Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simplicity 2015-01-15 17:09
Kaimietiškas yra požiūris „mano šuo geras,— jis nekanda“. Niekam neįdomu koks tas tavo šuns charakteris ir kaip jis į kitus žmones ir jų augintinius reaguoja. Yra nustatytos šunų laikymo ir vedžiojimo taisyklės, todėl reikia jų laikytis, o ne kaimiečiais ir idiotais vadinti tuos, kurie jūsų „nekandančio“ šuns bijo. (Pilna straipsnių prirašyta apie tuos nekandančius šunis ir vaikus, tų šunų sudraskytais veidais.)
Shinigami 2015-01-15 17:10
Aš taip pat labai greit atskiriu idiotus.
Žiūrių vedžiojasi šunį be antsnukio, viskas - jis idiotas. O jei tas šuva dar ir palaidas - tai visiškas debylas.
Aidas 2015-01-15 17:12
Ne, HiTech.
Teleskopo nesiojimasis yra vienas dalykas, nelipdomas su kitais.
Padaryti kuno suzalojimai-visai kitas dalykas. Ir cia nera skirtumo kumsciais ta padarei ar teleskopu (svarbu, kad ne daugeliui asmenu pavojingu budu/pvz. saudymas i visas puses, sprogdinimas, etc.). Toliau eina toks klausimas: kuno suzalojimus padarei butinosios ginties ribose ar ne.
O realybe dazniausiai tokia, kokia nurodysiu zemiau.
Marozu 3-5. Tu vienas. Mate atsisako liudyti. 5 marozai paliudija, kad tu juos, nekaltus, uzpuolei teleskopine lazda.
Dilema. Rinktis gyvybe ir sveikata ar nesamoninga atsakomybe.
Del to as uz pasyvu savisaugos buda.
O jei tenka naudoti aktyvu-reikia suveikti staigiai, dingti is ten staigiai, teleskopai turi dingti irgi staigiai.
Shinigami 2015-01-15 17:13
Man regis bus tas pats jei ir su rankomis maroza į reanimacija paguldysi. Nes nusikaltėliai turi daugiau teisių nei normalus žmonės.
Apie teleskopine lazdą, kas ir kaip https://teleskopas.wordpress.com/legalumas/
Aidas 2015-01-15 17:38
Taip, Shinigami, tu velniskai teisus.
O ka rinktis tegul sprendzia kiekvienas asmeniskai.
Cia kaip gatves kovoje.
Jei susikoviau su ale draugu ar pazistamu, tai galiu nesaugoti kiausiniu, gerkles, keliu.
Jei nepazystamas prie manes atejo su nerealiom pretenzijom, tai pirmas panaudosiu ta, pries ka anksciau minetu atveju net nesisaugau.
O dabar i tema. Be pjautyniu ir zalojimu.
Manau, kad stiprios pipirines dujos ir elektrosokas turetu atgrasyti suneka.
Pumper 2015-01-15 17:58
Prašau nurodyti "taisyklę", kad visi iki vieno turi būti su antsnukiais. O kalbant apie charakterius tai siūlyčiau labiau žmonių prisibijoti, nes tie ne tik šunis, bet ir žmones puola (nebent įrodysi su statistika, rodančia, kad šunys daugiau žmonių sužaloja/užmuša, nei žmonės).
Pumper 2015-01-15 18:02
Sako veikėjas, kuriam žmonės uždirbantys minimalią algą yra verti tik organų donorais būti.
Aidas 2015-01-15 18:13
Pumper, nusiramink.
Viejna boba sake, kad sunu auginimo butuose ir vedziojimo taisykles nustato savivaldybe. Uz savivaldybes nustatytu normu nevykdyma yra atsakomybe ATPK.
Del teleskopiniu lazdu.
Turekime fantazijos. Gi galima tureti ir gera lazda pasiremti einant. Kad ir ciurna skauda.
As uz tai, kad zmones nebutu aukos.
Kaip nusikalteliai laimi pateiksiu zemiau.
Jis turi teise i nemokama advokata.
Jis baudziamojo proceso metu gali meluoti, kalbeti ka nori ar is vis nekalbeti.
Sedes jis yra maitinamas, aprupinamas butinomis reikmemis, turi sporto sale, gali nemokamai naudotis psichologo pagalba ar nemokamai igyti issilavinima.
Po sedejimo jis gali nemokamai naudotis psichologo pagalba, Probacijos tarnyba rupinasi jo idarbinimu.
Ka gauna auka?
Pumper 2015-01-15 18:49
Geras gyvenimas tų žulekėlių, kodėl pats vienu iš jų nepatampi? Gi vieni privalumai.
Simplicity 2015-01-15 19:17
Pumper 2015-01-15 19:32
kestutisz 2015-01-15 19:40
Gintis yra "antihumaniška"? Niekas nekalba apie profilaktinius smūgius, tik kai jau artėja ar net įsikibo. Niekam neįdomu ta šuns-šeimininko "meilė", tai tik jų "vertybė" - tegu sau glaustosi kiek nori, svarbu nekeltų grėsmės kitiem. Visiškai natūralu pamačius ar grėsmę jai pasiruošti ir neleisti būti sužalotam pirmam - geriau jau bauda už per greitą reakciją nei ilgas gydymasis nesureagavus (ypač jei šeimininkas idiotas tai šuo gal dar ir pasiutlige sergantis)
mobilunkas 2015-01-15 19:54
jei suo ruosiasi pult ar puola, reikia suprasti kad greiciu ir reakcija su sunimi neimanoma lygintis, jei nesi nindze, juodo dirzo karatistas ar specialiai treniruotas kovot su sunimis, todel neturi but jokiu minciu gintis begant ar bandant atlikt judesi greiciau nei suo. suni iveikt galima tik gudrumu arba drasa. jei suns bijai apie drasa irgi galima negalvot, vadinasi lieka nejudejimas- tai kartais suni nustebina ir sustabdo arba kovoti su sunimi- suns labai jautrios letenos- gerai uzmint visa jega koja, na blogiausiu atveju gulint lauzti ranka suns koja, bet geriausia neprisileist istiestos rankos atstumu atsukus istiesta delna, arba jei matosi kad su sunimi galima susidraugaut- letai tiest pusiau sulenktos plastakos nugarini pavirsiu tegu pauosto
Simplicity 2015-01-15 20:16
kaimynai, kurie skundžia policijai už tai, kad šunį daugiabučio kieme be pavadžio ir antsnukio ganai.
Pumper 2015-01-15 20:54
Kame čia gynyba?
immortallt 2015-01-15 21:12
Na granatą be žiedo nešiotis irgi visisškai saugu, kol neatleidi rankenos, bet kažkodėl vis tiek draudžiama.
Pumper,
Baik išsipisinėti iš įstatymų. Tu renkiesi ko laikytis, tai aš pasirinksiu nesilaikyti, na nežinau, draudimo šaudyti į žmones. Na nesitaikysiu į galvas, šiek tiek gal aukščiau. Taigi neužmuš.
O šiaip man įdomu, ką papsakosi žmonėms visam laikui sužalotiems šunų? Patys kalti?
O situacija, kai šuo jau puola ant tavęs be antsnukio ir tik su pavadėliu bei aiškina "jis geras" ne kartą matyta.
Tie patys šunų mylėtojai pliaže, aktyvaus poilsio zonoje su šunimis akis dar drįsta draskyti, kad jų žiurkšuniui trukdom, kai visoje paplūdimio teritorijoje šunims būt draudžiama. Irgi matyt čia tu, nes tavo šuo geras, jis šika auksu.
Savigyna antihumaniška Humaniška leisti būt draskomam. Aišku, dėl blogo šunų elgesio ir agresyvumo kalti tik šeimininkai, atitinkamai turi būt jie ir baudžiami - už sunkų kūno sužalojimą šuns - baudžiamasis kodeksas.
Kuo toliau, tuo labiau matau, kad Lietuvoje už bet kokį nusžengimą reikia įvesti bent vienos vidutinės algos baudą. Numetei šiukšlę - šmaukš 600€ bauda. Antrąkart pagavo - 1,200€. Trečiąkart - į kalėjimą mėnesiui ir 1,200€ kompensacija. Ir baigti tuos juokus, kai už šiukšlinimą skiriama 5€ bauda ar įspėjimas, o dažniausiai išvis nekreipiama dėmesio. Baigti juokus, kai už vairavimą girtam pirmąkart duoda berods iki 900€ baudą, kai turėtų būt baudžiamas už pavojaus visuomenei sukėlimą - baudžiamasis kodeksas, kalėjimas nuo 5 metų. Baigti nesąmones, kai žmogaus sužalojimas nesuvaldžius savo augintinio baudžiamas įspėjimu ar bauda, o nukentėjusysis lieka sužalotas visą gyvenimą ir nekalbu apie atvejus, kai šuo žaisdamas netyčia grybštelėjo. Tada bus tvarka ir pagarba kitiems, o ne "mano šuo geras ir antsnukio jam nereikia". Antsnukis ne tau reikalingas, egocentrike tu nelaimingas. Jis reikalingas aplinkiniams.
Aidas 2015-01-15 21:32
Pumperiuk, ko neatsiemi zodziu?
Juk sakiau, kad savivaldybe nustato.
Edit: augina gyvuna ir nesidomi reikalavimais. Pasidomek del menesinio mokescio. Kai kurios savivaldybes uz gyvunu laikyma nustato ne itin dideli mokesti i menesi.
kestutisz 2015-01-15 21:33
Lazda gynybai, dėl visa ko, žmogui gi irgi norisi pasivaikščioti po parką, ne tik žinoti jog jis yra. Arba iš kitos pusės, su sąlyga kad gintis dabar netolerastiška, kažkam gal lazdos nešiojimas kelia ne mažiau šiltus jausmus nei šuns vedžiojimas, jos gi nesineša specialiai mušimui. O gal tiesiog bijo jog namuose pavogs - tenka neštis su savim. Dabar lazda, vėliau gal egzoskeletas ar koks robotas užpuoliką galintis visai neplanuotai sutrinti į miltus.
Niekas gi nežada, ir jokiose diskusijose nežadėjo (ne pirma jau tokia), pulti tvarkingai ant pavadėlio vedžiojamo šuns.
1337 2015-01-15 22:14
Mano tėvai kažkada turėjo vokiečių aviganį, galiu pasakyt tik tiek, kad kaip kolega jau minėjo, nebūdami nindzės niekaip neperspjausit jo nei reakcija, nei jėga. Abejoju ir ar nuspirt pavyktų kokį dobermaną, rotveilerį ar tą patį vokietį.
Atsimenu iš vaikystės, kad jei bedūkstant su šunėku tas pradėdavo kandžiotiot ranką (žaisadamas, be sužalojimų) tai visada su didele nuostaba atšokdavo, kada tiesiog tą ranką pradėdavau grūst jam į gerklę
Tiesa nežinau, ar ši taktika suveiktų su agresyviu puolančiu šunim, čia gal koks kinologas daugiau pakomentuot galėtų.
Kas del antsnukių ir pavadėlių, tai esu tos nuomonės, kad jie kaip tik daro šunį agresyvesniu. Niekur užsienyje neteko matyt antsnukių ar trydaliojimų del pavadėlių. Dublino gatvėmis ne kartą mačiau ramiai šalia šeimininko tipenanti pitbulį, nei šuva žmonėms įdomus, nei šunėkas į žmones dėmesį kreipia.
immortallt 2015-01-16 00:11
Viskas priklauso nuo šuns dresūros. Jei šuo praeina egzaminus, jį galima vedžioti be antsnukio. O jei šuo įpratinamas nuo mažumės, tai ir anstnukis jam agresijos nekelia ir pavadėlį su antsnukiu pats atneša užsegti prieš einant į lauką. Ir niekam problemų nekyla, apart kelis egocentrikus, kurie tik save mato ir kuriem nesvarbu kitų teisės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip apsiginti nuo puolančio šuns?