Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Linksmas 2009-11-23 12:59
Nesuprantu koks ju riekalas ka as vartosiu ir kodel . Jeigu yra tableciu nuo kuriu sustiprinsiu savo smegenu veikla nu tai kodel gi ne, jeigu yra tai ir vartoji, noresiu atsipalaiduotu uzvartosiu tablete kuri tai padaro (apsieikim be skiedalu kad kai kurie moka ir ne alko ir be narko atsipalaidoti ,saunu jei jus tokie).
lape 2009-11-23 13:15
Matai - busi laimingas, nemokedamas valstybei mokesciu...
Jomajo 2009-11-23 13:36
Pritariu linksmas nesenei teko skaityti laikrasti kad pagal naujausius tyrimus cigaretes daug labiau kenkia nei marihuana, o alkoholis labiau nei LSD, todel mokslininkas pasiule pergrupuoti narkotikus pagal pavojinguma buvo ismestas is darbo cia UK taip buvo kiek pamenu.
bypasser 2009-11-23 13:57
Bill Hicks - Positive Drug Story
AirDog 2009-11-23 14:03
Ir teisingai padarė, kad išmetė. Cigarečių ir alkoholio poveikis yra gerai žinomas, lengvai diagnozuojamas ir šalinamas. Bet jei paskelbtų kad yra narkotikai mažiau kenksmingi nei rūkalai ir gėrimai - dalis žmonių neteisingai interpretuotų ir imtų vartoti. Apsvaigę vairuotojai keltų grėsmę, o nustatyti narkotinę medžiagą ir atlikti tyrimą galima būtų tik ligoninėje.
Jei žmogus negali atsipalaiduoti ar nusiraminti be narkotikų - labai blogai, jam reikia psichologų ir galbūt medikų pagalbos.
techvyt 2009-11-23 14:07
Visiskai pritariu AirDog.
iusegun 2009-11-23 14:17
AirDog, techvyt ir kitiems panasiai mastantiems, siulau paskaityti Michaelo Gossopo knyga "Gyvenimas su narkotikais"
nes biski nervina tokie kure rekia is savo varpines ir net nebando paziureti i kita puse.
ligonis 2009-11-23 14:27
"nesenei teko skaityti laikrasti kad pagal naujausius tyrimus cigaretes daug labiau kenkia nei marihuana" na, nemanau, kad isvis buvo koks straipsnis kur sakytu, jog marihuana kenkia labiau nei cigartes(neskaitant tu kuriuos finansavo cigareciu kompanijos ar valstybes)
kodel pvz. jei esi ziauriai stroas, gali nueit i vaistine ir be jokiu receptu isigyt tableciu kurios pades tau numest svori, bet jei esi liudnas ir netinka blaivios priemones pralinksmejimui, turi vartot alkoholi(blogai), o ne isigyt kokiu tableciu kurios tave padarytu linksmesniu. arba nori truputi geresnes atminties irgi tenka eit nelabai teisingais(pagal istatymus) keliais.
sake straipsni "visuomene be narkotiku butu nuostabi"
as drysciau perfrazuot "visuomene be asilu sukisusiu galvas i siknas butu nuostabi"
Hmz 2009-11-23 14:43
Tai kame problema - kad ekspertas pasakė tiesą? Už ką jiems moka pinigus - už tai, kad meluotų užsakovo norima linkme?
iusegun 2009-11-23 14:50
pinigai yra didziausias narkotikas
Criminal_Minded 2009-11-23 15:06
Atrodo turetu protingi zmones sitam tinklapy rinktis, bet kaip ir visur yra isimciu. Tie kas mano jog narkotikai (siuo atveju butent zole) yra nekenksmingas dalykas - visiskai klysta. Turiu nemazai patirties ir galeciau pateikt labai daug tikro gyvenimo pavyzdziu, bet cia ne vieta ir ne laikas. Visu pirma zole tikrai veikia smegenis, prastina atminti, sunkiau tampa susikaupt, islaikyt demesi. Antra, atsikratyti priklausomybes nuo narkotiku yra keliolika kartu sunkiau nei nuo pvz. alkoholio. Galiausiai tie kurie neigia jog narkotikai yra blogai, jus paprasciausiai remiat nelabai svaru bizni.
Beje, zmogus ypatingas sioj zemej del protiniu savybiu, tad kokia logika butu jas naikint vien del menko malonumo, bei dideliu pasekmiu?
Manvydas 2009-11-23 15:29
"
Žinai kodėl?Nes tu alkoholio nelaikai narkotiku.Nors jis vienas baisiausių narkotikų, kuris įtraukia, tau net nenutuokiant.
Tavo gyvenimiška patirtis, bus maždaug tokia: Pažinojau vieną, pradėjo rūkyt žolę, dabar bedas į veną?Taip?
Pamąstymui, jei sakoma, kad atseit nuo žolės tu šoksi ant kitų narkotikų, tai kaip ruošiatės paneigt tą faktą, kad dauguma rūkančiųjų žolę, nevartoja jokių kitų NELEGALIŲ narkotikų?Arba net nėra bandę?
O kaip paneigsit tą faktą, kad dažniausiai tie kurie šoka ant heros, prieš tai gėrė ir rūkė cigaretes.Aš neteigiu, kad alkoholis ar nikotinas juos pastumėjo į dar baisesnį narkotikų liūną, tiesiog jum elementarus pavyzdys, kuris sugriauną tą mitą (nuo žolės prie heros).Aš atvirkščiai sakau, viskas yra žmoguje ir jo galvoje, jei esi bukas, durnas tai tu ir bandysi tos heros (ai nuo vieno karto nieko, na stipriems ir nuo dviejų nieko nebus).Viskas yra prote.Ir jokia žolė, ar ekstazis ar amfa tavęs nepastumės bestis į veną, tu pats besies, tu pats save į tai pastumsi.
Kitka, taip žolė veikia smegenis, tiksliau CNS.Nes kaip kitaip pajusi poveikį?Sunkiau tampa susikaupt, būnant afekto būsenoje, ir dieną po to, bet nepalyginamai lengviau, nei išgėrus, arba pahmielingui.Taip prastina atmintį, bet TRUMPALAIKĘ.Ir nustojus rūkyt marihuaną, viskas susitvarko.
Ir taip toliau ir pan.
Sloth 2009-11-23 16:03
Tai aišku viskas priklauso nuo pačio žmogaus ir jo valios, be to, labai labai smarkiai nuo draugų. Pažystu nemažai, kurie iš pradžių pabandė žolės, poto pabandė amfos, vėliau pabandė kokso. Esmė tame, kad žolė ištikro yra tas pirmas žingsnis, ne todėl, kad ji pastūmėja žmogų į kitus narkotikus, o todėl, kad ji "pirmasis" iš tų dalykų, kurie yra draudžiami ir kai pabandai žolės, nebe taip baisu bandyt kitų, pradedi mąstyt, kad ir su kitais galėsi taip pat puikiai sustot. Beto, labai pavojinga yra su draugais, iš pradžių pradeda nuo žolės, vėliau konors stipresnio, galiausiai tu arba pradedi "bandyt" su jais, arba tu neturi draugų. Šiaip ištikro baisu, paskutiniais metais smarkiai pasikeitė požiūris į narkotikus. Dar prieš porą metų tūsuose ar kur kitur pamatyt žmogų su žole arba chemikalų maišiuku būdavo retas atvejis, dabar bent jau vasarą tai žole pučia dauguma, vidurį dienos, o daugelyje tūsų be "maišiukų" irgi jau nebeapsieinama ir tai laikoma normaliu dalyku...
Pats esu bandęs žolės ir netik. Viską reikia vertint objektyviai, jau atsibodo klausytis žmonių, kurie gina žolę visomis išgalėmis ir galvoja, kad tai visiškai nekaltas dievo siųstas augaliukas.
Geriausias variantas - nevartoti nieko. Bet jei jau be to neįmanoma, tai aš asmeniškai rinkčiaus "mažas" alkoholio dozes ir žolę, vietoj cigarečių ir kitų narkotikų.
KeepGoing 2009-11-23 16:10
Manvydas -->Jau kad nustojus rūkyti žolę (jei tikrai ilgai rūkei ir ne i pusmetį kartą), tai tikrai nesusitvarko. Tu gal dyleris, kad taip šneki? Verslas dega?
Jei tikrai retai parūkai žolę, tai geriau nei cigaretės, bet šiaip pagal efektą žiūrint, tai renkuosi juodus plaučius, nes blaivus protas man svarbiau.
Mikis 2009-11-23 16:15
Visiškas neišmanymas. Tu man pasakyk nors viena apsvaigusi nuo žolės padariusi nusikaltima. O nuo alkocholio ?????????????????????????????????????????
Criminal_Minded 2009-11-23 16:16
Na tik nereikia. Nematau reikalo testi diskusijos su zmogumi kuris daugiau ar maziau nenuotuokia pacios esmes.
Manvydas 2009-11-23 16:16
Ir ką tau atsakyt?
1.saikas.
2.susitvarko.
3.Neturiu problemų su atmintim, nei trumpalaike, nei ilgalaike.
4.Ne nesu dyleris.
Ei Criminal_Minded
Tu net diskusijos nepradėjai, o jau baigi.Geriau nebūna.Vamtelėjai kažką ir jau baigi diskusija.Oho.
Criminal_Minded 2009-11-23 16:18
Prasyciau gerbiamasis atlikti bandyma ir kokioms 3-4 kartoms leisti nusipirkti parduotuvej legaliai, nebrangiai zoles. Va tada mes paziuresim, kas nedaro nusikaltimu.
iusegun 2009-11-23 16:23
Criminal_Minded,
noreciau kad tu visa lietuvos kaima atvestum i anoniminiu alkoholiku draugija ir jiems ten papasakotum apie alkoholio zala
juk ten daugelis juodai prasigere ir nematantys sviesos tunelio gale. kas jie jei ne narkomanai? ir ju daug kartu daugiau nei sniojanciu amfa ar hera. taip kad nereikia lia lai apie alkoholo kaip apie nekalta daikta.
tokiems kaip tu isplautos smegenys is kartos i karta...
Manvydas 2009-11-23 16:26
Aš ir norėčiau, to.Tada galėtume pažiūrėt, kiek būtų nusikaltimų. Nesu burtininkas ir ateities nespėju, bet mano manymų nusikaltimų sumažėtų, bet kuriuo atveju.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Toksikologų košmaras: tarp jaunimo plinta legalūs narkotikai