Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Mistinis Ateivis 2010-09-17 12:13
pdf ?? gal kas zinot linka, numeskit, sudomino ta knyga. ACIU
Tadas 2010-09-17 14:07
Matau, kad nesupratai esmės.., perskaityk dar kartą...
nondescript 2010-09-17 14:09
taip, as katgoriskas situo klausimu
pasakyk man kuri konfesija yra liberali? kuri gerbtu ir toleruotu ivairiu isitikinimu zmones, ir nesakytu, kad "musu tiesa teisingiausia", arba, kad "netikintys degs pragaro liepsnose"? juk sventieji rastai skelbia taip?
beto, ka pasaulietis gali pakeisti? juk tai ne jo kompetencija
valdzia sedi Vatikane, ir vargais negalais bando vytis sitiek metu engta moksla, nors tokie bandymai kartais atrodo juokingi:
http://www.delfi.lt/news/daily/science/ ... d=25722625
Vienmedis 2010-09-17 15:02
geras liudijimas
RiMuSaS 2010-09-17 18:32
Tai tik parodo kad esi labai susikonkretines ir pavirsutiniskas zmogus. Mes cia kalbame ne apie toki tikejima, apie koki tu cia postringauji.
Tarkvinijus Išdidusis 2010-09-17 18:38
Ne, esmę supratau, bet pavyzdys tai juoką keliantis.
tamsta 2010-09-17 18:49
taip, as katgoriskas situo klausimu
pasakyk man kuri konfesija yra liberali? kuri gerbtu ir toleruotu ivairiu isitikinimu zmones, ir nesakytu, kad "musu tiesa teisingiausia", arba, kad "netikintys degs pragaro liepsnose"? juk sventieji rastai skelbia taip?
beto, ka pasaulietis gali pakeisti? juk tai ne jo kompetencija
valdzia sedi Vatikane, ir vargais negalais bando vytis sitiek metu engta moksla, nors tokie bandymai kartais atrodo juokingi:
...........................................................................................................................
Nesutiksiu su jumis, šv. raštai tai neskelbia, deja. Gal koks nusenes kaimo kunigas ir skelbia. O dėl liberalumo, tai ko gero patys žinote, kad tai chaoso priežastis. Ar patiktu, kad pas jus į svečius atėjes kaimynas elgtusi liberaliai? Gal norėjot pasakyti tolerantiškai? Nelabai isivaizduoju kaip tai turi atrodyti? Leisti su alum į bažnyčią, ar pan? Kas jus iš kur veja? Muša, persekioja? Juk mokykloje nežada geriausiu balų, jei nesimokot ane?
Pasakyčiau taip, visos religijos ir bažnyčios gerbia žmogų, ko nepasakysiu atvirkščiai. Juk ir jūs sakote, kad esate kategoriškas, tai ko norite?
Nenoriu pasirodyti kažkoks davatka, nes toks nesu, bet bažnyčios vidaus gyvenime tenka pasidarbuoti. Todėl kai paskaitau jūsų delfio lygio pasisakymus, kurie žiauriai pro šalį, tai kažką norisi pasakyti. Nieko nepasieksim su išankstiniu nusistatymu, tik gyvensim su savo pasaka, kurią karts nuo karto pakursto koks kietas žurnalistas.
nondescript 2010-09-17 21:02
Krikscionis nereliginga zmogu visad laikys menkesniu uz save, nes anot ju jis nepriima ju mokymo ir pan. tai kurioj vietoj cia pagarba?
tamsta 2010-09-17 22:27
ne, as ne apie tai
paimkim kaip pavyzdi sita straipsni
jei Krikscionybe butu liberali, ji nebutu kisusis i Piraha genties gyvenima - na gyvena sau zmones netikedami i Dieva, lai gyvena, tai ju reikalas, kokio velnio laikyt juos
............................................................................
Šituo atveju aš pritariu jums. Nereikia eiti pas kokią gentį ir brukti(galbūt visai negrabiai) tikėjimo tiesas. Jie gyvena gal dar dinozaurų laikus ar pan. Lai gyvena, bet draugiškai pasakyti esmę niekas nedraudžia. Jėzus sakė: eikite ir skelbkite. Jau rašiau kaip parašyta šv.rašte. Be to, tas misionierius yra krikščionis, bet abejoju ar katalikas. Krikščionių bažnyčių yra nemažai, kai kurios iš jų savotiškos. Nenuostabu, kad baugino pragaru Girdėjau,kad yra tokių, kurie per pamaldas prašo dievo pvz. naujos mašinos ar pan.Bet mes tikime tuo kuo tikime ir turime prievole skelbti kitiems, kad kuo daugiau išgirstu, o jų reikalas ką pasirinkti. Tikras katalikas niekada nelaikys save viršesniu už kitatikį ar netikintį. O suabsoliutinti žmonių negalima, visur visokių būna.
Tadas 2010-09-18 09:18
Būtent! 8) Juoką keliantis pavyzdys. O ką daro religija...? (retorinis kl.)
Tadas 2010-09-18 09:35
Patinka tokie žodžiai "...Jėzus sakė:...." (ar tik ne prieš 20 000 metų sakė.., kažką lyg pamenu) (sarkazmas).
O dabar kaip? Atsiranda koks žmogelis pasaulio krašte - pasako, kad jam dievas sakė.., tai jį iš karto į psichūškę uždaro. Tai ką - dievas daugiau niekam nieko nesakys? Tik oficialiai kada nors per visuotinę TV? (retorinis kl. atsakymo nereikia).
Religijos esmė - pinigai. Atimkit iš religijos pinigus ir jos neliks.
Patiko kai kunigas, su aukso grandine ant kaklo, pareiškė - dievas nori, kad mes būtumėm gražiai apsirengę ir turtingi (dok. f. Religulous)
P.s. matyt esu velnio apsėstas. Reikėtų dievo pagalbos - bet kur tau - už mišias mokėt reikia, krizė, pinigų nėra... Valdžia iš bažnyčios mokesčių neima, matyt 21% kunigai perveda dievui... Visgi įtariu, kad jie jį apgavinėja ir pervedinėja po 18%...
Ai, beje - tikintieji, paaiškinkit man - dievas ir jezus, čia vardai ar statuso apibūdinimas? (na kaip karalius ar imperatorius)? Būčiau dėkingas 8) (prašyčiau atsakyti vienu žodžiu - vardas, statusas - o ne ilgom istorijom apie...)
MarijonasM 2010-09-18 13:59
Baigiam, kiek galima aptarinėt tuos pačius neegzistuojančius personažus, ir kiek galima aptarinėt šaltinius, kurie visiškai nepatikimi, prastai išversti ir savaip interpretuoti, nutolę nuo realybės, bei parašyti neaiškaus išsilavinimo ir girtumo laipsnio piemenų.
nondescript 2010-09-18 14:11
paaiskinsiu kaip as suprantu
pagal Krikscionybe yra Dieviskoji trejybe:
Dievas yra Tevas (musu visu, nes mus visus sukure)
Jezus yra jo sunus ir Dievas vienu metu
Sventoji dvasia yra kazkokia transcendentine butybe, kuri pasak Krikscionybes gyvena su mumis ir mumyse, ir tiems kurie ja priema, parodo tiesa
tamsta 2010-09-18 22:42
Patinka tokie žodžiai "...Jėzus sakė:...." (ar tik ne prieš 20 000 metų sakė.., kažką lyg pamenu) (sarkazmas).
O dabar kaip? Atsiranda koks žmogelis pasaulio krašte - pasako, kad jam dievas sakė.., tai jį iš karto į psichūškę uždaro. Tai ką - dievas daugiau niekam nieko nesakys? Tik oficialiai kada nors per visuotinę TV? (retorinis kl. atsakymo nereikia).
Religijos esmė - pinigai. Atimkit iš religijos pinigus ir jos neliks.
Patiko kai kunigas, su aukso grandine ant kaklo, pareiškė - dievas nori, kad mes būtumėm gražiai apsirengę ir turtingi (dok. f. Religulous)
P.s. matyt esu velnio apsėstas. Reikėtų dievo pagalbos - bet kur tau - už mišias mokėt reikia, krizė, pinigų nėra... Valdžia iš bažnyčios mokesčių neima, matyt 21% kunigai perveda dievui... Visgi įtariu, kad jie jį apgavinėja ir pervedinėja po 18%...
Ai, beje - tikintieji, paaiškinkit man - dievas ir jezus, čia vardai ar statuso apibūdinimas? (na kaip karalius ar imperatorius)? Būčiau dėkingas 8) (prašyčiau atsakyti vienu žodžiu - vardas, statusas - o ne ilgom istorijom apie...)[/quote]
..................................................................................................................
Pasikartosiu, bet pažvelk į save kritiškai. Atmesk savo pasipūtimą, išankstinį nusistatymą. Jei skaitai tokį mokslo puslapį, tikiu,kad nesi visiškai berazumis. Suprantu, kad tikėjimo reikalai tau visiškai nepažystami. Ir ką matai savo parašyme? Ko gero gryną popsą. Masių suformuota neigiamą šabloną. Bet ką tu gali pridurti iš savo patirties? Bijau,kad nieko.
Pinigai, kas atsitiktų jei atimtų juos iš taves? Basta? Tai kodėl kaltini religiją?
Aukso grandinė? Čia tik smulkmena prieš katedros lobyną, kuris eksponuojamas Vilniui. Bet vėl gi, tas auksas suaukotas, dovanotas.
Visi žinom, kad norint visur galima kabliukų rasti, bet jūs išskirkit ką nors konkretaus, dar nieko neišgirdau.
Ar žinote, kad kai kuriose parapijose, kunigai už patarnavimus ima maistu, nes kaimiečiai neturi pinigų.
Dvigubas nulis 2010-09-18 23:12
Na, aš jau seniai gan pastebėjau, kad šiais laikais labai populiaru kaltinti religiją net nepasigilinus. Iškart protingesniu kitų akyse pasidarai, kai apdergi kitų tikėjimą. Kam čia tos bažnyčios, visokie Jėzūs.. geriau pasimokinkim Bolerio aibių arba Haselbacho lygčių (kaip kietai skamba!)
Bent jau man, tai žmogus, baigęs nors ir du aukštuosius ir kitų laikomas inteligentu (tačiau einantis prieš religijas), niekad neprilygs paprastam žmogui, nors ir žinančiam penkis kartus mažiau, bet toleruojančiam religijas.
nondescript 2010-09-19 00:57
visiskai pro sali
anot taves tokie mokslo zmones kaip S. Hawkingas, ar filosofai kaip A. Camus yra verti maziau pagarbos uz kaimo Jurgi, kuris eina i baznycia vien del to, nes ji taip ismokino tevai?
objektyvi kritika, ar tu kritikuotum religija, ar ta pati moksla, visuomet yra i nauda. svarbiausia, kad ji butu pagrysta. o toks tavo pasisakymas vercia suabejot tavo paties ismanymu
tamsta 2010-09-19 11:08
Va ir esmė, kad OBJEKTYVI ji turi būti, o ne masinio vartojimo viešieji ryšiai. Dabar masiškai žeminamos tradicinės vertybės ir brukami tokie dalykai,kad tik tas žmogus būtų nemastantis vartotojas, kuriam reikia patenkinti instinktus.
Dvigubas nulis 2010-09-19 12:31
Niekas ir neteigia kitaip. Tik to pagrįstumo gan dažnai trūksta.
nondescript 2010-09-19 17:17
cia buvo sarkazmas. sarkazmo nereikia priimt kaip argumento
Dvigubas nulis 2010-09-19 17:25
Ėjimą prieš religijas noriu prilyginti netolerancijai religijoms. Pvz. kategoriškas nusistatymas prieš bet kokį tikintį, ar krikščionį, ar musulmoną.
Būtent tai ir noriu pasakyti, jog daug kam trūksta tolerancijos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Piraha genties žmonės: gyvenimas dabartimi (Video)