Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Manvydas 2010-02-22 20:23
100 procentinis nukvakimas.Čia jau durniau, nei durna.
mnv 2010-02-22 20:25
Uzdraust tokius dalykus turetu. Smegenu plovimas + ikalinimas.
blizzard 2010-02-22 20:34
o kur JTO ? ka jie veikia, čia juk galim sakyti žmogaus teisių suvaržymas.
Bent man atrodo tas priveda prie tokio dalyko kaip tėvų atsakymo už nepilnamečius vaikus. Būtent dėl šito yra luošinami vaikai, jie neturi teisės pasirinkti, tėvai juos priverčia ir už juos atsako. Gal atrodys ir keista, bet panašiai yra Lietuvoje su krikščionybe, vaikas krikštijamas vos gimęs, niekam nėra įdomi jo nuomonė, manau jis pats turėtų rinktis tikėjimą ar išvis jo nesirinkt. Sutinku kad jis turi būti vedamas į bažnyčią ir t.t. bet su ta mintim kad jis turi pasirinkimą ir turės rinktis sulaukęs pilnametystės ar panašiai..
Manvydas 2010-02-22 20:37
Mane irgi pakrikštijo dar mažą, nors dabar visiškai netikiu.Ir į bažnyčią įžengiu tik per laidotuves, vestuves krikštynas.Bet niekad nesižegnoju ir tuo labiau Dievu netikiu.
Kaip kaži atsimest galima nuo krikščionybės visiškai?
Smėlis 2010-02-22 20:41
o kas kad jį pakrikštija? krikštas - nenuplaunama dėmė ant ateizmo skverno? juk tai NIEKO nekeičia. pats kažkuo panašiu į neapsiplunksnavusį ateistą esu, bet ateizmo religija paversti nederėtų.
beje, straipsnis iš Der Spiegel. na, mano nuomonė apie šį keistai populiarų leidinuką yra gan savotiška, todėl įtariu (bet tik įtariu), kad daug kas čia kiek persūdyta. aklai tikėti nepatarčiau
LiberalusToris 2010-02-22 20:41
Priimk kitą religiją kitoje šalyje (aišku, teks tapti ir tos šalies piliečiu). Paprasčiausias variantas - teisiškai pasiskelbk pagoniu
Azuolas 2010-02-22 20:50
Esu irgi ateistas (galima sakyti net antiteistas, nes į bažnyčia iš principo neinu net per šventes), bet nesuprantu kodėl to krikšto kai kurie taip kratosi.
Mane ir pakrikštyjo kai buvau kūdikis, kadangi mano tėvai yra katalikai. Na ir kas? Ar man dabar skauda, kad kažkada pašlakstė vandeniu?
Daug baisiau yra visokių katalikiškų moralės normų primetinėjimas ir medios cenzūravimas, nei kažkoks vandenėlis vaikystėje.
Justin999 2010-02-22 20:51
Ne is tos puses sneki. Vaikas negali pasirinkti ir vardo, taciau jis turi teise veliau ji keisti. Tas pats ir su religija. Nera draudziama ja keisti ar jos atsisakyti. O jokio ypatingo luosinimo as nematau, cia tas pats, kas sakyti, jog vaika luosina pasakos, kuriomis jis mazame amziuje tiki.
Pritariu smeliui. Ateizmas - ne religija, bet "tikejimas". Vieni tiki kad kazkas yra, kiti kad kazko nera. Logiskai mastant faktas tas, kad vieni klysta. O kurie - niekas nezino ir nezinos, nes mokslas to netiria.
blizzard 2010-02-22 21:10
na, viskas prasideda nuo pasakų ir išsirutulioja į tokias sektas apie kurias šnekama straipsnyje
minėdamas luošinimą turėjau omenyje konkretų atvejį apie kurį užsimenama straipsnyje
Manvydas 2010-02-22 21:47
Man iš tikro nusispjaut ar aš pakrikštytas ar ne.Tiesiog šiaip įdomu.
Nors kartais susimąstau, kad mano netikėjimas Dievu yra iš dalies sumišęs su senosios lietuvių religijos likučiais, kaip ir pvz. krikščionybė Lietuvoje.
Staska 2010-02-22 21:51
O kodel tikejimas? Tada gaunasi, kad as Atrolistas, tai yra mano tikejimas, nes tikiu, kad pasaku troliai neegzistuoja, o kazkas tiki ir kurie teisus niekas nezino nes mokslas to netiria
kiesza 2010-02-22 21:55
Baisus dalykas tie zydai man kuo toliau tuo aiskiau darosi kodel ju tiek daug pasieme Dievas.
O man tai daug daugiau dziaugsmo teikia medis ar akmuo nei malda..
Manvydas 2010-02-22 21:58
Dėl medžio teikiamo džiaugsmo sutinku.
Žymiai maloniau atsisėst ant akmens kur nors gamtoje, toliau nuo miesto, nei pvz. eit į šaltą, drėgną bažnyčią, klupėt ant grindinio ir gadint sąnarius, nes atseit dievuliui patinka stebėt besižeminančius žmones.
darius-tevelis 2010-02-22 22:50
paguglininkit apie artadoksus viska suzinoste, musu akimis tai yra gryna nesamone....
pvz is artadoksu tikejimo yra kiles ir musu eauropieciu tikejimas( katalikybe) tik kitaip pakeista(perdaryta)
tad mano manymu nera ko smerkti, nes aplamai visi egzistuojantys tikejimai yra praktiskai vienodi, tik kitaip perfrazuoti.....
as taipogi esu ateistas, bet gerbiu kiekvieno zmogaus nuomone rinktis i tikejima...........
kitas pagalvos kodel rinktis, jei niekas neklausia to mazo vaiko koks jis nori buti, bet mes europieciai ir aplamai visas civiluotas pasaulis krikstyja ar kitaip aukleja savo vaikus pagal tai toki tikejima koki ispazista jie patys tik is geros valios(noro,nesiekaint blogo ir pan)
o uzauge renkames patys ka ir kaip manyti.
Cia tik mano nuomone....
DJ_LFS 2010-02-22 22:56
Religija reikalinga zmonems, kurie nori buti kazkam priklausomi ir nemoka tinkamai isnaudot savo gyvenimo:)
Smėlis 2010-02-22 22:58
ir kuo religija maišo gyvenimo išnaudojimui?
lokis00 2010-02-23 00:01
na stebuklas ne stebuklas bet as nekrikstytas ir man 14metu . Kai buvau mazas mane norejo pakrikstyti bet tetis pasake ne tegul pasikrikstija pats kai supras pats ka daro tai uz tai as jam esu dekingas. nes poto visi gimines is mamos puses (katalikai ) labai ant jo supyko , o ir paciam nelengva kodel visi sventi o as ne ir paaiskink tu mazam vaikui...
o del religijos nemanau kad jei esi katalikas tai reikia pastoviai melstis ar dar kazka . religija tai tiesiog yra tikejimas vieni tiki i moksla kiti i pinigus kiti i kazkoki pona danguje . Daugelis i dieva kreipiasi kai nebera vilties kad juos kazkas isgelbes kartais sutapimas kartais ne bet viltis (tikejimas ) mirsta paskutiniai.
Ir religija buvo sansas isgyvent gavus kriksto tevus buvo viskas zymiai saugiau mirsta tevai ir gimines keliauji pas kriksto tevus ir taip lengviau isgyvent kara.
Tetija 2010-02-23 00:07
Nesuprantu, ko jūs taip nusiteikę prieš religiją. Aš į ją žiūriu kaip į visai reikalingą visuomenės komponentę, nes ji vienintelė dar primena žmonėms, kas yra moralė, kas yra žmogus ir jo siela. Gyventi būtų kiek paprasčiau, jei žmonės atgautų gėdos jausmą. Ir nebūtina tam šventai tikėt Biblija ar Kristum ar kažkuo, bet religija savyje turi labai daug vertybių, kurias kiekvienam reiktų bent karts nuo karto prisiminti ir propoguoti..
(aišku, čia nekalbu apie reiškinį, aprašytą straipsnyje)
Talkatif 2010-02-23 00:39
Aklai niekuom negalima tikėti. Bet lygiai tokiais pat modeliais gyvena ir kiti tų dykumų urvų gyventojai - muslimai. Moterys dirba ir neša visą buities naštą, vyrai dinderį muša prisidengę šventais reikalais. Žmogaus asmenybė yra niekas. Apie muslimus tai kiekvieną dieną girdėt. Nesitikėk, kad kažkuo esminiu skirsis jų urvo kaimynų gyvenimas. Nepasidalino kažkada dievų vardų skambesiu ir maldos burtažodžiais, tai dabar gatavi vieni kitiems gerkles pergraužt. Nieko naujo, - broliai visada aršiausiai pešasi. Skirtumo aš tarp jų nematau. Išsilavinę ir apsiskaitę jie būna žmonės kaip žmonės. O pasiklydę religijoj - kaip pasiutęs šuo. Krikščionys irgi ant to pačio kurpalio sukalti. Irgi taip pat linkę niekinti moterį ir pasiust ant brolio.
Nevertas pagarbos tas, kad negerbia moterų, negerbia motinų.
Talkatif 2010-02-23 00:45
Daug metų žmonėms bažnyčia tiesiog diktavo moralę. Žmonės neišmoko patys jos ieškot, surast ir saugot. Viskas buvo tiesiog įbrukama. Ir vos tik žmogus akies krašteliu pamatė bažnyčios apgavystes, jis pradėjo abejot. Pradėjo netikėt. O pats pasirūpinti morale taip ir neišsiugdė įgūdžių. Tai dabar teks vakarų žmogui, jeigu vėl jo nepavergs kitos Babilono sektos, daug kruvinų kelių nušliaužt kol išmoks surast moralę pats.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ultraortodoksų žydų bendruomenės: gyvenimas religijos priespaudoje