Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-10-29 12:49
Suprantu tave, kai neturi argumentu - belieka anekdotus kurti!
Kas del kitu dalyku taip as noriu kad visi maiste naudojami brudai butu taip tiriami, butent delto as ir vengiu naudoti maista kuriuose yra nuodu su E. Niekam ne paslaptis esantys "saugiu E" kapinynai, kurie dar vakar buvo "saugus". As gyvenu atsakingai, nenoriu kad mano anukai gautu analogishka dovanele kaip kepinlige, vien delto kad ju diedukas valge bile kokias tuo metu "saugias" naujoves.
Anonymous 2008-10-29 13:11
Jei drįsti sviest tokį kaltinimą, prašau man bent keletą šaltinių į mokslinius straipsnius. Tikrai prašau, net man tai paslaptis.
Kitu atveju - tai tik eilinis pramanytas provokuojantis komentaras.
Anonymous 2008-10-29 13:48
Siulau isvis uzdaryti sita diskusija, kad zmones sviestusi ir skaitytu, dometusi informacija, o ne nesamones cia rasinetu...
Anonymous 2008-10-29 14:01
O del mikrobangu krosneles... Sukuriamos mikrobangos suteikia vandens molekulems tam tikra energija. Tai nera jonizavimo energija, taciau molekules vibracine arba rotacine (nepamenu kuri tixliai dabar). Ir tai veikia daugiausiai tik H2O molekules, nes H2O turi didziausia sugeriamumo spektra butent tame konkreciame diapazone, kuriame spinduliuoja mikrobangu krosnele. Po to H2O "besidauzydamos" i kitas biomolekules perduoda energija.
Dixis 2008-10-29 14:57
Nu tai kas ir pasakiau pries tai Bet cia jau prasideda beletrisktika, svarbu ka nors parasyt. Siaip patikslinimui, tai tokio daznio, kuriuo ir dirba mikrobangu krosnele, banga sugeba H2O molekule aversti, taigi - rotaciniu budu yra isildoma. Ir kitai molekulei tu to niekaip nepritaikysi, nera panasios, kuri turetu toki 3D modeli.
Anonymous 2008-10-29 15:19
Skiriu "haha"
Neskaičiau visos tavo beletristikos, per daug prirašei.., bet šaunuolis esi, kad mano tekstą skersai išilgai išnarpliojai
(Jaučiu saito administratoriai džiaugiasi sulaukę tiek lankytojų )
Į klausimą neatsakei - viskas aišku... Bet dar gali bandyti pasitaisyti...
Neatidžiai skaitai. Parašyta "vertinama" o ne "vertinimą". Taigi VIENINTELIS klausimas: pritari tam vertinimui ar ne?
P.s. jei rašyti atsakymą - rašyk aiškiai, juk VISIEM bus labai įdomu paskaityt...
Anonymous 2008-10-29 15:21
* P.s jei rašysi atsakymą - ...
(kad vėl neaiškumų nebūtų)
Anonymous 2008-10-29 15:34
Jei išsilavinimas vertinamas tik pagal studentų skaičių, tai tikiu, kad tada Lietuva gali būti laikoma kaip viena labiausiai išsilavinusių Europoj.
Tačiau jei išsilavinimą vertintume ne studijuojančių universitetuose skaičiumi, o radė tam tikrą subjektyvų vertinimą, tada nelaikau tokia išsilavinusia.
Anonymous 2008-10-29 15:35
" (netyčia ne taip parašiau).
Anonymous 2008-10-29 16:02
Taip, is esmes ta pati perrasiau, bet, rodos, kai kurie nelb suprato.. Anyway, kiekviena molekule turi savo specifini absorbcijos spektra ir kitos molekules nebutinai sugeria tam tikra dazni (siuo atveju mikrobangu krosneles spinduliuojama). Taciau uztenka ir sito daznio. Sis daznis suteikia energijos H2O, taciau sios molekules visa laika nelaiko tos energijos ir isdalina kitoms molekulems (antras termodinamikos desnis). Tad uztenka, kad maiste buti vandens (o vanduo yra tikriausiai visuose sildomuose maisto produktuose... na nebent dziovinti vaisiai ir pan...) ir maistas bus susildytas/iskeptas/isvirtas.
Anonymous 2008-10-29 18:09
56yla net kieti (keramikiniai ar plastikiniai indai). Vandens molekuli7 yra visur, o rezonansinis dažnis mikrobangų krosnelės yra ne tik vandeniui.
Anonymous 2008-10-30 09:28
Na bet ant tiek buku zmoniu neteko sutikti
skaityk tamsuoli:
"JUODASIS SĄRAŠAS
Maistiniai priedai, uždrausti naudoti daugelio šalių, taip pat ir Europos Sąjungos, maisto pramonėje:
E121 – citrusinis raudonas 2
E123 – raudonasis amarantas (leidžiamas naudoti ES)
E216 – propilo p-hidroksibenzoatas
E217 – natrio propilo p-hidroksibenzoatas
E240 – formaldehidas
Bet vos prieš keletą metų šie akivaizdžią grėsmę sveikatai keliantys maisto priedai buvo aktyviai naudojami. Pavyzdžiui, dažiklių E121 ir E123 (pastarasis leidžiamas naudoti ES) būdavo saldžių gazuotų gėrimų, ledinukų, spalvotų ledų sudėtyje, konservanto E240 – formaldehido – įvairiuose konservuose (kompotuose, uogienėse, sultyse, grybuose, ikruose ir pan.), visuose plačiai reklamuotuose užsienietiško šokolado batonėliuose.
2005-aisiais kaimyninėje Rusijoje buvo uždrausti konservantai E216 ir E217, be kurių iki tol buvo neįsivaizduojama saldainių, šokolado su įdaru, mėsos produktų, paštetų, sriubų ir sultinių gamyba. Mokslinių tyrimų rezultatai parodė, kad visi šie priedai gali paskatinti piktybinių navikų formavimąsi.
O štai Europos Sąjungos valstybėje draudžiamas naudoti priedas E425 Rusijoje leidžiamas. Tai koniako (leopardinio amorfofalo) miltai – natūrali krakmolinga medžiaga, iš kurios gaminama želė, naudojama kaip rišamoji medžiagą prastai besimaišančių produktų masei gaminti. Koniako pasitaiko daugelyje maisto produktų, ypač Light (t.y. dietinio) tipo – pavyzdžiui, šokolade, kuriame augaliniai riebalai pakeisti vandeniu. Atlikti šį procesą be panašių priedų būtų tiesiog neįmanoma.
Jokių rimtų ligų E425 nesukelia, tačiau Bendrijos teritorijoje šį maisto priedą vis tiek buvo uždrausta naudoti po to, kai buvo užfiksuoti keli mažų vaikų uždusimo atvejai. Paaiškėjo, jog į mažylių kvėpavimo takus pateko seilėse beveik netirpstančio kramtomo marmelado – o netirpus jis buvo kaip tik dėl koniako miltų.
"
www(taskas)aina(taskas)lt/index(taskas)php?article=47957 (cia rasi net kai kuriu "geru" tapimo blogais istorija )
Anonymous 2008-10-30 10:19
O kuo čia dėta genetika ? Pagal tokią absurdo logiką reikia uždrausti ir virtą maistą nes niekas dar neįrodė, kad virtas maistas nekenkia. Akivaizdu, kad virta bulvė yra nenutarali nes išvirtos neužauginsi, gal galite paneigti ir užauginti virtą bulvę ?
Anonymous 2008-10-30 11:11
Pala pala, sviesdamas kaltinimą apie bukumą aptark buvusią situaciją, kodėl buvo naudojami tie E? A, jie nebuvo laikomi saugiais, tiesiog tuo metu niekas dar tuo taip intensyviai nesirūpino. O kai buvo pradėti atlikinėti tyrimai, tuomet ir buvo sudarinėjami juodieji sąrašai.
Bėda ta, kad ilgai niekas nekreipė dėmesį į E poveikius.
Tai gal truputį nusileisk ant žemės? Niekad nebuvo taip, kad visi E buvo laikomi saugiais. Tiesiog buvo E ir tiek, o neseniai pradėta į tai kreipti dėmesį.
P.S. vadovaujantis tokia logika ir bulvė gali būti paskelbta pavojinga gyvybei - su ja galima net kaktą praskelti. Taip kad nereikia per daug fantazuoti.
Anonymous 2008-10-30 16:44
Na nepyk bet tokias rashliavas kaip tu gali rashyt tik nepakankamai ishsilavines zmogus.
Jei butum skaites straipsni butum rades kad yra uzdraustu preapartu ir 2005 metais, iki tol jie buvo "saugus" ir vartojami VISUOSE MAISTO PRODUKTUOSE. Tavo didziam nustebimui 2008 metai ES IR VEL uzdraude NET 3 "saugius" preapratus naudoti.
Jei tau nuo to geriau valgyk tuos nuodingus E bet nenustebk, kad kas met tu tavu skaniu "saugiu" E vis mazes.
Kas del virtu bulviu, tai brangus moksleivi kiek amziu zmones jau valgo bulves a ? Kai tiek laiko (amziais) bus atliekami ekpserimentai patvirtinti/paneigti E ir visokiu genetiniu "upgrade" nuodingas/naudingas savybes priesh jas vartojant, tada del saugumo niekas jokiu problemu ir nekels. O dabar marsh i mokykla ir nepamirshk daugiau sviestis, o tai prastai pas tave gaunasi, spragu daug.
Anonymous 2008-10-30 17:00
Ha ha, susimauni akyse kas žino, koks buvo pradinis bulvių poveikis žmonėms, valgiusiems virtas ar ne virtas bulves. Juk tais laikais žmogui nesvarbu būdavo - ką rasdavo lauke, tą į burną. Esmė tame, kad per tuos tūkstanmečius žmogus vis evoliucionavo ir mutavo. Ką žinai, gal bulvės žmogui darė kokią žalą, bet per tiek tūkstantmečių organizmas priprato ir mutavo, o dabar viskas normaliai.
Taip ir su E. Iš dabartinio taško žiūrint gal kas ir kenkia (beje, viskas priklauso nuo to, kas laikoma pavojinga gyvybei ir nesveika) iš šios perspektyvos, bet po 1000 metų tai gali jau ir nebekenkt. Taip kad nustokim spangti, nes šiuolaikinė medicina ir sveikame kūne gali surasti ligų ir "nukrypimų". Absoliučiai sveiko nieko nėra ir net nebuvo. O ką jau bekalbėt, ar bus
E ne vien skanumas. E anksčiau net druską žymėjo. Taip kad nereik lia lia.
Anonymous 2008-10-30 17:18
Čia vėl asmeninės "saskaitos" tai kiti šito komentaro ir neskaitykit
Skiriu "haha"
Nors ir buvo galima numanyti, bet dabar tai jau išsidavei...
Ir kaip visada, nesugebėjai tiesiog atsakyti "Pritariu arba nepritariu".., tau reikėjo kažką pasakyti ir iškreipti mintį... Ir čia tu vėl neteisus.., reikia daugiau domėtis...
Lietuvą laiko viena intelektualiausia valstybių ne vien todėl, kad čia daugiausia studentų, o todėl, kad Lietuvoje daugiausiai išsilavinusių žmonių ir būtent lietuvių... Deja, kitų tautybių žmonės (tie kur Lietuvoje gyvena) nėra linkę į mokslus taip kaip lietuviai.., o "gaila"...
Andrius.V 2008-10-30 19:06
Įdomi diskusija apie išsilavinimą
Tadai, haha atsakinėja taip, kaip jūs užduodat klausimus: numetat neaišku iš kur griebtą informaciją ir kokiais būdais nustatytą statistiką. Tai kaip žmogus trumpai ir vienareikšmiškai gali trumpai ir glaustai įvertinti, jei automatiškai kyla daug klausimų?
Antra, būtų malonu, jei jūs pateiktumėte statistikos, apie kurią kalbat, šaltinius. Visų pirma, tai gana įdomu, vissų antrą, čia iškyla klausimas, ka yra . Įdomūs to vertinimo kriterijai. Nujaučiu, kad tai vertinama pagal baigusių universitetą skaičių arba kažką panašaus. Jeigu taip, tai tas teiginys, kad Lietuva labiausiai išsilavinusi šais, nėra pakankamai teisingas. Toks vertinimas visai neatspindėtų žmogiškojo faktoriaus - jei žmogus studijuoja universitete dabartinėj Lietuvos švietimo sistemos ituacijoje, jis nebūtinai reiškia, kad yra išsilavinęs.
Tačiau čia sustosiu, nes visgi lauksiu, kol pateiksit šaltinį ir "išsilavinusio žmogaus" vertinimo kriterijus, nes kitaip sunku interpretuoti jūsų minėtą faktą
Anonymous 2008-10-31 00:53
"Gal kas ir kenkia" - dediesi mokslininku, kad bandai mokslininku eksperimtais patvirtintus duomenis paneigti ? Pasiskaityk pirma apie kancerogenus, jei tau jie "gal ir kenkia", tai pirmyn vartok per kur tik nori, bet atsimink, bet tada busi nukrypimas nuo visu normu. Beje kazkurios afrikos tauteles ir musmiriu uzvalgo, nenori pabandyti, juk irgi "gal ir kenkia" ? O gal dar ir azbesta uostai vakarais "nes jis gal ir kenkia"?
Jei 1000 metų vartotų tokius kancerogenus, tų vartojančių paprasčiausiai neliktų
Suprantu, kad apsitapshnojus sunku, tai pripazinti O tavo bandymas sumenkinti PASAULIO MOKSLININKU TYRIMUS atrodo vaikishkai nauvus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
ES slapčiomis ruošiasi įteisinti Europoje genetiškai pakeistą maistą