Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sigun 2020-07-07 10:56
Čia panašiau, kad ne vartotojų interesus atstovauja, bet pardavėjų. Aukšta azoto oksidų koncentracija rodo išpjautus katalizatorius, o ne automobilio senumą. Mėgėjai išpjauti labai greitai būtų suvaldyti pigiu ir paprastu būdu - azoto tarša būtų tikrinama tech.apžiūros metu. Beje, bent Kauno centrai jau ir dabar galėtų tą matuoti, turima aparatūra leidžia, tik įstatymo nėra. Pvz. Anglijoje nuo 2018-06 tech. apžiūroje pradėjo tikrinti dyzelių dūmingumą. Nuo tos dienos tech. apžiūros praėjimas dyzeliams krito beveik per pusę, nes irgi buvo daug mėgėjų išpjauti dalelių filtrus. Pradėjus matuoti pas mus NOx, taip pat labai greitai susitvarkytų nešvarus katalizatorių išpjovimo bizniukas.
Pumper 2020-07-07 11:10
Katalizatorių, DPF ir EGR išpjovimas pas mus yra legalus verslas (tokia pat nesąmonė, kaip ir diplomų rašymas už pinigus - parduoti/pirkti gali, bet priduoti - ne, katalizatorių/DPF išpjauti gali, bet važiuot - ne, tik niekas netikrina), o galios kėlimas (taip pat smarkiai kelia išmetimą) niekur neregistruojamas - normaliose valstybėse turi būti tech. dokumentuose įrašyti tokie pakeitimai ir atitinkamai mokesčiai/draudimo kaina kinta. Tai gal pradžiai reikėtų užraukti tokius versliukus, nes realų azoto išmetimą ne taip jau ir paprasta išmatuoti.
FtBall 2020-07-07 15:05
Dar priedo - policija turi mobilią įrangą taršai tikrinti. Galima atsitiktinai stabdyti automobilius ir jei viršyja taršos normas - panaikinti TA.
Dabar Facebook grupėse neretas klausimas - "kas gali paskolint katalizatorių praeiti TA?"
O DPF išvis šiuo metu nereikalingas TA praeiti
immortallt 2020-07-07 20:54
Ne TA atimti, o panaikinti automobilio techninės apžiūros galiojimą be galimybės jį vėl grąžinti.
O tai kai pamačiau dyzelį, su rusišku užrašu, kad maždaug vairuoja purviną dyzelį ir ėskit mano juodus dūmus bei dar keletas necenzūrinių žodžių, tai kažkaip net nebekyla noras ieškoti bet kokių pateisinimų.
Su tokiais lipdukais, tik mažiau įžūliais, jau turbūt ant dviejų rankų pirštų nebesutalpinčiau. Tai rodo, kad daug dėjusių skersą.
Kitas dalykas, metas baigti apsimesti, kad didelis automobilis (ar iš viso, mieste) yra būtinybė.
NekenciuReklamos 2020-07-07 22:01
Deja, UK, labai lengva tech. apziura masinai padaryti "uz pinigus". Gerai, kad patys britai is principo teisingesnio mastymo, tad jie savo auto, jeigu iseina, bando sutvarkyt kaip priklauso (yskaitant ir naujo katalizatoriaus pirkima jeigu reikia).
Xdmin 2020-07-07 22:26
Tarsos mokestis vienkartinis, kuras gana pigus, nors iki darbo 5km, bet lietuviui baisiai norisi komforto, tai sita problema tik dides
Hm 2020-07-07 22:27
Kadangi pats dirbu autoservise, tai jau ir pas mus dažnai žmonės perkasi katalizatorius ir atstatinėja išpjautus, nes kitaip nebeturi galimybės praeiti tech. apžiūros. Be to ir kainos jau nebesikandžioja - už kokius 120 - 150 eur jau galima atstatyti katalizatorių vidutinės klasės automobiliui...
Xdmin 2020-07-07 23:11
Jei TA butu kas pusmeti, tai kysiu duoti isvis neapsimoketu, nes sutvarkyti butu pigiau. Bet nebutu taip patogu ir pigu tureti automobili.
Bruonius 2020-07-08 08:40
Mazuose miesteliuose su tarsa "kovojama" pagrindine gatve aplipdant "gulinciais policininkais". Pvz nuo Avizieniu iki Cekoniskes guli apie 15 kalneliu. Krautas sunkvezimis prie vieno kalnelio pameta minimum 1l papildomo kuro. Tokiu pavyzdziu yra begale.
FtBall 2020-07-08 09:16
Katalizatorius būtinas praeiti TA. Tuo tarpu DPFų spėčiau niekas neprašo sudėt.
Į techninės apžiūros "dūmingumo" tikrinimą tiksliau būtų žiūrėt ne kaip į taršos tikrinimą, o ar variklis bent kiek gyvas.
Katalizatorius iš esmės pabaigia sudegint nepilnai sudegusį kurą. Be jo - tiesiog išmetamas nesudegęs kuras.
Taip pat, jei katalizatorių galima įsidėt už 120€, tai klausimas, ar čia ne pigiau gaunasi, nei lambdas išprogramuot. Plius dar klausimas - ar visgi išprogramavus lambda kuro sąnaudos lieka tokios pačios, kaip su katalizatorium ir veikiančiom lambdom.
Simplicity 2020-07-08 09:56
Yra gedimų, kurių pašalinimas kainuotų tiek, kiek tu per 10 metų kyšių nesumokėsi ir kas tris mėnesius mokėdamas.
Šiaip, tai dar turim tokią „Ginti. Saugoti. Padėti. Lietuvos policija", kuri lyg ir turėtų pasirūpinti tuo, kad keliuose būtų kuo mažiau netvarkos, neregistruotų (pvz., angliškų) ir techniškai netvarkingų automobilių, bet jie dabar tik trikojus stato ir taip sau ant uniformų pinigus renka.
Va, vakar teko miesto gatvėmis kokius penkis km paskui policijos ekipažą pariedėti, nes maršrutas sutapo - jiems neužkliuvo nei vienas sankryžoje ar vos ne ant pačios pėsčiųjų perėjos (dalis perėjų prie mokyklų ir vaikų darželių) numestas automobilis. Tokių pažeidimų bent 10 suskaičiavau, bet pareigūnams gal pietų metas, gal pamaina į pabaigą. Taip sakant - „Kam dirbti, kai gali nedirbti..."
immortallt 2020-07-08 11:17
Simplicity, baudos neina į policijos biudžetą, eina į valstybės biudžetą.
Trikojai šiaip gerai, sparčiai daugėjo, kurie mieste laksto 40+ viršydami greitį. Gal biški aprims.
Policija nebeužsiima automobilių parkavimo, miesto tvarkos priežiūra šitą dabar daro. Bet taip, kontrolės per mažai. Pirmiausia baudos juokingos, antra, per maža motyvacija.
Su ne vietoje paliktais automobiliais baudas reikėtų didinti keliais kartais, nutempimą grąžinti, ir nutempimą privatizuoti. Pvz. 50€ už nutemptą mašiną mokėti, privačioms saugojimo aikštelėms ir mokėti. Ir automobilį laikyti tol, kol jo vertė padengs visas sąnaudas - nepadengia, supaprastinga procedūra į aukcioną.
Va tada būtų tvarka.
P.S. reikėtų priešgaisrinius pravažiavimus, šiukšlių konteinerių aptarnavimui pravažiavimus ir pan. pažymėti ant dangos. Bent vienas ratas ant jos - nuvelki. Tai sumažintų tiek šiukšlių išvežimo kainą, dingtų perpildyti konteineriai ir dar gaisrų metu mažiau žmonių ir turto nukentėtų,
FtBall 2020-07-08 12:34
Bjaurausia, kad jie, kaip ir turėtų būti pavyzdys kitiems vairuotojams, bet kaip tik neseniai mačiau tokią situaciją: policijos automobilis viena puse važiavo per bordiurą, paskui du kartus kirto ištisinę, nesustojo prie STOP. O gale ant automobilio parašyta: "Kaip vairavai, kol mus pamatei?"
Aišku, dar kasdienė situacija, kai važiuoji +10km/h, ir dar policija kita juosta apvažiuoja.
Simplicity 2020-07-08 13:01
p.s.
Kaip tik rašiau darbą saugaus eismo tema, tai visa info šviežia.
NekenciuReklamos 2020-07-08 13:22
Mokytojai turetu but pasisvente savo darbui ir mokyti vaikus, o ne tiesiog "prastumti" diena.
Kunigai turetu uzsiimineti tik religija, be jokiu vaiku prievartavimu ar lesu rinkimu.
Gydytojai turetu isgydyti zmones, o ne kooperuotis su korporacijomis ir "stumdyti" ju gamybos vaistus.
Politikai turetu rupintis valstybes ir savo salies pilieciu gerbuviu, kurti sviesesne ateity visai saliai uzuot besistengiat uzimti kuo ytakingesny posta ir "pasitupinti" savo, savo seimos ir savos gimines gerbuviu 1000metu y prieky.
Taip ir su policija, reiketu, kad jie dirbtu kaip liepia ystatymai, deja, mes visi esam zmones ir jie irgi yra zmones, todel jie irgi yra su savo nuodemem...
Pasaulis keiciasi NUO TAVES, nepriklausomai, kokia aplinka. Turi ateities vizija, kaip turetu atrodyti visuomene? Tai ir elkis atitinkimai pagal ta modely. O jeigu susikoncentruoji y savo gyvvenima, nekaltink kitu, kad jie elgiasi ne taip kaip privalo, nes atmink, jie irgi yra susikoncentrave TIK y savo isgyvenima.
Zmonija prades keistis y geraja puse, tik tada, kai taps maziau savanaudiska, ir kuo maziau ji bus tokia, tuo didesnis bus ekonominis, finansinis ir mokslo progresas. Stai kodel turtingos salys (turiu omeny ne politikus, bet tos salies gyventojus), gali sau leisti rupintis gamta ir sveikata, kai tuo tarpu neturtingos salys (kad ir ta pati Kinija, Rusija) bendrai paemus, jiems visiskai "nusisikti" ant aplinkos ir aplinkiniu, nes savo tuneliniame mastyme, jie mato tik kaip uzsidirbti maisto, po to kaip islaikyti busta, tada kaip susilaukti palikuoniu, tada kaip ysigyti bereiksmiu daiktu (placiaekrany telika, nauja telefona ar ten naujus kedus) ir t.t.
Ir pabaigai, vienas "teisingai" mastantis zmogus, imant vidutiniu gabumu zmogu, nepakeis pasaulio. Bet, jis gali "uzkresti" savo mastymu daugiau zmoniu, kurie analogiskai, gali skleisti geruma ir vilty dar daugiau zmoniu eksponentine progresija. O tada, laikui begant, susidarys armija zmoniu kuriems bus be tas pats, kas vyksta aplink, kurie supranta, kad ju gerbuvis tiesiogiai koreliuoja su aplinkiniu gerbuviu (ir as cia tikrai neturiu omeny socializmo nesamones) .
Todel, viskas prasideda NUO TAVES, nepriklausomai, nuo to, ar tu matai, ar nematai savo gerumo padarinius.
immortallt 2020-07-08 14:40
Simplicity, vairuoju, ir nereikia aiškinti kas ir taip aišku, pareigūnai turi teisę bausti, bet pareiga yra perduota miesto eismo kontrolei ar kaip jie besivadintų.
Simplicity 2020-07-08 15:13
Metai bėga, bet stilius nesikeičia - tu kaip visada teisus, net kai ir neteisus... Aš tau teisės aktus, o tu man " pareiga yra perduota miesto eismo kontrolei ar kaip jie besivadintų". Visų pirma, kontroliuoti ir bausti privalo policija, o savivaldybė, VSAT ir t.t. - čia jau antrinė priežiūra. Paprasčiausiai, policija neatlieka jai pavestų pareigų.
p.s.
Įprastai, ataskaitiniams metams einant į pabaigą, padažnėja policijos ekipažų reidai į daugiabučių kiemus - ten gi visada galima rasti neteisingai pastatytų automobilių (nebūtinai ant žolės) ir išrašyti reikiamą kiekį protokolų. Pats pro langą esu matęs cirką, kai ekipažas landžiojo iš kiemo į kiemą ir fotografavo visus užkėlusius ratą ant šaligatvio. (Kadangi mūsų namas turi susiorganizavęs tokį statymą leidžiantį kelio ženklą, tai mūsų kieme jie iškart apsisuko ir staigiai dingo.)
FtBall 2020-07-08 15:49
- statistika yra numatyta iš anksto, o vėliau pareigūnai tiesiog surenka duomenis, kurie ją pagrįstų.
Numatyta - 30 kartų atimt teisės per mėnesį, o jau mėnesio galas- še, trikojį į Geležinio Vilko tunelį, per valandą ir surinksi tuos 30.
House_of_gold 2020-07-08 17:11
Taigi atlyginimą reikia susirinkti, čia ne tik kvotų teorija policijoj, kad ir toj pačioj regitroj kvotos laikant egzaminus būna (:
immortallt 2020-07-09 09:54
Tai dabar bandai paneigti, kad eismo kontrolė rašo baudas už parkingą?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
K. Kupšys: taršos lygį miestuose sumažinsime tik įvesdami prancūziško tipo paskatų sistemą