Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-01-21 12:50
Ispaniškasis gripas (H1N1 kiaulių gripo atmaina) siautėjo 1918-1920m reiškia mažiau nei 2 metus. Niekas tuo metu net nežinojo kas tie virusai ir kas sukelia ligą. Bet ta liga savaime dingo, gal galima tikėtis to pačio ir šiuo atveju, nes gripo virusai labai panašūs palei išvaizdą, užkrečiamumą ir simptomus.
menten 2021-01-21 12:55
Niekur nedingo https://en.wikipedia.org/wiki/Influenza ... btype_H1N1
Pilna protrūkių nuo 1918 iki 2019. Ir seniau nei prieš šimtą metų buvo tas virusas, tik nebuvo metodų jam nustatyti. O vėliau mutavo taip, kad gali sudaryti 198 skirtingus potipius.
Mažiausiai atsparūs mirė, o toliau liko kaip sezoninis gripas
kestutisz 2021-01-21 13:07
Realiai pandemija tęsis tiek, kiek žmonės turės kantrybės neišnešti su šakėm visokių "karantinuotojų*". O tada (pandemija + suirutė) bus gerokai blogiau nei vien pandemija.
*nes yra didelis skirtumas - ar karantinuotis savo pilaitėje ir važinėtis per pusę šalies su apsauga tortuko, ar karantinuotis keliems daugiabutyje ar šiaip bakūžėje.
bahuriux 2021-01-21 13:24
Sutinku, virusas nedingo kaip ir daug kitų virusų, tik pandemija ir "maras" baigėsi, taip pat bus ir su corona, baigsis pandemija. Dauguma turės imunitetą ir viskas bus OK kaip ir iki šiol. Jau dabar kur karantinas nebuvo ypatingai griežtas situacija juntamai gerėja, nes didelė dalis persirgo su simptomais ir be.
Bet kodėl dėl to reikėtu sugriauti pasaulį? Ar dėl kiekvieno ateityje būsimo peršalimo viruso taip panikuosime?
Robkinas 2021-01-22 07:35
Tai nera siaip sau niekuo neypatingas virusas, ar siaip stipraus persalimo liga. Mano abu tevai sirgo koronavirusu uzsikrete. Tai tikrai nepanasu i gripa, tai buvo nesiliaujantis karsciavimas istisa savaite. Todel nesumenkinkit sitos ligos, jei jusu artimuju aplinkoje niekas nesusirgo, nereiskia, kad sito sumauto viruso nera. O tie, kas suserga, ir suserga rimtesne forma, pasveike jauciasi dar ilgai nusilpe, bejegiai ir pan. Mano aplinkoje sirgo 5 asmenys sia liga, tik 2 is ju pavyko issisukti su 37.5 temperatura, visi kiti karsciavo ziauriai.
NekenciuReklamos 2021-01-22 12:35
na jau kas kas, bet tu tai tikrai zinai, kas yra eksponentine uzkretimu kreive. Jeigu mes covid19 laikysim kaip paprastu persalimu, be ekstra apsauginiu priemoniu (izoliavimas, kaukes, vakcinos ir t.t.) labai greitai atsidurtume tos kreives virsuje, o jau tada, pakliuti y ligonine kai sirgimas komplikuojasi butu tik svajonese.
Tad, hipotetinis klausimelis tau - tavo tevai suserga covid19, ir liga komplikuojasi, reikia "ventiliuoti" plaucius, bet sansu isgyti yra labai daug. Jeigu visi galvotume kaip tu - tavo tevai negautu vietos ligoninese, nes ten lovos butu seniai uzimtos jaunesniu ir del to visuomenej/ekonomikai naudingesniu zmoniu, ko pasekmeje tavo tevai mirtu nesulauke tinkamos pagalbos (beje, uzdusti yra labai nesmagi mirtis...). Nori sitaip surizikuoti?
bahuriux 2021-01-22 13:23
, kad jie padėtu ligoninėse ir kitur kur reikia, nes dabar yra daugiau bedarbių. Kitaip tariant optimizacija turi būti visur, nereikia nuo vieno kraštutinumo link kito pulti.
Corona, tai ne sloga sutinku, mano giminių ir pažystamų keletas sirgo visi namie lengvai arba vidutiniškai kaip gripą persirgo su ~38 temperatūra, vyrai sunkiau nei moterys ir vaikai. Išskyrus viena sena ligota giminaitė mirė, bet ir skiepas jai būtu buves tik kaip loterija neaišku su kokia tikimybe išgyventi, tieisog kažkas užnešė virusą, ji slaugoma buvo. Po gripo taip pat būna komplikacijų, nuovargis ir krūva kitų negalavimų, kartais net rimtų komplikacijų, vienas bendradarbis po gripo turi pastoviai aukštą kraujo spaudimą, tai visa laiką vartoja vaistus.
HardAxe 2021-01-22 13:43
Neveikia Švedijos priemonės ne šiaurietiškose šalyse. Mentalitetas kitoks. Vokietija bandė, UK bandė. Kiek dar nori pavyzdžių? Lietuva bandė rudenį, kokį apkrovimą pasiekė?
Lygiai taip pat neveiktų neriboto greičio autobanai Lietuvoj ar Švedijoj, dėl skirtingo žmonių mentaliteto.
kestutisz 2021-01-22 14:35
Nieko čia Lietuvoj nebandė - paliko savieigai ir tiek, o kai jau atėjo reikalas kaŠkA darIti - tai dar ir damušė su šūkiu - visi į akropolius! (po x dienos uždarysim). Nors ir tuos (bent tuos kurie nesusivokė įsimesti kramtoškės pakelio ant prekystalio) uždarė absoliučiai be reikalo - nes nu jo, iš slaugos namų žmonės ten nuolat lankosi ir prisineša ligų.
Jei kažkoks ir yra "ne tas" mistinis mentalitetas tai visų pirma yra laba prasto atsparumo loviui - na reikia sugebėjimo pusę metų varyti ant buvusių dėl "per griežtų apribojimų", o po to padaryti tą patį tik gerokai blogiau. Na ir aišku dar su vyšnaitėm ant toro - bukvaliai torto, to kurio važiuojama parsivežti (su apsauginiais!) per pusę Lietuvos.
Žodžiu asmeniškai manau - geriau nedaryti nieko, nei belenką.
Evil 2021-01-25 08:45
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
femto 2021-01-25 23:40
Toks planas būtų buvęs idealus suvaldyti pandemiją. Bet ar mūsų politikai mąsto apie visuomenės gerovę ar gerbūvį? Ne.
Visa tai pavyktų, jei būtų valdymo forma kaip Kinijoj - vieninga marksistinė – leninistinė vienos partijos socialistinė respublika. Nesakau, kad tai gėris, tačiau tokią, kokią turim valdžią, politiką dabar, ji niekur neveda. Krizės parodo, kad karalius nuogas.
AAA000 2021-01-25 23:55
kinieciai juk turi vakcina. savos gamybos. visa azija baigia uzverst. indai manau irgi jau turi veikiancius prototipus minimum. EU su amerika nera visas pasaulis. tiesiog patikimesni istoriskai. "legali" aprobacija tik gal maziau suderinta. ir visoks patentinis protekcionizmas trukdo jau prasideda nesamones su kainu kelimu - jau pagamintai vakcinai
epidemija juk pasauline.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kiek dar tai tęsis? Kuriame pandemijos eigos taške esame ir ką rodo istorija