Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Eraslt 2008-02-01 16:04
baisu, kai paskaitai tokius straipsnius, atrodo kad tas atsilimas is visu galu puola ir arteja pasaulio pabaiga
virtiis 2008-02-01 16:10
paskaityk medicinos enciklopediją, tai atrodys, kad visos ten aprašytos ligos puola ;] čia panašiai
ligonis 2008-02-01 18:30
atsilima sir puola "is visu galu". gal viska isnagrinejus iki dugno, tai pasimatytu, jo keicia vos kelis planeos aspektus,kurie savo ruoztu dr keli ir t.t.
susiko zmonija zeme.
edragon 2008-02-01 18:40
Tai čia kaip supratau dėl to, kad vandenynai sušyla lėčiau nei oras? Dėl to dabar kol VISO vandenyno VISAS vanduo iki pat dugno sušils tiek kiek turi sušilt nevyks vandens ir kartu maisto medžiagų apykaita. Ir dar dėl sumažėjusios vasaros ir žiemos temperatūrų amplitudės... Žodžiu paskaitai ir net sunku įsivaizduot kaip toks temperatūros pakitimas sugadina visą pusiausvyrą...
Anonymous 2008-02-01 18:43
pritariu ligoniui.
prisisikom žemei, dabar už savo darbus turime atkentėt.
Anonymous 2008-02-01 21:08
kai ir sakiau, nėra kada galvoti kaip čia dabar viską atstatyti, pataisyti, per vėlu, prieš traukinį nepapūsi. jau seniai laikas pradėt ruoštis blogiausiam
Anonymous 2008-02-01 23:23
paskaitau ir juoks im cia tokie straipsniai y bajeriu sekcija eit turetu,pvz sits sakinys vanduo negal nukeliaut kad atvestu o tur iskilt is salta vandens silts Ir palei straipsni iseitu kad tuose melynuose vietose isvis nieks negyven tuscia,klimats gal ir keicias bet pors laipsniu temperaturas svyravima niekam nekenk.
Anonymous 2008-02-02 00:12
Daznai mes galvojam kad mus aplenks tai kas, paliete kitus. Liga kuria sirgdavo kiti
zmones mirtinai pailiete man artima zmogu. Periodiniai klimato pasikeitimai kurie kazkada paliete dinozaurus, dar seniau labirintodontos ir taip toliau palies ir mus.
Mes tik lasteles milziniskame Zemes planetos gyvybes organizme, dalis musu mirs nuo sio superorganizmo ligos, kita dalis isnyks desningai, kaip kad isnyksta lasteles musu organizmo otonegezes proceso eigoje. Norim nenorim turim suvokti, mirtis visuomet salia musu. Kiekviename zingsnyje jauciamas jos amzinybes alsavimas. Todel nebijokite klimato pasikeitimu, nebijokite katastrofu, tai naturali evoliucija, o mes tik lasteles siame milziniskame organizme.......
Ta 2008-02-02 00:55
pinkiss nekalbek apie tai ko nezinai, klaidini kitus.
Visu pirma 2 laipsniu vidutines temperaturos pakitimas reiskia, kad vienoj zemes vietoj temp pasikeicia 0.5 laipsnio, o kitoj - 12 laipsniu (mazdauuug).
Jei paskaitytum bent KIEK NORS apie dabar vykstancius procesus gamtoje ir masiskai nykstancias rusis tai pamatytum, kad didziuliai negyvenami vandens plotai nera nieko stebetino, be to dykumos pleciasi ir sausumoje.
Taip pat jau dabar pastebetas vandens sroviu kitimas del to, kad vanduo neatsala ir nenusileidzia, o tai tragiska.
Anonymous 2008-02-02 03:26
Na pinkiss pasijuok
Butu juokingas straipsnis jei tai nevyktu cia ir dabar. juoktis ir ignoruot beprasmiska. Na bet bukim optimistais - musu tai nelies, na gal vaikus gal anukus, bet kol ne mus koks skirtumas.
Siuyciau panagrinet is kur vejas ir vandens sroves atsiranda. temperaturos skirtumas labai svarbus siuo atveju
Mes esam virusas, o gamta issigydys.
Anonymous 2008-02-02 10:19
to Ta
Ankstesniame savo komentare, as nagrinejau ne procesa, o psichologine proceso dali. Paprastai zmogus galvoja, kad tai mus aplenks, tai skirta kitoms tautoms, kitoms kartoms ir taip toliau. Jokiu budu tai nebuvo sitemu specialisto kometaras.
Bet kuri sitema turi bifurkacijos taskus, procesas tiesikai eina iki tam tikro momento, po to vyksta anksciau buvusio desningumo griutis ir procesas pasuka
kita kryptimi, tokiame taske prognozuoti sunku, bet valdyti lengva. Sie procesai kurie vyksta gali buti naturalus svyravimai vykstantys
Zemes planetoja tokstantmeciais, apie kuriuos mes nieko nezinome, bet mes galime prisideti prie kazkurio tai teigiamo gryztamojo rysio, ji sustiprindami, viskas priklausys nuo to kokia riba.
Anonymous 2008-02-02 10:33
Pilnai sutinku su Pinciuku
Anonymous 2008-02-02 10:47
nesutinku su pinciuku, dėl "lengvo valdymo", valdyti įmanoma, bet tik tokius procesus kuriuos pilnai supranti iki mažiausių smulkmenų. bet ir tuos procesus kuriuos supranti, tikrai nėra "lengva" valdyti. o turint omenį tokius globalinius procesus, kuriuose dalyvauja galybė globalinių ir lokalinių veiksnių, kurių nei 10% nesuprantam - žmonijai dar augt ir augt iki to. o tai kas dabar daroma, tai kažkas panašaus į šiuolaikinę mediciną, neva suprantam, neva galima valdyt, neva galim gydyt, neva gydom, bet kaip xujova taip xujova. vieną ligą gydom, dvi ligas įvarom, kuo labiau stengiamės ir tuo blogiau gaunasi.
taigi ar aš kažko nesupratau, arba tamsta netiksliai išsireiškė, arba kažkas šiek tiek nusišnekėjo
Anonymous 2008-02-02 11:14
Pinciukas to svecias
As nesakau kad juos lenva valdyti. Iskyrus skaitmenines sistemas, kuriu logika labai
aiski nieko simtu procentu negalima valdyti. Kad valdyti sitema nebutina zinoti visu esamu faktoriu, nes ju be galo daug, reikia zinoti valdanciuoius veiksnius. Bifurkacijos taskuose is logikos poziciju valdymas nera lengvas jis aplamai ten labai
sunkus, nes galima lengvai suklysti, paveikus ne vietoje ir ne laiku. As turejau omenyje, kad energetiskai jis yra lengvas tik tokiuose taskuose pakeisti sistemos evoliucijos eiga reikia labai mažai energijos, lyginant su normaliu sitemos procesu
energijos lygiu.
Teisingai zinant visus faktorius galingam kompiuteryje galima butu pramodeliuoti
Zemes ekositemos evoliucija ir rasti tai ka torim keisti ir net bifurkacijos taskus, bet tiek mes zinoti bent kau kol kas negali.
Kita vertus egzistuoja "Juodos dezes principas". Jeigu turime kur galime pasirasyti iejimo-isejimo funkcija, mums nesvarbu kiek mums nezinomu veikniu, dalyvauja,
nezinomos fizines jegos, UFO, ar pats velnias, mus visikai tai nesvarbu, mes formuojame atitinkama iejima kad gautume norima isejima.
Anonymous 2008-02-02 13:06
pritariu funny dėl: Mes esam virusas, o gamta issigydys.
yra būtas išsigelbėti nuo šiuo veiksniuo: sunaikinti visas technologijas.
nes tada gamta, kaip sakie funny: issigydys.
o tau pinciukau visiškai nepritariu.
parašysiu savo nuomonę dėl to valdymo:
gadangi evoliucija yra gamtos dalis, o kaip žinome gamtos neįmanoma valdyti, kaip ir negalime valdyti pvz: juodosios materijos, o kadangi ir ji gamtos dalis.
taip išeina kad negalime valdyti gamtos. nes 1 gamtos dalį valdysam, tada atsiras kita gamtos dalis kurios negalėsime valdyti.
taip ir čia jeigumes viena dalyka sutvarkom, tai kita dalyka padorom blogai.
bet šiaip pagal mano teorija katik parašyta būtu. kad gamta pati save žaloja, nes mes irgi gamtos dalis. nes mes tik vadinamies žmonėmis, bet esame kaip ir kiti gyvūnai: mes esame gyvūnai.
o kad mes esame gamtos dalis aš tuojau įrodysiu: gi mus kaip ir kitus dalykus sutvėrė gamta. tik tais yra broblema gamtai mus sutvėrė per daug neprotingus.
nes mes gamtai kuri mus gluobuoja, visalaika teršiame.
vienas dalykas: mes nežinome kuokio protingumo ištikrujų yra gyvūnai, gal jie yra netgi protingesni už mus.
kad jie neguria technologijų, tai nereiškia kad jie neprotingesni už mus žmones, gal jie neguria technologijų, kadangi bijo pakenkti gamtai.
Anonymous 2008-02-02 15:07
deja, pinciukas, tavo principai gal kažkur fundamentaliose, teorinėse sistemose ir veikia, bet kol kas nematau praktinio pritaikymo, nors gal aš vienas toks trumparegis, na konkrečiai šiuo atveju, negali valdyti natūralių gamtos procesų, įmanoma tik juos lėtinti arba spartinti tai tik milžiniškų pastangų dėka ir tai valdymas nelabai žymus, bent jau dabartinėms mūsų mokslo jėgos ir sugebėjimai labai skurdūs. tas "globalinis atšilimas" vienas iš tokių procesų, kuriame veikia daug globalinių faktorių kurių niekaip nesuvaldysi, niekaip nesuvaldysi procesų vykstančių Saulėje, kosmose, galaktikoje, Žemės plutoje, Žemės branduolyje, atmosferoje, ekosistemoje. patys savęs nesuvaldom. gal ne visi tie procesai reliatyviai vienodai svarbūs, bet visi jie įneša savo indėlį. taip kad, sakyk ką nori bet niekaip ką ir kaip tu čia gali suvaldyt
Anonymous 2008-02-02 15:08
pataisymas *.. niekaip nesuprantu ką ir kaip tu čia suvaldysi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pasaulinis vandenynas virsta dykuma