Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Talkatif 2010-02-23 23:05
Pavyzdžiui Kinija.
Tetija 2010-02-23 23:15
Ne, pavyzdžiui Europos valstybės, JAV. Kinija ir Japonija biški įdomios valstybės. Bet kalbant apie Europos šalis, tai manau ši tendencija labiau tikėtina, kad kuo geresnė ekonomika, tuo geriau žmonės toje šalyje gyvena.
Azuolas 2010-02-23 23:51
Ne, žmonių kraujas yra raudonos spalvos. Jei matai ruda - tada jau tavo asmeninės problemos su regėjimu.
Azuolas 2010-02-23 23:54
Bet egzistuoja migracija
Talkatif 2010-02-23 23:54
Kažkaip prastai su ta tendencija žmonijos atžvilgiu. Negalima Kinijos neskaičiuoti. Per didelis žmonių kiekis. O JAV vertinant reikia įvertinti jai juodus darbus dirbančią Meksiką, Pietų Amerikos valstybes, kur JAV fabrikus įsikūrė. Europa vėlgi turi savo juodadarbius - Turkiją, Maroko rinką, Rytų Europos valstybes. Tai kaip čia dabar darom? Gal nelaikom juodadarbių žmonėmis ir neskaičiuojam, kai vertinsim gerą gyvenimą?
valdis5797 2010-02-24 00:22
'ruda' tai tik metafora genetinio ir kulturinio tapatumo sunykimui nusakyti
valdis5797 2010-02-24 00:26
imigracija kartu su gyventoju sk mazejimu ir yra tas veiksnys lemiantis tavo tapatumo sunykima ateities kartose
Tetija 2010-02-24 00:30
Didelė migracija visiškai sunaikins europos etninę kultūrą, tradicijas. Kai europoje didžioji dalis gyventojų taps musulmonai, jie pradės reikalauti kokių įstatiminių lengvatų jų religijai ir pan, kol pagaliau europa taps musulmonų kraštu, o tikrieji gyventojai sudarys etnines mažumas. Nors šiaip galima mėgint tikėti, kad jie sueurpoės ir pradės nebegimdyt. Anyway, didžiulė migracija nėra jau toks nuostabus dalykas, kaip gali pasirodyt..
Tetija 2010-02-24 00:38
Ta prasme juodadarbiai? Tie kurie užsuka į šalį ir nelegaliai padirba, tai šaliai nesuumokėdami jokių mokesčių? O jei atvažiavo gyvent, tai gal ten buvo dar blogiau? Aš nesakau, kad visų gyvenimas pagerėja, bet tarkim vidurinės klasės. Palygink daugumą turkų kaip jie gyvena turkijoj, ir kaip gyvena dauguma JK gyventojų. O kokios šalys kaip švedija, danija iš vis neraliai susitvarkiusios. Šiaip nelabai supratau ką iš vis norėjai pasakyti, tipo kad jei vistik yra žemiau skurdo gyvenančių žmonių, tai apskritai žmogui toje šalyje prastesnės perspektyvos nei.. jei niekas negyventų žemiau skurdo?
O šiaip Kinijoj ten visai kitokia ekonominė sistema. Gi ten pusiau komunizmas. Jau nekalbu apie jų tradicijas. Nemanau, kad galima vienareikšmiškai lyginti su liberalios ekonomikomis šalimis. Be to, ji išskirtinė ir pagal savo gyventojų skaičių.
Azuolas 2010-02-24 01:09
dėl genetinio tapatumo nerimauti nereikėtų. Kuo labiau maišosi, tuom tik geriau.
dėl kultūrinio, tai nori nenori ji vistiek kinta. Bet šiaip bendrai, tai su tavim sutinku. Imigrantų yra per daug ir jie neasimiliuoja, o perša savo kultūrą. Su religinėm lasivėm akivaizdžiai persistengta. Laimei pasirodė šiek tiek šviesos, kai prancūzai nusprendė nelįsti musulmonams į tam tikrą vietą ir uždrausti dėveti burkas. Tačiau mano nuomuone apskritai reikėtų mažiau kriept dėmesio į tuos religinius fanatikus.
Talkatif 2010-02-24 08:53
Oi mergaite, mergaite, jūsų tendencijos tapo išimčių rinkinių. Pastudijuokit atidžiau ant ko ir kokiais principais dabar sukasi ekonomikos.
> Ta prasme juodadarbiai? Tie kurie užsuka į šalį ir nelegaliai padirba, tai šaliai nesuumokėdami jokių mokesčių?
O dėl šitokio neišmanymo, tai jums gėda turėtų būt.
Talkatif 2010-02-24 09:00
Grynaveisli mišrūne, jeigu ne žmonių migracija, tai mūsų tokių kaip lietuvių čia nebūtų nei kvapo. Migracija neša tokią pat gyvybę, kaip ir tekantis vanduo. O kur jis užsistovi, ten prarūgsta ir išsigimsta. Jeigu žmonės nejudėtų ir nesimaišytų, jie jau senai būtų prisigimdė išsigimėlių ir išdvėsę.
Drunk 2010-02-24 09:48
"Pvz:koks nors gyvis gyvena tik dezeje ir jis ten uzsitersia ir pansiai,tai dezei juk jokio skirtumo,tik pats gyvis sau bloga pasidaro." man įdomu tave bute uždarius be toleto, kad būtų dėžė, ar mažiau prisidarytum.. Kažkaip labai abėjoju. Visu antra, kaip jis ten atsiduria, tas gyvis, ar tik ne žmogus ji ten sukiša?
HardAxe 2010-02-24 10:38
jei visame pasaulyje butu tokia tendencija po truputį pradėtų atsigauti gamta...
valdis5797 2010-02-24 11:20
ar zinai kiek metu japonai gyveno tarptautineje izoliacijoje, ir manai tai blogai?
per ta laikotarpi jie suformavo savo kultura, pasididziavima savimi
del savo isskirtinumo suvokimo del savo kulturos jie ir sugebejo tapti 2-3 pasaulyje ekonomika, palyginti tokiame mazame plote ir visiskai be jokiu resursu!
ar zinai kad japonu darbininkai meldziasi pries pradedami darba! meldziasi kad siandien jie butu produktyvesni nei vakar ir tokiu budu labiau pasitarnautu kompanijai
idomu kaip labai jie melstusi jei kompanijios vadovas butu kinas?
viskam yra ribos, zinoma gerai kai atvyksta keli issilavine ir supratingi zmones, gerbiantys tos salies tradicijas ir kultura, bet deja matome daznai priesinga procesa, atvyksta nekvalifikuota darbo jega ir masemis, jos netik kad nera supratingos priemusios salies atzvilgiu, negerbia vietiniu tradiciju ir kulturos, tokios zmoniu grupes daznai elgiasi agresyviai ir primetineja vietiniams gyventojams savas pirmykstes gyvenimo normas
Sauliaus 2010-02-24 13:20
Klaida
------Dar prieš 30 metų 23 Europos šalys palaikė tokį gimstamumo lygį, kuris kiek viršijo kritinę 2 kūdikių vienai motinai ribą. Šiuo metu to nebėra nė vienoje šalyje. Tik Prancūzija, Islandija, Albanija, Britanija ir Airija yra ne taip toli nuo šio rodiklio. Nepanašu, jog situacija artimiausiu metu pagerės, nes ekonominis nuosmukis ----><----- privers daugumą jaunų europiečių atidėti šeimos pagausėjimą geresniems laikams. Ir tai nieko nuostabaus. Įrodyta, kad esant sunkesnei ekonominei situacijai žmonės kiek kitaip planuoja savo šeimyninį gyvenimą. -------
Tetija 2010-02-24 20:26
Nesuprantu, nuo kada dvi šalys, palyginus su 30ia yra išimčių rinkinys (ypač ekonomikoj)? Geriau paprastai pagalvok, kurios valstybės pilietis labiau norėtum būti: Turkijos, ar JK, Uzbekistano ar Danijos, Meksikos ar JAV, Pietų Korėjos ar Japonijos? Ir viskas tuo pasakyta..
Juodadarbių klasė visada buvo ir bus. Visa esmė, kokią dalį ji sudaro..
O prie ko čia neišmanymas? JAV tai labai daug tokių juodadarbių.. Sakau, tiesiog nesupratau, ką mėginai jais pasakyti, tai ir neišėjo atsakyti.
Talkatif 2010-02-24 21:21
Turim verslo partnerius japonus. Per kelerius metus krito daug tokių mitų mano akyse apie juos. Eiliniai suskiai ir tiek. O ištrūkę dirbt į Europą, nė už ką nenori grįžt atgal. Beje, atvykę dirbti ar verslo reikalais į Europą, neikiek negerbia jos kultūros. Galėjai pavyzdžiu pasirinkt tautą kurios nepažįstu. :)
Talkatif 2010-02-24 21:24
Buvau, esu ir būsiu Lietuvos pilietis. Tikiuosi juo ir numirsiu
O į dėl kitko tiesiog nesiginčysiu. Kvaila tai ir tiek.
mykolas 2010-02-24 21:54
Nebūčiau dėl to tikras. Gamtos resursus naikina ne tiek augantis žmonių skaičius kiek vis didėjantis konsumerizmas. Kad sumažės gyventojų tai toli gražu nereiškia kad sumažės vartojimas.
O imigrantų nematau prasmės bijoti, nei musulmonų, dėl kurių ultrapatriotai isteriją kelia. Netgi matau teigiamą viso to pusę, nes net aršiausių islamistų šeimų narių požiūriai liberalėja pagyvenus Vakarų Europoje, ir tik laiko klausimas kada jie pilnai integruosis. Grėsmė kultūrai ir tapatumui? wtf? Kultūros neužkonservuosi, kaip norėtų kopūstgalviai nacionalistai, kultūrą reikia kurti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Fred Peace. Nykstanti Europa