Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-03-17 14:12
Dar klausimėlis, kaip vakcina dozuojama? Tarkim jei aš sveriu 120kg, o kitas gal sveria 70kg, moteris irgi gali sverti tik 50kg pvz. Man pilna dozė gautusi kaip pusė kažkam kitam, nesvarbu tai vakcina, ar alkoholio kiekis per vakarėlį. Kaip tas dalykas yra sprendžiamas su vakcinom.
----------
Dėl trombozių jau išsiaiškinom, kad Astra meluoja?
menten 2021-03-17 14:17
Ne visiems vaistams svarbi masė. Pasigooglink apie farmakokinetika ir kokie rodikliai priklauso nuo masės, kurie ne. Buitinis pavyzdys - aspirino poveikis, kurio dozė tokia pati, nepriklausomai nuo masės ar amžiaus (suaugusiam). Imuninė sistema nesiskiria, ar žmogus stambus, ar ne, reakcija bus tokia pati. Čia ne alkoholis, kuris pasiskirsto kūno riebaluose. Vakcina į riebalus išvis nepatenka.
Dėl melo - nesupratau, kur čia buvo apie tai rašoma?
_alvydas_ 2021-03-17 14:57
Kitom dozėm tyrimų nebuvo paskelbta, tik pilna ir pusinė.
Tai patariam jiem kaip pagerinti Zenikos įvaizdį jei patys nesugalvoja?
Tiesiog nusiųsk jiem užklausą, jei sutinki su mano argumentais, nes jie labai užsiėmę rutinom ir patys nesugalvos tikrai.
Aš gi kaip tik už greitesnį skiepijimą.
Ir Phizerį galima dalint pusiau, nes tokių duomenų yra iš jų pačių tyrimų,
ir vistiek dar efektyvumas viršys Zeniką ir Jonsoną.
O paskui žiūrėk rudeniop jau reiks kitos prieš kokią naują mutaciją.
Plius kita kvailystė: daktaras turi paklausti ar pacientas neturi alergijos.
Bet jei biški turi tai vistiek dozės sumažinti negalima.
Čia toks žmogus su savo šeimos daktaru turėtų nutarti ar pilną dozę, ar pusę ar neskiepyti.
Nes pilna dozė ar nieko labai jau aštrus pasirinkimas žmogui su nedidelėm alergijom.
AAA000 2021-03-17 20:20
ten kazka pezaliojo, kad 4 "patvirtinti garantuotai" atvejai LT yra.
paskiepytu apie 250k siam momentui.
nu tai beveik 2/100k
vakcinas tyre su imtimis ten kazkur 40k savanoriu ir dar perpus skyre, kad butu palyginamoji grupe. nu tai perskaiciuok daba pats - 2vnt/100k cia gaunasi tik apie 0,4 vieneto tyrime, kai paklaida juk minimum vienas pilnas zmogus
aplamai menten - as taves nesuprantu. reikalauji tu is paprastu mirtinguju kazkokios specifines statistikos - kai mes cia realiai tekomentuojam mas medias. ir duomenu neturim tokiu - tiesiogiai.
su protu nesipyksti?
pagal mane jei ivyko faktas, neaprasytas galimose komplikacijose - pagal tave ji reikia itraukt i aprasus kaip galima rizika? ar reikia but kazkokiu oziu ir neigt tai? remiantis lempiniais teiginiai - kad cia kazkas nesvarbu. "nauda virsija zala" ir pan.. kas cia per sudas aplamai vyksta - tokie pezalai is atstovu?
susimove cia konkreciai ta zeneka pagal mane. o kartu nusitempe ir tas visas mediku tarybas is paskos kas pagal mane parode - kad ten susije kiaurai ir isilgai kazkokiais rysiais. va sito momento as nesuvokiu. kur atsakingumas?
siaip spaudimas visgi pakankamas ir sustabde net LT o daba isvis kaip debilai atrodo... kompetencijos - nulis... eikit kryzium daba gult
--------
siaip vaistuose esu berods mates ir galimas zalas 1/milijonui suminetas... nezinau as tos sistemos, kaip ten priklauso zymet - bet cia aiskiai kazkas nesvaru...
ir siaip pofig man tos trombozes ir embolijos as komentuoju situacija su zeneca vakcina. aplamai dabar trumpina net galiojima - tikimybes rase iki 1-2 metu keli men atgal - daba jau apie 6-8 men tik tesneka net sezono netemps skiepo "garantija"... nu tai jau darosi isvis beprasmiska valcinacijos kampanija visa... nu nespes tiesiog reikiamais kiekiais badyt... o jau vos ne pasus isavineja ir kazkokias VMI legvatu sistemas kuria... plius aprobuotas gamintojas pasirodo sudinas irgi... kontrole kazkokia skyleta net ES lygmeniu...
o as kaip minimum noriu VEIKIANCIO SPRENDIMO problemai. tai kur jis pagal tave? medicina susimove eilini syki.... VISISKAI...
----
dar noreciau menten, kad pakomentuotum termina "vektorius". as jo savoka daugmaz zinau (kitose srityse) - bet cia kazkaip kreivai taiko medicinoje. smulkiau gali apie ta vakcinos vektoriu?
bahuriux 2021-03-17 20:49
Primenu ir noriu prigesinti entuziazmą.
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/z ... s-vakcinos
Beto man labai keista matyti čia tokias nuomuones, kad "vakcina yra reikalinga ir be jos mes visi numirsim" ir tokį debiliško karantino pateisinimą kokį čia matau. Nes realiam pasaulyje aš nesutinku niekur (nei parduotuvėse firmose kurios neuždarytos ir šiaip betkur) tokių žmonių su tokiom nuomuonėm. 9 iš 10 išvis bbd ant koronos, 1 iš 5 galbūt skiepytusi, jei tai būtu ne Astros vakcina, 1 iš 20 skiepytusi su betkokia vakcina. Tokias nuomuones kokių čia yra dauguma, aš matau tik čia, arba per žinias telike, (kol spėju paimti pultą ir perjungti kanalą arba įsijungti muziką).
Ar jūs suvokiat, kad pandeminė situacija jau baigiasi, taip kaip gripas nes tieisog nuo 30 iki 50% populiacijos jau persirgo ir tas virusas jau nebeturi šancų plisti, su karantinais ar be jų vienodai.
Beja iš visu priemonių prieš koroną vienintelės priemonės kurios padėjo, tai
1. mokyklų uždarymas,
2. kaukių dėvejimas masinio susibūrimo vietose, kaip parduotuvės viešasis transportas ir panašiai
3. sporto klubų uždarymas uždarose patalpose,
o, visos kitos priemonės BS.
Evil Goku 2021-03-17 21:19
Gal pakomentuotum naujų atvejų grafikus šituose valstybėse?
https://www.worldometers.info/coronavir ... -republic/
https://www.worldometers.info/coronavir ... ry/poland/
https://www.worldometers.info/coronavir ... ry/sweden/
https://www.worldometers.info/coronavir ... ry/israel/
immortallt 2021-03-17 23:03
_alvydas_ matau tiek pasikėlęs, kad sako velnio medicinos mokslus, velniop saugumo tvarkas, velniop klinikinių tyrimų poreikius, darom viską iš akies, nu kaip atrodo nieko neįsigilinusiam žmogui, bet net neupranti, kas yra alergenas, nepavyksta matau vis tiek įsisavinti, kad trombas atsirasti gali dėl daug priežasčių.
bahuriux, niekas nesako, kad visi mirsime, bet 30,000-45,000 žmonių mirčių nuo COVID tau daug ar mažai? Čia vienas verkia dėl vieno žmogaus mirusio nuo skiepo (neaišku ar skiepas iš vis turėjo įtakos), bet 3000 mirę nuo COVID ar tie patys kažkur 8 mirę nuo COVID tą pačią dieną - neįdomu. Beje, paskiepijome jau beveik tiek, kiek prasirgo COVID. Ir ne 30-50% populiacijos akivaizdžiai neprasirgo. Jei būtų prasirgę, nebūtų tokių grafikų, kaip Evil Goku pasidalino.
Labai stebina, kad priemonių efektyvumą sugebėjai įvertinti. Sakyčiau kai kurių priemonių griežtumas nebuvo pakankamas, o padėjo visos priemonės, kurios bent kiek ribojo kontaktus. Klausimas kiek kiekvienos priemonės veiksmingumas buvo, bet be išsamaus tyrimo atsakyti sunku. O tu matai, duomenų nėra, bet drąsus teigti, kad neveiksmingos
AAA000 2021-03-18 04:00
o - vel islindo buhalterine paranoja kai kam
tau baxuriuks pateike ivertinima - kurio tu net nesupratai... nors pateike butent skaiciais ir procentais - kaip tu megsti...
as tai kita dalyka pateiksiu - yra supynes - balansine sistema. kai visi besisupantys neturetu suslapt koju. kur 50%+1 reiskia tik daugumos nuomone. medicinoje tikslas yra but ne zemiau uz nustatyta riba - nesuslapt koju taip sakant VISIEMS sulipusiems ant virusines gresmes supyniu. ir cia abi supyniu daugumos gali but saugios, jei sistema pusiausvyroje.
su antibiotikais jau taip nutiko. isderinta pusiausvyra verslo. su virusologija ir gripo vakcinacija i ta pati suda lenda, kaip ir su antibiotikais! nes imunitetas yra labai sudetinga balansine sistema. cia FAKTAS. akivaizdus.
vakcina moka tik pakrutint imuniteto supynes. iki balansines stadijos. o sitie "tromboliju" atvejai, jau kazkurios supyniu puses krastiniai - kurie suslapo kojas ir MIRSTA o zenecos gamintojai aiskina, kad cia viskas idealu... aprobacines komisijos ir atstovai aiskina - kad mazai mirusiu (nes per mazai statistiskai) - cia dar vis neabejotina nauda visuomenei - isvis pievas varineja...
pateike matai jau "kvalifikuota-ekspertini" atsakyma del kresuliu susikiskit tokius "paaiskinimus" kaip cia "visuomene atseit saugi" - siknon...
_alvydas_ 2021-03-18 08:23
Jei žiūrėtum į problemą ne biurokrato akim, kuriam reikia išdalinti tas vakcinas,
o žmogaus akim kuriam tą vakciną reikia gauti gal matytum kitaip.
Tarkim pačiam siūlo skiepitis Zenika.
Tarkim jau senai norėjai skiepytis, todėl nuo pradžių sekei informaciją iš visų gamintojų.
Tarkim kitos negali gauti, bet žinai, pagal jų pačių tyrimų rezultatus,
kad galima dozavimu padidinti efektyvumą ir sumažinti pašalines reakcijas.
Tarkim dar turi patirties su kitais vaistais , kad sumažinus dozę perpus pašaliniai
poveikiai ne sumažėjo , o dingo išvis.
Tai imtum "oficialią" dozę, ar tą sumažintą, kuri visais kampais geriau veikia.
Jei jau pats gavai Phizerį tai nuomonė gal net neįdomi.
bahuriux 2021-03-18 10:21
atvejų yra ~20-50%, o besimptomių ir + su labai švelniais simptpmais ~80%. Realus nešiotojų sergančių ir jau persirgusių skaičius betkurioj šaly kurioje testuojama yra nuo 1,2 iki 5 kartų. Dar reikia turėti galvoj kad nevisi sergantys ištestuoti, reiškia užsikrėtusių ir persirgusių skaičiai realybėj dar didesni.
bahuriux 2021-03-18 10:37
Duomenų pakankamai, palyginimui Švedija vs Lietuva identiški susirgimų ir mirčių kiekiai per milijoną gyventojų, o priemonės suvaldymui buvo labai skirtingos. Daugiau nėra ką komentuoti tuo klausimu, man jau nusibodu jūsų nemokėjimas iš skaičių ir situacijų padaryti ižvalgas.
Reikėjo uždaryti visus oro uostus, nepriimti laivų ir uždaryti visas sienas tik tai būtu išgelbėje nuo "piktos slogos", bet tai būtu mirties nuosprendis ekonomikai ir žmonėms.
Dannas3 2021-03-18 10:46
Bazuriux nebepjauk gal lygindamas su Svedija. Lietuvoj pries sezona buvo Svedijos lygio apribojimai. Kur tai nuvede, visi puikiai atsimenam, kai pirmavom pasaulyje vienu metu. Svedai pakankamai samoningi, jog su jais sis ekspermentas pavyktu, ka nebutu galima pasakyt apie dauguma kitu saliu, aisku iskaitant Lietuva.
Geriausiai svedu mentaliteta vaziduojantis dalykas.
https://studyinsweden.se/blogs/2016/01/ ... s-seating/
immortallt 2021-03-18 10:54
bahuriux, "wishful thinking" užsiimi. Lengvai persirgęs pakartotinai vėl gali sirgti ir nešioti toliau. Taip kad nepadeda mažinti plitimo. Ir iš kiek dauginti, priklauso nuo meto, kiek yra sergančių ir kiek testuojama. Taip pat teigiami testai, nereiškia, kad tiek sergančių, čia irgi nepasimauk.
Peršalimas... Per dieną miršta daugiau nei nuo gripo per metus. Nuo COVID mirė tiek, kiek nuo peršalimo per 30 metų nemirė, ir per ateinančius 300 metų nemirs. Kalbant apie tuos kurie sirgo covid ir mirė per 28 dienas, tai taip, ne visur turėjo tiesioginės įtakos COVID, bet jau yra pakankamai įrodymų, kad visos su kraujagyslėmis ir plaučiais susijusios mirties priežastys bus COVID nulemtos, nes šio viruso žala šioms sistemoms yra itin didelė. Todėl ir pats įvardiju du skaičius, tarp 3000 ir 6000. Ir jei nori pamatyti, kiek populiacijos prasirgo, mirusių skaičių dalink iš 1,2%. Čia yra geriausiu atveju, remiantis tų regionų, kur buvo testuoti visi gyventojai išvestinis skaičius.
O kitas klausimas, jei ligos mirtingumas būtų 70%, tai ar visuomenė susitvarkytų, ar mirtų didžioji dalis, kaip ir viduramžiais, nes "peršalimas" čia tik. Klausimą keliu, nes COVID mirtingumas auga, ir Britiškos atmainos mirtingumas jau 2%, nebe 1,2%, čia Europoje, kur medicina yra prieinama lengva ranka, ne Azijoje ar JAV, kur didžiajai daliai visuomenės medicininė pagalba neprieinama.
HardAxe 2021-03-18 11:44
Nežinau ar tie šviedai tokie protingi. Man neatrodo. Yra tikrai pakankamai neprotingų epidemijos platinimui.
Gal gyventojų tankis padeda, gal bendri higienos įpročiai, gal dar kažkas. Bet kurią dieną gali nutikti Lietuvos likimas.
Skaičiau naujienas apie "žalio paso" įdėją turintiems imunitetą ar skiepą.
Tuo pačiu skiepų gamintojai teigia, kad "skiepas neapsaugo nuo susirgimo, apsaugo tik nuo sunkios ligos formos".
Kaip galima duoti leidimą keliauti pasiskiepijusiam/nepersirgusiam asmeniui, jeigu jis labai efektyviai užkrėtinės kitus?
immortallt 2021-03-18 12:03
HardAxe, švedai ar šiaip skandinavai (be danų) ne tai kad protingi, o jie taip pratę. Jiems nepriimtina būti susiglaudus, į nugarą atsiremia parduotuvėje eilėje kai stovi ir pan., tokia kutūra ir įprotis. Būtent šita kultūra ir dėkinga lėtesniam pliitmui.
Taip pat pas juos įprasta dezinfekuoti rankas, sergant nešioti kaukę ir pan.. Tiesiog kultūra aukštesniame lygyje. Su tuo, kad visi labai protingi - mažai susiję. Tiesa, jie dažnai jaučiasi labiau vieniši, nei pvz. italai, kurie bučiuojasi su nepažįstamais (draugo draugas), bet virusinių ligų plitimui tai italams visai ne kažką.
bahuriux 2021-03-18 12:15
Įsikalkit visi tai į savo galvas.
to immortall jei būtu mirtingumas 70% tai virusas nespėtu išplisti tieisog išžudytu savo nešiotojus ir pandemija pasibaigtu. Efektyviausia startegija virusams išgyventi ir plisti yra nežudyti išvis savo šeimininkų, bet jų dauginimosi prigimtis destrukcinė, todėl imunitetas kovoja su jais, dažnu atveju pats imunitetas nužudo žmogų taip buvo su ispanka ir dabar yra didelis procentas tokių atvejų.
HardAxe 2021-03-18 12:15
Dėl kaukių nesutinku. Bent savo kaimūkštyje labai ilgai nemačiau nei vieno su kauke net covid prasidėjus. Buvo taip - užsidedi kauke - socialinė distancija garantuoja. Visi lenkia lanku.
Nuėjau su kaukę į mokyklą/darželį šį lapkrįtį - visi žiūri kaip į ufonautą ir sako "čia neprivaloma turėti kaukę. Gali nusiimti".
Bet jiem atrodo keista, kad mes visada spaudžiam rankas, jie tai daro tik susipažindami. Na gerokai mažiau bendrauja su vyresniais giminėm, laikosi šiaurietiško atstumo, nuo paukščių gripo laikų turi dezinfektorių visuose toletuose ir pradėję sirgti eina namo, nedirba kaip herojai.
Keista, kad tiek + truputį didesnio atstumo viešoj vietoj realiai užtenka.
Pastaruoju metu čia yra 2mln naujų imigrantų, kurie tikrai nesilaiko tokios distancijos. Bet kažkaip visi faktoriai krūvoj veikia.
p.s. kelis kartus kolegų šeimoj atsirado sergančių, bet visa šeima nesusirgo nors bendrauja piltu tempu kasdien. Bet yra buvę studentų vakarėlių, kai 20/25 pasigauna koroną. Arba nevisi vienodai platina, arba gerai būt švedišku studentu...
Priklauso nuo plitimo vektoriaus, inkubacinio laikotarpio ir t.t. ir pan. Pvz AIDS mirtinimas turbūt panašus.
Bet mirtingumui sveikoj populiacijoj pasiekus 20+% visi savanoriškai sulys nors ir į bunkerius izoliuotis ir į maximą važiuos su scuba balionais.
Dannas3 2021-03-18 14:04
Bandau dabar suprasti, jeigu po skiepo susergi lengva forma, tai kokia forma susirgtu nuo taves apsikretusieji?
immortallt 2021-03-18 14:08
bahuriux, dėl mirtingumo, virusai nėra protaujantys, tai yra atsitiktinės mutacijos. Taip, virusai kurių mirtingumas nėra itin didelis, išplinta lengviau, bet kadangi COVID mirtingumas santykinai dar mažas, tai jam augti tikimybė didelė, ką ir matome, jau bent trys atmainos, kurių tiek plitimo greitis, tiek mirtingumas augas.
Ir 70% mirtingumas plitimui dar nemaišo, jei inkubacinis laikotarpis ilgas, o mirtis ištinka negreitai.
Dėl skiepų, taip 100% neapsaugo, bet ne tame esmė. Užtenka, kad apsaugotų 60-70% populiacijos, kad skiepas nebegalėtų plisti, t.y. tu mažini viruso plitimo greitį ir naudojant elementarų atvejų atsekimą bei karantuojantis sergantiems nesunkiai situaciją suvaldyti. O likę 30-40% prasirgs lengva forma, bet sirgdami tik galės apkrėsti kitus iš tų 30-40%, o 60-70% išliks atsparūs. Taip jau sutramdyta ne vienas virusas, anksčiau nusinešęs šimtus tūkstančių gyvybių.
Žmonės yra keisti, ir ką kalba, greitai išverčia kaip nori. Yra tėvų draugai, draugė dirba ligoninėje, turi medcininį išsilavinimą, kad slauge ir technologe gali dirbti, tai irgi mykia, kad čia tik peršalimas, iki kol susirgo jos mama, tada jau ašaros ir pasaulio pabaiga. Kadangi prieina prie visų vaistų ir pan., tai vargais negalais, su 3 savaičių intensyvia priežiūra mamą atkočiojo (antibiotikai prevenciškai, skystinantieji kraują, vitaminų kokteiliai leidžiami, priešuždegiminiai, antivirusiniai ir dar velniai žino kas). Praėjo dvi savaitės, toliau aiškina, kaip čia nieko baisiau nei peršalimas nėra. Ai tiesa, pradėjo iš vis neigti modernią mediciną. Aiškina, kad žmonių po infarkto ar insulto pagalbos teikti nereikia ir pan., ne esmė, kad su šiuolaikine medicina atkočioja žmones iki tiek, kad gyvena daugmaž taip pat kaip iki insulto/infarkto, ir nugyvena ne vieną dešimtmetį.
Tokie žmonės vieną kalba, kita daro, kaip "Motina Teresė", kuri aiškino kenčiantiems skausmą, kad kentėti reikia ir Dievas čia taip baudžia, bet kai pačiai skaudėjo, nuo skausmo vaistus vartojo pilnu tempu. Tokie žmonės tik kitiems daug aiškina, kol pačių nepaliečia. Taip ir jei bus virusas, kuris plinta greitai, žudo su 20% tikimybe, bet rimtos komplikacijos prasideda tik po mėnesio nuo infekcijos, tai bus spėję užsikrėsti pusė populiacijos. Net per pirmąją COVID bangą, visi tipo išsigando, bet realiai krūvos klaidų vengiant viruso, tie patys vaikai žaidžiantys bendroje žaidimų aišktelėje, kur mainosi su viso miesto vaikais virusais. Įsivaizduoja, kad vaikai praserga lengva forma, bet nesupranta, kad vaikai gali užkrėsti tėvus ir senelius.
_alvydas_ 2021-03-18 16:20
Pora pamastymų kaip išvis buvo prieita prie šiandieninės situacijos.
Manyti, kad Oksforde dirba neišmanėliai būtų turbūt naivu.
Turi būti kažkoks realesnis paaiškinimas.
Žinom faktą, kad patys sakėsi , kad naudoja beždžionės virusą dėl tos priežasties ,
kad žmogus neturėtų jam susiformavusio imuniteto.
Iš to galima padaryti išvadą, kad pradžioj pasirenkant tokį vektorių buvo galvojama
apie vienos dozės vakciną.
Bet negavus pakankamai gero rezultatyvumo pereita prie dviejų dozių.
Čia jie pakliuvo į dvigubus spąstus, iš vienos pusės labai spaudė laikas,
iš kitos pirma dozė ir sukelia tą imunitetą prieš vektorių kurio jie taip norėjo išvengti
naudodami šimpanzės virusą.
Jei ne atsitiktinai duota pusinė dozė ir Sputniko rezultatai tai net gal nebūtų išaiškėję.
Bet duomenų kiekis buvo vistik mažokas, kad tokį dozavimą registruotų.
O laikas kaip žinom labai spaudė. Todėl pateikė tai kas galėtų praeiti registraciją,
nors ir turint geresnį variantą.
Problemą jie suprato, bet ją apeit yra ne vienas kelias.
Patikimesnis jiem pasirodė tiesiog kopijuoti rusus bandant padaryti dvi skirtingas dozes
bet savaip.
Pradėjo miksų tyrimus su Phizer ir Sputniku (galėjo su Jonson vietoj Sputniko).
https://www.nature.com/articles/d41586-021-00315-5
Vasaros pradžioj paskelbs rezultatus ir bus problema išspręsta.
Tam laikui tikėtina atsiras daugiau su kuo tą Zeniką miksuoti.
Bet iki to logiškiau atrodo pirma pusinė dozė kur jie patys gavo 90% efektyvumą.
Na bent jau norintiem neužkirti kelią gauti tokią dozę.
Be to ir kitiem daugiau liktų vakcinos pradiniam etapui, kai jos labai trūksta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„AstraZeneca“ vakcinos tyrimas pateikė atsakymą dėl kraujo krešulių rizikos