Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Linksmas 2010-05-14 18:54
Tolerancija tolerancijaj nelygi. Man asmeniskai vienodai sviecia kas ka savo miegamajame daro ir tai ten ir turi likti o dabar ,siuolaikineje visuomeneje, tai yra perdetai persama, nes daug homiku uzima aukstas pareigas.
Sitas straipsnis yra propogandinis ir tikrai persama nuomone, tai yra publicistinis o ne mokslinis.
Asmenine nuomone apie homikus, kad tai paprasciausias ishkrypimas kaip ir mozahizmai visokie, tokie jau gimsta, patinka skausmas ir nieko nepadarysi tai tebunie. Tegu uzsiimineja sexu kaip kas nori bet tikrai nereikia rengti demonstraciju sita tema.
O kuomen per visur rasoma,rodoma,pasakojama apie kokie jie normalus ir panasiai taip pat galima ir lengvai ipirsti bet kokia nuomone apie betka , renkant teisingus zodzius, nutylant, pasakyti tik viena nuomone, galima yrodyti kad ir zudyti grazius kaciukus ar suniukus yra gerai.
shilingas 2010-05-14 18:55
Manau, esminis dalykas, kurio tokiems straipsniams trūksta - konkrečios nuorodos į rimtus mokslinius tyrimus, kuriais remiamasi. Kitaip priešininkai visada remsis argumentu "neaiškūs šališki mokslininkai atliko neaiškius tyrimus".
Skeptikas 2010-05-14 19:06
Daromės per daug tolerantiški smurtui, patyčioms mokykloje, alkoholizmui ir iškrypimams
Nerijuss 2010-05-14 19:10
Pagal straipsnį išeina, kad būti "gaidžiu" yra tiesiog privilegija, nes tai čiut ne naujoji karta. Jeigu žmones lyginam su gyvūnais "Viena iš teorijų yra, kad homoseksualūs santykiai tarp gyvūnų atsiranda tada, kai...tiesiog jaučia potraukį ir nori tuo mėgautis." ir visas gyvenimas pagrįstas norų tenkinimų, tai tuomet kokia čia diskusija gali vykt? O administracijos pasisakymas, kad čia gamta ieško naujų būdų daugintis, tai tikras perliukas... nepykit, bet tokio dalyko dar nebuvau girdėjęs. Yra vyras ir moteris, kalbant paviršutiniškai, gyvenimas skirtas mokintis, ko vyras gali išmokint vyrą? Vaikas formuojasi aplinkoje, ne iš savęs, čia jau elementaru ir jeigu nėra net pačių pagrindų kaip tėčio ir mamos, tai koki jis gali turėt supratimą apie kitus dalykus? Tėtis išmoko stiprybės, valio, paklusnumo, mama meilės, pasiaukojimo, nuoširdumo ir t.t. Kitas dalykas XXI visi kišą, ir kas tas XXI, jei Lietuviai turės stiprybės, neleis kaip ir prieš 1000 metų Romoje įsišaknyt visokiom paleistuvystėm... istorija kartojas, mieli žmonės...
Azaruto 2010-05-14 19:35
Ir tie visi komentarai bus gincai arba izeidinejimai
Siaip ta visa netolerancija kilo nuo sovietmecio kai tai buvo netoleruojama ir su tevais kurie buvo taip ismokyti persidave mums
P.S. jeigu ka as ne gejus tiesiog man jie yra giliai dzin tik uzknisa zmoniu negerbimas tam kas jiems yra neprijimtina
kampas 2010-05-14 19:36
Taip taip homoseksualumas igimtas... WTF? Tokiu pagrindu galima surasti genu, kurie parodytu kad pedofilskumas, zoofiliskumas ir visokoki kiti iskrypimai yrai igimti, tai negi pradesime ju visu gailetis ir suteikti teises. Tarp kitko teko skaityti, kad ne visi gejai turi ten kazkoki gena (ar geno trukuma)
Liepžiedžiai 2010-05-14 19:49
Jei homoseksualumas yra įgimta individo savybė, ši savybė yra užkoduota genuose, vadinasi tokį dalyką galima paveldėti, tačiau kaip gėjams susilaukti palikuoniu ir taip perduoti tuos genus? Visi homoseksualai gimsta iš daugiau ar mažiau normalių, tai yra dabar priimtinų, santykių. Ar man vienam ši mintis/teorija/hipotezė keistoka?
Ir visiškai nesuprantu ko jus medžiai taip važiuojat ant liesbiečių? Asmeniškai, tai vienintelis dieviškas dalykas ;D
tauttvisz 2010-05-14 19:56
Ot populeru lietuvoj geju temos, visur per tv internete Tik idejo straipsni komentaru kruva iskart.
tauttvisz 2010-05-14 19:59
Gejai nuo pedofilu skirias tuo kad gejai savo noru daro tai ir nelenda per prievarta, o pedofilai pazeidzia kito asmens privatuma ir jie vaiku tikrai neklausia o tiesiog prievartauja..
Dainius2 2010-05-14 20:02
Oi kaip baisu, visuomenė homoseksualų netoleruoja. Tai visa purvasklaida, pradedant delfi.lt gaibiant technologijos.lt, puola ginti "vargšelių". Tegu geriau užsiima homoseksualų švietimu ir aiškina jiems, kad jie turi pasikeisti, o ne reikalauja, kad visuomenė homoseksualumą prilygintų heteroseksualumui.
ligonis 2010-05-14 20:06
"Taip taip homoseksualumas igimtas... WTF?..." girdetas dalykas mutacijos?!?! ar viska supranti kaip ijungta ir isjungta be jokiu tarpiniu variantu?
man asmeniskai nerupi, kad kazkas ten uzsiimineja kazkuo, kuo dometis nera mano reikalas. kas nervina, kad skelbiasi kaip kazkoki klounai.
gal surengiam heteroseksualu eitynes? irgi linksma, pasivaiksciosim.
P.S. o leisbietes... kas gali but graziau uz 2 merginas zaidziancias lovoi?
nondescript 2010-05-14 20:09
ka cia bambat, vistiek nuo to nieks nepasikeis
ziurekit tik kad paskui nereiktu patiem atsiprasinet ir i siknas list, kaip amerikieciai dabar elgiasi su anuomet engtais juodaodziais
Liepžiedžiai 2010-05-14 20:26
girdetas dalykas mutacijos?
vėlgi, visi homoseksualai turi bendra bruožą - savo pažiūras, kurias būtų galima apibrėžti teiginiu, kad jie jaučia lytinį potraukį tai pačiai lyčiai. Ar gali būti taip, kad skirtingi individai "mutavo", skirtingu metu ir skirtingose vietose, ir to pasekoje jiems išsivystė visiškai vienodos pažiūros ? Beto jei teigi, kad toks pažiūrų pasikeitimas įvyko dėl mutacijos (kuri man atrodo yra negrįžtamas reiškinys) tada homoseksualumas turėtu persiduoti palikuonims, tačiau tyrimai rodo, kad tikimybė, jog homoseksualų palikuonis bus homoseksualai yra tokia pat kaip ir heteroseksualų palikuonims. Ar nori pasakyt, kad homoseksualumas yra tarytum liga turinti tuos pačius požymius?
Istorijos mokytoja, po eitynių tarp kitko užsiminė, kad senovės Graikijoje homoseksualumas buvo paplites ir priimtinas reiškinys.
Gadwey 2010-05-14 20:38
Gėjai gi tokie pat žmonės kaip ir mes... Tiesiog Lietuvoj žmonėm tas dar nedašuto.
Va, Islandijoj, Gėjų Pradai šventė visai šaliai. Susirenka daugybė žmonių pasižiūrėt renginio. Nėra jokių muštynių - nieko. O va Lietuvoj.. Tik cyptelk, kad tu kitoks, nei kiti - iškart sumuš, sudaužys, iškeiks..
O beje, matėt, kas tokie pagrinde Gėjų Parade stojo muštis?
22-26 metų žmonės - jaunimas.
BishopaZ 2010-05-14 20:45
eilinis homikizmo propagavimas/reklama ir dar kruva MITU apie tai kokie shaunus ir geri yra homikai su potekste junkis prie musu jei nori buti kietas. shlykshtu
lgtech 2010-05-14 20:52
Azaruto 2010-05-14 20:56
porodyk sitam straipsni vieta kur tai raso ir nekurk savu nesamoniu
Impintinas 2010-05-14 21:16
Dėl paskutinio argumento nesutinku. Yra įvairių tyrimų ir jie teigia skirtingus dalykus. Tad jais pasitikėti negalima.
Natūralių gėjų gimsta tiek pat, kiek abejus (vyriškus ir moteriškus) turinčių naujagimių. Iš biologinės pusės homoseksualumas yra anomalija.
Iki ketverių metų labai stipriai formuojasi vaikas. Ką jam per tuos metus įteigsi, tą jis laikys ir tas jam bus natūralu.
Netgi Švedijos psichologų asociacija griežtai nerekomendavo priimti įstatymo, kuriuo buvo leista įsivaikinti homoseksualioms poroms.
Niekas neprieštarauja jų santykiams, jei jau taip tau patinka, tai tebūnie, gyvenk ir džiaukis, ir visuomenė tikria neturėtų to smerkti.
Tiesiog homoseksulaų santuokos su tomis išplaukiančiomis lengvatomis netūrėtų būti leidžiama (šeimos tikslas didinti visuomenę, už tai ir gauna lengvatas, o gėjai to nedaro). Antra, Įsivaikinimas irgi turėtų būti draudžiamas...bent jau vaikų iki atitinkamo amžiaus
nondescript 2010-05-14 21:23
visiskai pritariu
nesu uz homo, bet kai paziurejau i riausininkus, kad kas antras budulis stovi, tai juokas paeme man rodos jiem svarbiau pasukaut arba ka nors sudauzyt, nei savo nuomone pareiks
del ju cia turetu but geda, o ne del homiku
Nightkid3 2010-05-14 21:26
duh, stai kodel tai vadinama potekste
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Penki mitai apie homoseksualumą