Spausdinimo darbų valdymo rinka praėjusiais metais išaugo 47 procentais (0)
Pasaulinės rinkos tyrimų bendrovės „Photizo“ duomenimis, Hewlett-Packard (HP) 2009 metais tapo spausdinimo paslaugų lydere ir užėmė 35 proc. visos spausdinimo darbų valdymo paslaugų rinkos. Vien Europoje HP aptarnauja daugiau nei 1000 įmonių, kur prižiūri daugiau nei 450 tūkst. įrenginių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2009-aisiais spausdinimo darbų valdymo rinka, nepaisant bendro ekonomikos sulėtėjimo, išaugo - 47 procentais. Rinkos ekspertai teigia, kad šiais metais spausdinimo darbų paslaugų rinka turėtų pasiekti 20 milijardų JAV dolerių apimtį. Spausdinimo darbų valdymas (ang. managed print service, MPS) – tai kompleksinės paslaugos, susidedančios iš spausdinimo ūkio audito, optimizavimo, pritaikymo konkrečios įmonės reikmėms bei spausdinimo ir kitos vaizdų gamybos įrangos (skenerių, kopijavimo aparatų) bei jų detalių nuomos, šių produktų priežiūros ir aptarnavimo.
HP diegiamos spausdinimo darbų valdymo paslaugos įmonėms padeda sutaupyti nuo 28 iki 48 proc. spausdinimui skiriamų išlaidų. Be to, tinkamai įdiegtos MPS paslaugos mažina kenksmingą poveikį aplinkai, nes spausdinimo įrenginiai vartoja mažiau energijos, mažėja atliekų ir eksploatacijos medžiagų kiekis. HP teikia spausdinimo darbų paslaugas daugiau nei 1000 bendrovių Europoje: „Swissport” (Šveicarija), „Logica” (JK), „Endesa” (Ispanija), „BMW Group Switzerland” (Šveicarija), „Birra Peroni” (Italija) ir kt.
Įdiegus HP spausdinimo darbų valdymo sistemą, BMW atstovybėje Šveicarijoje „BMW Group Switzerland“ spausdinimo kaštai sumažėjo 30 proc. Be to, sujungus vaizdų ir spausdinimo įrangą į bendrą tinklą, darbas pagreitėjo, jo nebepertraukia gedimai, o klientams užtikrinamas geresnis aptarnavimas. „Galėčiau išvardinti konkrečių infrastruktūros patobulinimų privalumus, - sakė „BMW Group Switzerland“ IT skyriaus vadovas Lothar Zank. – Tačiau daugiausia naudos suteikia visapusiškas kokybiškas aptarnavimas.“
Kito HP kliento – italų alaus gamintojo „Birra Peroni” kontaktų centro vadovas Giuseppe Di Paola sakė: „Prieš užsisakydami HP teikiamą spausdinimo darbų valdymo paslaugą, biure turėjome 126 devynių skirtingų firmų įrenginius, kuriuos buvo sudėtinga suderinti tarpusavyje. Per metus rašalo kasetėms ir toneriams išleisdavome apie 40 tūkstančių eurų, o jei paskaičiuotume ir milžiniškas išlaidas popieriui... Mums būtinai reikėjo naujos spausdinimo strategijos ir specialistų patarimo.”.
„Birra Peroni“ ėmė naudotis HP siūloma MPS paslauga kai pastebėjo, kad spausdinimas biure tapo sudėtingas ir nekontroliuojamas. HP specialistai, atlikę tyrimą, nustatantį spausdinimo poreikius biure, įdiegė geriausiai tinkančią įrangą – kiekvienam darbuotojui suteikė PIN kodą, bet to, išdėstė spausdintuvus taip, kad nė vienas darbuotojas nebūtų toliau nei per 20 metrų nuo artimiausio spausdintuvo. Taip pat buvo sukurta galimybė prisijungti prie biuro spausdintuvų ir iš kito departamento. Tai ne tik padėjo „Birra Peroni“ sutaupyti 25 proc. iki tol spausdinimui išeikvojamų lėšų, bet ir pagerino spausdinimo efektyvumą, jį supaprastino.
Iki šiol spausdinimo paslaugų valdymo paslaugos atsispyrė ekonomikos lėtėjimui. Europos įmonės vis dažniau susirūpina spausdinimo išlaidų sumažinimu, produktyvumo didinimu, aplinkosauga. Todėl MPS paslaugos vis populiarėja.