Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
pilimotas 2009-11-23 10:32
tai jei homoseksualumas reiškia lytinius santykius tarp tos pačios lyties atstovų tai galima sakyti, kad tai nenatūralu, nes jie negali pratęst savo giminės...
o seksas tarp tos pačios lyties gyvūnų tai dar nereiškia homoseksualumo, nes jie nėra protaujanti būtybė ir tik instinktyviai ieško malonumo!
Strong_Bad 2009-11-23 20:49
fobai ne fobai, bet maciau teigini, kad homoseksualu seimoje vaikas paaugtu homoseksualas ir kad homoseksualizmas yra psichologine liga.
Tai dabar paklausiu, kodel visi homoseksualai kile is "normaliu" (vyr+mot) seimu?
Ir dar, kodel tokioje seimoje visi normalus o koks vienas homoseksualas?
Kur jusu logika gabar? Prasyciau paaiskinti, kodel butent tas vienas vaikas homoseksualas, kai kiti vaikai toj pacioj seimoj "normalus". Taigi tevai tiepatys, seima ta pati, aplinka ta pati, o va rezultatas visiskai skirtingas. Ka siulot? Gal uzdraust turet vaiku tokiom seimom?
Ir nebukit isivaizdine, kad jus zmones - protaujancios butybes, jau nereik jum malonumu, nereik jum sekso ir tt, nes seksas be noro susilaukt palikuoniu yra nenaturalu. Tai kokio velno kiekviena nakti girgzdinat lova? Kam gumytes perkat? Taigi nenaturalu - seksas tik palikuonim susilaukt. Iskrypeliai jus, gyvuliai nemastantys, instinkam pasiduodat
Taciau ivaikinimo tikrai nerekomenduociau del visiskai kitos priezasties - patyciu. Tikrai neatlaikytu vaikas. Dar nera pakankamai subrendusi visuomene tokiem dalykam. Juk dar tebekikenama is kito, jei jis koks nors biski kitoks, o kitakart net iki smurto daeinama... Vaikai yra ziaurus ir negailestingi situo atveju.
pilimotas 2009-11-24 00:17
gejai yra gerai ar blogai niekas nežino. Tai yra aktualu kiekvienam šios planetos žmogui, nes niekada nežinai kada ir už kokio kampo taves gali tykoti koks gėjus. Vieni mano kad tai gerai ir vaikšto kuo labiau užpakaliukus, kiti mano jog tai blogai ir visados pašonėje turi aštrų daiktą. faktai rodo skirtingus dalykus, o mes, paprasti žmonės, tegalim spėlioti ir pasinerti į iliuzijų ir fantazijų pasaulį kuriame tu gali pasijusti teisiausias. Taip tikriausiai visiem įdomu ar yra žmogus ar keli žmonės kurie valdo mūsų pasaulį. legendos byloja apie besąlygiška žmonių pykti ir dar ka nors... galime būti užtikrinti tik dviem dalykais, kad važiuoti dviračiu yra greičiau nei eiti pėsčiomis ir kad gėjai yra Niekadėjai!
Hmz 2009-11-24 13:03
Kas nors ką nors supratot, ką jis norėjo pasakyt šituo minčių kratiniu?
Dainius2 2009-11-28 18:20
Sigma, tu teisus: žodis "normalu" žodynuose tikrai apibrėžiamas kaip "įprasta", o ne kaip "gerai", tačiau čia aš ir kiti tradicinias pažiūras (dabar turbūt paklausi kas tai yra tradicinės pažiūros) į lytines orientacijas turintys žmonės šiam žodžiui suteikė kitą prasmę. Manau ji yra visai teisinga. Todėl homoseksualumą pagrįstai vadiname nenormaliu dalyku.
Strong_Bad, jei heteroseksualų pora naudoja apsaugos priemones, tai, mano manymu, visiškai normalu, juk tie tik apsisaugo nuo netikėto nėštumo. O lytinių santykių esmė ta pati - lytiniai santykiai tarp vyro ir moters - kaip gamta (Dievas) sutvėrė. Beje, Bažnyčia apsaugos priemonių naudojimą irgi vadina nenormaliu (prieštaraujančiu Dievo valiai) dalyku. Dėlto, kad vienoje šeimoje vienas vaikas būna heteroseksualas, o kitas homoseksualas. Drausti tiems tėvams turėti daugiau vaikų nereikia. Taip pat kaip nereikia drausti daugiau vaikų turėti tiems tėvams, kuriuo vieno vaiko regėjimas puikus, o kitas turi regėjimo negalią. Taigi, kur dabar tavo "logika".
Ir tik nereikia kalbėti, kad mūsų visuomenė nesubrendusi tam, kad vaiką augintų du tos pačios lytys atstovai - tai vAkarų visuomenė yra iškrypusi, nes toleruoja tokius nenormalius dalykus.
Keista, kad homofilai patys kalba apie bausmes homoseksualams, Strong_Bad paklausė ar nereiktų šeimoms, kuriose gimsta homoseksualūs vaikai uždrausti turėti vaikų, kažkas prieš tai užsiminė apie homoseksualų uždarymą. Suprask, į beprotnamį. O aš manau, kad uždaryti jų nereikia, jie nėra pavojingi visuomenei. Tiesa, reiktų juos gydyti, jie patys nurodytu laiku turėtų nueiti pas psichiatrą.
Dėlto, kad negaliu tiksliai nusakyti, kodėl homoseksualumas yra nenormalu. Pasikartosiu, kad dar niekas tiksliai nenusakė, kas yra gyvybė arba menas. Keisčiausia, kad šios sąvokos yra visuotinai žinomos ir jų prasmė jaučiama intuityviai.
Tas_pac 2009-11-29 02:06
Apsaugos priemonės, tiksliau prezervatyai, padeda apsisaugoti nuo lilgų plintančių tokiais keleis.
Gėjų seksas yra labai šlykštus dalykas. Dėl to jie man šlykštūs.
Hmz 2009-11-29 23:04
1. Koks tamstos medicininis išsilavinimas?
2. Koks gydymas padeda nuo homoseksualumo?
3. Ar gali parodyti, kur homoseksualumas įrašytas tarptautinėje ligų klasifikacijoje?
Dainius2 2009-12-02 20:25
1. Prie ko čia mano medicininis išsilavinimas? Aš tik reiškiu savo nuomonę?
2. Nesakiau, kad žinau koks gydymas padeda nuo homoseksualumo. Bet ĮTARIU, kad psichoterapija ir hipnozė turėtų padėti. Leisk paklausti tavęs. Jeigu ateityje būtų atrastas būdas pakeisti žmogaus seksualinę orientaciją. Ar pritartum tam, kad homoseksualų orientacija būtų privestinai pakeista?
3. Kažkada buvo įrašytas, aišku, po to per daug tolerantiški Vakarai išbraukė.
Beje, aš homoseksualų nesmerkiu, nejaučiu jiems neapykantos, tiesiog nemanau, kad jų seksualinė orientacija yra geras ir normalus dalykas. Kai kurie mano ankstesni pasisakymai buvo žeidžiantys - už tai atsiprašau - pasikarščiavau.
YoYo 2009-12-02 23:39
Ir vėl... Homoseksualumas nėra nenormalu, o hipnozė, psichoterapija ir pan. padeda tik tuomet, kai žmogus pats to siekia, nes tai įtaiginis dalykas, tad jei homoseksualas nori tapti heteroseksualu, gal tai ir veiktų, priešingu atveju ne.
Lietuva netoleruoja juodaodžių, tai gal ir dėl to didžiuojiesi? Mes esam visiškai netolerantiški kitokiems žmonėms ir tai yra blogai. Nereikėtų tuo didžiuotis. O gal manai, kad teisinga toleruoti juodaodžius, bet nereikia toleruot homoseksualų? Hm.
Kažkas minėjo, jog gėjų seksas yra labai šlykštu. Taip. Aš pritariu Bet tai nereiškia, jog nereikia jų toleruoti ir leisti jiems užsiimti tuo, kuo jie nori. Asmeniškai aš nemanau, jog tai paveitų vaiką ar pan., nes jis nelaikys to už "standartą". Kitaip jei vaikas augtų be vieno iš tėvų ar vaikas manytų, jog būtent taip ir turi būti? Aš taip nemanau.
P.S. Kalbėdami apie homoseksualus daugiausia žmonių turi omeny gėjus, nes daugumai (kiek esu diskutavęs šia tema) lesbiatės atrodo... na, daugmaž normalu. Bet juk tai irgi homoseksualumas
Dainius2 2009-12-03 20:51
Pirmiausia, tai dauguma lietuvių juodaodžius toleruoja, jų netoliaruoja naciai ir rasistai, kurie sudaro absoliučią tautos mažumą. Taip, kad nešmeižk lietuvių tautos. Antra, tai aišku, kad aš toleruoja juodaodžius, bet netoliaruoja homoseksualų. Homoseksualai nėra tas pats, kas pedofilai (nors tarp jų esama nemenko panašumo - tiek pedofilija, tiek homoseksualumas yra nepadorūs dalykai), bet tuo labiau jie nėra tas pats, kas juodaodžiai. Nesuprantu, kodėl tu juodaodžius ir homoseksualus statai į vieną gretą.
Bent jau man gėjų ir lesbijiečių homoseksualumas yra vienodai nenormalus. Galbūt kam nors lesbijietės priimtinesnės labiau, nes švelnumas tarp moterų įprastas labiau, nei tarp vyrų. Todėl ir meilė, demonstruojama tarp moterų, ne taip smekiama. Beje, kai į Lietuvą buvo atvažiavus kažkokia estų striptizo žvaigždė ir scenoje pradėjo demonstruoti lesbijietišką meilę, lietuvių žiūrovai nebuvo patenkinti. Taip, kad vargu ar daug kas lesbijiečių homoseksualumą vertina palankiau nei gėjų.
Dainius2 2009-12-03 21:00
Kaip manai, visuomenė turėtų įsikiški į tos pedofilų salos gyventojų gyvenimą ir išvaduoti vaikus nuo juos išnaudojančių suaugusiųjų? Juk tos salos visuomenėje pedofilija, pasak tavęs, yra normalu.
ŠIS KLAUSIMAS SKIRTAS VISIEMS HOMOFILAMS.
Aš manu, turėtų. Dar dėl normalumo savokos. Galima sakyti, kad žmogus sėdintis invalido vežimėlyje yra nenormalus, nes negali tinkamai atlikti visų savo organizmo funkcijų. Taip pačiai nenormalūs yra ir homoseksualai, nes jie irgi negali atlikti visų savo organizmo funkcijų - negali pratęti giminės, arba jiems tai padaryti sunkiau nei hetoroseksualams.
Hmz 2009-12-04 13:27
Apsiašarojau nuo tamstos gerumo Bažnyčia eretikus irgi degino iš gailestingumo
Neomidis 2009-12-04 15:55
kas didziausias zydu priesas? antisemitai
kas dizdziausias musulmonu ekstremistu priesas? krikscionys
kas didziausias lietuvio priesas? lietuvis
Dainius2 2009-12-04 21:45
Man vienodai ar tu ašaroji ar ne. Aš tik pastebėjau, kad kai kur peržiauriai rašiau apie homoseksualus ir homofilus, todėl nusprendžiau atsiprašyti. Manau, tai dėrėtų padaryti daugeliui interneto komentatorių. Homoseksualams jaučiu antipatiją, neneigsiu, ir gana nemažą, bet tikrai nejaučiu neapykantos. Kaip kažkada sakiau: negali pykti ant ligonio. Bažnyčia tariamus eretikus ant laužo degino prieš šimtus metų, dabar to ne tik, kad nebedaro, bet ir atsiprašė už tai.
Dainius2 2009-12-04 22:02
Ką būtent norėjai pasakyt?
Zigzaueris 2009-12-04 22:30
kad jam ne daugiau 12os ir neturi draugu
PrjctCore 2009-12-05 06:58
chia ka puse publikos gejai ? koks chia gali buti normalumas ?!?! pas psichiatrus reikia lankytis jiems o ne "sheimas" kurti
ateina du gejai i vaistine, sako
-kokiu jus prezervatyvu turite?
na pardavejas atsako
- turim tokiu ligiu glotniu kaip Ferarri nepakartojamiems pojuchiams, turim "sunkiu" kaip Pobeda letam ir ilgam aktui...
- nea nerekiam mums tokiu - mums reikia "dzhipiniu" visvien po shudus raizhysim
prisipazhinsiu - tikrai netoleruoju plunksmon apsikarshchiusiu "vyru" arba krutis nusipjovusiu "moteru". taipogi esu absoliutus rasistas - neperneshu juodzhkiu. skaykit ka norit bet homoseksuolumas tai ishkrypimas taip pat kaip pedofilija, zoofilija, nekrofilija ir visos kitos rushys.
psihologishkai gomikai labiau prieshsishkai nusistate priesh hetero nei kad yra teigiama. lygiai tas pats su juodzhkiais. apie rasizma tikras pavizdys - jei ash dirbu su baltaodzhiu ir pasiunchiu ji ant 3 raidzhiu jis mane pasiunchia ant tu pachiu 3 raidzhiu ir problemos baigtos. jei ash dirbu su juodzhkiu ir pasiunchiu ji ant 3 raidzhiu tai jis ishputes akis laksto ir visiems shaukia kad ash rasistas. tas pats su gomikais. to jam sakai tai "tu gejus" o jis tau niekad nepasakys "taip" tuo pat prasides kivirchas kaip stipriai ash esu nusistates priesh seksualines mazhumas
pedofilus zoofilus ir nekrofilus siunchia i psihushke pasigydit (pirmuoju atveju dar kalejimo gera shmota duoda) o gomikus vai vai vai ciu ciu ciu kaip reikia saugoti
pabaigai dar juokelis
ateina petras pas drauga ir sako
- klausyk ash turiu prisimazhinti ash esu gejus
- o tu vila ant vidurzhemio juros kranto turi ?
-ne
- o lamborgini ar ferari gal vairuoji ?
-ne
- o tai gal kokia meno galerija turi?
-ne
- tai koks tu gejus tu pedikas papraschiausias.
Viskas paprastas - gamta mus sukure kaip 2lyte sistema dauginimuisi reishkia visa kita papraschiausias ishsigimimas ir nematau ka chia reiketu toleruoti. Ash galiu toleruoti gomiku protinius sugebejimus ir ju darbo igudzhius bet jei jau kalba linksta apie pasirenkamus partnerius tai tikrai nesiruoshiu toleruoti.
Hmz 2009-12-05 12:31
Įsivaizduok, vieną gražią dieną susitinki pažįstamą stalių ir jis tau išdėsto savo teoriją apie Saulės sistemos sandarą, smarkiai prieštaraujančią dabartinei astronomijai. Taigi, kaip čia yra - ar tu būtinai turi būti astronomas, kad primintum savo draugui, jog norint neigti dabartinę astronomiją, reikia ją išmanyti?
Dainius2 2009-12-05 20:51
O kas tau sakė, kad prievartauti vaikus nenormalu? Kas tau sakė, kad žodyti nenormalu? Žinai, pavargau su tamsta ginčytis. Tuo labiau, kad tu pats, ar dėl argumentų trūkumo, ar dėl nesupratimo, ne kartą ineterpretavai mano žodžius priešingai, nei turėtų būti. Be to būna taip, kad aš pateikiu argumentą, o tuo jį netaip supratęs klausi kodėl aš pats sau prieštarauju, nors iš tiesų visai neprieštarauju. Jeigu nori, manyk, kad normalumas arba normos yra, viso labo, subjektyvūs dalykai - liberalizmas dabar madoj. Tik ar nepaaiškės, kad aklas liberalizmas atima iš jo šalininkų moralinius etalonus, bet kurių žmogus negali atskirti gėrio nuo blogio, normos nuo nenormos.
Hmz 2009-12-08 21:26
"Mama! Hmz man į kelnes prikakojo!"
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Medikai: homoseksualumas jaunimui nepavojingas