Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
tadasblinda 2013-11-19 14:03
Sveiki, manau mokslininkai analizuodami albatroso sklandymo įpatybes suklydo du kartus.
1. Paukštis kildamas prieš vėja pasinaudoja bangos antvėju. tai pridėdama energija.
2. Skrisdamas pagal bangas jis padidina atstumą, pasinaudodomas ekrano efektu.
Taigi papildomas srovė nuo bangos, bei ekrano efektas suteikia pakankamai lengvam albatroso kompensuoti trintį.
punktyras 2013-11-19 18:22
Ir kas tamstą verčia manyti, kad mokslininkai, ieškodami albatrosų sklandymo paslapčių, ilgai atlikdami tikslius matavimus ir tikrindami juos, priėjo neteisingą išvadą, nors ji atitinka tiek stebėjimus, tiek kompiuterinę simuliaciją? Nesakau, kad tamstos versija bloga, kad albatrosai sklando per aukštai, kad pasijustų bangų ekranavimas ar panašiai, tiesiog kodėl manai, kad mokslininkai klysta?
bahuriux 2013-11-19 18:40
Esi teisus, bet mokslininkai nesuklydo. Sita dalyka kaip ir albatrosams eina padaryti su kordiniais avia modeliais ne virs vandens, o virs zemes ir nepasinaudojant ekrano efektu, tik tiek, kad ratu. Cia taip buna kai variklis uzgesta, bet dar gali ismanevruoti ore. Tavo pamineti du punktai teisingi, bet neesminiai, o tik papildantys. Abejoju del 2 punkto naudingumo albatrosu atveju, nes zemiausiam taske sparnu padetis vos ne 90 laipsniu statmena pavirsiui.
Siaip tai albatrosai yra tam tirkros rusies hackeriai
dzedajus! ;D 2013-11-19 21:32
Ko čia stebėtis, sparnai kaip high-end kompozitinio sklandytuvo.
Paramotoras 2013-11-20 09:56
Na straipsnis toks nei i tvora nei i mieta. Taip sklandyti galima tik esant tam tikros krypties vejui. O toki vejai tik virs vandenynu ir buna. Jie pucia visa menesi stabilia kryptimi ir greiciu. Tad ir sklandyti galma neribotai ilgai. Kazkas panasaus kaip su sklandytuvu prie kalno slaito antvejyje. Aisku albatroso aerodinamika daug kartu lenkia net tobuliausia skalndytuva tad ir galimybes didesnes. Ir tai sakau kai sklandytojas realiai ciupinejantis skalndyma.
Flyer 2013-11-20 16:46
Čia nėra nieko panašaus į sklandymą šlaito antvėjyje. Dinaminio sklandymo esme yra panaudoti skirtingus vėjo greičius skirtinguose aukščiuose, papildomos energijos sudarymui. Tam ir specifinė vėjo kryptis nereikalinga...
O albatroso kokybė nė iš tolo neprilygsta šiuolaikiniams sklandytuvams. Albatroso kokybe apie 23. Šiuolaikinių sklandytuvų, priklausomai nuo klasės kokybe yra 50-70.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip albatrosai neplasnodami nuskrieja 15 tūkst. km? (Video)