Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-03-30 17:39
Nepabegt? Man atrodo, kad rimtai tai neimanoma, nes kasdien ateinu i sita tinklalapi naujienu paskaityt... Jeigu nesugebeciau irodyt ko nors, tai pernelyg nenusiminciau, zinau, kaip pralaimeti. Bet kol viska galiu paaiskint, tai ir toliau stengsiuos ta daryt (aisku, jeigu reikes). Hey, pastebejot, kaip taisyklingai pradejo zmones rasyti? Ar cia mano itaka, ar pagaliau rastingu zmoniu atsirado? Juokauju..kionig> o nepastebejai, kad ir heteroseksualiu zmoniu yra, kurie pritaria ar bent jau nekreipia demesio i homoseksualus? Tarp ju yra tokiu, kurie apskritai neturi tarp pazistamu homoseksualu. Dar karta kartoju - prie ko cia Dievas? Nusibodo, kai jau akivaizdziai nebezino uz ko griebtis ir pradeda: "Dievas sukure taip, Dievas sukure anaip, Biblijoj tas ir anas parasyta.." Vat as paimsiu ir parasysiu kokia nors knyga ir pateiksiu ja kaip naujaja Biblija. Ir ten bus parasyta, kad tikrai religingas zmogus turi bent karta nuo stogo nusokt, nes taip liepia "auksciausioji butybe". Ir ka? Kiek as prisiklausius tokiu sapalioniu. Paskui juokiasi is ju visi. Kartais net gaila pasidaro. Man labiausiai patiko, kai viena moteris kazkokia kalbejo, kad "gerai, kad tie musu kariai Afganistane zuvo, nes taip mus Dievas baudzia uz homoseksualus". As taip ir nesupratau, ar jai siaip ta diena bloga buvo, ar ji bet ka stengesi daryti, kad tik ibruktu savo nuomone...Apskritai, galvoju, kad religija buvo sukurta tam, kad zmogaus sieloje palaikytu geruma ir kitas vertybes, o ne susikoncentruotu ties materialiomis "vertybemis" ir pan. Religija pati nuklydo nuo tikrojo kelio ir degradavo. AA> kas tau cia demonstruoja, nesuprantu? Berods velgi tamsta kionig pasake, kad homoseksualai psichikai vaiku kenkia. Gal norit vel biologiskai pagalvot? 1. Visi homoseksualai kazkada buvo vaikai; 2. Is kur vaikai gimsta? Taaaip, is savo tevu; 3. Zigota uzsimezga tik susiliejus vyro spermiui ir moters kiausineliui, vadinasi reikia vienas kita mylincio vyro ir moters (aisku, kartais ivyksta visokiu ivykiu nelauktu), o tai reiskia, kad jie nebuvo homoseksualai; 4. Taigi, tas vaikas, kuris uzauges bus zinomas kaip homoseksualas, isaugo heteroseksualioje seimoje. Isvada: Tam, kad vaikas isaugtu homoseksualiu, visiskai nebutina, kad augancio vaiko aplinkoje butu homoseksualu. Be to, buvo atlikti ilgalaikiai tyrimai, kuriu metu buvo issiaiskinta, kad tos pacios lyties santuokoje dauguma vaiku isaugo heteroseksualus. Jeigu galvojat, kad jeigu yra pora tos pacios lyties, tai ju vaikai nematys kitos lyties atstovu, tai sakau, kad tai yra absurdas. Du zmones niekada nebus atitverti nuo likusio pasaulio. Na, jau siandien tikrai paskutini dalyka parasau. Jau romenu karzygiai kai kurie buvo gejai. Ir ka? Pasaulis nera pilnas geju, nenusprogo ta musu planeta, toliau vyko karai, valstybes isgyveno geriausius laikus, o veliau vel krisdavo ir vel keldavosi. Ko jus cia nervuojates del homoseksualu? Anksciau ar veliau jie patys isnyks, kaip ir kita dalis zmoniu. Patys susinaikinsim ir viskas..
Otto 2009-04-01 11:06
Na ir subjaurojai nuotaiką, dar priedo, tos gėjiškos "raudonkepuraitės" vaikams. Už tokį kišimąsį į normalių žmonių vaikų auklėjimą, riktu visiems nosis nulyginti, nes patys prašosi. Jei gėjai yra nuo gimimo, tai normalūs nuo gimimo jų nemėgsta, ir kuo daugiau lįsit į akis, tuo tik bus blogiau.
Anonymous 2009-04-01 11:33
Kokiu teismu teisi, tokiu ir busi nuteistas. Neteisk ir nebusi nuteistas! Nebausk ir nebusi nubaustas!
Taikos ir laimės!
kionig 2009-04-01 12:29
Buvo ? Gal jie tokiais patapo ? kai karas tesdavosi metus, o ir norisi savo kuniskus instinktus patenkinti ir kaip nera kitos iseities, tada zmogus pasiduoda jiems, imasi krastutinumu - silpnavaliskumas ir tiek. Taip pat juryninkai nera gejai, beje, savo kuniskus instinktus galima suvaldyti. Homoseksualizmas jau zinomas gan seniai, netgi ji pirmasis aprase Platonas.
O neapykanta kelia vien del to, kad tos mazumos reikalauja sau iskirtiniu teisiu ir per daug sureiksmina save, kad jie gali buti lygus su heteroseksualias, toleruosiu tik tada, jei jie per daug nesireiks ir gyvens savo gyvenima, kad ir koks jis ten bebutu, bet neiskirdamas saves rekdamas ir dalyvaudamas paraduose ar kitaip.
Anonymous 2009-04-01 13:40
„kodel jie tapo homoseksualais ? Kas jiems itaka padare, postumi ?“
Būna, kartais siela, kuri pereitame gyvenime buvo moters kūne įkūnijama Dievo į vyrišką kūną ir atvirkščiai. Todėl nereiškia, kad tokiam žmogui norisi tik mylėtis su vyrais. Bet jam norisi būti moterimi.
„Taigi kodel reikalinga tokie dalykai kaip santuoka tarp tos pacios lyties
ir isivaikinimas ?“
Nereikalinga. Vyras turi būti stipresnis už gamtą, todėl jam tuoktis su vyru yra negerai.
Bet jeigu jis šito nesupranta, vadinasi, jam reikia leist daryti tai, kas jam atrodo teisinga.
„Tai, jei pradetume visi toleruoti homoseksualizma, tai kam reikalingos moterys ?“
Moterys ir vyrai reikalingi, kad jie sukurtų šeimas ir kartu gyventu, taptu vienu kūnu.
„Gymdyti homikams vaikus ?“
Jeigu taip teisi homoseksualus (nors negarantuoju šimtu procentu, kad šituo klausimu juos teisi), kitame gyvenime Dievas tave galės įkūnyti į moterišką kūną. Tada pradėsi ginti juos ir taip naikinti savo neapykantą homoseksualams.
Neapkęsti ko nors bet kuokiu atveju yra nemokšiška, tai yra sudrumztumas proto.
Taikos ir laimės!
Otto 2009-04-01 15:44
Realybė kiek kitokia, neduosi į dūdą, tai ir ant galvos užlips, todėl perfrazuosiu; nekišk nosies ir turėsi ją sveiką.
Anonymous 2009-04-01 18:50
Woba..kionig. si karta pasistengei. Prirasei kaip reikalas.. Ir, pagaliau, bent vienu aspektu sutarem (del tos bobos, turiu omeny). Nors..galbut tai nevienintelis dalykas, su kuriuo sutariam abu. Dar galiu sutikti ir su teiginiu, kad kiekvieno mastymas skirtingas. Tik vat sicia prasideda nauji nesutarimai. Kad visi skirtingai masto, sutinku, bet kodel tada tu teisi tuos, kurie kitaip galvoja? Dabar jau nebeleisi sakyt, kad mano nuomone, ta stikline yra puspilne, o ne pustuste ir t.t.?
Is vieno is pirmuju tavo sakiniu supratau dar viena dalyka - tu diskriminuoji moteris, jautiesi smarkiai virsesnis uz jas. "Jei tu nesupratai, tai as tuo labiau" - prisimeni sita fraze. Tiksliau, as cia stengiaus perteikt esme, o ne tiksliai nukopijuot. Taigi, jeigu taip, tai man nera ko gincytis ir tolimesniais klausimais kaip pagr. sitos temos klausimas.
Kam reikalingos moteris? Hey, o tai kam reikalingi vyrai? Kad terstu aplink ir nesugebetu susitvarkyt ir t.t., ar kam?
Otto> nori mustis, eik kur i kariuomene patarnaut ar ka, nusibodai su savo "duodi i snuki ir viskas".
Dar klausimas - homoseksualai per daug lenda i akis? Kodel? Del to, kad nori savo zmogaus teisiu? Tai, pala, o tai heteroseksualus suzvereje asmenys prie Seimo? Man, pvz, visai nepatiko, kad ten jie taip reiskesi. Tai man dabar eit ir must juos, "varyt" ant ju, reikalaut, kad jie taip nelistu man i akis? Be rysio gi...
Apskritai, man atrodo, kad arba pavydit, kad cia jais taip domimasi, o jumis ne, arba siaip neturit ko nekest ir vat dabar uzsipuolet viena grupe zmoniu..
kionig 2009-04-01 20:41
Nebutinai teisiu, o priestarauju ju mastymui, nors ir skirtingas, bet jis iskreiptas. Man atrodo kad ir tiem, kuriem nusispjaut ar tas zmogus homoseksualas, bet pasamoneje netoleruoja, tik nekreipia demesio.
Neuzdrausiu tau sakyt, kad ta stikline pustuste, bet siuo atveju taip yra: "mes gejai, dw surengiam parada, kad pamatytu zmones, kas mes tokie ir ko norim", todel ir kyla neapykanta jiems. Homoseksulizmas tai tikrai nera stiprioji zmogaus puse, o kaip tik silpnybe, daugelis normaliu zmoniu slepia savo silpnybes, kai kurie pripazysta jas ir susitaiko, bet homoseksualai viska daro atvirksciai ir neprimtinai daugeliui zmoniu, tikrai ne 8 .
As tikrai moteru nediskriminuoju, ir nesijauciu virsesnis. Moteris yra reikalinga kiekvienam normaliam vyrui ir atvirksciai. Vyras vyrui reikalingi kaip draugai. "Tikra meile tik tarp vyru" yra toksai posakis, bet tai yra draugiska meile, o ne kaip homoseksualizmas, todel kas per daug tas nesveika ir is salies nekaip atrodo. Moteris ir vyras yra tam, kad kurtu seimas, testu savo seimos medi, tradicijas ir kita. Bet as niekaip niekada nesuprasiu kaip imanoma santuoka tarp tu paciu lyciu atstovu plius dar isivaikinimas - virsune. Tarkim lietuvoje iteisinama tokia santuoka, bet kuris imsis tokiu dalyku ? Manau atsirastu ir specialiu "kunigu", kurie atlikinetu tokias ceremonijas.
O prie seimo kas lakste, tai ne kas kita, kaip buduliai, tai yra politika, kuri lietuvoje sh...verta ir nedaugiau. Ten zmones kovoja pries valdzia, tiklsiau klaunada, taip pat ir uz savo teises. Kiek zinau lietuvoje neimanoma santuoka tarp tos pacios lyties atstovu, isivaikinimas jei abu tevai ..., o daugiau liktais viskas tas pats. Bet jeigu valstybe netoleruoja homoseksualizmo ir dauguma lietuvos gyventoju to nepripazysta, tai vadinasi homoseksualizmas yra nepriimtina seksualine orientacija, taip kad dar ilgai homoseksualai gali nesitiket tolerancijos, o ju tas reiskimasis bergzdzias dalykas kazka tai padaryti. Pvz kodel tarybiniais laikais, nors ir zmoniu teises buvo apkarpytos, bet zmones gyveno normalius gyvenimus ir nebuvo tokiu nukrypimu ir kiekvienas vyras rasdavo sau antraja puse, ir nugyvendavo visa gyvenima, nors esu siu laiku zmogus, bet matosi dabartinis zmonijos nuprotejimas.
Jau geriau vietoj tu homoseksualu butu tokie kaip vissarion, tie nors naudos duotu, gal priverstu zmones kiek mastyt.
Nemanau, kad tais homoseksualais per daug domimasi, cia labiau analizuojama zmogaus psichologija. Bet jei vyksta tokie gydymo seansai kaip straipsnyje minimi, o ir tie homoseksualai eina i juos, suprasdami kad pasirinko nepriimtina orientacija, todel tai dar karta patvirtina, kad homoseksualizmas yra zmogaus iskreipta psichologija, kuri slypi pasamoneje.
Gal ir kartojuosi, bet tuo parodau, kokie aspektai kertasi su manaja logika, be to, ne su mano vieno, o beje, patinka man gincytis, gal atrasime kompromisa
Otto 2009-04-01 21:01
Apsimetinėti durna(u) moki puikiai, o aš taip pat puikiai žinau, kad supratai, ką parašiau. Apie armiją tai geriau patylėk, ne tau iki mano laipsnio datempti. O pasakiau aiškiai, kad nėra ko kištis į vaikų auklėjimą ir brukti jiems savo pažiūrų. Kai sugebėsite savų vaikų prisigimdyti.. ir tai bus sunku žiūrėti, kaip brukama iškreipta pasaulėžiūra, taip, ji iškreipta, nes jūs nenorite matyti visko taip, kaip mato daugelis, o žiūrite taip, kaip rodo jūsų klaidingi genai, ir dar norite, kad kiti taip matytu.
Anonymous 2009-04-01 22:41
pritariu kioning 100% o Ash tai garantuoju tau patinka but toj pusej kurios niekas neplaiko ir ja gint, vienu zodziu tau patinka gincytis aisku tai nera blogai kol viskas vyksta proto ribose, turbut tavo toks charakteris, todel ir neadresuosiu nei vienos savo asmenines minties apie gejus . O siaip tai cia kazkas panasaus kaip isokt i upe ir plaukt pries srove...
Anonymous 2009-04-02 00:28
Nuvilsiu tave, teisybes pasaulyje nera. Teisi, busi nuteistas... biski optimistiskai i nuodemiu atpirkima ziurai
Anonymous 2009-04-03 18:39
Kionig, otto> as kaip tik nemegstu gincytis. Tik vat kazkaip tokia tema, kad tylet negaliu ir tiek. Kionig> gerai, kad pasakei, kad nereiktu tiketis tolerancijos Lietuvoj. Net lengviau pasidare, nes tik dar labiau galvoju, kad reiktu persikelti gyventi i kokia tolerantiskesne sali, o tai Lietuvoj net uzsienieciu nepriima, ka kalbeti apie gejus. Tikra tiesa, kad lietuviai ne tik, kad patys nesugeba dziaugtis, bet ir kitiem neleidzia...Kionig, atsiprasau, kad pasakiau, kad diskriminuoji moteris..tuo aspektu tu esi niekas pries otto..Otto> o tau neatrodo, kad per daug kalbi kaip manes nepazistantis asmuo? Is kur tu zinai, kad as ne daugiau pasiekus uz tave? Kodel galvoji, kad nesu susipazinusi su kariuomene ir t.t.? Geriau patyletum, jei jau taip daug pas tave neapykantos visam pasauliui...Kionig> aciu, kad nori surast kompromisa, man irgi atrodo, kad tik to deretu visiem ir siekt...
Otto 2009-04-05 19:52
Tiesiog puikiai žinau, kad kariuomenėj dingtu iš tavo galvos tokios paikos mintys, tik.. gali ir su visa galva.
"Neapykantos pasauliui.." turbūt turi mintyje gėjų pasaulį, tai nuo jo aš atsiriboju ir neprisileidžiu jų įtakos, SPAUDIMO, tai vadinasi gynyba ir savisauga, taip saugau savo ir savo šeimos normalų pasaulį, kuri aš myliu tokį, kokį jį turiu susikūręs.
Anonymous 2009-04-06 11:59
Matai, ne visi kariskiai yra tokios nuomones kaip tu. Tiesiog, kadangi galioja ir pas mus tokia nuomone kaip Amerikoj "Don't ask, don't tell", tai niekas ta savo nuomone ir nesidalina...As siuo metu irgi naudojuosi gynyba ir savisauga, kaip ir visi normalus zmones, tik bandau apginti ne save, o savo (busimus) vaikus, mano visu pazistamu ir draugu vaikus, anukus nuo ziauraus gyvenimo, kur bijoma iseiti i gatve ar pasakyti zodi pries klase ar kolega ar pan., nes tos pacios dienos vakare gali buti primustas ar nuzudytas uz tai, ka pasakei. Ir tai galioja ne tik homoseksualu atzvilgiu...
Otto 2009-04-06 17:03
Taigi, "kariavau" prieš 30 metų, apie dabartinę armiją tiesiog neturiu ko pasakyti. Tik prisimenu, kai pamatęs vieno jėgerio "sugebėjimus", patariau jam pasisaugoti rusų desantininkų, na, supranti, kas iš jo liktu, susidūrus su "kostolomkę" praėjusiu asu. Matyt ir požiūriai keičiasi, deja, esu senų pažiūrų ir nemanau, kad jos kada pasikeis.
Anonymous 2009-04-06 17:43
jofana ziuriu ziuriu... tie sry pyderai limpa neprasti ir zmones kurie ju neprasho patys lipdosi.. keistas tu otto.. nafik taip reiksmini? ok yra pyderu kampas yra normaliu kampas.. ir tegu sedi vieni ir kiti savo puseje.. prabilus apie gejus/pydukus.. Prisiminkime shoguna.. japonijo senove siek tiek.. UJUI TEN KAIP PISOSI VYRAI.. paiimkim azijos salis.. TEN NET VAIKUS MOTERISKAIS HORMONAIS SERIA IR AUGINA TRANSVESTITUS NES PAKLAUSA DIDELE... dbr europa "normaliu" zmoniu kampeles.. ehem... pasiziurekit filma alexanderis makedonietis ir ne tik.. esme vyrai senoveje isheja metu metus i mushius.. nevisi ant keksiu lipdavo dauguma.. ir vienas ant kito..... prisiminkim... roma.. ojetus kaligula jug.. kas ten per ishkrypelizmas buvo...
Ash ne uz pyderukus bet ir ne priesh juos.. tegu gyvena.. kaip geram filme pasakyta "Old boy" buvo pasakyta " nors ash ir monstra bet nejaugi nenusipelniau gyventi" teisingai pasakyta visi teise turi gyventi tol kol neatima givybes kitam bent jau ash taip manau..
Pats pazystu keleta lesbieciu ir jos net isizeidzia jei ash ju nelaikau normalioms... vnz visada pasaulis buvo ishkrypes.. ir manau tik totalus durnius nemoka prisitaikyt ir kovoja del savo isitikinimu kenkdamas kitiems.. gal eikim tada negrus deginkim ant lauzo? kaip ten ta amerikieciu brolija.. uzmisau jau pavadinima lb durnas.. kur ant galvo balti shudai kabo..
Otto keisk paziuras... anxiau zmones piso shiknas ir tylejo dbr zmones pisa shiknas ir apie tai kalba.. skirtumas tik vienas... atvirumas.. o piso shiknas visa gyvenima ir kariskiai ir valdovai ir eiliniai.. pasidomekit istorija o tai durniu marsas cia jau gaunasi.
Hmz 2009-04-06 17:48
Tarybiniais laikais mokyklose (galbūt ne visose) kairiarankiai buvo spaudžiami tapti dešiniarankiais. Taigi, pagal tavo logiką, jei kairiarankiai stengėsi "tapti normaliais", tai reiškia, kad kairiarankiškumas tėra "zmogaus iskreipta psichologija"?
Otto 2009-04-06 21:49
"Taigi, pagal tavo logiką, jei kairiarankiai stengėsi "tapti normaliais", tai reiškia, kad kairiarankiškumas tėra "zmogaus iskreipta psichologija"?"Hmz, panašu, kad lenki į tai, kad jei tu kairiarankis, tai ir visi turi būti kairiarankiai, ar panašiai. H.s. yra nepriimtina daugumai, todėl to nereikia stengtis brukti visiems. Savo teises ginkite tarp savų, o jei šokate į viešumą, tai tik save kaltinkit. Aš nesakau, kad keiskit savo orientaciją, ar ką panašaus, o sakau, gyvenkite sau ir nelįskite prie kitų, ne iš savo rato. Jei elgiatės priešingai, dėl visko esate kalti tik patys.
Windas[off] : "keistas tu otto.. nafik taip reiksmini?" Ogi todėl, kad numanau kas yra vienas iš autorių ir jei teks susitikti, kad žinotu ko iš manęs tikėtis.
Windas 2009-04-07 08:39
t.y. baugini? ziuriu tave jie paliete negraziai ar kazka pn kad taip ju nemexti.
Hmz 2009-04-07 10:46
Kaip teises galima ginti "tarp savųjų", jei tam reikalinga politinė diskusija ir, pvz, pokyčiai įstatymuose? Ar tu naiviai įsivaizduoji, kad susirinks penki gėjai, tarpusavy už uždarų durų padiskutuos - ir vualia, jų teisės bus sulygintos su heteroseksualių žmonių teisėmis?
Įdomu, ar tokių patarimų susilaukdavo, pavyzdžiui, negrai, reikalavę lygybės, ar sufražistės (moterys, reikalavusios balso teisės)? Atseit, sedėkit, bobos, namie, ir ginkite savo teises virtuvėse?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Homoseksualumo gydymas - tik akių dūmimas?