Galvojimas apie Dievą nuramina tikinčiuosius ir sukelia stresą ateistams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AirDog 2010-08-10 16:17
Gal kam bus įdomu: http://www.urantija.lt/lt/pages/urantij ... tsiradimas
Heksogenas 2010-08-10 18:18
Na kažkas sakė kad neįrodytu jam, kad dievo nėra.. Simple įrodymas. Dievo nėra. NEs mes jo nematėm negirdėjom ir kitiap nečiupinėjom, o tu įrodyk jo buvimą tada galima šnekėti toliau.. Religija riektu uždrausti, bet kaip žinom didelė dalis žmonių yra kai pavių banda jiems reik kažko tikėti ir be tikėjimo jie negali gyventi, nes jie patys nemasto.. Kaip jau buvo rašyta daug lengviau ir laimingiau gyvensi kai už tave mąsto kiti.. Bet čia yra ir minusas kai realigiją pradeda naudoti savo tikslas pvz muzulmonai terorizmui.. Bažnyčia vėl ima pinigus nežinia kam ir jaučiasi viršiau kitų.. PAtiko mintis kad kažkas eian į protestantizmą. Teisingas poelgis (kambarioaks toks, bet jsi iš bažnyčios ten perbėgo) tia kie kpasakojo man jie tik Dievą.. Jokių šventūjų, paveikslu ar skulptūrų, pinigų kiek susimeta tiek metu pabaigoj apstorisu duoda ataskaitą kur buvo manaudoti ir kaip.. Nereik jiems bažnyčios kažkokios išpoštos nieko.. Tai va jie ir gyvena pagal Jėzaus mokymą.. Garbingai ir sąžiningai.. Tikintis užknisa kai perša savo nuomone.. (Beje tas pats mano kambariokas tiki ir papildomom nesąmonėm..) Straipsnis tai išvis nei į kuolą nei į mytą.. Daugiau klaustuku jame nei atsakymu ar paaiškinimu, toks įspūdis kad ten ne mokslininkai atliko viską o pirmakursiai studentai..
Tarkvinijus Išdidusis 2010-08-10 18:38
Tikintis užknisa, kai perša savo nuomonę. Nu čia tai geras. Ši mintis verta aukso maišo, pasisavinto iš leprikonų (negausi, blet, jo, jis mano). Gal šiaip reikėtų tau pasimokyti būti pakantesniam? Mane irgi daug kas užknisa, bet dėl to nesirengiu griauti kitų pasaulėžiūros. P.S. O tu įrodyk, kad jo nėra? (Net ir šeštasis pojūtis (nelaimės pajautimas prieš jai atsitinkant) galima būtų traktuoti kaip aukštesniosios galios apsireiškimą. Nejau niekad nebuvo tau, kad eini gatve, staiga kaip įbęstas sustoji, o po milisekundės didžiuliu greičiu pralekia mašina?) P.S.S. Aš nesu prieš nei mokslą, nei prieš religijas. Tegul būna savo vietoje, bet tiesiog juokinga darosi, kai visiškai niekuo netikintis žmogus perša savo nuomonę, kad religija yra blogis. PEACE AND LOVE, DUDES
Heksogenas 2010-08-10 19:28
Vėją matau girdžiu jaučiu kaip šalti ar šilumą ir jis paaiškinamas elementariai Aš pasakės Dievo nėra esu teisus, nes tu nesugebės įrodyti niekaip, bet šituo pasakymu aš neteigiu kad jo negali būti (suprask Dievas gali būti kad Gamta, visata, to pasakymu kad nėra turiu omenį ten bažnytini, nes mes nesusitarėm kas yra DIevas ) Toliau aš esu pakantus ir nesibėdavoju dėl tikinčiu man jei netrukdo kol nebruka ko nors.. Pvz jahovos liūdytoja itur idaug teisiu, bet kokąi jie turi teise eitu pabučiais kambinėti į duris ir aiškinti kažką, ir dar tamposi mažus vaikus kurie atmintinai išmoke visus tuos eilėraštukus? (Tėvai duoda vaikams religiją, o tikėjima jei sugeba jie pasirenka užauge jie yra galimybė ir je ikas parodo kad yra dar ir kitoks kelias..) Šeštas pojūtis hm kaip čia pasakius nei jo jaučiu nei ką.. Šeštu pojūčiu yra laikomas elektrinio lauko jutimas, kurį mūsų smegenys kažkiek jaučia.. Taip žmonės nemąsto galima drąsiai teigti užtenka matyti ką renka į valdžia kas pernkis metus keičiasi prieš tai buvę vagys ir pan. IR vėl ratas sukasi per nauja.. Čia jau vienas rašė, kad senelui kunigas dievo vietininkas žemėj ir jo žodžiai šventi, su tokiais žmogais teko man jau susidurti, tirkai jie nemąstantys.. Nes jie neduoda jokių faktu ar argumentu, tik kunigėlsi sakė.. Su visom labdarom gal ieiti peklon žinau kaip jos pavirsta į komercinisu produktus plaunami pinigai ir kitokia zavarūcha.. Labdara vienas iš blogiausi udalyku, nes ji skatian tinginyseste ir vaikų daugėjima kas veda vėl prie bado ir naujų bėdų.. Beje gal laidutuvių nematęs keik kunigas nulupa pinigo ir kai žmogus duoda sako mažai reik dar tiek. O aš girdėjes iš tų pačių bobučių ir praktikoj apturėjęs, todėl bažnyčia lupa pinigus tik ne visi mato kaip.. Sutinku su tuo kad dalis duodama savo noru, bet kaip tas noras pasiekiamas iš kunigus pusės psichologiškai tai tas jau neįdomu? Bažnyčia jau aukština savo Dievą, bet kodėl nesaugo Dievo kūrinių gamtos?(čia su dauguam religijų, vis dėlto pingiai valdo ) Gi dievas sukūrė žmogu panašų į save, kad galėtu džiaugtis jo rojumu kur buvo gamta ir Dievas tą gamtą mylėjo, bet kadangi jam buvo liūdna tai jis pagal save sukūrė Admomą, na Ieva padarė iš šonkaulio tai kad gavosi brokas nieko nusotabaus.. Na Džihada pradėjo bažnyčia.. Bet ji senai baigė atsirpašė ieško taikaus sprendimo, musulmonu kraštas (arabai, nes ne visi musulmonai tokie) taikaus sprendim oneiško nes visi sąvižudžiai gi užverbuoti.. Na biški sumaliau ne išeilės.. BEt surpasit minti gal.. Atsirpašau gal perkandžiairašinėju.. Neturiu socialinio skilo nes su žmonėm netenka bendrauti beveik išvis.. Reziumuojant viską: Tikėjimas netrukdo jis gerai jis vienija žmones, bet religija yra mėšlas. Tikintis žmogus netrukdo kol jos nepradeda giliai ašikinti kosk jsi geras o tu blogas ir pats pasiklysta savo sapalionėse ir kur nėra logikos (Pvz Žmogus ne gyvūnas ir jsi aukščiau už juos stovi, nors visi surpantam kad taip sakoma kad save pasikelti į puikesnių lygi. ) Jei tikėjimas neskatina smurto (natūrali žmgoaus prigimtis gi yra žudymas ir smurtas tai matome per visą žinomą istoriją), ir jei tikėjiams bando užgošti tą žmogaus prigimti tada tai sveikintina (Pradžioj manau religija dėl to ir galėjo atsirasti Pvz manoma kad Jėzus yra nuo indijso pusės nes jo idėjos artimos budizmui ir jis savo darbais bei teiginiais bando pakeisti žmonių egresiją ir išpuikimą į savitarpio supratimą ir gerumą ) P.s. pagal idėją visur yra ribos, bet kas per daug tas nesveika.. Užknisa kai religijoj visi lygus, bet yra lygesnių tipo geresnių.. Todėl kiek teko domėtis protestanus labiausiai galiam vadinti tikinčiais, o ne religingais.. Beje tikėjimas Dievu žmogui riekalingas tik tam kad galėtu nusimesti nuo savęs kaltę ir dar kad viską tuo lengva pateisinti Dievas nenorėjo ir pan. Tuo pačiu DIevas tampra ir draugu ištikimu..
Muskietininx 2010-08-10 19:34
Na o tam aš visiškai pritariu.
Tarkvinijus Išdidusis 2010-08-10 19:46
O gal ėjau labai užsisvajojęs, paskendęs savo mintyse ir nieko kas aplinkui nepastebėjau? Kaip tai galėtum paaiškinti?
Plikas 2010-08-10 22:53
). Viską galime tirti tik todėl, kad tie reiškiniai vienaip ar kitaip veikia aplinką.
bahuriux 2010-08-10 23:12
cekuolis apie ta pati http://www.youtube.com/watch?v=AiOjb1FR ... re=related
Tommix 2010-08-15 20:11
"ir sukelia stresą ateistams" - O JS kaip teisingai parasyta Uz*iso negyvai tie lunatikai su savo pasaku butybem.
lingus 2010-08-16 16:09
Nesuprantu, kodėl sakot, kad religijos negalima tirti moksliniu metodu, juk šiuolaikinė psichologija, neurofiziologija tuo sėkmingai užsiima. Moksliniu atžvilgiu tai net gi labai įdomus fenomenas, kaip žmonės iki moksliniais laikais bandė suvokti supantį juos pasaulį