Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2016-10-20 12:35
JAV dauguma žmonių paveikti vegetarų propagandos ir su praplautomis smegenimis. Reikia suprasti kad vegetarizmas jau tampa įpročių kai kuriems asmenims. Vis daugiau mokslininkų įrodo, kad vegetarizmas kenksmingas.
Bla, bla, bla...
kernel_panikuoja 2016-10-20 13:49
As tai siulau nenaudoti iskastinio kuro, elektronikos, buitines chemijos ir kitu isgyvenimui nebutinu dalyku, nes tai irgi netiesiogiai zudo augalus/gyvunus/zmones. Kam apsiriboti tik gyvulines kilmes produktais...
Juoka kelia tie fanatikai veganai (kurie, kaip bet kurie fanatikai, yra debilai), kurie mesa perkancius vadina zudikais, patys vairuodami 4 litru lexus'us, naudodami conflict non-free medziagomis pagaminta elektronika ir energija. Visiski hipokritai.
kernel_panikuoja 2016-10-20 13:56
UTF16 2016-10-20 13:56
Todėl, kad žudant gyvūnus tiesiogiai gyvūnai yra žudomi tiesiogiai. Prieš švaistantis visokiais debilais siūlau iš pradžių bent du kartus perskaityti, ką parašei.
kernel_panikuoja 2016-10-20 13:58
As rasiau apie vartotojus. Pirkdamas mesa, tau tiesiogiai gyvuna zudo? Dar vienas praplautu smegenu fanatas busi..
UTF16 2016-10-20 14:12
Jei tave domina padiskutuoti, o ne pilti pamazgas, tu dar turi vieną šansą įrodyti, kad nesi internetinė akiplėša.
kernel_panikuoja 2016-10-20 14:25
Kazkas, bet ne pirkejas. As ta ir akcentavau nuo pat pradziu, sakydamas, kad netiesiogiai pirkejas. Tu, kas gamina produkta, sutapatinimas su tais, kurie ji vartoja yra bene viena didziausiu vegetaru/vegenu brain fart'u.
Analogija su karo nusikalteliais yra visiskas kliedesys. Kareivis turi prievole vykdyti aukstesnio rango kareivio isakymus. Skerdyklos neturi prievoles tenkinti mesos poreiki.
Xdmin 2016-10-20 14:28
O tai kokia tada skerdyklos paskirtis? Kieno poreikius ji tenkina, gal gyvunu?
kernel_panikuoja 2016-10-20 14:29
Tau, kaip ir UTF16 siulyciau logikos ivada paskaityti. Tikiuosi jus ne IT skyriuj dirbat, nes nenuostabu, kodel po to luzineja svetaines
As sakiau, kad neturi prievoles. Prie ko cia tenkinimas pats? Tenkina zmoniu poreiki, nes uz tai gauna pinigus.
Shinigami 2016-10-20 14:33
Man nusišvilpt kokiais kiekiais tie gyvūnai yra skerdžiami jei aš esu sotus. Va kai busiu alkanas tada man pradės rūpėti ar gyvūnai neskerdžiami per mažai.
UTF16 2016-10-20 14:39
O žmogžudysčių užsakovai kaip? Nekalti?
Niemand 2016-10-20 15:25
Ir kas iš to? Žudymas dėl maisto yra neišvengiamas, taip jau gamta veikia...
kernel_panikuoja 2016-10-20 15:52
Tavo zmogzudystes analogija yra niekam tikusi. Pirma, tai galvijo nuzudymas nera zmogzudyste. Antra, zmogzudystes draudzia istatymai (LT), o galvijo skerdimo - ne. Trecia, susidares noras/poreikis produktui nera pacio produkto uzsakymas, tai tik skatinanti salyga produktui atsirasti. As neteikiu uzsakymo zudyti kiaule, kad gauciau desros. As perku desra, nes kazkas nuzude kiaule ir ja perdirbta parduoda. Sutikciau su kompromisiniu variantu, kad perkantys mesa nesa dali moralines atsakomybes uz tai, kad yra zudomi gyvunai, bet niekada nesutiksiu su tuo primityviu veganu kliedesiu, kad perki mesa, automatiskai esi gyvuno zudikas ir esi lygiai toks pats, kuris suvaro peili jauciui, nes dauguma perkanciu mesa niekada to patys nedarytu. Tai nera tik juoda/balta, ir negalima visu sistemos, kurioje zudomi gyvunai, dalyviu, sutapatinti.
Zinai kokia yra esmine tavo rusies problema? Jus nemokat patraukliai pateikti idejos. Del tokiu primityviu dalyku, kaip kad mesos valgytoju vadinimo zudikais, mesos lavoniena, vartotojais - autistais veganu daug kas ir nemegsta. Ir cia net neesme, kiek tai tiesa kiek netiesa, kiek tai logiska ar kiek nelogiska ka kaip ivardinti. Problema yra ta, kad tokie astrus/sutirstinti/soko metodai yra visiskai neefektyvus, o jus to nesuprantat ir toliau rekiat nesamones (bent jau fanatiskoji dalis). O as "pamazgas pilu" butent ant tos fanatiskosios dalies, kurie ne tik, kad nesmagiai privercia jaustis mesa valgancius zmones, bet tuo tarpu ir patys nesupranta, kad tokie dalykai "neveikia" ir apjuodina visa pacia idealogija.
Pradeti reiketu ne nuo tokiu nesamoniu kaip "nevalgyk mesos nes busi zudikas", o nuo "as mesos nevalgiau tris menesius ir jauciuosi fantastiskai - daug geriau nei tada, kai valgiau - atsirado daugiau energijos, jauciuosi zvalesnis, nepersivalgau ir net sutaupau. Pabandyk ir tu - gal ir tau patiks". Cia tik pavyzdys - as ne komunikacijos specialistas. Esme yra zmones patraukti savo teigiama patirtimi ir teigiamais dalykais, sutelkti kritine mase tam, kad butu priimti istatymai, o kai bus priimti istatymai, siso idealogijos taps reglamentuotos ir ju privales laikytis visi. Bet vietoj to, jus kaip tie "negerk alaus ba prasigersi" veikejai bandot gruzt kazka brute force'iniu metodu.
Tad viska reziumuojant - as nesijauciu zudikas, nes zinau, jog pats nezudyciau gyvuno del mesos. As sutinku su tuo, kad moraliskai dalinai esu atsakingas uz galviju zudyma, bet nesijauciu moraliai kaltas, nes istatymas leidzia tai daryti, o istatymas reprezentuoja visuomenes morales normas (esamas). Kai pasikeis istatymai - tada ir nevalgysiu mesos visiskai. Aisku, jeigu toliau zudikvardijimo metodas pas jus bus populiarus, tai jie keisis ar ilgai
UTF16 2016-10-20 16:03
M134 2016-10-20 16:20
Labai norejau, kad sis straipsnis pasirodytu ir cia, kad galeciau palyginti, delfiu ir technologijos auditorijas.
Na ir ka. Beveik tas pats. Svarbu rekt, o argumentu pateikimas pasibaigia demagogija, arba paciu sugalvotais ir veganams ipirstais i burnas.
Shinigami - pasakei visiska demagogija butent tu. Neturiu laiko per pertrauka dabre viska aiskinti, bet ten viskas pritempta, puse nutyleta ir tt. Tiesiog baisu, kai dar kazkas papliusuoja tokia nesamone. Tikiuosi sneka neisprusimas, nors speju greiciau susireiksminimas.
O apibendrinant visas nuomones, kur nuolat eteryje buna, tai 95 proc buna stereotipai, neismanymas ir nenorejimas pripazinti faktu.
Kad suprastumete, ka as matau skaitydamas tokius briedus. Tai tas pats, kai kunigas apie programavima kalbetu. Tiek zino 95 proc besireiskianciu. Daugybe veganu zino labai ne daug taip pat.
Teiginys, kad kazkas praplautomis smegenimis yra nulinis, ir veikia visomis kryptimis. Bet ji naudoja paprasciausiai neturintys argumentu zmones. Visu veganu sumetimas i kruva yra kvailiausias dalykas. Ju porusiu labai daug, o visas judejimas isgyvena dideli vystymasi. Reiskiasi viesoje erdveje daugiausiai kvailiausi. Youtube ir pan. Bet tipiskas veganas, o ne tas kuri matom dazniau viesoj erdvej greiciausiai statistiskai labiau issilavines uz visaedi. Nereikia mergaiciu paaugliu laikyti veganizmo veidu ir neatrodysit tokie teisus ir svarbus.
sloggi 2016-10-20 16:25
Manau nera tikslo diskutuot apie kito moralinius isitikinimus, kol tokie dalykai asmeniskai neliecia pirkeju tol apie tai nera galvojama. Priedo, ne vien mesa yra maistas. Iskaitant tai, kad brangiai uzauginamas, galima ir efektyviau, bei pigiau.
UTF16 2016-10-20 16:25
Apie tai, kad tu nesijauti kaltas, verčiau parašyti straipsnį į Delfį arba padaryti įrašą savo bloge. Jokia internetinė diskusija nieko negali priversti jaustis ar nesijausti moraliai kaltu.
Bet man šiaip įdomu – kai įstatymai leido baudžiavą ar vergovę, tu būtum buvęs vergvaldys / feodalas, o tokia situaciją taip pat nebūtų buvusi joks moralinės kaltės klausimas būtent todėl, kad leido įstatymai?
Shinigami 2016-10-20 16:31
Aš valgiau mėsa, aš valgau mėsa (dabar) ir ateityje toliau ją valgysiu. Aš kaime ir vištai galvą ne karta pats kirtau. Ir ne karta dalyvavau kiaulės pjovime. Žinoma, pats jos nepjoviau, nes tam reikia specialisto kuris tai moka daryti. Bet dalyvavau jos skrodime. Ir nematau čia nieko baisaus. Gyvūnas ne žmogus.
M134 2016-10-20 16:32
Tai yra puikus pavyzdys pilkosios zmoniu mases egoizmo. Deja pilkoji zmoniu mase yra tik sraigteliai ir nieko per gyvenima nepakeicia tik atlieka savo funkcijas kitu sukurtose sistemose.
Butent is tokio poziurio Uzkalnis nuolat juokiasi ziuredamas i lietuvius.
Man labai norisi nuklysti i politika ir tt, bet nebutina gal. Si tema yra vienas is budu mokyti lietuvi elgtis kaip zmogus. Aisku nuolat bandys atsakyti, kad Cingischanas buvo teisiausias kaip reikia gyventi, bet galiausiai pataps zmogumi.
Kirtiklis 2016-10-20 17:02
O kitaip dar gali būti? Nemačiau dar niekur kad žinduolis šeip sau pieną duotu. Kame problema ten mato? Ar ji prieš dirbtini apvaisinimą eina. O toliau emocijoms sukelti, kur niekur nebuvusiam ir kaimo nemačiusiam žmogui bando jas sukelti. Karvė nemelžta ir negįrdyta dar ne taip bliauna.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mėgstate mėsą ir kiaušinius? Privalote sužinoti jų „kainą“