Keturios specializuotos šalies ITT įmonės sukūrė vieno langelio principu veikiančią aptarnavimo sistemą  (0)

Šalies keturios specializuotos ITT (informacinių technologijų ir telekomunikacijų) įmonės reaguodamos į rinkos poreikius įkūrė konsorciumą “Unicenter” (toliau UNICENTER) ir sukūrė vieno langelio principu veikiančią aptarnavimo sistemą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nuo šiol verslui ir viešajam sektoriui bus siūlomos kompleksinės paslaugos ir sprendimai, apimantys UNICENTER įmonių grupės – bendrovių  “IT dizaino sprendimai”, “Telenordi”, “Tenesys” ir “Zorvidas” – kompetenciją. Apjungus UNICENTER  įmonių grupės resursus, patirtį ir žinias, bus teikiamos kompleksinės IT infrastruktūros, biuro telekomunikacijų, skambučių centro ir IT projektų valdymo paslaugos. “Klientai  galės užsisakyti paslaugas, užduoti klausimus, spęsti kylančias problemas naudodami vieno langelio principu veikiančią aptarnavimo sistemą. Įmonėms yra labai  aktualu, kad jų informacinių technologijų ir telekomunikacijų  sistemos veiktų kaip viena visuma, – sako UNICENTER atstovas, UAB “Tenesys” direktorius Saulius Balčiūnas Taip pat svarbu užtikrinti, kad keičiant vieną ar kitą įmonės IT ūkio komponentą nekiltų jokių sistemų suderinamumo problemų”.

Anot “Unicenter” atstovo, pastaruoju metu jaučiamas itin padidėjęs įmonių susidomėjimas virtualiomis darbo vietomis: mažindamos sąnaudas, didesniuose miestuose dirbančios įmonės tam tikroms funkcijoms atlikti ieško darbuotojų periferijoje, kur darbo užmokesčio sąnaudos gerokai mažesnės. “Ši situacija natūraliai augina poreikį virtualių darbo vietų sprendimams. Su šia tendencija glaudžiai susijusi pasaulyje sparčiai populiarėjančios programinės įrangos, kaip paslaugos (angl. Software as a Servise – SaaS  arba taip vadinamos Cloud Services”, diegimas.

Pradiniame etape rinkai UNICENTER siūlo virtualaus biuro sprendimus, apimančius virtualios telefonų stotelės, IP telefonijos, grupinio darbo sistemos, virtualaus asistento, nuotolinės kompiuterių priežiūros diegimą. Įmonės, kurioms reikalingos klientų pagalbos paslaugos (angl. helpdesk) galės jas perkelti UNICENTER žinion – galimas pirmojo ir antrojo pagalbos lygių paslaugų perkėlimas.

“Konsorciumui priklausančios įmonės išlaikė visus smulkių įmonių privalumus – lankstumą, sprendimų priėmimo operatyvumą bei aukštą specializuotos srities kompetenciją, - sako S. Balčiūnas. - Smulkių paslaugų įmonių privalumus gali įvertinti tos įmonės, kurios ieško inovatyvių ITT sprendimų ir kurios nusivylė stambių kompanijų nerangumu bei dėmesio stoka. S. Balčiūno teigimu, konsorciumo įkūrimą paskatino kompleksinių ITT sprendimų rinkai poreikis, taip pat siekis tapti patraukliems stambesniam verslui bei viešajam sektoriui.

Daugiau apie UNICENTER veiklą : www.unicenter.lt

UNICENTER steigėjai:

UAB „IT dizaino sprendimai“ - specializuojasi IT projektų valdymo, techninių galimybių studijų rengimo, techninės priežiūros paslaugų teikime. Daugiau informacijos svetainėje www.itds.lt.

UAB “Telenordi“ - tai profesionalus skambučių centras, kuris specializuojasi telemarketingo, pardavimo vizitų organizavimo, klientų aptarnavimo, IT pagalbos paslaugų teikime. Daugiau informacijos svetainėje www.telenordi.com.

UAB „Tenesys“ - specializuojasi naujos kartos biuro telekomunikacijų paslaugų bei sprendimų srityje. Vysto SaaS principu veikiantį portalą www.startbox.lt, kurioje įdiegta automatizuota užsakymų sistema. Daugiau informacijos svetainėje www.tenesys.eu.

UAB „Zorvidas“ - IT infrastruktūros projektavimo, diegimo bei priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Daugiau informacijos svetainėje www.zorvidas.com.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: