Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zamzungas 2009-04-04 21:59
atrodo pas japonus atgimsta antro pasaulinio karo nuotaikos ir aplamai pas juos kaip kinijoj ir ypac siaures korejoj issigali nacionalizma ir izoliacija nuo aplinkinio pasaulio, reik juos truputi pamokyt mandagumo
tvset 2009-04-04 22:01
nacionalizmas niekad prie gero nepriveda.... kas jau kas, bet japaskes tai turi zinot labai gerai......
kiesza 2009-04-04 23:42
Naciu pasekejai japonai aukstina savo tauta gerai kad bent jau kitu tautu nebeniekina kaip 2 ww metais..
studentas 2009-04-05 00:14
meile tevynei nera blogai. kas per mokytojas kuris atsisako giedot savo salies himna?
Tas_pac 2009-04-05 00:25
Puikų pavyzdį rodo Japonai. Reikia laikytis kartu ir vieningai nes imigrantai sunkiu metu tikrai nepadės.
Anonymous 2009-04-05 03:10
Japonijoj priverstinai keliam nacionalizmą, Europoj vėl pražydo antisemitizmas.. taip visiems mums patiko WW2 kad net nekeičiam programos, prastumsim viską be dideliu koregavimų..
apocalipso 2009-04-05 10:37
Meilė nėra blogai, bet prievarta yra blogai. Toli pavyzdžių nereikia ieškoti.
Turiu asmeninę nuomonė: geriau būti doru ir tvarkingu šalies piliečiu, nei tuom kuris tik padainavęs himną jaučias angelas tėvynės akivaizdoje. Dėl to nemanau kad himną reikėtų labai jau sureikšmint.
Arns 2009-04-05 11:02
pritariu jog dainuoti himna prievarta negalima, taciau pagarba jam reikia jausti. Tikrai negrazu kai per himna zmones snekasi, geria alu ar krapstosi nosi, tas kelias minutes pakenteti galima
SaliamonXP 2009-04-05 12:06
Pritariu apokalisio.
Prie ko cia tas himnas ir geris valstybeje? Man tas himnas nedaug kuo skiriasi nuo psalmiu baznycioje (giedam ir slovinam viespati - dainuojam ir slovynam praeities "didvyrius"). Nepasigaukit mieli tautieciai, vyriausybei maziausiai rupi jusu gerove, jiems labiau rupi palaikyti esama tvarka.
Tol kol bus mes ir jie niekada nebus draugisku santykiu tarp valstybiu ir tautu.
Anonymous 2009-04-05 12:18
... krastutinumai, krastutinumai.... Kodel paskutiniu metu daugumoje sriciu visi linxta i juos. Nejau nebegalim gyventi paprastai ir be agresijos???
kionig 2009-04-05 12:20
Krize..
meslinukas 2009-04-05 20:44
zamsungas: WWII vyko pagal planą. negaliu garantuoti, kad taip nevyksta dabar ar kad tuom kažkas nesinaudoja ar nesinaudos (juk nežinau kas ką planuoja/veikia). bet nacionalizmas yra gerai, nes jis stoja skersai kelio egoizmui. dabar siekiama, kad viskas suktūsi apie AŠ. arba kitaip sakant - "skaldyk ir valdyk". nacionalizmas tam priešinasi, o tai yra gerai.
skaitytojas, o kodėl nepamanai, kad demokratija irgi gali būti kraštutinimas? - juk tai daugumos diktatūra. argi nepagalvoji, kad tas "svieto lygumas" (visi visiems visur lygūs) irgi yra kraštutinumas? - juk gamtoje taip niekur nėra - visur hierarchija.
pritariu Tas_pac. dalinai pritariu ir acopalipso - prievarta nėra gerai, bet jei jau gėdyjiesi savo šalies, jos istorijos ir himno, tai kas tu per pilietis???
SaliamonXP - manau, kad klysti - naciai aiškiai sakė - (berods) arijai - aukščiausia rasė. ir Japonai aiškiai nėra arijai. bet sutarė. dar draugas susirašinėjo su kažkokiu islamistu Afganuose. sako "gerai, sutinku, kad jūsų rasė aukščiau mūsiškės, tačiau gerbkite Alachą" (manau, kad čia turėta uomenyje jų kultūra). galų gale Lietuvos nacionalistai sutaria su Latviais - pas latvius mitingas prieš (tarkim) pydarus, WWII karių diena - važiuoja ir jie. pas mus vyks kokie rimtesni mitingai, tai manau, kad ir jie mums padės.
SaliamonXP 2009-04-05 22:18
Reikia placiau ziuret, ne apie "as" ir mano lietuvele, o apskritai visus pasaulio zmones. Nacionalizmas skaldo pasauli, nes zmones ima manyti, kad - ai tegul ten tie rusai su amerikonais daro ka nori, tol kol tai neliecia manes arba mano lietuveles. Arba dar blogiau kai skatinama neapykanta pries kitas grupes ar tautas. Fear leads to anger, anger leads to hate, and hate leads to suffering. Ir kaip amerikonais sako: what goes around, comes around. Lietuviskas atitikmuo turbut butu, kad lazda turi du galus, su vienu kam nors trinktelsi, su kitu pats gausi. Zodziu nereikia pasikelt ir susireiksmint, kad kazkurie zmones yra auksciau ar zemiau kitu. Gyvenkim draugiskai.
EEE 2009-04-05 23:02
"Gyvenkime draugiškai"??? Su kuo draugiškai??? Su draugais taip. Tiems kas mums ne draugai, turime gebėti pasipriešinti, o tokių vis daugėja: mažumos, kurių vis daugėja, imigrantai, kurių vis daugėja... Čia tai tiesioginės grėsmės... Paprastai tariant Kas yra nacionalizmas? Tai gebėjimas apsigint. Jei aš sugebu apsiginti, aš sugebu apginti savo šeima ir draugus, aš sugebu apginti savo tauta, tai ir yra tikrasis nacionalizmas. Ir tai nereiškia, kad kažkam reikia išmalti snukį. Tie kas prieš 20 metų apgynė Lietuvos nepriklausomybę, buvo užkietėja nacionalistai, beje ir liko, bet smurto nenaudojo. Taip kad mokykitės jaunimas iš savo tėvų nacionalistų, o tai jau rašinėtumėte komentarus kirilica
Anonymous 2009-04-05 23:52
Ir ka tai keistu?
Manai kazkas stebuklingo kito butu?Labai blogai?Gal kaip tik labai gerai?
Jau tiek tukstantmeciu gyvenam,galetu ir lyst visi is savo kiaukutu,nes jei dar kazkam neaisku,tai yra tik viena salis,viena rase.Juokas cia ima,kai suokia apie ta nepriklausomybe,lyg tai kazka duotu tau i rankas ar naktimis geriau issimiegotum,ar maistas sveikesnis pasidarytu,oras grynesnis....Gimiau dar ssrs,dabar jau lt ir nieko is esmes tai nekeicia...tada ten valdzia dare ka norejo,dabartine lygiai ta pati daro...darys ir kita...Atsimerkit jau gal pagaliau,nustokit su tom savo "reik apsigint" ir t.t.Jei puls rusai,tai reikia apsigint?O jei lietuviai?Tai nereikia apsigint?Tai visgi visais atvejais tai budinga,ne prie ko nacionalizmas ir apskritai,tai oras ir nieko daugiau,patys zmones tai sureiksmina.Viskas pasikeis tik po milzinisku katastrofu arba tada,kai kazka privers visus pasikeist ir gyvent kaip vienas,nedalomas,bendras vienetas.
Tik nepradekim verkt,del privertimo ar kad mirtu ir vienu,ir kitu atveju juros zmoniu.Ju mirsta ir dabar juros,kas nori,tas mato ir girdi,o kiti gudriai pasnekeje,nueina savo sumustinio valgyt,filma ziuret ar zmona pamylet.Man bent negeda visai pripazint,kad nei man gaila,nei as sau suku galva...mire,mirsta ir mirs tie zmones.Daryk ka tik nori cia,verk kiek nori...kas nori mirt?Zinoma niekas,visi nori pabut kaip imanoma ilgiau,bet buna kaip buna ir viena diena visi mes is cia iseisim,o kazkas liks ir liks tik tokia pati misraine,misraine tos pacios rases,kurie zudo vien tam,kad zudyt,gyvena,kad gyvent ir numirt.Tikiuosi man pavyks but tuo zmogum,atnesusiam permainas,o jei ir neteks,tai tikiuosi bent pamatyt ta,kuris ateis ir visus jega ar ne jega privers susivienyt ir visiems laikams pamirst tas valstybes,tuos marazmus,tuos -izmus....
meslinukas 2009-04-06 09:31
SaliamonXP - suprantu, ką nori pasakyti. aš irgi už pagarbą kitoms tautoms, kas jie bebūtų. bet tik tuo atveju, jeigu jie savo vietoje, o ne kaip turkai Vokietijoje. šiuo atveju vokiečių neapykanta turkams yra ir būtų (mano nuomone) visiškai pateisinama.
pritariu EEE
yhguyg:tas "pasaulio vienijimas" vyksta. tą matome iš to, kaip glaudžiai dabar supinti atskirų šalių tarpusavio santykiai, sąjungos lenda viena į kitą. netgi visi kovojame su tuo pačiu "priešu" - "terorizmu". vienu žodžiu ES ir NATO jau pradeda funkcionuoti kaip 1 didelė federacinė valstybė. kad ir kaip bebūtų keista, bet nepanašu, kad gyvenimas nuo to labai jau pagerėja... net ir tie regionai (šalys) tarpusavyje jau nebesutaria. o kas bus, kai ton valstybėn pateks visas pasaulis? - kogero tapsime 1 didele Amerika? - vienas didelis katilas skirtingų ir susipriešinusių tautų, papročių, rasių, religijų, bendruomenių ir viso kito velnio. Romos imperijoje taip buvo. ir kaip matome ji ėmė pūti iš vidaus, kol galiausiai išnyko. bet ar mums to reikia? ar tu nori gyventi tarp negrų, mulatų, čigonų, kraštutinių musulmonų, kanibalų ir panašiai, kalbančių skirtingomis kalbomis, turinčių visiškai priešingus papročius ar nori gyventi tarp savų?
ir tauta, kuri tuo vienijimu užsiima, patikėk, "gojams" nieko gero neatneš.
Anonymous 2009-04-06 09:51
asmeniškai dažnai norėčiau gyventi tarp tų "nesavų" nei su "savais". gyvenime esu bendravęs su daugybe visokio plauko žmonių (su kraštutiniu musulmonu ir kanibalu dar neteko) ir nemažai jau n kartų labiau žmonės nei dauguma nupiepusių nacionalistų, kurie mano, jog jų šūdo garas kvepia magnolijomis.
nesvarbu kokia tavo odos spalva, religija ar įsitikinimai. svarbu koks esi žmogus. esu studijavęs su vienu musulmonu. jam savo gyvybę patikėčiau turbūt. apie retą vietinės faunos atstovą galėčiau taip pasakyti.
svarbu, kad mes visi jaustume ribą tarp sveiko ir liguisto nacionalizmo. jei gerbsim vienas kitą, nesijausim geresni už kitus (nes tokiais tikrai nesame), žinosim savo vietą, tuomet kils kur kas mažiau problemų.
Anonymous 2009-04-06 10:24
meslinukas:
tai tu ir nesupratai minties "pasaulio vienijimo",kadangi ka tu paminejai,tai daugiau uzuomazgos i pati vienijimasi,o ne kazkas konkretaus.Visa ka iki siol daro,tai labiau panasu i galimybiu sukurima tam,kad veliau galima butu tuo pasinaudot kaip svertu. Nato,EU...Europos Sajunga,i kuria ieina daug saliu,taciau visos salys skirtingos ir viena i kita snairuoja?Kurioj cia vietoj vienijimasis?
Gyventi tarp musulmonu,juodziu ir cigonu?Juk jau gyvenam.Nera jokiu musulmonu,nera jokiu krikscioniu:)Ju niekad ir nebuvo...Nera jokiu cigonu:))
Jei ne visiems suvokiama,tai...pradeda vyraut pranesimai is ivairiu agenturu,kad neuzilgo zmonija susidurs su VANDENS trukumu:))
Ar cia tik saujelei zmoniu apsidairius tai atrodo smaiktu ir neitiketina,kad galima dar toki dalyka teigt,ar cia istikro jie kambario temperaturos IQ?
Pasaulyje truksta maisto!:))Badauja zmones del to!Del to,kad truksta maisto visur!Pas juos jo nera,todel ir baudaja gi!Oro netruksta?Keista:)
Trecio pasaulio salys!Karstieji taskai!:))
Jus tikrai nieko nematot?Galima prisisvajot,bet tai saika turet reiketu.Vienas didelis cirkas...su visu vandenynu artistu ir dar didesne mase stebetoju.
Taciau negalima kaltint nei vienu,nei kitu,nes esant dabartinej santvarkai,pasiskirstyme,sunku kazka imt ir pakreipt kita linkme,tuo labiau,kai tame dalyvauja toks kiekis vaidinanciu.
Savi,ne savi...Vanduo sausas,vanduo slapias,vanduo siurkstus,vanduo lipsnus...
Zodziu,bevertes diskusijos,kad ir kaip noretusi padiskutuot tom temom.Maziau sneku reikia:)
meslinukas 2009-04-06 11:54
007 - tai varyk Amerikon.
sfdsf - nelabai suprantu ką tu tuom malimu nori pasakyti...
Smėlis 2009-04-06 12:07
toks požiūris išgelbės pasaulį
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Japonijos mokyklose įsigali nacionalizmas