Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lape 2010-01-21 11:03
Viskas priklauso nuo žmonių noro. Kaip atrodė Vokietija po karo? Ir kas jai pagalba tiekė? Visi dar grobė kiek galėjo.
Sarunas 2010-01-21 11:22
Pamiršai paminėt, kad išsilavinimas taip pat svarbus. O jei tokioj valstybėj kaip Haity 60proc. žemės ūkis, tai tikrai aukštosioms technologijoms vystytis ten toli. Juk tokia valstybėlė kaip Lietuva kuria dažnas iš mūsų keikiasi kaip tik gali, bet net mes turim visam pasauly gerbiamus lazerių specialistus, pakankamai neblogus telekomunikacininkus ir pan. Aišku nesakau kad vien to pakanka, tačiau tai yra svarbus veiksnys.
kentas 2010-01-21 11:31
ten visi tik ir laukia pagalbos, jie nieko patys nemoka pasidaryti, sutvarkyti, jie iprate tik gauti is kitu....tas pats galioja ir Afrikos salims....
Vokietija yra puikus pavyzdys, kaip po karo nusiaubta salis taip greitai atsigavo ir dabar yra viena is stipriausiu saliu pasaulyje.
MindaugasV85 2010-01-21 14:02
Apie Lietuvą tą patį pasakyčiau. Apskritai 99% žmonijos laukia kol jiems kas nors paduos, o tas 1% duoda... O vėliau pasiima dešimteriopai.
Ar tu būtum ėjęs į mokyklą, jeigu jos apskritai nebūtų? Aišku kad ne. Ir pats savo rankomis jos nesistatytum. Kodėl? O kam tau to reikia, pagalvotum.
Nereikia pamiršti, kad jie taip pat žmonės. Mes pakliuvę į tokią situaciją taip pat lauktume pagalbos iš pasaulio. Todėl nesmerkime dabar jų už tai, kad tokie yra. Jeigu turite galimybių - padėkite jiems.
immortallt 2010-01-21 14:52
Padeti cia reiktu ne pinigais ar daiktais. Cia vos ne intervencijos reiktu i sali. Atidaryti mokyklas ir visus varyti prievarta. Islaikyti is tu suaukotu pinigu. Ir daryti kitus panasius dalykus...
kentas 2010-01-21 14:59
as Jums pritariu
Dvigubas nulis 2010-01-21 16:16
Na, dėl šito nepritariu:
Didžiulių nelaimių yra daug, tik kad jos pasidaro ne tokios didžiules tada, kai joms pasiruošiama (pvz. Japonija, kur taifūnų kasmet pasitaiko). Be to, galim paimti ir kitą pavyzdį - Katrinos uraganą. Lyg ir didžiulė audra, bet kad ne pačiai vargingiausiai šaliai smogė.
Taip kad teiginys nevisiškai tinkamas.
Devastator 2010-01-21 16:48
Nesutinku, šitas dalykas būdingas tik post-sovietinėse šalyse
pinkiss 2010-01-21 16:53
nenoriu skambet kaip rasistas ,bet kodel salys kur pilna juodu zmoniu taip atsilikusios ??? visa afrika skurdi pietu amerikas valstybes ir daug kitu mazesniu.Viena mintis persas del to kad jie nuo senu laiku buva kolonizuoti ir tureja vergaut kitiems del to nieks is ju net nesisteng ka nors pakeist.Aisq palyginimui lietuvos valdzia irgi ne ka daugiau kreip demesi y kitus gyventojus bet ziurint europas mastu mes tokie pat kaip amerikieciai kurie tarpusavy nekel karu,ir nelaimes atveju patys banda atsistatyt ir siulyt pagalba,o tokias salys nors ir 21am amziuj gyven vos ne viduramziu taisyklem.
O daugelis katastrofu priklausa nuo geografijas kur gyveni,o ne kaip vargingai gyveni
StN 2010-01-21 23:56
Straipsnio autorius pasirodė kaip paskutinis myžnius, myžaujantis dėl šalių kurios nesugeba pasirūpint savim. Lietuva taip pat nemoka pasirūpint savimi, kai viskas apytiksliai gerai, bet visi sako blogai. Vienintelis skirtumas, tai, kad mes pastovėsim, kad išsilaikytumėme kaip tauta, kai tikrai šikna degs. O to pavyzdžių istorijoj mūsų pilna.
Haitis, tai kažkokia tragedija. Žmonės necivilizuoti, kaip Afrikoj, tinginiai kaip nematyta. Jūs man pasakykit, ar gali taip būt, kad valstybėje kur visi artų, dirbtų kiek įmanoma geriau, nesugebėtų atlaikyt tokio smūgio? Tokiai valstybei net nereiktų paramos. Mane jau pradeda užknist toks myžaliavimas dėl tų kurie nenusipelno to.
Lietuvoj ne ką prasčiau, žiū, Lietuvis vaikšto per darbus, ieško karjeros, bet visur atsitrenkia į sieną per kurią peršokt retas tesugeba, nes mat tie kurie peršoko, nenori įsileist savų, jiem patinka tinginiaut ir jie nenori darbštaus. Išvis kažkoks paradoksas Lietuvoj. Susikūrė tinginių klanas. Ale, jie gaus algą, kad drybsos savo kabinete ar kur tais visą dieną ir parodys, kad "kažką" padarė. Bet, tai.. Nevisos problemos. Problema ir darbdaviuos - jie neskatina darbo. Yra žmonių, kurie iš savęs dirba tikėdamasi būt pamatyti, yra tokių kuriem reik paskatinimo, tikslo, kad dėl jo dirbtų. Tačiau darbdaviam skupa mokėt daugiau nei 1,5k lito ar net mažiau, pas juos visada tokia nuostata, kad jei tas nenorės, ateis kitas. Velnio šalis ir čia ir ten. Tik pas mus dar ne taip tragiška, bet linkme gera einam. VELNIOP!
Tetija 2010-01-23 00:55
StN teisingai šneka, nors gal ir nelabai į temą. Apie darpo tradicijas Lietuvoje. Anksčiau sovietiniais laikais kaip būdavo, tai žmogus dirba ceche, ir pats domisi, stengiasi, skaito, kad ir neišsilavinęs. O dabar ateina, nieko nemoka, tik rėkauja "aš su diplomu", o perskaityt eilutės nesugeba, kur parašyta ką su kuo sujungt, ateit ir pirštais rodyti reikia.. Kai paklausi kodėl, viskas tampa aišku. Anksčiau jei gerai dirbdavai, gaudavai paaukštinimą, algą didenę ir pan. O dabar tave aukština jei tik moki šūdą malt. Net apgailėtina, kai dirba tiek žmonių, ir nieko nepadaro.. Kas čia per bukumo kultas mūsų šalyje, sunku suprasti.
Nightbringer 2010-02-06 18:54
Įdomu, kur pasidėjo karuomenė? Juk ji galėtu nugabenti ir dalinai organizuoti pagalba, kol specialistai (aišku nevietiniai) atvyks.
O apskritai, kodėl šalys leidžia, kad jos pagalba švaistytu ir grobstytu (čia kalbu apskritai)? Kam toleruoja tuos piratus, kai gali tiesiog išžudyti juos jūroje. Kam teikia maista afrikos ,,laisvės kovotojams'' kai gali patys asmeniškai užtikrinti juos išdalijinima?
Stakta 2010-02-07 10:43
Palaikau StN nuomonę, bet kartu ir žmogiškumas neleidžia nelaimės atvėjų skirstyti į tinginys nevertas gyventi..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Česlovas Iškauskas. Haičio tragedija, kurios negirdime...