Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
be.inis 2014-05-13 14:31
Mokykite savo vaikus, provaikius, modernios agrikultūros, vertinti geopolitinius vyksmus, ir bendrai, solidifikuot savo pozicijas, bo ateis laikas kai prireiks dėl kiekvieno žemės lopo kautis.
Čia šiaip, ir taip turėtų būti aišku.
punktyras 2014-05-13 14:43
Dar vienas koziris į klimato kaitos skeptikų rankas – jei jau nieko pakeisti nebegalime, tai kam stengtis kažką pakeisti? Carpe diem, tskant.
ra2 2014-05-13 15:08
vyckas 2014-05-13 15:26
Nesuprantu kokia čia problema ir apie kokią "katastrofą" kalba. Niekas net nepastebės tokio vandens kilimo.
Pakalęs 2014-05-13 15:31
O kodel niekas nepagalvoja apie viskokias gamtos stichijas? jos prades siaubti ten kur anksciau nesiaube.
ra2 2014-05-13 15:31
Unikali durnaropė 2014-05-13 15:48
Kiek gali kabint makaronus su savo abstraktais? Nusibodai. Rodai žemėlapį, tai rodyk ir aiškinamąjį tekstą, prie kokio vandens pakilimo lygio yra vaizduojamas aptvindymas.
P.S.
Mažesnio paveikslėlio nebesugebėjai rasti?
ra2 2014-05-13 16:03
007 2014-05-13 17:18
Perskaitęs straipsnį iki tos vietos kur parašyta jog tirpsmo procesai vyks kelis šimtus metų, supratau, kad vėl išdūrė O jei rimtai, tai kokia čia katastrofa? Esu įsitikinęs, kad joks žmogus fiziškai nenukentės, nebent pagausės migracija iš vienos vietos į kitą. Pagrindinė bėda yra žmonių skaičiaus augimas. O persikelti iš vienos vietos į kitą jau gal po 100 metų bus paprasta ir nesudėtinga keičiantis darbo įpatumams ir statybų technologijoms. Taip, kad eilinis burbaulas, kuris pritrauks daug dėmesio paranojiškų kalbų, o visi toliau gyvens kaip gyvenę ir bėdavos, kur ritas šitas pasaulis vajei...
Shinigami 2014-05-13 17:31
Per tiek laiko pastatys plaukiojančius miestus.
GM 2014-05-13 17:34
Nepastebės, nes vanduo nepakils akimirksniu, todėl einant metams iš metų, žmonės po truputį, atitinkamai, prisitaikys prie vandens kilimo ir net nepastebės, kad kažkas pasikeitė, kol jiems neparodys paveikslėlio, kuriame matosi kaip atrodė ta teritorija prieš kelis dešimtmečius ar šimtmečius.
immortallt 2014-05-13 17:46
Nu bet ir žmonės naivūs... Dykumėjimas vargu ar sumažės, drėgmė padidės, bet nuo to audros ir stichinės nelaimės sustiprės, nes daugiau energijos bus sukaupta atmosferoje. Negana to, tankiausiia apgyvendintos teritorijos yra prie vandens, jos bus užsemtos, taigi finansiniai nuostoliai milijardiniai. Klimatas aplink pusiaują taps nepakeliamai karštas, dalis ekologinių sistemų gali visai sužlugti, dėl stiprių pokyčių. Ai, bet gi tai ne esmė, geriau toliau šikam kur papuola, turbūt namie irgi gyvenat kaip sąvartyne?
jureivis 2014-05-13 18:09
Labai geros naujienos!
Danijos sasiauris bus gylesnis, todel i baltijos jura gales iplaukti didesni laivai, kuriu grimzle didesne.
Klaipedai nereikes statyti papildomo giliavandenio uosto, nes mums ir taip pakaks uosto gylio, kad galetu iplaukti didieji laivai.
Splius 2014-05-13 18:19
Gales tie tavo laiveliai po visa Klaipeda plaukioti nes visa klaipeda greiciausiai atsidurtu po vandeniu.
Kirtiklis 2014-05-13 19:19
Dingsta vienos teritorijos po vandeniu, atsiranda kitos atsilaisvinusios nuo ledo. Žemėje tiek visko buvo ir bus, kad čia nieko naujo.
007 2014-05-13 19:49
Dykumėjimas gal ir sumažės, o gal ir ne. Apie stichines nelaimes taip pat negali žinoti, nes niekas dabar neapskaičiuos. Dėl finansinių nuostolių tu esi teisus, bet jei pažiūrėtumėm kiek laiko truktų toks potvynis, tai klausimas ar kažkas jaustų finansinę naštą. O jeigu ir reikėtų kooperatyviai imtis veiksmų, tai vistiek ne katastrofa. Galiu garantuot, kad mes patys pamatysim pigių, lengvai konstruojamų pastatų laikus, kas ateity reikš lengvą migraciją už mažą kainą. O jei pažiūrėtume kaip keičiasi darbo ypatumai, nemanau, kad bus didelė reikšmė kur esi, kad galėtum dirbti savo darbą. Taip kad, manau, didžiausias galvos skausmas visada bus žmonių skaičius. O jau prie oro sąlygų ir geografijos žmogus prisitaikys. Dar klausimas, ar nebus tokio paradokso, kad žmonės vis dėlto taps pajėgūs bent kažkiek kontroliuoti oro sąlygas, kas reikštų, kad šiuo metu neįmanomi dalykai gali tapti įmanomi. Juk prieš berods 200 metų, buvo paskaičiuota, kad jeigu Londone ir toliau tokiais tempais daugės arklių, XX a. šis miestas skęs šūde. Niekas net prognozuot negalėjo, kad tame amžiuje žmonės arklius matys nebent per stebuklingą dėžutę (televizorių). Taip, kad aš sakyčau, naivu manyti, kad mes esame technologiškai išsivystę, nes jau pačių mūsų anūkai gyvens visiškai kitame pasaulyje nei dabar gyvename mes.
P.S. Kalbant apie šikimą kur papuola, manau viskas išpūsta. Kad žmogus kažkiek veikia mūsų pasaulį, neabejotina, bet visvien tie mąstai yra juokingi, palyginus su ugnikalnių, vandenynų ir saulės įtakai CO2 kiekiui atmosferoje.
kitty 2014-05-13 22:05
*Šiek tiek labiau raminanti naujiena yra ta, jog tirpsmo procesai truks kelis šimtus metų.
*Ledynas tirps dešimtmečius ar net šimtmečius
*Nors tirpsmas vyks ne vieną šimtmetį, vis dėlto jau iki 2100 m. pasaulinio vandenyno lygis pakils 1 metru.
jei per 100 tik metra tai tiek ir tos bedos, zmonija per tiek laiko tikrai sumastys kaip pasirengt- ar tai barikadas pastatyt kur labai reik ar ka. O jei per "kelis desimtmecius" ir dar "3-4" metrus tai cia visai kitas reikalas. Net jei turim technologijas leidziancias apskaiciuot ora kelis simtmecius i prieki, nemanau kad verta panikuot katastrofa prognozuojant vien is 40 metu tyrimu- zeme tai syla tai sala- pasidaro kaip jai paciai geriau.
+ Daznai labai jau susireiksminam kad cia musu kalte-kaip tamsta 007 komentare teigia-tie mastai palygint juokingi
immortallt 2014-05-13 23:11
Jau senai apskaičiavo, kad dėl šiltėjimo ir dregnėjimo stichinės nelaimės stiprės.
Nebus didelės reikšmės? Gamyklos, uostai su visom krantinėm ir visa kita, tai yra milijardinės investicijos į kiekvieną uostą. Dar blogiau, dalis šalių tiesiog išnyks, pvz Danija ir taip jau yra pora metrų žemiau jūros lygio.
Tai, kas yra gamtos, tai per tūkstantmečius metų susibalansavę, negana to, ugnikalniai šiuo metu ne šildo klimatą, o šaldo. Miškų gaisrai - sudega, ir ataugę sugeria atgal visą išskirtą CO2, bet nafta, anglys ir dujos - tai prieš milijonus metų palaidotas CO2, kurį išlaisvina žmogus. Būtent šios taršos tik iki pusės sugeba gamta įsisavinti, likusi pusė kaupiasi.
CO2, tai ne vienintelė bėda. Sąvartynai, plaukiojančios šiukšlių salos, paplūdimiai=sąvartynai, kur jie nevalomi ir t.t. Cheminė tarša ir pan. Jei tai nesusiję tiesiogiai su global warming, tai kenkia mums patiems kitaip.
kitty 2014-05-14 00:27
Visiskai sutinku del savartynu, siuksliu salu ir pan.Cia jau musu ir tik musu (zmoniu) ir turim sutvarkyt.
“The oceans contain 37,400 billion tons (GT) of suspended carbon, land biomass has 2000-3000 GT. The atpmosphere contains 720 billion tons of CO2 and humans contribute only 6 GT additional load on this balance. The oceans, land and atpmosphere exchange CO2 continuously so the additional load by humans is incredibly small. A small shift in the balance between oceans and air would cause a CO2 much more severe rise than anything we could produce.” (Jeff Id)
Sutinku kad gamtos pagaminamas CO2 yra ir pasisavinamas atgal,o zmoniu ne, taciau neprigaminom sitiek daug kad apverstume zeme aukstyn kojom- judam sparciai link svaresnes energetikos,CO2 apribojimu ir viena diena isvalysim ka pridirbe
kafkasque 2014-05-14 00:41
O ar dabar besitesiantis ledynmetis neturetu vistiek kazkada pasibaigti?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
NASA: prasidėjo katastrofinis ir nebesustabdomas Vakarų Antarktidos ledyno tirpsmas (Video)