Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
fonomanas 2010-01-21 20:45
"Beje kaukes kuo puikiausiai praleidzia mikrolaselius ir yra visiskai neveiksmingos pries gripo viruso plitima"
Nereik buti genijui kad suprast jog kauke sulaiko dali laseliu, maziau viruso patenka mazesne infekcijos galimybe.
"Citatos ar nuorodos yra labai sveika, pagrindziant savo teiginius."
Tavo teiginiai yra toks pats ismislas kaip i manieji pagal tave, nemaciau nei vienos citatos
O del masinio ismirimo tai virusas nera identiskas, kita atmaina, kitas paplitimas.
Apsisaugojimo nuo jo palyginus su dabar visai beveik nebuwo.
Zmoniu suvokimas apie viruso plitima buwo nulinis, kaip ir medicinos personalo.
Antivirusiniu vaistu nebuwo tada dar.
Pagalba susirgusiesiems buwo visiskai neefektyvi del auksciau isvardintu priezasciu.
Zmones guldavosi i ligonines tik tada kai tris dienas sirgdami eidavo i darba, ir ten sukrisdavo ir tiesiai i ligonine ( Taip tai isgalwotas faktas, tai tik mano supratimas, nes negyvenau tais laikais.)
End of discustion.
kikilis 2010-01-21 21:17
Teisingai, antivirusiniu vaistu nebuvo, pagalba neefektyvi ir t.t., bet, kai siais laikais turim toki issigelbejima kaip vakcinos (ir antivirusiniai vaistai), ir jo atsisakom (t.y. uz mus atsisako valdzia), manau tai daugiau nei absurdas, jei grizt is lenku i tema.
baigiam diskusija, nera prasmes paikai gincytis
YoYo 2010-01-21 21:28
Pritariu kikiliui
fonomanas 2010-01-21 21:37
Na gerai, tai jeigu lenkijos sprendimas nera geras, gaunasi kad lietuvos, ir kitu valstybiu kurios isleido milijonus vakcinoms, ir dabar jas ismes yra geras sprendimas?
YoYo 2010-01-21 21:48
stengiasi sukurti mažiausiai 7 bendrovės"), o taipogi imtasi ir gan neįprastų veiksmų - iššifravus H1N1 genomą jis buvo laisvai paskelbtas duomenų bazėje ir bet kuri farmacijos kompanija galėjo pasinaudoti pateikta medžiaga. Patikėkit - tai smarkiai pagreitino darbą (straipsnis guli kažkur technologijos.lt archyvuose).
EDIT: Nepatingėjau ir suradau minėtąjį straipsnį: http://www.technologijos.lt/n/mokslas/b ... psnis-7410
kikilis 2010-01-21 22:01
Taip, geras sprendimas del to, kad valstybes pasirupino savo gyventojais ir parupino (nors mums ir paveluotai) pacia geriausia profilaktika (o mes abu zinom kad profilaktika geriau/pigiau nei gydymas), taciau blogai yra dezinformacija, del kurios zmones atsisako skiepytis, ir del kurios bus prarasta milijonai valiutos. Beje, farmacija pralobs dar labiau, jei zmones atsisakys skiepytis ir susirge greiciausiai pirks priesvirusinius vaistus, brangesnius uz skiepa.
Zeta 2010-01-22 00:56
manau ne išmesti,o sušvirkšti tiems panikieriams ,kurie prie sienos rėmė Čapliką,reikalaudami vakcinų.
http://www.infowars.com/h1n1-swine-flu- ... the-seams/
YoYo 2010-01-22 11:29
Infowars.com - patikmiausias saltinis ever Is kur cia tokiu vaiku prisirenka... Ismokit vertinti saltiniu patikimuma.
Zeta 2010-01-22 11:37
Lyginant su oficialia, gripo panikos burbulą pūtusia, spauda tikrai yra patikimesnis.Už Delfį tai jau tikrai ..
kikilis 2010-01-22 13:54
Paskaiciau tavo nuoroda, eilinis konspiracinis slamstas. Paziurek i straipsnio saltinius, is kur imta informacija- is naujienu portalu, o ne moksliniu straipsniu.
Beje apie koki panikos burbula snekesi, kai ateis pandemija rimtos viruso atmainos? Nesiskiepysi, pasiskaites infowars'u?
Zeta 2010-01-22 14:36
Gyvenime nesiskiepyjau ir nesiskiepysiu ir ligoninėse nesilankau , ir mano namų vaistinėlėje tik arbatmedžio eterinis aliejus ir paracetamolis.
jei bus lemta, išgyvensiu .jei ne- ką gi, matyt pakankamai pagyvenau ir nuveikiau
YoYo 2010-01-22 15:30
Tai negrūsk savo mąstymo kitiems. Aš džiaugiuosiu, jog Lietuva nupirko vakcinos, nes tai padės tokiems žmonėms, kurie vertina gyvenimą, o dėl manęs tu ir su plaučių uždegimu gydikis žolelėmis ir eteriniais aliejais, bet pagalvok apie tuos, kurie nori gauti atitinkamą situacijai gydymą
Zeta 2010-01-22 15:40
gydykis gydykis, laukia tavęs išskėstom rankom .tik va kodėl tie medikai to gyvenimo taip nevertina?atsisako skiepytis nors tu ką
YoYo 2010-01-22 15:47
Nes jie patikėjo šia "konsipracija" dėl "blogo" skiepo. Lygiai taip pat galima klausti "Kodėl tiek daug žmonių tiki Nibiru egzistavimu?"
Sakysi: Gydytojai juk labiau kompetetingi už tave ir geriau žino kas gerai, o kas blogai. Nė velnio, nes mūsų gydytojai nekurė šios vakcinos, o tie kurie tikrai nusimano apie virusines ligas ir etc. tikrai pasiskiepijo/pasiskiepis
fonomanas 2010-01-22 17:30
Tada trumpas klausimas, Is kur tu esi 100% isitikines kad tai yra saugu, kad tai yra veiksminga, ir kad tai tik melas nukreiptas pries vakcina.? O gal tu ir sukurei ja? Gal turi kokios tai laboratorijos chemine analize sios vakcinos?
Pasidalink savo ziniomis, saltiniais, pamastymais .
Nes jei ne, tavo nuomone taip pat klaidinga ir musu.
YoYo 2010-01-22 17:50
O jeigu taip ir butu, tuomet pacios vaistu kurejos nukentetu, nes isleido i apyvarta blogus vaistus (tokiu dalyku farmacijos istorijoje yra buve), taciau farmacijoskompanijos tvirtina, jog viskas su vaistais gerai ir siuntu neatsiima. Galetum sakyti: o kodel jos turetu tai daryti? Todel, kad jie zaidzia su zmoniu gyvybemis. Taip, jiems tai dzin, nes kompanijoms svarbu tik pelnas, bet uz tokius dalykus gresia milziniskos baudos, kurios atrodo dideles net farmacininkams.
fonomanas 2010-01-22 18:03
Na stai, siuo atveju deja, mutavo ir viruso NR, ir kapsides receptoriai , tuo paciu ir komplesinis baltymas M, kurio pagalba jungiasi prie lasteliu,
Tai yra isskirtinis virusas, todel ir vakcinos turi buti arba kitokio pobudzio, arba stebuklingai greitai atrastos ir sukurtos.
Gryskime prie mokslines dalies, virusai, nera sudaryti is sluoksniu, yra kapside, ant jos receptoriai, o viduje "plaukioja" keletas fermentu kaip restriktaziu ir izomeraziu. Ir genetine medziaga DNR/RNR. Kasmet mutuoja tik receptoriai esantys kapsides isoreje, ir tai tik minimaliai.
YoYo 2010-01-22 18:11
Sluoksnius paemiau kaip simbolini termina, nes nezinau kaip tiksliai vadinasi visos gripo sudedamosios dalys.
Na, jeigu mutavo DNR, tuomet kitas reikalas ir as prisipazistu klydes sioje vietoje. Bet vistiek laikausi uz argumento, kad farmacininkai zino ka daro, o greita vakcinos sukurima leme netradicinis bendradarbiavimas (ankstensnis mano postas), plius nezinau ar sioji vakcina sintetine ar naturali, nes sintetine vakcina sukurti daug lengviau.
kikilis 2010-01-22 18:43
Visada mutuoja NR, kurioje uzrasytas pavirsiaus receptoriu kodas, todel ir sakoma kad mutavo receptoriai, nera jokios tavo klaidos.
Kitas dalykas- kad ir mutavo tie receptoriai, juk mutacija minimali, kodel tai turetu staiga sia vakcina paversti baisiu alergenu? Galu gale, jei susidare sensibilizacija siems viruso baltymams, tai kokiam pasaulio kampe rasi daikta/maista/medziaga, kuris turi tokia pacia chemine struktura, kaip viruso pavirsiaus baltymai, ir kuris sukels tau alergine reakcija? Kitas dalykas- virusu pavirsiaus baltymai yra absoliuciai skirtingi nuo musu lasteliu pavirsiaus baltymu- juk musu lasteles pavirsius yra fosfolipidu dvisluoksnis, o baltymai pavirsiuje yra visokie jonu siurbliai, kanalai, receptoriai. Viruso pavirsiaus baltymai yra grynai strukturiniai, arba skirti adhezinems funkcijoms. Todel ir autoimuniniai procesai, sukelti vakcinos, neimanomi.
Del farmacininku, jei butu klaida- tai ne tik baudos grestu, bet ir milijoniniai teisminiai ieskiniai is kiekvieno nukentejusiojo
fonomanas 2010-01-22 18:50
Sutinku, nera ne ko gincytis, tik vyksta nesusikalbejimas tarp musu.
Pagrindine priezastis kodel ji laikoma pavojinga - todel kad vakcinoje esantin koncervantas yra junginys turintis svino drusku.
antra, vakcinai sukurti buwo naudojamos gyvos kulturos, bet ne zmogaus o galviju lasteliu. Gal nebutu taip baisu, bet sekmingai tai atlikti pavyko tik su vezinemis lastelemis. Ir manau yra ganetinai pagrystai nuogastaujama, kad nera pilnai isvalytos vakcinos nuo veziniu lasteliu dnr nuotrupu, bei nezinomas ju poveikis.
Tai galima paveikti tik atlikus nuosekliu tyrimus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lenkai palaikė rizikingą sprendimą dėl kiaulių gripo vakcinos