Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-03-12 20:40
Dabar jau nebe daugkas tiki dievu. Tj tjp isejna kad zmones netenka tu smegenu sriciu?
mhm 2009-03-12 21:21
Tikinčių tai dar gana daug, bet gerai, kad bent po truputį į protą ateina.
Anonymous 2009-03-12 21:22
Visiškai teisingai.
kiesza 2009-03-12 21:34
as esu (tipo) krikscionis bet sita religija man tokia pavirsutiniska, ir pasenus zodziu nieko gero. o dar kai suzinojau ka senovej popieziai darydavo kaip jie visa europa apgaudinedavo galejo LT iki snd dienos but pagonimis..
Anonymous 2009-03-12 22:04
Asas, manau, kad tiesiog netikintys žmonės tų dalių nenaudoja religijai. Juk jei žmogus apanka(išsiduria akis pvz), tai smegenų dalies atsakingos už matymą nepraranda, tiesiog tam nebenaudoja..
Tornmentor 2009-03-12 22:05
kiesza, teisingai. Beje, įdomumo dėlei, Lietuvoje iki šiol yra pagonių (t.y. baltiškąja pasaulėžiūra besivadovaujančių ir pagonybę išpažystančių žmonių). Gal juos labiau reiktų vadinti neo-pagonimis, bet esmė ta pati
dudlas 2009-03-12 22:19
AUKA SENIEMS DIEVAMS!
Tornmentor 2009-03-12 22:53
Obtest \m/
rwc 2009-03-12 22:57
Bet kas jiems leido vadintis pagonimis?
Tornmentor 2009-03-13 00:53
Jie jau daugiau nei 20 metų tai praktikuoja. Beje, o kas jiems gali uždrausti vadintis pagonimis? Trinkūnas su Trinkūniene nėra durni, nors pasitaiko, jog nusisvaigsta. Tu teisybę sakai, jog visa ko aiškinime pas juos atsiranda begalės priemaišų iš kitų kultūrų, bet kai Dvarciškėse kalbėjau su Jonu Trinkūnu, tai sakė kad taip yra dėl praeities informacijos stokos. Visas tas skolinimasis yra dėl to, jog baltų (o gal geriau sakyt sarmatų) papročiai buvo panašūs į kitų indoeuropiečių, ideologija pacifistinė, todėl ieškoma atspirties taškų konfucionizme bei budizme, siejama su mokslu dėl astrokosmologinių alkaviečių, o taip pat ir su krikščionybe, nes krikščionybė asimiliavosi ir prisitaikė prie pagoniškų papročių.
Iš esmės ir man tas jovalas nepatinka, bet ta betvarkė pastebima, kai bandoma visą tai "apiformint". Gyvai, tai kas jaučiama ir suvokiama, yra daug giliau ir priimtiniau.
P.S. Aš pats romuvis
rwc 2009-03-13 02:08
Tommix 2009-03-13 03:19
Senos zinios. o ir na savaime suprantama, kad musu mastyma valdo smegenys, VISKA valdo smegenys. atd ir tikejimas pasaku herojais yra smegenu darbas.
Tommix 2009-03-13 03:22
Beje tikiuosi kad atras vaistus nuo sitos ligos ir vis maziau zmoniu bus psichiskai nesveiki ir nustos tiketi neegzistuojanciom butybem ir nebekels gyvybei pavojaus del neegzistuojanciu butybiu.
Pumper 2009-03-13 11:11
Tai gal iškart nusišauk. Visiškas gaidys būtų be vaizduotės gyvent.
apocalipso 2009-03-13 12:39
Kažkur žemaitijoje dar deginama "Amžinoji ugnis" šiokios tokios užsilikusios lietuvių pagonių tradicijos, bet nesidomėjau kur tiksliai. Ir manau jie nėra "neo".
Anonymous 2009-03-13 13:06
Nepainiok. Vienas dalykas fantazuoti, visai kas kita tom fantazijom tiketi.
rwc 2009-03-13 18:18
Smegenys vis tiek randa ką veikti - netikėti vaizduote reiškia būti nekūrybingam. Atmesdami dieviškumą įtikime ekstrasensais, globaliniu atšilimu ir ufonautais.
kionig 2009-03-14 00:01
Siaip as seniai atsisakiau religijos ir daugelio zmoniu sukurtu fantaziju vaisiaus, gal tas sritis isnaudoju kam kitam O siaip patiko tokia mintis:
Baisiausias netikėjimas yra netikėjimas savimi.[redakcija]
JAULER 2009-03-14 00:34
religija neturi daug bendro su fantazija, juk žmonės neišfantazuoja religijų, jie priima arba ne. Ir tai yra tik pradininkų fantazijos vaisius, kiti tik perima.
O fantazija ar su ar be religijos vistiek yra, tiesiog kitus dalykus fantazuoja.
Na o religijos nėra visiškas siaubas, be jų žmonija būtų susinaikinusi turbūt dar prieš kokį 1000 metų. Iš kitos pusės religija dabar tapo nebetokia reikalinga, bet visgi yra žmonių, kurie be religijos nesuprastų, kad žudyti yra blogai ir panašiai. Iš kitos pusės, nevisiem patinka gyventi neviską žinant. Mokslas negali atsakyti į visus klausimus, (svarbu, kad bent jau pripažįsta, kad nėra tobulas). Tokiu atveju religija yra lengvas būdas paaiškinti viskam ir gyventi ramiai, nors greičiausiai neteisingai suvokiant pasaulį. Nesakau, kad mokslas pateikia teisingą pasaulėžiūrą, visi galime klysti, bet mokslas pripažįsta, kad gali klysti.
rwc 2009-03-14 00:59
Sakykit ką norit, bet aš į savo grupę nepriimu žmogaus, jei jis nereligingas. Toks nesuvokia mokslo. Toks negali modeliuoti elementariųjų dalelių ir pan.. Toks studentas man, kaip mokslininkui, paprasčiausiai neįdomus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkai ištyrė, kad už religinius įsitikinimus atsakingos kelios smegenų sritys