Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2010-08-11 19:46
Sitie buvo labai idomus klausimai, man uzeme apie kelias sekundes apie masinas ir pora sekundziu apie ezero augalu eksponentini augima, nes buvau skaites apie eksponentini pinigu augima siuolaikinej ekonomikoj. O ant pirmo issiduriau klausimo, labai jau suktas, o pas mane atidumas = 0
Bet su gyvunais tai nelogikai, o kazkam kitam testuoti, nors ir sita antra ir trecia issprendziau lengvai, gal gudrumui testuoti, lapes juk gudrios, bet nera ju IQ aukstas.
faktas 2010-08-11 19:46
Noriu pasidomėti - o koks skirtumas, pasakos apie kažką kažkas, ar nepasakos? Abejoju, jog sveiko proto žmonės gyvena dėl to, kad apie juos pasakotų. Čia jau kvepia manijomis, ką psichiatrai šiaip jau laiko patologijomis. Čia gal požiūrio reikalas, bet žmonių, kurie gyvena dėl gerų kitų žmonių nuomonių, dažniausiai nelaikau asmenybėmis. Prisiplakėliai ir tiek. Nesieju šių žmonių ypatybių su mąstymu, tad nežinau, kaip atsakyti į tavo klausimą.
Soviet 2010-08-11 21:07
zaidimu naudingumas yra priklausomu nuo zaidimu zmoniu pasiteisinimas.
kionig 2010-08-11 23:22
Praktiskai dabar gyvename ant problemu sprendimo slenkscio. Gyvename mokydamiesi is klaidu ir is tu paciu zaidimu, jei jie zaidziami su susidomejimu ir uzsidegimu, o ne tai kad laika reiktu prastumt ir pakelti l2 leveli iki 87.
Straipsnis visai nieko. Viskas pasverta ir pamatuota grubiai. Na ir kas kad negaliu ispresti tu uzduociu ir as visai del to nepergyvenu. Gal man mintinai sunkiai sekasi spresti, o tai daugiau uztrukstu ir truksta kazko mano galvelej, gal ant popieriio lengviau butu. Na nebusiu as ten verslininku investuotoju, kuris uzdirbtu simtus tukstancius. Bet uztat busiu uz ji pranasesnis kitoje srityje.
Tie kas giriasi, kad ju IQ ten tukstantinis ir priklauso genijams tegu giriasi. Bet tiek pat yra reikalingi tie, kurie gali realizuoti ju idejas. Tai yra naturalus procesas kai vieni kitus papildome, nes praktiskai, kad viska gerai moketi, bet ir ismanyti yra neimanoma.
Praeityje, kai musu proteviai pradejo tingeti, jie vis isradinejo dalykus, kurie palengvintu savo gyvenima. Galima sakyti, kad tingumas yra progreso motina. Bet tas tingumas ne visus vienodai veikia ir cia nieko nepadarysi, tegu tai priklauso nuo genetikos ar dendritu skaiciaus. Cia jau pati motina gamta zaidzia Kitaip butu pazeistas tvermes desnis.
Beje, gyvenimo realybe rodo ivairiai, galima rusiuoti zmones ir pagal IQ ar pagal ir kitus kriterijus. Zmones gyvena laimingai tokie, moka dziaugtis ka turi, o ne milijonus banke. Tiesiog reikia dziaugtis gyvenimu, o kad viltis durniu motina bei teloloto tevas neduoda nieko
Lietuvis 2010-08-11 23:23
didesnes nesamones neesu skaites ir girdejes jog virtualus zaidimai gali duoti dideles naudos,as dabar iseinu i miesta man 19 metu ir pasiziuriu kaip elgiasi 7-13 metu vaikai,visi kupruoti melynais paakiais neprisiziureje ir nervuoti,as tokiu metu kieme kamuoli vijausi o jie savo visa vaikyste kedeje praleidzia,srry zmones jei ka izeidziu bet manau zaidimus galima losti tik jau subrendus nes jie tawes nieko neismokys ko gyvenime reikes ,tarkim kaip elgtis su mergina ar kaip vaika auginti(dabar turbut atsiras keli kurie pasiulys pazaisti the sims) apskritai nematau nauduos,as pvz dabar galiu su draugais prisiminti savo vaikyste kai mes kartu leidome laika maudemes zvejojom danaivom zaidem zaidimus ir t.t o tie vaikai kurie dabar zaidzia prie pc nuo mazens jie po 10 metu gales pasigirti jog perejo diablo ar dar ka tai cia ziauru yra...zmones susitwarkykit galvas kas dar leidziat visas dienas prie pc zaidimu cia yra no life kuo greiciaus suprasit tuo geriau o kas sita straipsni rase as isivaizduoju : (man 20 metu as studijuoju neakivaizdziai informatika kad liktu laiko pazaisti ,panos neturiu,turejau per one.lt susirades bet ten fake buvo,dabar rasau straipsnius i alfa.lt ir technologijos.lt nes susirasti normalu darba nera laiko kadangi zaidziu online zaidimus,gyvenu su tewais jei man per gimtadieni duos pinigu nusipirksiu nauju pc daliu) toks gyvenimas visiems gresia kas zaidzia nuo mazens.
kionig 2010-08-11 23:32
Zinoma zaidimai tikrai neparuos rimtam gyvenimui. Tiesiog jei niekas kitas nepamokys, tai ismokys pats gyvenimas, kas be ko, teks skaudziai nusvilti. Del tu zaidimu kaip tu sakai, tai jau yra tikra psichologine priklausomybe, kur prarandamas saikingumas.
P.S Kazkaip keista del siu dalyku, kuriuos paryskinau
bahuriux 2010-08-11 23:37
Kaip as sutinku su situo teiginiu
Yra ir dar vienas teiginys papildantis sita, "Zmogus nesutvertas dirbti kaip arklys, bet sutvertas kurti" nepazodziui, bet prasme tokia.
Lietuvis 2010-08-11 23:48
esme tokia kad nesugeba atsiriboti nuo pc-interneto,jei ir turi kita pomegi darba jis susijes su virtualiu pasauliu
jo o kas psichologija manau cia svarbiausias veiksnys tu zaidimuose bandai isivaizduoti save kazkuok kitu pabegti nuo realybes o kai per daug atitruksti pradedi nebesuvokti kuriame pasaulyje gyveni kuris tau yra tikras,as kazkada skaicaiu spauduoje toki atveji kai 16 metu vaikinas subade savo teva ir veliau prisipazino jog mane kad jis yra nemirtingas tai ivyko kai jisai zaide zaidimus apie 40h be pertraukos,sita byla buvo paviesinta kad zmones susiprastu jog ta riba iki beptorybes yra labai maza.
Barzdonas 2010-08-12 00:41
Kalbant apie straipsni- jis yra nuomonės straipsnis ir ją mes galim diskutuot nediskutaves, bet vis gi nuomonė liks nuomonė- kiekvino ji skirtinga ir kitaip teisinga.
Toliau apie žaidimus atkirtis kritikuojantiems žaidimus. Sutinku, kad nuolatinis sėdėjimas prie jų kenkia ir išvien tik prie jų sėdėti tikrai naudos neatnš. Vis gi galiu jusu žvejyboms ir kamolio spardymui atkirsti stipru atkirti- Man asmeniškai žvejoti visiškai neidomu, jau geriau aš tiesiog pamedituosiu. Kamolio spardymas taip pat- mieliau tiesiog pabėgiosiu. Tiesiog nepatinka. Ir ka jus man? Negalite teigti, kad nepatyriau ko nors gyvenime vien dėl to, kad man tiesiog nepatinka spardyt kamoli- na bent jau labia greitai nusibosta. Tas pats ir žvejyba. Ir vis gi manau jei pasakyčiau kad mane labai domina šaltieji ginklai ypač kardai ir kalavijai- turbtu (tik spėju) nusijuoktumete, nes mat nematote prasmės. Ir vis gi tokiu požiūriu būtumėt trumparegiai, nes aš matau prasme, tai mano sportas, hobis- kaip jums žvejyba. Lygiai tas pats su kompiuteriniais žaidimais. Gal jūs-teisesni žmonės, žiūrintys viska tiesmukiau ir ieškantys tik tiesioginės naudos- sakote kad nenaudingi, bet vis gi net kariai žaidžia šaudyklias tam kad lavintu reakcija (net šiame puslapyje jei nekylystu skaičiau, jei reikia patiem paskaityt-prašom, vis gi aš ieskot nuorodos tingiu ), o apie žiauruma, tai čia auklėjimo reikalas, kad tėvai nepastebi jog viakai pradeda atitrukti nuo realybės (žinoma čia ir žaidimu ir pačių žaidėju kalte, bet nemanau kad didesnė nei aplinkos). O kalbant apie futbolo nauda-na kad mokat lošti futbola ar žvejoti tai taip pat nereiškia kad atsiginsit nuo užpuoliku gatveje tuo labiau, kad tas žaidimu fanatikas gali priimti geresni sprendima tokioje situacijoje nei jus.
Apibendrinant- kaip kažkas ankščiau rašė:viskas gali duoti nauda. Aš dar pridėčiau, kad viskas gali duoti ir žala- net besaikis sportas. Tam palyginimui galima duoti profesonalius sprotininkus: jie nėra sveiki, ju traumos veliau atsilieps labai skaudžiai ir visam gyvenimui, gal net skaudžiau nei tam sudžiuvėliam "kompiuterastui"/ "gaimeriui". Ir kas žino- kai jus glaite pasigirti jog vaikystėje žaidėte futbola ir žvejojote, gal jiems bus taip pat idomu girtis jog perėjo tuos naujausius (o ateityje jau gal net klasikinius žaidimus)- atrodo juokinga, bet atsiminkit kad viskas keičiasi- kai tėvai ar seneliai kai pakalba mums ir buna kartais juokinga ar net kraupiai graudu dėl ju vaikystės.
kionig 2010-08-12 00:51
Na jo, as irgi girdejau, kad kazkur amerikoje du broliai susipese del kompo, vienas buvo jaunesnis gal kokiu 10 metu, o kitas 16. Tai va susipyko ir mazasis pasigriebes peili pradejo gasdinti, kol nenubede.
femto 2010-08-12 03:26
Tas pats klausti, per kiek laiko pagamins 1000 masinu 1000 daiktu, 400 masinu pagamins 400 daiktu ir t.t. Tos pacios 5 min O del ezero tai reikia viena diena atimti , nes kasdien padvigubeja , o viena atgal bus lygiai puse to , kas padides kita diena , t.y. 48 diena, galima ir gudriau pasakyti , bet neuzsiimsiu matematinemis peripetijomis
Parasiau , kadangi gali buti nesuprastusiu , nes tarkim parase atsakyma , ir turbut dauguma nesuprato ,kas ten per nesamone
ir baikit apie kompiuterius.. ka jus be ju darytumete...
eXpo 2010-08-12 08:16
nezinau kokioje skyleje tu gyveni , bet as dirbdamas su vaikais nepastebejau nei melyniuotu poakiu nei kupru, nervuotu aisku yra - bet jie daugumoje net to kompiuterio namie neturi . O ir virsvorio turinciu vaiku kolkas tikrai nera daug - vienas kitas is 100.
Mano nuomone siuo klausimu tokia: jeigu vaikas linkes i degradacija tai nesvarbu kur jis tai padarys - ar gatveje su narkomanais, ar kieme su alkoholikais, ar prie kompo su linage 2. Izoliuok nuo vieno , atras kita...
zet 2010-08-12 10:06
tai kad niekas nezino kas tas intelektas yra ir visi tie IQ skaiciavimai skirtingi. Pvz, sako, kad nagrineja mastyma, o klausia apie kazkokios valstybes valiutos vienetus.
Ir beje, sprendziant IQ labai svarbu, ar tu gerai pvz issimiegojei ar ne
Kai bus kazkas konkretaus nurodyta, kas tas IQ yra, tada bus galima kalbeti.
zet 2010-08-12 10:10
Turiu drauga, kuris nerealiai losdavo strateginius zaidimus. Pries ji budavo neimanoma zaisti. Pries kompa losdavo sunkiausiais lygiais ir jam vistiek budavo per lengva. Ir visu tipu strateginius zaidimus triuskindavo. Siandien jis puikus verslininkas sugebandis "is nieko" pasidaryti pelnus.
As nemanau, kad ji toki zaidimai padare, gal tiesiog parode jo subejimus, o gal skatino pasitikejima savo asmeniniais sugebejimais.
Lietuvis 2010-08-12 10:48
nueik i pagrindine mokykla ir pamatysi,cia turi buti aklas kad nepastebetum tokiu dalyku o ta skyle vadinasi Klaipeda,siaip as nesakau kad va eikit sportuokit visi nes cia geriausias dalykas,as uz meditacija ir uz kitus dalykus asmeniskai manau jog geriausia yra lengva fizkultura,nes jei pradedi rimtai uzsiimti sportu tai jei matai jog nebusi geras siuose srity geirau mesti kuo anksciau nes traumu tikrai turesi net ne po 10 metu o pacioje jaunysteje,mano pusbrolis kolekcionuoja kardus ir as nemanau kad tai nesweika,man kaip tik idomu pasiklausyti kai jis apie kiekviena ka nors papasakoja,o kalbant kad tie zaidimai lavina gal ka as gal ir sutikciau bet vistiek manau kad kelia didesne gresme ateity,turejau klasiokas gimnazijos klasese nuo 8-12 jis buvo belekoks matematiaks fizikas informatikas,kai mes varteme 10 klases matiekos knyga jisai jau sprende 12 klases uzdavinius panasiai per informatika buvo kai jissprende pascalio galvosukius,laimejes yradaug olimpiadu,o dabar kita dalis ka jis veiktdavo laisvalaikiu,jo motina buvusi krepsisninke jis visiskai nesportuojantis aukstas apkunus ir savotiskai keistas,karta paklausem ka tu veiki namie sako pasprendziu uzdavinius pavaikstau po kambary pazaidziu(nepamenu ka jis ten losdavo bet kazkoki online tikrai bet nestrategini)na ir taip visa diena,ir jisai niekada neidavo i parka i kina i parduotuves ,niekada nepamirsiu viena kai jo aukletoja paprase namu adreso ir jisai nezinojo kur gyvena,nezinojo net kaip namo grizti nes nera vaziaves su autobusu ,jei motina negaledavo jo nuvezti neidabo i mokykla,visa klase vaziavom i juodkrante palei juros pakrante,jis nevaziavo nes nemokejo su dviraciu vaziuoti,tada as juokiausi dabar man jo gaila ir tikrai zinau kad jo geriausias draugas kompiuteris,tai kas nors man pasakykit ar noretumet tureti toki sunu?be aiskios ateities,kuris didziaja gyvenimo dali zais zaidimus ,bet svarbiausia bus protingas ir pasakykit kad kompas atstoja drauga ar zmogu tai cia tada iswis absurdas.
Lietuvis 2010-08-12 10:52
tai labai dziugu ,zmogus praisgyveno,mes snekamapie no life kur nieko kito neveikia tik zaidzia
Tir4elis 2010-08-12 12:59
Viskas yra gerai, kas netampa pernelyg išpūsta ir piktnaudžiaujama. Tas pats velnias žaidimai ir sportas. Vienu atveju pasidarai priklausomas zombis, kitu būsimas invalidas ir farmacijos kompanijų rėmėjas.
Geriau vadovautis viduramžių kiniečių filosofija, kad visi tie dalykai turi būt saikingi ir teikti visu pirma malonumą. Juk sportuodavo visa tauta ir ne dėl pergalių, o dėl malonumo, laisvalaikio kultūringo praleidimo (apsieinant be n taros alkoholio kaip dabar mūsuose įprasta).
Žaidimai:
1. Gyvenau L2 kurį laiką, radau bendraamžių ir pirmyn. Nelabai tą laiką tiesą sakant ir įvyko kas nors gyvenime be to kas vyko ten. Pasistengiau paverst tai malonumu, kada ne kada pasijungiant. Kažkaip pradėjau Lietuvą ir Latviją atrast, draugai lankytis pradėjo, bei aš pas juos.
2. Pamėgau Il2 Shturmovik simuliatorių. Savo malonumui paskraidau karts nuo karto . Davė pažystamas savo lėktuvėliu paskrajot. Ir ką? Visi prietaisai žinomi, kaip saugiai sukiotis aišku. Vienu žodžiu jau gana įprasta aplinka.
Sportas:
1. Mėgstu dviračiu pasivažinėt, smagu vakare po darbo kai kada pedalus pamint užmiestyje. Bet ne, velnias nesenai traukė po miškus pasibastyt. Aišku ir taip pavargus dar 25 km vakare žvirkeliais ir mišku pramint jau nuotykis. Parsiradau naktį sušalęs, supratęs ką reiškia nuo stubro dviračiu "nešt mieles". Dabar draugauju su tepalais sanariams ir ilgesingai galvoju kada vėl pedalus minsiu.
2. Pomėgis po darbo pasivaikščiot. Kai kada vakare, prietemoje kėblinu kokius 5-6 kilometrus. Paskui geriau miegasi, žvaigždes pažiūrinėju, yra laiko su savo mintimis ramiai neblaškomam pabūt. Vieni pliusai.
IQ darė kažkada testą. Sakė gera galva, gali derint skirtingus dalykus, viskas ok. Papuoliau ligoninėn, "tyrimams". Kaip davė daktarėliai vaistų.. Pasijaučiau kaip vudu šamano zombis kažkoks. Arba miegi, arba galvoji jog greit miegosi, o čia sako IQ testą reik kortelės įrašams daryt. Ok, nuzombiavau iki psichologės, pakišo lentelę su skaičiukais. Skaičiuoju pasižiovaudamas, patikrinu ką priskaičiavau, vėl toliau skaičiuoju, vėl patikrinu. Galvoju kada čia snūstelt gausiu. O paskui žiūriu kortelėj parašyta - durnelis...
auszra 2010-08-12 13:33
neseniai perskaiciau knyga apie emocini intelekta. siulyciau visiems cia diskutuojantiems i ja aki uzmest. tikrai idomu:D ir atsakys jums i klausima kodel tas kuris gerai nesimoke milijonieriumi patapo:)))
auszra 2010-08-12 13:37
Daniel Goleman "Emocinis intelektas".
Baaaik 2010-08-12 15:29
Netinka, tokio buko mąstymo autoriai į technologijos.lt
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Karolis Makrickas. Intelekto paslaptys