Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2009-01-05 14:25
Pirma reikia pataisyti pacius zmone kad sie susiprastu tada nereikes jokiu planu nei A nei B !!!
Borland 2009-01-05 14:58
Man atrodo kad tik dar labiau pridirbsim
zamzungas 2009-01-05 15:33
manau sius planus reikia paruosti, ir panaudoti tik kritineje situacijoje, pavyzdziau galima i kosmosa isskraidint ta veidrodi ir laikyt suskleista, jei prireiks panadot, taip pat pastatyt tuos siurblius, paruost trasas vandenynui, bet ta reiktu tiesiog paruost ir laikyt, tuo tarpu visa visuomenes ir mokslininku demesi koncentruojant i emisijos mazinima, ir alternatyviaja energetika
elektrikas 2009-01-05 15:46
Mano manymu perspektyviausia priemonė yra vandenyno patręšimas giluminiais vandenimis, tai papildomai duotų ir dalį energijos, ir maisto, čia yra ekonomiškas būdas ir net jeigu nepsitvirtintų globalaus atšilimo teorija tai duotų ekonominės naudos su maža ekologine rizika, kuri yra valdoma (grįžtamas procesas), rizika yra tokia, kad vandenyne prisiveis parazitų.
KeepGoing 2009-01-05 15:49
Na taip tau statys milijardus kainuojančius įrengimus ir laikys "kritiniam atvejui"... galvok ką šneki. Jei kažko imtis, tai super griežtos išmetamų dujų mažinimo politikos, nes kaip čia sakė, darydami tokias nesąmones kaip geoindžinerija pridirbs dar daugiau bėdų, nes Žemės klimato sistema dar nėra taip gerai išnagrinėta, kad viską galėtume numatyti (orų kelias dienas į priekį nesugeba tiksliai numatyti, o nori visą klimatą dirbtinai keisti...). Problema, kad viskas atsimuša į pinigus - tiek visi planai, tiek ir išmetamų dujų mažinimas.
Anonymous 2009-01-05 16:52
Tai va is tos klimato problemeles kaikas susikrove sau kiek galejo, pvz tas alas goras. Dabar nutilo, anksciau taip reklamuodavo jo ta filma kad vemt versdavo ir is tikruju jo tas filmas shudo vertas, tik pasake kad jus blogai elgiates ir bukit geri daugiau taip nedarykit . Jooo ir toliau visi bbdeje ant to klimato vazineja sau nors ir brangsta tas kuras. Is tikruju kol musu paciu stipriai nepalies, tol visi vazines ir toliau daris ka nores. O tie A ir B planai man labai jau keisti ir juos igyvendi sunku oj sunku bus, kol nepradesime mastyti...
1 C per metus - bus karsta vasarele
cia. 2009-01-05 17:03
reiktu pirma nors atograzu misku nekirst. Neatrodo, kad tas pigiau kainuotu???
E[X]G8 2009-01-05 17:27
Man rodos čia aišku ir žmonių sąmonė, bet iš tikrųjų tai labai daug ką lemia politika ir pinigai. Išleistų įstatymus ar panašiai, kad reikia tą emisiją mažinti, tai taip ir būtų. Aišku dar korupcija. Paperka ten visus ir „tipo“ mes tvarkingi, gamtos neteršiame. Aišku, vėl pinigų trūkumas ir t.t. Jei labai norėtų, tai tų pinigų atsirastų, gal netgi padėtų vienos šalys kitoms. Juk vis dėlto tai visos žmonijos reikalas. Stovime ant katastrodos slenksčio ir toliau ramiai gyvename. Įvestų įstatymą, kad būtina ruošiuoti atliekas, tai gal rastų žmonės po 50 LT dar vienai šiukšliadėžei ir namuose vietos jai? Ar čia maždaug „Po mūsų nors ir tvanas“? Aišku, mums nėra jokio reikalo kažką daryti, pagyvensim dar 50-70 metų ir numirsim, nespės čia jokios pragaro skylės atsiverti.. Tiesiog nėra prasmės kažką daryti, jei kažkam vėliau reiks, tai ir padarys.. Bet man visąlaik kyla viena mintis. Čia truputį ne į temą, bet vis tiek. O kas po mirties? Gal čia atgimsim kitam gyvenime vėl toje pačioje žemėje ir išvis čia sukas tie patys ~6,5 mlrd visąlaik sielų? Ir išmiegosim, kaip pasiklosim..
Visi tik ir gviešiasi pinigų ir man bent jau nesuvokiama kaip tokių, atsiprašant, asilų politikų yra. Bent jau iš to ką matau Lietuvoje.. Daro grynai beleką ir išvis atrodo, kad nesupranta net patys ką. Atrodo paskaitai rimtų žmonių, specialistų kritiką jiems, netgi patarimus, apie tai kaip riektų sudaryti ilgalaikius planus ekonomikos ir t.t. Tai jie viską priešingai daro. Aišku nėra ten viskas taip gražu kaip popieriuje iš karto parašai. Bet kai daro visai priešingai, tai kaip gali būti gerai? Darytų normaliai, tai visi laimingi būtų, ir jie, ir liaudis. Bet dabar švaisto pinigus belekur, tai iš kur jų bus visokiems technologiniams patobulinimams?
Mokslininkai atrodo neveltui taip ir vadinami, nes jie mąsto į priekį ir stengiasi, kad viskas būtų gerai, bet politikams į juos nusišvilpt.. Visiškai nekreipia dėmesio. Numeta kokį milijoną, va dar patyrinėkite, gal ką padarysim..
Dar vienas toks pavyzdys dėl tos emisijos. Didžiausi teršėjai JAV ir Kinija. Kai visas pasaulis kažką mąstė, tai jie nesugebėjo prisidėti ir nepasirašė tokio protingo daikto kaip KIOTO protokolas.. Bijojo matai pinigų prarasti, nes nesugebės sumažinti to teršalų kiekio. Aišku kiti irgi negali nieko padaryti, nes JAV galingiausia pasaulio valstybė. Užsispyrė ir vsio..
Gyveno anksčiau žmonės ir be visokių „navarotų“ namuose ir buvo gerai. Aišku dabar visi nori komforto ir t.t. Negalime nieko kaltinti, tai suprantamas dalykas, bet pavyzdžiau toks dalykas kaip alkoholis, rūkalai? Kokio velnio jei reikalingi žmonijai? Nevartotų, kiek pinigų atsirastų. Galime galbūt ir dar pavyzdžių surasti.. Aišku neuždrausi dabar taip staigiai, bet galėtų mažinti, nes pasaulis suka degradacijos keliu. Aišku atsirastų kitų problemų, ką daryti gamintojams, kodėl jie dabar turi kentėti? Taip nieko ir nepadarysi. Čia reikia bendradarbiavimo, bendrų pastangų ir supratimo, kad pasaulis stovi ant prarajos krašto.. O kol visi tik ir žiūrės kaip gauti pinigų, tai...
Aišku, kad man čia viskas gal atrodo paprasčiau negu yra. Neišmanau, aš tų financinių visų dalykų ir taip toliau, bet jei visi susitelktų, tai viskas būtų įmanoma. O tai visų pirmą galėtų pradėti mūsų gerbiami pasaulio šalių vadovai, jie turi aiškiai parodyti žmonjai, kad reikia viską keisti iš esmės ir po truputį judėti link to...
Anonymous 2009-01-05 18:22
Eureka. Iki šiol niekiap negalėjau suprasti kaip gi rimti dėdės pinigeli iš "atšilimo" kala? Su planui B viskas darosi aiškiau.
Tuoj privis "geo..." firmų tik spėk pinigus dalinti, o dar reiks naujo burbulo po krizes - va imkit ir investuokit į pasaulio gelbėtojus...
Naiviai tikiuosi, kad atsiras šviesios galvos, kurios neleis kišti nagų prie planetos.
GyckaZ 2009-01-05 18:55
Ponaitis išreiškė labai kritinę nuomonę...Aš optimistas ir manau, kad įmanoma viską pakeisti, kad "neatsivertų pragaro skylės", bet jeigu pasuksim išgyvenimo instinktų link(t.y. pinigų), tai viskas žlugę.Kaip ten posakis yra...Iš dulkių pavirtęs į dulkes pavirsi.Taip ir visatoje, mes neišimtis, bet galime tikrai tai nutolinti daugube metų...Gi mūsų žvaigždė tik po 3mlrd. metų jei neklystu užges...Laiko labai daug, tad neskubėkim susinaikinti ir dar pagyvenam
Anonymous 2009-01-05 19:04
Visiškai nelogiški pasiūlymai. Pritariu daugelio nuomonei, kad pirmiausiai reikia įgyvendinti, tai kas daug paprasčiau padaroma: nekirsti miškų, mažinti toliau išmetamų dujų kiekį, apriboti teršimą. Bet kam tai per labiausiai rūpi. Svarbu susikrauti pinigų iš kažkokių keistų išsigalvojimų, kurie, beveik garantuoju, atneštu žymiai daugiau žalos nei naudos. Pagalvojus žmonija dar tiek mažai moka, o jau nori valdyti visą klimatą, kai negali dar tiksliai net nuspėti audrų ar tarkim pažaboti uraganų, stichinių nelaimių, nėra net ką kalbėti..
Anonymous 2009-01-05 19:15
Vieni sako, kad žemė šyla, kiti kad šala... Nesuprasi...
Anonymous 2009-01-05 19:19
Paskaičius straipsnį ir komentarus aiškus vaizdas susidaro: žmonės (Jūs) supranta esamą situaciją, žino ką daryt ir taip visas pasaulis (nors gal čia per drąsiai pasakyta), bet štai straipsnio autoriai (kažkodėl neradau kas jie tokie, o jūs radot?) bando dar vieną biznį prasukti, kaip pas mus kovodami su (atseit) žiauriai didele krize visokius marazmus išdarinėja, sau kišenes kemša kol nesprogs
GyckaZ 2009-01-05 19:30
Pritariu "@" svečiui...Reikia pradėti nuo paprasčiausių dalykų, pagrindų.Kai tik sugebės kažką rimčiau padaryti, tada tik pradėti...
Anonymous 2009-01-05 19:47
Man tai čia baisu. Ir taip jau pridirbom tai gamtai. O dabar dar žiauriau kištis. Juk mokslininkai yra padarę atradimą, kad gamta yra lyg gyvas, pats savimi besirūpinantis organizmas ir jis pats sau pasidaro palankias sąlygas. Ir kad žmonija Žemei yra lyg parazitai, kuriuos ji visokiom didėjančiom stichinėm nelaimėm bando išnaikinti, na bent sumažinti. Iš tikrųjų galėtų taip ir atsitikti.
Anonymous 2009-01-05 20:11
Kur jum tas atsilimas ?
pazekit Lietuvoje -20, ir sako, kad vyksta atsilimas , o gal cia tik LT nera atsilimo ?
Anonymous 2009-01-05 20:31
AvB kiek tau metu? Kur tau Lietuvoj atsilimas nesijaucia (beje atsilimas, tai nera, tik tai, kad oras pasilteja, bet tarkim zvelgiant ir is tos puses). Lietuvoje jau koks penketas metu normalios zemos nebuvo, dazniau lietus lyja zema negu sniegas krenta, o tas -20, tai pasilaiko kokia savaite, maximum 2 ir viskas. Pries koki 10 metu tai visa zema praktiskai -20 budavo ir ziema tik snigo, ir nelyjo...
To T: Manau, kad ir dabar ne visai supratai, kaip zmones is atsilymo pinigu uzsidirbs. Bus tikriausiai ir taip kaip tu sakai, bet veliau, o dabar tie kam reikia lauks kol atitirps bent vienas is asigaliu (Siures arba Pietu, o gal ir abu), tada ikurs ten naftos platformas, juk pagal atliktus tirimus ten gali buti didziausi siuo metu naftos saltiniai, o tada jau gal ir rupinsis to atsilymu. Pasauli valdo pinigai, kurie siuo metu yra naftos forma...
Anonymous 2009-01-05 21:14
Eina na tie mokslininkai su savo atšilimais bei planais... Tegu šyla tik greičiau bo -20 nepatinka man, tuo labiau žiema užknisa.
Anonymous 2009-01-05 21:43
Pieva čia. Visas globalinis atšilimas viena milžiniška propoganda JAV naudai(mtv reklama). 98% anglies dioksido išmeta naturalūs žemės vulkanai, o temperatūra auga del labai didžiulio saulės aktyvumo kuris,jei neklystu, 2012 metais pasieks aukščiausia taška, tada dar kažkiek pabus ir vėl atsistatys. Tai normalu! O del CO2 mažinimo. Tai mažinti reikia. Kvėpuoti bus malaoniau .
Anonymous 2009-01-05 21:47
Oj prisidirbom homo sapiens... jauciu kailiu, kad nesaldi bus dar musu trisdesimtmeciu senatve. Gal net kokiam apokaliptiniam pasaulyje kasdien teks bandyt isgyventi.. Apie vargsus musu palikuonis tai isvis patyliu...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Klimato kaita: ekspertai ragina pereiti prie „avarinio“ plano