HP tyrimas rodo, kad didžiausią grąžą verslui kuria mažiausios detalės (0)
Darbo vietoje žaliuojantys augalai labiau įtakoja ir teigiamai veikia darbuotojų efektyvumą nei tokie faktoriai, kaip strateginė biuro vieta ar netoliese įsikūrę restoranai, kavinės bei parduotuvės, rodo HP vaizdų ir spausdinimo grupės užsakymu 11 Europos valstybių atliktas tyrimas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tyrimas parodė, kad darbuotojų pietūs su kolegomis verslui taip pat yra naudingi. 60 proc. respondentų įvertino, kad vadovų pietavimas su bendradarbiais skatina darbuotojų produktyvumą ir kuria pridėtinę vertę organizacijai. Respondentai patvirtino, kad pietūs kartu su kolegomis suteikia tris kartus daugiau produktyvumo jų darbui nei pietavimas vienumoje (20 proc.). 57 proc. respondentų teigė, kad pridėtinė vertė yra kuriama ir po darbo – pramogaujant kartu su kolegomis.
Tyrimo rezultatai patvirtina tai, ką teigia šiuolaikinės mokslininkų teorijos. „Vadovai ir darbuotojai, darbe užsiimdami sau malonia veikla, kuri retai yra siejama su tiesiogine įtaka ir verte verslui, gauna naudos bei teigiamų impulsų, kurie padidina jų darbo efektyvumą“, – teigė organizacinių santykių psichologas Michael Bashshur. „Pertraukėlės darbe suteikia galimybes pailsinti protą ir atitrūkti nuo tiesioginės veiklos, sumažina nuovargį ir stresą bei leidžia į darbo vietą sugrįžti nusiteikus produktyviam ir efektyviam darbui“, -– sakė organizacinių santykių psichologas M. Bashshur.
Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, tyrimo rezultatai turėtų būti įdomūs verslo įmonėms, siekiančioms gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus. „Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas. Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – kalbėjo L. Casado.
Kampanija „HP LaserJet apsimoka“
Šią vasarą HP vykdo kampaniją „HP LaserJet apsimoka“, kurios tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Ja siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ metu apklausti 11 Europos šalių darbuotojai iš smulkaus ir vidutinio verslo įmonių.
Ši kampanija taip pat pabrėžia vertę, kurią HP lazeriniai spausdintuvai sukuria smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms jau 25 metus. „HP Color LaserJet CM 3530 MFP“ taupo vartotojų pinigus, sumažindamas energijos, popieriaus bei dažų sunaudojimą.
„HP LaserJet Pro P 1100“ spausdintuvų serijai priklauso vieni iš labiausiai energiją taupančių spausdintuvų planetoje. Jie gali sutaupyti daugiau nei 72 proc. energijos išlaidų, lyginant su jų pirmtakais, kuriuose buvo naudojama „HP Auto-On/Auto-Off“ technologija.
„HP LaserJet P1606dn“ suteikia vartotojams galimybę spausdinti ant abiejų lapo pusių, tokiu būdų taupydamas vartotojų pinigus ir iki 50 proc sumažindamas popieriaus sunaudojimą.