koviniai sunys mielesnis uz kates, pasekmes buna nekokios.
Nes tie kurie kovinius aukleja kaip pridera ir vedzioja su anstnukiu, jokiu nelaimiu nebuna.
Justas116 2013-05-30 12:03
Katė draugiška ar ne, bet nebuvau girdėjęs, kad katės turi pakankamai "smarvės" negyvai sukandžioti ar sudraskyti žmogų. O dėl šunų niekada negali būti tikras: vieną dieną sau sėdi ramiai ir nė musės neužgautų, kitą - ne tas neuronas sudirgintas ir nė iš šio, nė iš to bėga į kruviną trasą akis išdegęs.
vvv2 2013-05-30 12:04
- Kovinis šuo ir jam turi būti taikomos visos ginklų įsigijomo/laikymo/eksplotavimo normos!
HardAxe 2013-05-30 13:14
koviniam šuniui ir yra taikomos ginklų įsigijimo taisyklės, norint pirkti kovinį šunį gyvenamu adresu gyvenantys asmenys turi praeiti testus ir gauti leidimą. Konkrečiai tai pasakojo kaimynė auginanti argentinos dogą.
. Mano šuo nekanda, aš jam nededu antsnukio. Jeigu būtų galimybė, kad šuo įkąs antsnukį dėčiau, to paties tikiuosi iš kitų šeimininkų. Saviškį meste vedžioju pririštą, nes nesu 100% užtikrintas, ar jis nenubėgs žaisti pas vaikus ar katinus (pas katinus jis bėga žaisti, tik mažai katinų būna draugiški...). Nekandimas pasireiškia tuo, kad gali prieiti vaikas, tempti šunį už ausų/uodegos/gaurų, šuo nesulos.
Žodžiu aš už tai, kad jeigu šuo tinkamas psichiškai vaikščioti be antsnukio, tegul vaikšto. Jeigu gali vaikščioti be pavadžio, tegul vaikšto. Bet už paliktus kakučius, piktą šunį be antsnukio arba palaidą ir neklausantį turi būti baudžiama griežtai ir neišvengiamai.
andriulis 2013-05-30 13:19
Mano škotų terjerui antsnukio nereikia, bet jis nemėgsta didelių šunų. Aš jo niekada mieste palaido nelaikau, bet kiti žmonės, savo "mielus" šunis paleidžia be antsnukio. Na ir kas būną? Atbėga tas draugiškai pasiuostyt su maniškiu, o maniškis jam kąst, tai tas mielas didelis kanda atgal (šuniški inkstinktai). Tuomet reikia spardyti tą šuny, kad pabėgtų.
Kad ir koks mielas šuo, kurio dantys gali pridaryti didelės bėdos, privalo būti su antsnukiu.
immortallt 2013-05-30 13:21
Kai nebeliks šalyje šunų apkandžiotų ar papjautų, tada galime kalbėti apie antsnukių nereikalingumą. Kol kas net savo uns š susirinkti negali ar išvalyti lifto, po to kai šuo pridirba.
Pumper 2013-05-30 13:26
Iš ten pat, kaip ir žinoti, ar eilinis žmogėnas gatvėj mietas ir draugiškas.
Pumper 2013-05-30 13:29
Tai gal reikia auklėti vaikus, kad šunim uodegų netampytų. Jei tas pats vaikigalis pribėgtų prie tavęs ir imtų spardyti, ką darytum? Pagirtum?
HardAxe 2013-05-30 13:29
Pas mus bėda su tais šunim, kurių šeimininkam taisyklės yra dzin. Ir tie pavyzdžiai nėra tinkami tvarkingiems žmonėms.
Mane irgi nervina nesusirenkantys kakučių žmonės. Turbūt daug labiau negu jus, nes aš daug daugiau laiko pravaikštau ten - kur ganosi šunys. Ir užtenka vieno idioto iš 20 šeimininkų, kasdien š..danas jo šuva sugeba visą aikštelę priteršti.
andriulis, apie tai ir kalbu, jeigu negali prisikviesti tai nepaleisk. Tikrai yra šunų kurie gražiai eina šalia žmogaus/dviračio greta, pavydžiu jiems. Jie gali sau leisti nenaudoti pavadžio, aš negaliu
p.s. Šveicarijoje aš gaučiau baudą už antsnukį ant auksiaspalvio, lietuvoj baudą už antsnukio neturėjimą...
Pumper 2013-05-30 13:33
Kada įvesim reikalavimą visiem su surištom už nugaros rankom vaikščioti. Ar nebėra Lietuvoj gatvėj sumuštų, apiplėštų ar papjautų žmonių?
O liftus, galiu garantuoti, 9/10 atvejų teršia girti diedai, o ne šunys.
HardAxe 2013-05-30 13:44
čia dėl visokių kreivų šeimininkų, kuriem vistiek viskas pofik bus, riboti visus, tai kaip uždrausti mašinas mieste, todėl, kad kai kurie girti viršyja greiti ir nutrenkia nekaltus.
vvv2 2013-05-30 14:51
- Pabandyk mieste pavaikščioti su atkištu, paruoštu šauti pistoletu?
immortallt 2013-05-30 14:55
Į mano namą patekti nėra taip parasta ir ten tikrai šuns darbas, išsiaiškinom ir laiką ir kurio buto augintinis greičiausiai pasidarbavo.
Dėl greičio - tam yra teisės.
Dėl ginklų, tam yra leidimai.
Šunys kol kas praktiškai nekontroliuojami, atsakomybė šeimininkams ribota. Mane kartą vos nenujoblino nuo dviračio šuo prie žaliųjų ežerų be antsnukio, su pavadėliu, bet be šeimininko iš šono iššokęs. Jei būtų nubloškęs, klausimas ką tas buldogas būtų padaręs, kai taip agresyviai puola.
Sutinku, galima kai kurioms veislėm naikinti antsnukį, bet kartu griežtinti šunų laikymą ir atsakomybę reikia. Kiekvienas šuo turi būti su chip'u, chip'o nėra - užmeti pirmąkart baudos kokius 2,000. Antrąkart nėra - 5,000. Susitvarkytų greitai. Šitaip būtų ginamos ir šunys, nes radus išmestą šunį užmeti baudos kokius 10,000 arba tiesiog viešųjų darbų skirti kokius 160 valandų.
Simplicity 2013-05-30 14:56
Nesuprantu iš kur pas kai kuriuos diskusijų dalyvius tiek egocentrizmo — mano šuo nekanda, tai aš jį vedžioji kaip noriu (ir man nusišikt, kad priešais ateina žmogus nuo mažens paniškai bijantis šunų).
Airijoj tie patys labradorai/retriveriai vaikšto su apynasriais ir niekam dėl to nekyla problemų. Niekas nesako, kad reikia užmauti tokį vielinį kaip pitbuliui ar vokiečių aviganiui, bet reikia suprasti, kad didelis šuo gali „prakiurdyti“ gerokai baisiau, nei koks špicas ar taksas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2-oji auka per pastaruosius 2 mėn.: koviniai šunys įsiveržė į svetimą kiemą ir mirtinai sudraskė vyriškį