Debesų mažėjimas dar labiau paspartins klimato atšilimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Man_In_A_Cage 2009-07-28 12:52
Na man čia prasilenkia su logika, gerai, debesų pamažės - vandenynas įkais ir tada automatiškai vanduo garuodamas sukurs naujus debesis. tankesnius ir rimtesnius, nei kad anksčiau buvo... Arba aš čia kažko nenuskaičiau, arba čia propaganda vėl. dėsnis gi paprastas - kuo šilčiau , tuo labiau vanduo garuoja...
Tir4elis 2009-07-28 13:32
Tas taip taip. Turi garuot. Reiktu pasidomėt daugiau.
Pumper 2009-07-28 13:56
+ kuo mažiau debesų, tuo vėsesnis oras, nes niekas šilto oro nesulaiko atmosferoj. Geriau nekreipti dėmesio į tuos paistalus apie atšilimą, viskas jau ten aišku, kad propaganda.
Aidziux 2009-07-28 14:27
del debesuotumo tai ir as nesupratau... bet seip tai vandenynas daugiau energijos akumuliuoja, nei sausuma. tai is tos puses viskas butu logiska. bet is kitos puse, turetu skatint garavima
jooopt 2009-07-28 17:06
Irgi nelabai sutinku su šia idėja. Priedo jeigu ir mažėtų debesų tai tik giedresnis dangus būtų ir tikrai saulės intensyvumas būtų didesnis kas ir taip aišku su atitinkamomis pasėkmėmis. Bet naktį IR (infraraudonieji spinduliai) nuo įšylusių paviršių irgi daug geriau būtų išspindujuojami atgal i kosmosa ar pan. Net ir šiomis dienomis kai taip šviesu galima pastebėti kaip staigiai atvėse būna rytais. Na kas norės tai gali CO2 ir vandens IR sugertį pradėt kaišiot ir pan.
Javax 2009-07-29 09:17
Pumper, vesesnis oras nakti, bet ne diena. tai yra, atmosferoje atsiras dideli temperaturu skirtumai. o ar tai yra gerai, parodys laikas
Pumper 2009-07-29 09:45
Tai galioja tik vasaros laiku, bet žiemą ir dienos ir naktys žymiai šaltesnės būtų.
Kraugerys 2009-07-29 10:17
Tik vasaros metu? Db musu pusrutulyje yra vasara, o pietu pusrutulyje ziema, kai pas mus bus ziema, ten bus vasara. Nelabai supratau, ka tu turi omeny, kad atsilimas tik vasaros metu vyksta, juk vasaros metu laikas niekur nedingsta tik keiciasi pusrutuliuose. Ir siaip pusiaujyje nera nei ziemos nei vasaros, metu laikai budingi tiki vidutinems platumoms.
Nerkus 2009-07-29 12:08
teko man susidurti su meterologija, bendrauti su meterologais, tai galiu pasakyti, kad jie patys skeptiskai ziuri i klimato atsilima del zmogaus veiklos. Kad klimatas silteja, tai sutikti kazkiek galima, bet zmogaus itaka tam siltejimui manau yra minimali, na max 5 proc. Tiesiog yra taip nulemta gamtos, musu zemes istorijoje visada buvo ledynu ir karstu periodu. Manau, kad visi tie klimato pokyciu ir kiti tyrimai yra susija su problemos eskalavimu spaudoje ir labai paryskinant ta problema yra siekiama gauti pinigu tyrimams. Pasaulyje nera ne vieno GERO klimato modelio ir geru negali buti, nes atmosfera yra labai sudetinga ir dar per mazai istyrineta, kad galetumem mes sudaryti gera klimato modeli. mes dar tik 2 savaitem i prieki galim (ir tai pusetinai) orus nuspeti. Del debesuotumo padidejimo/pamazejimo. Isilus orui, oras gali daugiau islaikyti garu, tada galima daryti isvada, kad debesuotumas sumazes. Bet jei oras isils, vadinasi daugiau prades garuoti ir vel debesuotumas padides. Ir cia ratas uzsidaro.
kiesza 2009-07-29 14:06
nebsu jokio atsilimo tuoi ledas uzslinks ant puse europos na tas tuoi kokiu 500 metu periode
tigriukas 2009-07-29 16:22
Dėl globalinio atšilimo rodikliai yra pagražinami tam, kad būtų galima lengviau ir daugiau gauti finansavimo iš valstybės. Reikia į visa tai pažiūrėti iš gerosios pusės. Jei klimatas šyla, tai reikia tikėtis mažesnių sąskaitų už šildymą . Tik tai mažai tikėtina. Greičiau dėl to Vilniaus energijos pelnas padidės . Nors asmeniškai to klimato atšilimo aš tikrai nejaučiu
Javax 2009-07-29 16:35
tai jau reik parduot savo nama pajuryje
Tir4elis 2009-07-29 17:08
Nepyk, bet čia jau sena dainelė, kuri labai lengvai pasineigia. Buvo tų periodų, bet tokių staigių kaip dabar. Man labai kokio lygio tie "metereologai" jei metinio temperatūros balanso nežino. O jis bendru mastu iš lėto pėdina viršun. Bet lėtai tik žmogiškuoju mastu. Lyginant su jau buvusiais periodais šis šiltėjimas tikrai net labai spartus. O jei dar turint mintyje, kad saulės aktyvumas kritęs ir astronomai stebisi kokio velnio jis nepradeda kilt, tai šilimas daugiau negu akivaizdus. O kas dėl spekuliacijų šia tema tai čia viskas dėsninga. Pelno ištroškę vertelgos iš šuniuko penktos kojos biznį daro tai apie klimato šilimą ir kalbėt nėr ko . Norit gyvenimiško pavyzdžio? Pažvelkit kada seniau kelininkai statydavo žiemai techniką. Rudenio gale arba gerais metais žiemos pradžioj, bet ir tai dejuodavo dėl problemų. O dabar? Vos ne iki naujų metų gali dirbt. Temperatūra neperdaugiausia nukrenta lauke...
Nerkus 2009-07-29 22:43
as savo postu norejau pasakyti, ne tai, kad nera klimato siltejimo, bet tai, kad zmogaus itakos sudedamoji dalis siltejimui yra visai nedidele, o pats siltejimas yra naturalus cikliskas procesas. cia pries keleta metu nuo antraktidos atskilo didziulis ledynas, visi iskart puole aiskinti, kad tai klimato siltejimo pasekmes. bet siaip viena is visai realiu priezasciu galejo buti, kad antarktidoje ledo sluoksnis storeja ir del to jo slinkimas i krastus greiteja ir todel didelis gabalas ledo nuskilo.
pozityvi 2009-07-29 22:47
Tas klimatas šyla-šąla ir tai natūralu, tik dabar šyla taip, kaip dar mes nesam matę, aišku, baisu galim už galvų susiėmę aikčiot, pažiūrėję į pastaruosius 100m, nes vidutinė temperatūra tikrai į viršų eina, bet pažvelgus daug labaiu atgal... Hmm, turėtų CO2 gerokai padaugėt, jei vanduo sušils. Vėl tas šiltnamio efektas Tuo pačiu, turėtų daugiau garuot, savaime aišku. Gal ir bus dar tų debesų tada:)
kionig 2009-07-29 23:53
Kaip inkai pasinaudojo klimato atsilimu, tai taip naudojasi ir politikeliai ir kur be propagandos neapsieinama.
Aidziux 2009-07-30 01:50
esu as ekologas ir daug diskusiju ta tema vedem, deja faktai rodo kad zmogaus itaka yra didziule. seip daug aiskint reiktu, bet susisteminus uztektu paziuret dokumentini filma "nepatogi tiesa". faktai deja nenuneigiami
Nerkus 2009-07-30 09:38
pirmiausia nori pasakyti savo ir kuo as tikiu, kad paskui butu lengviau sia tema diskutuoti, as pats esu gamtininkas. pirmiausia atmetam krastutines nuomones tokias kaip "klimato siltejimas yra zmogaus veiklos rezultatas" ir "klimatas visai nesilteja" Mano asmenine nuomone yra tokia " klimatas silteja, bet zmogaus sudedamoji yra iki 25 proc" kadangi esu megejas pasigincyti, arba tiesiog kartais priimu oponento role, kas isivyrautu diskusija. pabandysiu oponuoti "Aidziux". Jei jus susirinkot diskutuoti apie klimato siltejima ir zmogaus itaka siltejimui, tai jus butent apie tai ir diskutuosit, jus prisinesit grafiku kurie rodo, kad klimatas silteja, kad vandens lygis kyla ir pan. o kiekvienas jusu diskusijoje isreiskes priesinga nuomone butu ismestas is sales kaip eretikas:) jei netingesiu tai pabandysiu rimtuose moksliniuose interneto puslapiuose surasti temperaturiniu grafiku kur yra 100 ir daugiau metu duomenys, kurie rodo, kad temperatura krinta. dar vienas klimato siltejimo kriterijus, kuris gali itakoti staigesni klimato siltejima, nei tai turetu buti naturaliai. siaip si kriteriju as pats sugalvojau (bent jau apie tokia hipoteze negirdejau). 1883 metais krakatau ugnikalnio sprogimas, kuris ismete i atmosfera labai daug pelenu i atmosfera, paskui pirmas pasaulinis karas, poto antras pasaulinis karas. i atmosfera buvo ismesta labai dideli kiekiai dulkiu, pelenu ir kitu aerozoliu. visos sitos medziagos sulaikydavo saules siluma ir kazkiek priletino siltejima. paskui atmosfera pradejo valytis ir del to siltejimas pasidare stipresnis, nes buvo naturalus siltejimas ir prisidejo siltejimas del atmosferos valymosi. as sutinku, kad si hipoteze yra stipriai kritikuotina, bet tam hipotezes ir yra.
kikilis 2009-07-30 10:02
Yra net susiformaves specialus judejimas, netikinciuju zmogaus itakotu klimato atsilimu, taciau deja rimciausios mokslines studijos liudija ka kita- kad esam labai prisidirbe, klimatas syla ir tam labai daug itakos turi zmogaus veikla. Prasom, wiki linkai, neigeju- http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_change_denial , mokslininku - http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific ... ate_change . As linkes laikytis mokslininku nuomones, nes kol kas neigejai nepateikia ne vieno rimto argumento ar eksperimento ar stebejimo uz savo teorija. Del debesu mazejimo- debesys nera vandens garai (nes vandens garai yra nematomi, skaidrus, kaip oras), debesys, kaip ir rukas, yra smulkiausi kondensuoto vandens laseliai, o vanduo kondensuojasi zemesnese temperaturose, todel padidejus oro temperaturai, vandens garu kondensavimasis i debesis sudarancius laselius silpneja. Vandens garu atmosferoje daugeja, bet kondensavimasis i debesis silpneja. EDIT straipsnyje matete, jog kinta ir vejai, nesantys vandens garu prisotintas oro mases i saltesnes vietas, kur formuojasi debesys.
Tir4elis 2009-07-30 10:16
Hmm.. Klimatas šiltėja, bet pagal grafikus temperatūra krinta? Pardon, bet man čia tikrai į ereziją panašu . O šiaip dėl Krakatau ir abiejų pasaulinių karų ginčytis negalima, tai tikrai riebus faktas. Nesutinku tik dėl žmonijos indėlio į šiltėjimą procentų. Daugiausia visi akcentuoja CO2. O tai argi pramonė vien CO2 su žmonijos vartojimo augimu išmeta? Na, kad ir Freaoną paimkim. Kaip pavyzdį. Ypač ankstesnę jo atmainą R12. Labai populiarios dujos, naudotos ne vieną dešimtmetį. Šiaip iš šono pažiūrėjus atrodo nieko baisaus, na suremontavo mano seną šaldytuvą išleido tuos 160 - 180 gramų į orą, kas čia tokio. O kai tenka pasidarbuot su šaldytuvininkais kelis sezonus, pamatai kokiais kiekiais rimtoje įmonėje tas freonas lekia lauk, nes labai daug darbų neatidarius sistemos paprasčiausiai neįmanomi. O jei dar pridėsim pramoninius kur neperdedant pilasi kibirais tai.. Ir čia tik vienos įmonės vaizdas. O jei tokios valstybės buvusi TSSR mastu, tai skaičiai tikrai baisūs. O naudojo tai visas pasaulis. Kokia iš to bėda? Ogi ozono skylės, per kurias patenka pas mus viskas kas tik nori įskaitant ultravioletą, kas prie šiltinimo tik prisideda. O kur dabar skylės didžiausios? Prie ašigalių kur sėkmingai tirpsta ledynai. O kiek tokių dujų rūšių? N+k kaip sakoma. Tikrai nemanau, kad visų poveikis iki galo ištirtas. Tuo labiau, kiek valstybių bando mažint savo šiukšlinimasi? Tokioms kaip Rusija, Kinija, Indija tai panašu tuščias garsas. Net ir JAV kur berods žaliųjų pilna nelabai sekasi savo išmetimus mažint. Bet nors aišku kiek meta lauk. Maždaug. O kas sugaudys kitas mano minėtas šalis? Kiek reikia tiek parašo, o daro kaip patogiau. Kad tik planas-pelnas būtu. Taigi manyčiau, kad tas procentukas tikrai didesnis. Be to ugnikalnis išspjauna savo "dozę", pasimuisto ir arba tyliai rūko, arba suvis "pėdina miegot". O ką pastarąjį šimtmetį daro vis didėjanti žmonių masė? Kuo toliau, tuo intensyviau šiukšlina. Taigi jei lygint su ugnikalniais, tai turim gal ir nelabai didelį, bet užtat augantį ir jau gerą šimtmetį non-stop veikianti ugnikalniuką. O kaip sakoma lašas po lašo ir ....