Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-12-17 18:26
Grynai is savo patirties - besimokydamas turejau nemaza rata kursioku/grupioku, su kuriais daugiau maziau kartu tusindavomes. Ir taip jau gavosi, kad viena dalis labiau isgerdavo, kita - parukydavo. Ilgainiui gavosi taip, kad pagal ta pomegi atsiskyrem i dvi atskiras grupeles, as likau su tais kur isgerdavo. Dauguma ju sutinku ir dabar, kai mum jau apie 40. Ir kas labai aiskiai matosi, tai kad visi tie, kurie isgerdavo, turi daugiau maziau sutvarkyta gyvenima, ta prasme, kuria as suprantu gyvenimo susitvarkyma - bustas, seima, daugiau maziau aiski karjera, darbas, kuris leidzia tenkint ne vien tik butiniausius poreikius, zinomumas ir pripazinimas savo veiklos srityje. Nei vienas is tu, su kuriais ir dabar artimai bendrauju, nepanasu, kad turetu problemu su alkoholio vartojimu. Taciau tie, kurie parukydavo, bemaz visi taip ir liko toje vietoje kurioje buvom prie beveik dvidesimt metu - nuomojamas butas, gyvena keturiese draugeliai, dienos tikslas - parukyt, atsitiktines chalturkes, ir bemaz vienodas inkstimas - "is manes per daug reikalauja". Per mano asmenine patirti zoles rukymas neatrodo toks jau nekaltas.
HardAxe 2020-12-17 22:26
įdomu čia rūkymo pasekmė, ar jie rūkė todėl, kad jų toks asmenybės tipas?
Aš spėčiau čia tavo aprašytas tas kitas atvejis, kai pagal pomėgius gali nuspėti kuriuo keliu pasuks žmogus ateityje.
Savo draugų rate negalėčiau išskirti sutdijų metais alkoholio ar žolės vartotojusių/nevartojusių pagal tai, kaip jiem dabar sekasi.
kukulis4 2020-12-17 23:03
Nezinau, ir turbut jau niekad nesuzinosiu. Tiesiog viena kompanija buvom tape del to, kad buvo daug bendru interesu, bet veliau tie interesai gerokai issiskyre. Mano aplinkoje irgi yra ir tokiu, kurie parukydavo retai. Ir nepasakytum, kad kazkas su jais dabar negerai. Yra ir tokiu, kurie turi dideliu problemu su alkoholiu. Jokiu budu nesakau, kad verciau gert, negu rukyt.
Manobataibuvo2 2020-12-17 23:07
Bet kokie narkotikai veikia psichiką, vieni stipriau, kiti silpniau. Visi sukelia priklausomybes.
Tik panašu, kad tolerancijos visuomenės nusivažiavimui kartelė nusmuko dar labiau, nes kai kuriose JAV valstijose jau prasideda kalba ir apie stiprių narkotikų legalizavimą.
conjurer 2020-12-17 23:35
Alkoholis yra labiau socializuojantis nei thc, ko poveikis beveik atvirkštinis. Kaip pats minėjai tie kas gerdavo turi žmonas o tie kas rūkydavo ne. Manau tai padaro didžiausią skirtumą. Kai turi žmoną ir vaikų, tenka mažiau tūsintis, ir daugiau dėmesio skirti namų gerbūviui. Kai neturi žmonos, vis dar tūsiniesi.
Yra žmonių kurie nuolat geria, ir jie gyvena dar prasčiau nei tie kurie nuolat rūko. Yra žmonių kurie rūko, bet tai netrukdo jiems pasiekti karjieros. Tavo karjiera (kaip suprantu iš ankstesnių pasisakymų), yra labiau orientuota į tikslinius mokslus, kur blaivumas labiau padeda. Menininkams dažnai dažnai THC per daug netrūkdo, gal net padeda.
Bet kuriuo atveju aš teisus ar ne, tai kad jie neturi gero ir pastovaus darbo, priklauso ne nuo intelekto, o nuo darbingumo. Toks tingumas veda prie trumpalaikių poreikių tenkinimo. Taigi manau yra atvirkščiai, tavo asmenybė labiau lemia, ar tu būsi darbingas ir blaivus, ar skūsies kad per daug iš tavęs reikalauja, ir pūsi kas dieną.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-12-18 00:40
CBD Lietuvoje yra legalus. Paieškoję internete rasite produktų vietinėje rinkoje, kurie paguos, sušildys ir pralinksmins, ir tuo pačiu neužtemdys proto ir nenudauš
kukulis4, tai ką tu išvardinai kaip pasiekimus, aš pavadinčiau šablonine banalybe. Nesuprask klaidingai - nenoriu čia nieko įžeisti. Tiesiog ne visų žmonių siekiai yra materialūs: kiti tiesiog gyvena negalvodami apie tą laimę, kuri juos užplūs, kai pasistatys didesnį namą nei kaimynas. Gyvenime džiaugsmą gali atrasti ir gyvendamas kukliame nuomojamame bute, nepadaręs stulbinančios karjeros... vienam tiesiog užteks užmesti meškerę, kitam apibėgti rajoną, trečiam palesinti balandžius.
conjurer 2020-12-18 02:25
Pritariu, kai kurie džiaugiasi kad nėra įpareigoti dešimtmečius kabančios paskolos, kuri verčia likti viename stabiliame darbe. Nuomuojantis būtą atsiranda ir daugiau karjieros galimybių, nes lengviau persikelti į kitą miestą, ar užsiimti įdomesne, bet mažiau apsimokančia veikla.
Nors kukulio pavyzdys man biškį priminė alkoholikus, kurie irgi gyvena viename bute, geria kas dieną, ir skundžiasi dėl atjungtos elektros, turėdami skolas už pusę metų. Tokiu atveju aš labiau esu už pučiančius kaimynus, nes mažesnė tikimybė kad užmigs su cigarete ir pasidegs lovą. Apsirūkymas taip nenujungia kaip prisigėrimas. Nors čia tik teorija, nes alkoholikų daugiau, tai ir tokio tipo gaisrų savaime daug daugiau.
DarkNRG 2020-12-18 03:00
Cia Lietuviu mentalitetas toks, kad laime - tai butinai boba, ir kuo didesne trioba.. Sesli tauta. Bet kaip ir pries tai minejo. Kiekvienam savo laime.
Lukasfragas 2020-12-18 07:46
Nailed my friend. Aš išskirčiau geriančius ir rūkančius į dvi pagrindines grupes:
1. Geriantys - Sensory types (touch, smell, see, hear, etc.)
2. Rukantys - Intuitive types (connect the dots -> see bigger pictures)
Sensory yra tie, kurie šoka pagal dudelę ir neužduoda sau klausimo, "kodėl aš šoku pagal dudelę?" nes jie nemato SAVO bigger picture, jų bigger picture yra kažkieno prieš 1000 metų soformuotas picture, kuris jie galvoja yra vienitelis ir universalus. Taip, universalus, jei esi uncouncious animal, todėl ir elgiesi kaip animal: Patelė -> Guolis -> Palikuoniai -> Mirtis. Rince and repeat. Milijonus metų.
O intuitives bus linkę gyventi vieni, nes jie užduoda naujus klausimus, kurie išeina iš to milijonus metų trukusio ciklo (jiems nesvarbus tas ciklas ir jie jo nesieks, nes kapstosi gerokai giliau). Bet tie, kurie masto, kaip animal - to mastymo nesupras, nes tai nėra sensory: Jei negaliu to užousti/pamatyti/paliesti - tai neegzistuoja.
BENDRAI KALBANT: patys pagalvokite, kuo tapo mūsų pasaulis: užkariavome tautas, išžudėme jų žmones ir uždraudėme jų "sielos/dievo" mediciną (kaip DMT ar kt), kuri žmogų padaro HYPER-samoningu, suartina su gamta, visata, priverčia pamatyti viską kitaip, gerbti viskas kas gyvą, gerbti planetą ir t.t. O vienintelį legalų palikome tą, kurį pavartojęs žmogus tampa mažiau samoningu - alkoholį.
Ką tai pasako apie mūsų "išsivysčiusias" visuomenes?
Man tai pasako tiek daug, kad aš nenoriu būti tos "išsivysčiusias visuomenes" dalimi.
Priešingai - man gėda būti jos dalimi. O tau ne?
kukulis4 2020-12-18 08:57
Galiu su tavim sutikti, kad kaip rusis, progresuodami padarem daug klaidu. Bet klausimas tau - ka tu, asmeniskai galetum padaryti, ar galbut jau padarei, kad tas klaidas taisyt? Nes jeigu tu tik guli ant sofos ir pusdamas duma filosofuoji, tai tu lygiai toks pats parazitas kaip ir as, tik kitos spalvos. Tavo pozicijos sustiprinimui, as galiu pirstu best i ta pati Musk'a - zmogus aiskiai turi teigiama, ar bent jau neutralu poziuri i zoles rukyma, bet jis keicia pasauli, ir mano poziuriu i geraja puse. Ir tas tikslas keisti pasauli yra pirmoje viteoje. Tuo tarpu tie mano mineti buve draugai, jie pamazu tampa visiskais parazitais, nes ju pagrindinis tikslas jau daug metu yra butent parukyt. Visa kita - antroje eileje.
Ir dar labai noriu pabrezti, kad is savo pozicijos as jokiu budu nesakau, kad zole - blogai, alkoholis - gerai. Ir jokiu budu nebandau teigti, kad alkoholis buvo/yra visako, ka as laikau 'sutvarkytu gyvenimu' variklis. Mano pozicija tokia, kad tiek vienas, tiek kitas yra zalingi iprociai, tiesiog mano aplinkoje labai aiskiai matosi, kad longrun'e alkoholis zalos padare maziau.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-12-18 09:17
Tikrai įdomūs jūsų visų pamąstymai, tai taip ir įvertinau
Nesiterpsiu ir nebandysiu kažko užginčyt - kaip ir minėjau, kiekvienam savo
kukulis4 2020-12-18 09:21
O tai ka, ta prasme geriau palapinej i kuloka varyt?
O jei rimtai, tai siais laikais nei, kaip tu sakai, 'boba' nei 'troba' netrukdo keliaut ir pamatyt pasaulio. 'Boba' galima pasiimt kartu, o troba isnuomot, ka as labai sekmingai ir dariau, kol ieskojau laimes maisydamas pasauli.
kukulis4 2020-12-18 09:44
Tamsta irgi, kazkaip labai sureiksmini ta busto turejima ir paskola uz ji. As turiu paskola. Imoka bankui sudaro 6% nuo mano garantuotu menesiniu pajamu. Jeigu iskaiciuot ir zmonos pajamas - 4%. Ir cia as tikrai nesu kazkoks isskirtinis atvejis. Tiesiog laiku ir uz teisinga kaina nupirktas NT. Toki isnuomojes gautum 2-2.5 karto daugiau negu moki bankui.
Šaras 2020-12-18 10:11
Manau esmė ne pačių medžiagų vartojimas, o jų prieinamumas ir visuomenės požiūris. Pas mus gert normalu, dauguma geria, prisigeria, niekas keistais žvilgsniais nežiūri ir neapkalba, net ir tuos kur vaikšto apsimyžę dažnai tik pijokėliais pavadina. O vat su parūkymu jau bėda, reik ieškot dylerių, slėptis nuo policijos ir žmonių, neduok diev pamatys kas išsišiepusį, gi grynas narkomanas. Vienu žodžiu turi būt tikras nusikaltėlis, o tas jau ir nuveda tolyn, kitokia aplinka, kitoks gyvenas ir kitas rezultatas.
Dannas3 2020-12-18 10:13
Idomi kukuli tavo patirtis, nes mano asmeniska patirtis labai skiriasi. Visa mano xebra, kurie pusdavom studiju laikais kiekviena diena, 4 metus is eiles, dabar gyvenam tavo pamineta sablonini gyvenima. Nei vieno nera, kuris gyventu nuomotam bute ir pustu kiekviena diena. Ir tai ne vienas ar du, bet apie 20 kurie buvom pamege zole ir pusdavom labai daznai. Pusti galedavom daznai, nes kita diena galedavom visiskai normaliai funkcionuot. Visiska priesingybe alkoholiui, kai kita diena drebi su skaudancia galva. Galeciau test ir test, bet trumpai tariant, mano akim, zole yra daug mazesnis blogis nei alkoholis
kukulis4 2020-12-18 12:13
Na, patirtis visiskai priesinga maniskei. Man net sunku isivaizduot. Bet butent tie mano buve draugai ir buvo tie, kurie ilgianiui prarado gebejima normaliai funkcionuot, ty tapo apatiski visam kam, isskyrus ta poreiki parukyt. Tik yra dalykas, kurio as negaliu zinot - jeigu jie tuo metu butu pasirinke alkoholi, ar nebutu tiesiog prasigere ir vistiek buve panasioj situacijoj, kaip kad yra dabar.
HardAxe 2020-12-18 12:19
Na natūralioje gamtoje nėra nei alkoholio jei žolės tokios stiprios. Nei cukraus. Tai ką mes iškultyvavom ir išgryninom nėra kažkas, ką galim laikyti naturaliu ir naudingu produktu. Pvz cukrus. Geras energijos šaltinis, puikus indikatorius kurie vaisiai tinkami gyvūnui (žmogui) ir t.t.
Bet visi tie smegenų procesai skatinantys rinktis saldžius vaisius nebuvo sukurti dorotis su iškristalizuotu grynu cukrum.
Taigi ėsdami cukraus prifarširuotą maistą gaunam tavo teigiamus signalus smegenyse, bet tai smegenų apgaudinėjimas ir bloga verslo praktika.
Manau tas pats su kitom priklausomybę keliančiom medžiagom. Natūraliai jos neauga, arba auga su mintimi atbaidyti potencialius valgytojus, o ne priartinti juos prie gamtos
Tai natūralumo tame nėra, bet modernioj visuomenėj ir dirbtiniai dalykai kartais pateisinami. Pvz elektros lemputė
sub 2020-12-18 12:27
Ar būtų kalbama apie marihuaną, ar alkoholį, ar apie kitus svaigalus, tai visai nesvarbu, nes visada yra vienas tas pats reziume: aukštesnis IQ skatina rinktis sveikesnį gyvenimo būdą.
O išvedžiojimai apie draugus, kuo svaiginasi, kuo jie vėliau patapo, paskolas ir keliones po pasaulį - tai tik išvedžiojimai. Nėra jokio sąryšio tarp to, kas kuo svaiginasi ir ar sukurs šeimas. Čia labiau vaikystės įtaka dėl šeimos sukūrimo. Manau didelė įtaka tėvų, kokie jie, kaip jie išauklėjo vaiką. Ar vaikas turėjo abu tėvus, ar matė smurtą šeimoje.
Ne visų vaikystė vaikiška galiu pasakyti. Ir ne visos šeimos tvirtos, žinau n šeimų, kur turi belenkokių problemų ir yra ant skyrybų slenkščio, nors buvo protingi jaunuoliai nevartojantys svaigalų.
sub 2020-12-18 12:36
Klysti. Kanapės yra natūralus augalas, grybai natūralus augalas, kokainmedis natūralus augalas, opiatai beveik visi irgi natūraliai atsirado, įskaitant aguonas. Kai kurių medžiagų nereikai net grynint, jos natūraliai atsirandą augaluose.
kukulis4 2020-12-18 12:43
As tai sakyciau, kad sarysis, visgi, yra. Yra dalykai kuriu sieki gyvenime, ir juos arba pasieki, arba ne. Mano tose pasakose - atvejis, kai siekiamu dalyku tiesiog nebeliko, tad nebeliko ir ko siekti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip marihuana veikia IQ: mokslinių tyrimų apžvalga