Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Goblinas 2009-11-20 22:36
praeivi, tarybų sąjungoje seksas irgi buvo liga, turbūt rastum apie tai kokį mokslinį straipsnį apie tai, jog užsiimti lytiniais santykiais ne giminės pratęsimo tikslais yra kenksiminga sveikatai. nu prajuokinai su tokiais įrodymais, negaliu...
Plikas 2009-11-20 22:45
Atpraskit permetinėti įrodymų naštą. Tu tvirtini, kad homoseksualumas tai ligai, tu ir privalai pateikti šaltinį kuriuo remiesi. (tas pats liečia ir matisę - remiesi teorija kuri nėra įrodyta. Gal ta teorija ir teisinga, bet kol ji nėra įrodyta, ja grįsti kitų teorijų negalima.)
1992 metais Pasaulio Sveikatos Organizacija išbraukė homoseksualumą iš ligų sarašų. Ar yra čia tokių kurie mano turintys daugiau kompetencijos?
P.S. Kažkam labai patiko "mėtytis" straipsniais: nevadinkit sveikų žmoniu ligoniais - tai tas pats šmeižtas.
Praeivis 2009-11-20 23:03
Pirma karta girdziu toki teigini.
Kamasutros knygu aisku kioske nepardavinejo, bet niekas ir nedraude
Arns 2009-11-20 23:07
Homoseksualizmas ne liga, o kitoks požiūris į gyvenimą. Smerkti negalima, bet kaip sakoma "įleisk kiaulę į bažnyčia, ji ir ant altoriaus užlips". Homoseksualai taip ir elgiasi, visokių paradų, išskirtinių teisų reikalauja... Aš manau jog vien už jo pažiūras negalima neįleisti į kokį renginį, negalima vien dėl to atleisti/nepriimti į darbą ir t.t. Daugiau jie viską turi, kaip eiliniai žmonės, negi jie aukštesnė rasė su daugiau teisių nei mes, "normalūs"?
Praeivis 2009-11-20 23:09
As cia niekam nieko neprivalau, tai pirma. Antra, saltini as nurodziau. Ir trecia, ar pasidomejai, kiek 1992 metais Pasaulio Sveikatos Organizacijoj yra kitos pakraipos zmoniu?
Goblinas 2009-11-20 23:17
norėčiau sužinot kiek
punktyras 2009-11-20 23:50
Aha ir dar tuo pačiu smalsu būtų sužinoti, kiek PSO 1992 metais žydų buvo.
Zigzaueris 2009-11-21 00:03
Tikriausiai nustebsi,bet as tau pritariu
Praeivis 2009-11-21 00:13
Kartu su goblinu duokit oficialu uzklausima i PSO.
Turesit pacius svieziausius duomenis
Gemex 2009-11-21 01:01
Mintis tokia, kad psichologija yra veikiama visų vaizdų, kuriuos matome per tv, web, tuo labiau šeimoje, o ji yra mūsų esybės dalis, taigi ir orientacijos dalis. O jei tai grynai fizinis lygmuo.. tai kokio velnio čia diskusijos vyksta, pasiduodam instiktui ir varom pasitaškyti gatvėse pagal džiunglių įstatymus. Žmogus daugiau, nei kūnas, daug daugiau..
alkaponas 2009-11-21 02:15
o jei tai bus niekad neisiblaivantys ishsigimeliai ?
kaip y vaika ziures aukletoja? kaip bendraklasiai? kokie bus jo draugai ?
tai tikrai nenormalu...
Goblinas 2009-11-21 08:08
aš tau galiu garantuot, jog "niekada neišsiblaivančių išsigimėlių" Lietuvoj ir taip pilna ir tai neturi nieko bendro absoliučiai su šita tema. kažkoks keistas pas tave mąstymas.
meslinukas 2009-11-21 09:09
visiškai sutinku.
Justin999 2009-11-21 13:59
Homoseksualizmas, pedofilizmas ir kiti *izmai yra vienodo lygio reiskiniai. Nereikia skiesti nesamoniu ir vadinti viena normaliu, o kito ne (moraliniu aspektu), nes tai priklauso nuo visuomenes moralinio lygio, visi jie - netradicine seksualine orientacija, o tai, kad homoseksualizmas yra toleruojamas, ar net tampa tam tikras mados dalykas tam tikruose sluoksniuose, jo nedaro normaliu. Ir taskas. Nera cia net apie ka diskutuoti, nes tai reliatyvi savoka. Normalu yra tai, ka dauguma pripazysta normaliu, gal po 20m normalu bus koks pedofilizmas ar nekrofilizmas? Nenustebciau.
Taip pat kas per nesamone laikyti homofobija trukumu? Vat mielieji, homofobija, tai kaip tik labai normalus dalykas, nes zmogus tradiciskai bijo to, ko nezino ar iki galo nesupranta ar tam tikru dalyku, kurie nera daugumos funkcija. Tai normali psichologine reakcija.
Manau apie homoseksualizma labai daug snekama is subjektyvios puses, bet mazai is objektyvios. Galima kelti ir sekanti klausima, is vis ar imanoma si reiskini ivertinti objektyviai? Tarkime, yra homoseksualizmo genas ar kazkas panasaus, tad kas tada? Laikyti tai liga? Laikyti tai normaliu reiskiniu tiesiog igimtu, taip, kaip igimta tureti melynas akis o ne zalias? Ar jeigu bus irodyta kad tai nieko neturi bendro su igimtumumu, velgi, kas tada? Normalus socialinis reiskinys? Tagi manau, kad ir kas butu irodyta, tai vistiek finale remsis i bendra visuomenes moralini lygi, kuris apspres, kaip sis reiskinys bus traktuojamas.
Asmeniskai, man neidomu, yra genas ar jo nera, tai socialinis ar psichologinis reiskinys, man homoseksualizmas, tokio pat lygio reiskinys kaip pedofilizmas, nekrofilizmas ar dar koks nors. Ir tai mano pasirinkimas, mano nuomuone. Ar ji teisinga ar ne, niekas neirodys, nes daugumos nuomuone neapsprendzia nuomuones teisingumo. Yra istatymas, kuris apraso kaip reikia traktuoti viena ar kita reiskini. Jo turi laikytis visi. Kas jame neaprasyta, yra subjektyvus poziuris, ir nuomuoniu svaiciojimaisi tarp zmoniu, tokiu kaip mano, ar jusu.
Zigzaueris 2009-11-21 15:33
Realiai tai nematau jokio skirtumo tarp pedofilijos,zoofilijos ir homoseksualumo.VISA TAI PASITAIKO GAMTOJE.Tai kam stabdyt?Kuo trauka maziems vaikams kitokia nei trauka tai paciai lyciai arba kitai rusiai? Gera buvo lenko karikaturisto karikatura ,kurioj prie altoriaus pavaizduoti du vyrai,o uz jo stovintis senis su ozka sako:"kiti busime mes"
Eina sumanus 2009-11-21 15:45
Pyderai yra blogi laukiu dienos kai tokiu nebebus placiasykniu gaidziu
HardAxe 2009-11-21 18:29
Nereikia pasakoti, homoseksualumas ne tik įgimta, bet ir įgyjama savybė.
Kaliniai per prievartą pabendravę su ..... ir prie to pripratę, išėję iš kalėjimo ieško gėjiškų santykių nepaisant to, kad iki tol juos domindavo tik moterys.
Homoseksualumas neturi būti baudžiamas, persekiojamas ir t.t. bet neturėtų būti viešinamas ir propoguojamas. Tarkim kaip ir svingeriai
Aistis 2009-11-21 19:10
Homoseksualumas nera tas pat, kas pedofilija ar zoofilija. Paprasciausiai del to, kad homoseksualumas yra propaguojamas dvieju zmoniu tarpusavio sutikimu, o pedofilija ar zoofilija - ne.
Strong_Bad 2009-11-21 19:36
Gali nelaukt - nesulauksi. Tukstanciai o gal net milijonai metu visa tai buvo ir tai niekur nezada dingt. Is kur toks pasipiktinimas? Is kur tokia baime? Kada ir ka jie tau padare? Izvelgiu kazkokia psichologine trauma. Zinok, kad ir tavo geriausias draugas gali buti homoseksualas ir tu visiskai to nepastebesi. O tam isaiskejus tikriausiai isprotetum, nes pradetum galvot ar va tas rankos paspaudimas, ar jis nebuvo koks ju iskrypeliskas paspaudimas. Ar kos alaus pagerimas kartu nebuvo lydimas nesvankiu minciu prisilietimu ir tt. Is kur tiek panikos? Gal tu visai jo netrauki. Jis netgi gali pasislykstet tokia mintim apie tave. Nereik cia piest visko juodom spalvom. Visokiu buna, tik deja visad prisimenama is blogosios puses ir prilipdoma etikete, nes tokiem "derevnia" taip lengviau, nei suprast. Pydaru vadindamas, ji zemindamas, dauzydamas, tyciodamasi jo nepakeisi, taip kaip ir taves nepakeisi. Istatymas kazkaip nerodo, kad homoseksualumas butu nusikaltimas, o pedofilija yra nusikaltimas, todel nereik tapatint, nes tik pats parodai savo neisprusima.
Beja, as tap visa gyvenima ir nesupratau, kodel "gaidziai"? Gal kas paaiskintu, kodel paukstis ir butent sitas paukstis. Kad gaidys - pestukas, tai suprantama, bet gaidys - gejus, nu nezinau...
Dainius2 2009-11-21 20:30
Oi pyksta homofilai, kad savo erezijų įrodyt negali
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Medikai: homoseksualumas jaunimui nepavojingas