Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2012-06-15 15:21
Perfrazuosiu tavo klausyma: Jeigu hetero pora negali susilaukti vaiku vienas su kitu del genetinio nesuderinamumo, o siaip galinti susilaukti vaiku su kitais partneriais, yra tas pats kas vyras bandantis susilaukti su taburete palikuoniu, bet del fiziologinio nesuderinamumo neiseina, bet siaip galintis apvaisinti motery yra tas pats ar ne?
Zinoma, kad ne.
Pati supranti, kad dvieju patineliu lytiniai santykiai nenaudingi. Ta as ir noriu akcentuoti, daiktus reikia naudoti pagal savo paskirti!!!
kionig 2012-06-15 15:30
Andriuli, nesiliauji stebinti Žinai, yra tokia laida "Taboo" eina per NatGeo. Pasiieškok youtubei - turėtų būti. Pažiūrėjus tą laidą, akys ant kaktos išsprogs, turint tokį mąstymą
ENORCA 2012-06-15 15:38
"daiktus pagal savo paskirti"...?...
Tai moteris yra daiktas skirtas vaikams gimdyti, o vyras daiktas jiems padaryti. Taip išeina, tiesa?
Žmogus ne taburetė.
Merkurijaus siela 2012-06-15 15:43
Visų pirmą, tai pagarbiau. Antra - tinklalapis skirtas ne vien technologijoms - pasiskaityk apie puslapio koncepciją. O kalbėti apie homoseksualų problemas būtina. Be to, šitas straipsnis yra pateiktas iš mokslinės pusės. Bet akivaizdu, kad jo arba neskaitei, arba nesupratai.
Merkurijaus siela 2012-06-15 15:48
Tau turbūt visur vaidenasi propaganda. Homoseksualai turi teisę gyventi lygiaverčiai. Nesu pasaulio bamba ir privalai tai suprasti.
andriulis 2012-06-15 15:51
Gerai, sutariam rasysiu kaip mazam vaikui, kad neturetum kur prikibti. Zmogus - ne daiktas, ne gyvulys, ne taburete. Ir moteris ne skalbimo masina, ne daiktas, ne gimdymo masina. Aisku? Rasydamas taburete as ir turejau omeny taburete, o ne zmogu. Homo ar hetero taipogi zmones!
Tu supranti ka as noriu pasakyti, tik nori rasti ka galetum man papriestarauti ir tuomet pradedi rasyti apie tai, jog zmogus nera mesos gabalas, kuris neturi jausmu ir t.t.
As sita ir pats zinau, bet dabar kalba eina net ne apie homo, bet kad patineliu pora nera naudinga, nes ji nesukurta vienas kitam.
Kionig - zinau as ta laida, bet nei sokiruoja manes ten nei ka, tiesiog daug zmoniu rodo kuriems ne visi namie. Zinoma pasitaiko ir neitiketinu zmoniu, geraja prasme.
Merkurijaus siela 2012-06-15 15:52
Bet tai nereiškia, kad homoseksualai turi vaikščioti nuleidę galvas ir visą gyvenimą būti kažkam po padu. Kad homoseksualų negerbi parodo vien tai, kad juos paniekinamai vadini „homikais“. Kitas dalykas - kalbėjimas apie homoseksualus nėra viešinimas, tiesiog tai kalbėjimas, situacijos ir problemos, priežasčių nagrinėjimas. O viską suvesti į kažkokią pseudopropagandą - nelabai protinga.
ENORCA 2012-06-15 17:31
Nu tai ar asakysi į mano klausimą ar ne Tik aiškini kokie mes visi neprotingi ir visi tavęs nesupranta (supranta tave taip, kaip tu save pateiki, o ne taip, kaip pats save supranti).
bradega 2012-06-15 17:35
Mane juokina kai kuriu personu logika- jie retoriskai klausia ,,kodel homoseksualai sau negyvena kaip visi heteroseksualai, nesiviesina?''O gi atsakymas: 1.Jie neturi tokiu teisiu kokias turi hetero. 2. Jie viesinasi, kad turetu tokias teises.
mygatukas 2012-06-15 17:44
Kaip pasakė vienas mano draugas.
"Džiaukimės, kad gėjų vyrų daugėja. Mums daugiau moterų lieka"
blizzard 2012-06-15 18:01
Kokių teisių jie neturi?
Teisės stotelėse vakarais laižytis? nešiot netradicinių spalvų rūbus? vaikščiot susikibę už rankučių it pėnkiametės mergaitės? džiaugtis gyvenimu? kokių dar teisių jie neturi?
Supraskit kad yra ir tam tikras etiketas ir nesvarbu ar tu homoseksualus ar heteroseksualus, jeigu vakare stotelei su kažkuo layžysies į tave vis vien žiūrės kreivai ir tai yra normalu, visi laikosi tam tikrų normų ir aš nelabai suprantu kodėl reikia viešai demonstruoti savo tam tikrą požiūrį ar gyenimo būdą?
Jeigu esi homoseksualus, tai ir būk su homoseksualiais, aš neinu ir nekomentuoju youtubėj prie justin bieberio dainos kad jis man nepatinka, aš einu prie tos muzikos kurią mėgstu ir diskutuoju ten.
Dabar atsirado tam tikros interesų grupės kurios iš mažų dalykų kurie nuo seno buvo ir niekam netrukdė (nei homoseksualai buvo labai diskriminuojami, nei heteroseksualams jie užkliūdavo) padarė kažkokį didelį fiasko, perėjo prie kraštutinumo, padarė paradą ir pradėjo rėkt kad visi lietuviai homofobai. Maždaug homoseksualai neturi teisės rengti parado, taigi gavo jie tą teisę, esmė yra ne teisė, o tai kad visuomenė į tokius paradus žiūri skeptiškai ir jiems tai nepriimtina, jeigu tai nepriimtina visuomenei, čia jau ne jos problema, o jūsų, ponai, jūs prisitaikote prie visuomenės ne visuomenė prie jūsų.
Mano nuomone tokia kad savo gyvenimo nereiki brukt per prievartą visiems jeigu jie to nenori ir viskas labai akivaizdu jeigu žmogus to nenori matyti jis ir stengsis to nematyti, bet jeigu jam kažkas jėga bandys atvert akis, jis priešinsis tam ir tai puikiai pasimatė. Niekas jums netrukdo gyvent kaip norit ar kaip galit - gyvenkit, argi jus šaudo, ar medžioja? turit jūs teisių lygiai tiek pat kiek ir visi. O gal jūs tiesiog garbėtroškos? ir siekiat tos pagarbos iš aplinkinių nors ir dirbtinai sukurtos bet pagarbos? garbė nepriklauso nuo įstatymų ją reikia pelnyti kiekvienam asmeniškai..
Pumper 2012-06-15 18:10
Pagooglinau kelias min. ir radau maždaug sąrašiuką, ko jie neturi, nes santuokos/partnerystės nėra:
1. Teisė neliudyti teisme prieš antrąją pusę (žr. Baudžiamojo proceso kodeksą). Homoseksualūs žmonės tokios teisės neturi.
2. Teisė lankyti partnerį įkalinimo įstaigoje (turiu omeny ilgalaikius pasimatymus. Į juos turi teisę tik artimi giminės, sutuoktiniai ir sugyventiniai pagal CK 3.229 str apibrėžimą - tai yra, vyras ir moteris).
3. Teisė į našlio/našlės pensiją.
4. Teisė gauti žalos atlyginimą partnerio nužudymo atveju. Tarp kitko, ją turi ir sugyventiniai - bet tik aukščiau minėta prasme (V+M)
5. 3.235 straipsnis numato, kad sugyventinių (V+M) skyrybų atveju gali būti suteikta galimybė kurį laiką naudotis gyvenamąja patalpa.
6 Paveldėjimas. Vyras paveldi žmonos turtą pagal įstatymą; paveldėjimas pagal testamentą mažiau patikimas, nes testamentą galima užginčyti.
blizzard 2012-06-15 18:26
Dėl santuokos yra atskira kalba, nes gavę teisę į santuoką, gaus teisę įsivaikinti vaikus, o tai, sakykit, ką norit, tikrai nėra labai geras žingsnis. Tuomet beliks tik įteisint ir pedofiliją, juk tai irgi seksualinis nukrypimas ir jie taipogi gali pasijausti neturintys tam tikrų teisių..
Nu tai padarai teisinę pataisą kad sugyventiniais gali būti ir du vyrai ar dvi moterys ir no problem.. Bet kažkodėl einama kitu keliu, "mes norim būti šeima" nes šeima turi dar daugiau visokių privilegijų ir viena iš svarbiausių galimybė įsivaikinti vaikus.
Man nei šilta nei šalta, tiesiog nepritariu homoseksualų šeimoms kurios augina vaikus ir juos auklėja pagal savo prizmę pagal kurią žiūri į gyvenimą, man tai asocijuojasi su heteroseksualaus vaiko traumavimu nuo mažų dienų..
Visus kitur galima padaryti pataisas, tačiau rimtų ketinimų tuo užsiimt kaip ir nebuvau girdėjęs, vienintelis dalykas kas buvo akcentuojama būtent siekimas šeimos statuso, kuriam pagrinde ir priešinasi tokie asmenys kaip P. Gražulis ir aš nematau tame nieko blogo, visus kitus čia esamus reikalavimus galima ištaisyti, bet jų taisyti kažkodėl niekas rimtai neužsiima, o tai verčia manyt kad visas šitas skandalas skirtas politikavimui ir niekam daugiau..
ENORCA 2012-06-15 18:44
[quote="blizzard"]Dėl santuokos yra atskira kalba, nes gavę teisę į santuoką, gaus teisę įsivaikinti vaikus... [quote]
Įsivaikinti vaiką šiuo metu išimties tvarka gali ir vienišas asmuo, jei vaiko nenori įsivaikinti šeima. Nemažai homoseksualių porų taip daro visame Pasaulyje, bet jie nori, kad vaikas turėtų abu savo tėvus teisiškai - o jei vaikas susirgs? O jei kas nors atsitiks tam teisiniam tėvui, o iš kito vaiką atims?
O kai dėl ištvirkavimo, tai čia yra kažkoks siaubingas mitas, kad neva įsivaikinusi homoseksuali šeima sudarys didesnę pedofilijos grėsmę vaikui, nei heteroseksuali. Grėsmės yra vienodos, jei labai nori, tai galima teigti, kad gėjų šeimoje bus didesnė grėsmė, nes vyrai yra labiau linkę į tokį smurtą, tai jei vaiką augins du tėčiai, tai bus x2 grėsmė nei nuo vieno tėčio, bet čia jau LABAI norint pritempti...
Šeimyninė padėtis yra tik vienas iš įvaikinimo kriterijų, nėr taip, kad "noriu ir pasiimu" vaiką. Gali būti per mažos pajamos. Gali būti per menkas išsilavinimas (teko ir apie tokius atvejus girdėti), gali būti kad teistumas praeityje.
Aš tikrai nemanau, kad homoseksuali šeima būtinai kažkaip auklės vaiką būti homoseksualiu Juk homoseksualūs asmenys užauga labai įvairiose heteroseksualiose šeimose - nuo tiesiog idealių, iki tokių siaubingų, kad net sunku įsivaizduoti. Aišku, jei būtų jiems galima įsivaikinti, tai galbūt būtų galima svarstyti ar nesuteikti tradicinėms šeimoms pirmumo teisės prieš netradicinės orientacijos (pvz.: JAV jei esi neįgalus ir nori įsivaikinti, tai gausi tik vaiką "likutį", pvz.: su protine negalia), bet jei vaiko niekas nenori, tai ar tikrai jam geriau yra vaikų namuose, nei gėjų šeimoje?... Ar kada buvote vaikų namuose? Bendravote su tais vaikas?
Paskutinis vaikas su kuriuo man asmeniškai teko bendrauti iš vaikų globos namų buvo kurčias devynemtis berniukas, kuris nemokėjo anei gestų kalbos, anei rašyti, anei iš lūpų skaityti - tiesiog globos įstaigoje nėra kam su juo užsiimti. Jei tą vaiką būtų kas nors paėmęs jis būtų turėjęs normalų gyvenimą, jį būtų bent iš lūpų išmokę skaityti. O dabar? Visiškai sveikas protiškai vaikas, bet bus įkalintas pats savo galvoje tikriausiai visą likusį gyvenimą
http://www.vaikoteises.lt/lt/
fugslidy 2012-06-15 18:57
Nu tai vat, kad kol taip nepadaryta, tai ir yra problem, kai bus padarytos pataisos, tai ir bus no problem. Bet šiai dienai yra problem.
Pumper 2012-06-15 19:07
Jei elementarių įstatymų nežinai, tai bent juokdamasis iš to savęs protingu nevaizduok.
BPK 82 straipsnis. Liudijimo ypatumai
2. Įtariamojo ir kaltinamojo šeimos nariai ar artimieji giminaičiai gali neduoti parodymų arba neatsakyti į kai kuriuos pateiktus klausimus.
LR Konstitucijos 31 straipsnis
Draudžiama versti duoti parodymus prieš save, savo šeimos narius ar artimus giminaičius.
TakeThisTorch 2012-06-15 19:21
O tai berods Tu minėjai, kad gyveni 6 metus su moterimi. Ar klystu? Kiek vaikų turite? Ar visada mylitės tik dėl to, kad susilauktumėte vaikų ar ir savo malonumui? Abejoju, kad pirmas variantas. Ar tai ne naudojimas daiktų ne pagal paskirtį?
azotas 2012-06-15 19:34
Butu idomu suzinot ka mano geju uztarejai del lities keitimo ar tai normalu jusu nuomone ar ne ? pvz jai vaikinas nori pasidaryt vagina, o mergina nori prisisiut peny ar tai normalu ?
blizzard 2012-06-15 20:16
Akivaizdžiai matosi kad nėra abipusio supratimo šioje vietoje, komentuojat akivaizdžiai susiskirstę į tam tikras 2 puses ir nieko daugiau, ar nebus taip kad viešai toleruojamas toks susiskaldymas nebus persismelkęs ir į jūsų protus?
Sorry kad man dar neprireikė naudotis teisės kodeksais , Pumper tiesiog buvo įdomu ir tiek
Pakomentuosiu pora vietų:
Matant Garliavos mergaitės patirtį, šioje valstybėje retai kada klausima ko nori vaikai. Nekalbu apie tai kad augdamas gėjų šeimoj tampi gėjum (aišku neatmetu ir tokio varianto, bet tai maža tikimybė ir turbūt tik mano įsitikinimas) aš kalbu apie vaiko psichologinę būklę, integraciją visuomenėje, dabar turim patyčias dėl to kad tavo motina valytoja, jeigu tavo motina bus vardo Petras , kokio lygio bus patyčios?
Antra pastraipa vieni kliedesiai, sorry bet taip yra apie bažnyčia susilaikysiu, galbūt ir esi teisus, bet tai naudot kaip argumentą gana kvaila, beje aš pedofiliją paėmiau kaip pavyzdį, kitą kartą įrašysiu zoofilija, kad neturėtum ką pridurt ir manau argumentų nebeliks...
Kas liečia teisės aktų pataisas, tai man ir įdomu kodėl gėjai taip verkia bet nieko nesiima? tai negi sunku parašus kokiu rinkt ar dar ką daryt? matyt ne nuo to galo prašo ir prašo ne tuos įstatymus pakeist, o ką nors daugiau..
Tai tiek minčių, ar yra atlikti tyrimai apie vaikų psichinę brandą tokioje šeimoje, galų gale skirtingose šalyse skirtingas tolerancijos lygis, kažkodėl negirdėjau kad į tai atsižvelgtumėt. Dabar susiskirstę į dvi stovyklas, vieni rėkia kad gėjai užaugins gėjus vaikus, kiti kad 2 gėjai turi būt šeima, o tie vaikai, pofik tie vaikai, svarbu gaut tai ko mes norim ir palaikyt visuomenės nesantaiką, nežinau kodėl to reikia ir ar nebuvo galima tuos įstatymus apsvarstyti tyliai, be kažkokių paradų? būtų buvę žymiai efektyviau ir jie jau turbūt būtų priimti, bet kažkodėl viskas į viešumą išplaukė ir dar sykį pasikartosiu, toks veiksmas atsiduoda politikavimu..
Pumper 2012-06-15 20:56
Jau gal 30 metų atlikinėjami tokie tyrimai ir visada rezultatai parodydavo, kad jokios neigiamos įtakos homoseksualūs tėvai neturi vaikų vystymuisi. Bet, kaip pats savo post'e rašei, patyčios ir netolerancija tokiose šeimose augančių vaikų atžvilgiu didžiausia problema - vat šitas ir gali turėti neigiamos įtakos, bet prie ko čia santykiai tos šeimos viduj? Kad vaikėzai iš valytojos vaiko tyčiojasi nereiškia, kad tą vaiką reikia iš šeimos atimti, ar ne? Tai gal reikia visuomenės požiūrį keisti, o ne pastoviai piktintis problemos viešinimu bandant ją pakišti po kilimu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dėl homoseksualumo kalti genai?