Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Laurynas19 2019-04-25 13:24
Aš už marihuanos legalizavimą, tačiau čia nepaminėtas vienas svarbiausių "žolės" legalizavimo aspektų..
Pati natūraliai užaugusi "žolė" neturi didelio kiekio THC ir nėra tokia pavojinga ar žalinga vartojant dideliais kiekiais. Problema yra tame jog dabartinė žolė parduodama gatvėse dažniausiai yra išveista ar supurkšta įvairiom priemaišom, ir jose yra daug didesnė THC koncentracija. Taigi varotojant tokią žolę yra tikrai reali grėsmė sveikatai bei priklausomybei.
Žinoma legalizavus galima būtų dėti apribojimus ir kontroliuoti rūšis kurias būtų galima platinti PRAMOGAI. Bet vistiek tai nepanaikintų šešėlyje pardavinėjamų stipresnių žolės atmainų ir tuo tarpu legalizavimas labai apsunkintų nusikaltėlių medžioklę..
Dannas3 2019-04-25 13:34
Klysti, tikrai egzistuoja visokiausio stiprumo ir be purskalu pagalbos.
Lukasfragas 2019-04-25 14:41
Mokslinkams 2019 pasidarė aišku tai, kas buvo akivaizdu visada.
kartai susimastau, čia žmonių ar daunų planeta.
Monochamus 2019-04-25 16:05
Aš manau priešingai, tokia apipurkšta žolė dažniausiai būna iškišama vietoje normalios, o pasiskųsti pirkėjas niekam negali, nes juk nelegalu.
Legalizavus kanapes pirkėjai žinos ką perką ir bus galima kontroliuoti kokybę. Visokie šūdą pardavinėjantys gatvės "dealeriai" kaip tik turėtų nunykti.
sub 2019-04-25 16:31
Manau klysti. Dabar pirkdamas nežinai ką gausi, ar pukštą ar mirkytą, ar kokią "šaluškę", pretenzijos niekam neįdomios bus dėl nekokybiško produkto. O legalizavus atsiveria nauji keliai, žmonės tampa atsakingi už savo produktus, jeigu veikai legaliai, atsiranda naujos rūšys, ne tik paprastas "vydas", bet ir hašišas, aliejus el. cigaretėms, bongams, bei maistas su žole. Be to pardavėjas tirkai pateiks daugiau informacijos kas pačiam labiau tinka pagal norus, Sativa, ar Indica, ar Hibridinė rūšis. Legalizavus vien pliusai.
Laurynas19 2019-04-25 17:18
Aš su visais jumis sutinku, dėl šių pliusų,
kadangi galėsi legaliai augintis pats ir sąmoningai užsiauginti kokios nori žolės. Bet esmė yra žmonių sąmoningume..
Galiu klysti, nes nedariau jokių tyrimų, bet manau jog 90% žolės kurią šiuo metu galima įsigyti legaliai stipriai viršija THC koncentracijos lygį lyginant su natūralia neišveista bei nekryžminta žole. Ir tokia žolė tikrai gali pridaryti žalos jei ją rukysi neatsakingai, o kaip žinom 90% populiacijos nėra sąmoningi ar atsakingi.
Taigi manau tikrai reikėtų kontroliuoti žolės kokybę bei rūšį.. ir vistiek manau jog tokios kontroliuojamos rūšies tikrai nepakaks "patyrusiems" vartotojams, taigi šešėlis neišnyks ir kaip minėjau anksčiau bus tik sunkiau juos kontroliuoti.
Plastique 2019-04-25 19:31
Kliedesys kažkoks. Nenoriu įžeist, bet geriau nieko nekomentuok jeigu neturi bent menkiausio suvokimo apie ką rašai, dėl tokios klaidingos mąstysenos ir susidaro įspūdis, kad visa žolė yra blogis.
Kokia legalia žolę įsigyt? Parduotuvėj gali kanapių arbatos nusipirkt kuri tikrai neveiks taip, kaip nusipirktum iš dylerio narkotinės kanapės ir užsipiltum iš jos arbatos. Taip, jų thc lygis skirsis kaip diena ir naktis, iš arbatos efekto irgi suprasi.
Legalizuot nematau prasmės, prasidės chaosas. Pradžiai užtektu dekriminalizuot kelis gramus žmogui ir stebėt kaip valstybė sugebės tvarkytis, vietoj to, kad baudžiakus dalint už suktinę.
conjurer 2019-04-26 00:53
Jei tai būtų legalizuojama arba dekriminalizuojama, THC dalis esanti augale neturėtų būti ribojama. Tas kas jau turi toleranciją, galės nusipirkti bet ko, ir tiesiog suvartoti daugiau, kad gautum tą patį THC kiekį.
Čia kaip su alkoholiu, tiek su degtine tiek su alum gali nusigerti.
Olandijoje "coffe shop'e" visame meniu tu gali pamatyti skalė prie kiekvienos parduodamos rūšies, dažniausiai 5 balų, pagal tai gali išsirinkti ko nori. Kiti rašo ir veikliųjų medžiagų procentą. Natūralios ten nerasi, visos dabartinės rekreacinės yra išvestos. Natūrali gali turėti 1-3%, parduodama turi >10%, kai kurios veislės siekia apie 30%. Taigi kaip gira ir degtinė.
tanas 2019-04-26 09:10
Pusė "ekspertų" priežasčių iš piršto laužtos arba pritemptos. Jei kalbėt apie straipsnį. Tas kanapes naudos aliejuje spaust į biodyzelį, kad bile kiek darbo vietų prikurs? Kas trukdo medicinos reikmėms naudoti kontroliuojamą preparatą ir kiek yra straipsnyje minimų vaikų epileptikų kad dėl jų visą įstatymų bazę keist? Liberalai nebežino kuo užsiimt
Tautvydas1 2019-04-26 14:32
Nzn, gal nuo dumu, bet kazkiek pozityvo matosi, kad pagaliau bent kalbama Lietuvoj apie kanapes. Nors kitos salys jau rimtai vysto tiek kanapiu versla, tiek medicina, tiek pramogas.
Man, asmeniskai butu idomu padalint kaimo pijokams marichuanos Kaip manot, kiek po geros suktines chronius dar samanes pakeltu?
Laurynas19 2019-04-26 14:50
Čia rašybos klaida įsivėlė Turėjo būti: "įsigyti NElegaliai" .
Turėjai suprasti, kad greičiausiai čia rašybos klaida, nes nemanau jog kažkas mano jog 90% legalios žolės stipriai viršija THC koncentraciją ....
conjurer 2019-04-26 15:04
Jei kalbėt apie straipsnį, ten neminimas biodyzelis.
Medicinos reikmėms pagrinde naudojamas CBD, kurio turinčius vaistus, nuo gegužės 1 (kito trečiadienio), bus galima įsigyti su receptu.
Beje žalieji labiau neturi kuo užsiimti, nes kol visa vakarų europa ir JAV juda link dekriminalizavimo, mes sekame rusijos pavyzdžiu, ir griežtiname bausmes.
conjurer 2019-04-26 15:07
Tu gal nori specialiųjų technologijų vyno gamintojus bankrutuoti?
Hmz 2019-04-26 16:41
Ok, sutariam - jei sirgsi kokia reta liga, keliauk pas Abraomą - dėl tavęs niekas įstatymų nekeis.
Bet bala nematė, specialiai pagooglinau - 2017 metais buvo registruota 3192 epileptikų nuo 0 iki 17 metų amžiaus. Čia jau pakankamai, kad keisti įstatymus, ar kiek ten turi būti, kad viršyti ribą?
Plastique 2019-04-27 15:16
Dekriminalizavimas dažniausiai palaiko ir kelių augalų idėjas (bet ne visada), kad užkietėję vartotojai turėtų sau, kitas dalykas yra juodoji rinka kuri buvo ir bus, niekas šituo atveju nepasikeis net legalizavus, tik ji pagal idėja gerokai sumažėtų, bet net ir pradėjus prekiauti vaistinėse, shopuose ar pan. pas dylerius tarkim būtų pigiau ir ta pati gatvės publika atitinkamai ir pirktu pagal kaina/kokybę, nekalbu apie daugumą norinčiu pabandyt arba apie narkoturizma kuris atsirastu po pilno legalizavimo. Suprask, kad dekriminalizavimas yra tarpine stotelė tarp valstybės ir jos noro legalizuoti arba ne. Savotiškas pasiruošimas kitam žingsniui. Dėl to keleto gramų kas norėjo, tas turi ir turės kur jų rast.
Dėl portugalijos, pagal įstatymus žolė dekriminalizuota, ten gali turėt iki 20g su savim, tave apieško ir laimingo kelio. Niekas ten nieko neuždaro, jeigu adekvačiai elgiesi ir nemarozini. Teko praleist nemažai laiko ten, ir net nekartą rukyt prie praeinančiu pareigūnų (kas yra beveik legalu), kurie matosi, kad visiškai neturi laiko užsiimt tokiom nesamonėm. Ten visgi kita kultūra negu pas mus ir žmonės daug laisviau ir laimingiau gyvena. Apie pagavima su rimtesniais tiesios yra, bet čia jau kita sfera, tai žiaurūs reikalai, su jais reikia griežtai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekspertai pateikia 7 priežastis, kodėl kanapių legalizavimas yra geras dalykas ir kodėl tai duotų naudos